Jump to content
Sign in to follow this  
huckybear65

mkv video bestanden samenvoegen

Recommended Posts

Kan iemand mij vertellen ,welk programma ik nodig heb om 2 mkv's achter elkaar te zetten.

heb 2 oude familie video's gemaakt en wil deze achter elkaar zetten .

m.v.g leon

4 uur geleden zei huckybear65:

Kan iemand mij vertellen ,welk programma ik nodig heb om 2 mkv's achter elkaar te zetten.

Ik heb ook een Gratis programma gevonden waarin dat volgens de omschrijving mogelijk moet zijn. Klik even op deze link en lees de mogelijkheden zelf even en onderaan de pagina staat de optie "Knippen, Samenvoegen, limiteer de grootte,Beeldverhouding aanpassen"

• Thanks 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By LIMD
      Hoi 
      bij het downloaden staan veel bestanden tegenwoordig in mkv. Nu heb ik zo'n bestand gedownload, maar mijn blurayspeler herkent dit type niet. Dus ben ik op zoek naar een progje dat mkv omzet naar bluray zodat ik deze kan branden op een schijfje. Indien dit een MKV-film is, heb ik er srt-ondertiteling bij. Hoe krijg ik deze er bij op? En de laatste vraag: wat als je 2 MKV's (samen ongeveer de grootte van een BR-schijfje) op een BR-schijfje wilt zetten? Hoe ga je daar dan mee aan de slag? Google en Youtube maakten me niet echt wijzer. Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen.
      Alvast bedankt!
      Bram
    • By pollerita
      Ik ben mijn eigen dvd's op een Nas aan het plaatsen.
      Nu heb ik de fout gemaakt om die in het geheel te rippen. Dus van dvd naar Iso. Natuurlijk staat mijn schijf (1 TB) bijna vol en moet er een nog een heel deel doen.
      Heb al verschillende programma's geprobeerd (trials) maar er is geen enkel bij die kan omzetten naar Mkv? 
      Denk dat Mkv het beste is om de ISO kleiner te maken? En als ik een programma vind dan duurt het een 30 minuten om deze om te zetten.

Hebben jullie een alternatief om de ISO kleiner te maken dat toch redelijk vlug gaat en zodat ik ze ook nog kan afspelen met mijn Shield?
      Bedankt op voorhand!
    • By Oita
      Hallo iedereen,
      enig idee films/series met mkv bestanden ook aftespelen zijn op je android tablet?
      Ik heb een complete serie op mkv gedownload en het duurt best een lange tijd als ik die omzet naar avi voor op mijn tablet. Vandaar dat ik eigenlijk hoop dat het niet nodig is.
      Alvast bedankt voor een eventueel antwoord,
      fijn weekend verder.
      gr. Oita
    • Guest Marc
      By Guest Marc
      Beste 

Ik heb eens een vraagje , de films die ik binnenhaal zijn altijd perfect maar de vraag die ik heb is het volgende
      ik haal altijd MKV en die zet ik dan om met VSO ( convertxtodvd ) en die ondertitel is perfect zuiver ook , maar zodra ik die 
      omzet met VSO en de film is klaar is die ondertitel ineens anders er zitten precies kabbeltjes in er is precies aan gekabbeld aan die letters
      en ik heb daar niet aangeweest aan die instellingen doet die dat nu vanzelf ik weet het niet nu wou ik vragen welke type dat zou kunnen zijn 
      je ziet het ook op tv als je een film ziet wel dat is dezelfde die ook onder de film staat  maar als ik die omzet is die anders

Alvast bedankt opvoorhand 

Mvg Marc ( popeye ) 
  • Create New...