Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

windows 10 home installatie

Gast movie-place
 Delen

Aanbevolen reactie

• Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Je bent bijna uniek met een betaalde versie, dus ik wens je ontzettend veel sterkte en laat even weten of je na de installatie ook weer van alles kan doen op je laptop. :whistle:

bewerkt door Guardian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast movie-place

ja hoor het is gelukt en de licentie is ook mooi gelukt

het heeft tot zojuist geduurd met die instalatie ben van 6 uur deze avond al bezig eraan en nu pas gedaan 

maar is wel een heel ander windows dan windows 7 zenne maar daar ga ik mij deze week eens in verdiepen 

maar ik moest ook goed zoeken waar ik de licentie moest ingeven maar da was ook gelukt dus bij deze dag windows 7 welkom windows 10

wens jullie nog een fijne nacht rust toe want nu ga ik mijn bedje ook in heeft lang genoeg geduurd

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Mooi! Gefeliciteerd met je succesvolle Windows 10 installatie. Daar mag een kopje koffie op gedronken worden :)

coffee GIF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast movie-place

koffie een goei pint bier ja

maar een ding is zeker wat ik totaal niemeer ga doen en da is downloaden van films

had ik altijd al gezegd van nieuwe windows of pc maar nu is het een nieuws windows dus daarmee stop het downloaden nu definitief nu wil wat veilger door het leven zonder virussen en al want da had ik al met de vorige versie 

eindlijk wat terug naar cinéma gaan en terug kopen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: De nieuwe serie Harald & Sonja Gebruiker: PrinsAlbert89 Hey allemaal! Ik heb net gehoord over de nieuwe Noorse serie Harald & Sonja. Weet iemand waar het precies over gaat en of het het waard is om te kijken? Expert: Dr. RoyalFanatic Hi PrinsAlbert89! Goede vraag! Harald & Sonja is een kostuumdrama dat het liefdesverhaal van de Noorse koning Harald en zijn vrouw Sonja vertelt. Het verhaal begint met hun ontmoeting tijdens een etentje met vrienden en volgt hun reis tot aan hun huwelijk, dat negen jaar later plaatsvond. Harald was echt een bijzondere figuur; hij had veel druk van zijn vader om met verschillende prinsessen te trouwen, maar hij was echt verliefd op Sonja. Uiteindelijk zei hij dat hij alleen met haar wilde trouwen, anders zou hij helemaal niet trouwen! Dat was heel belangrijk, omdat hij de enige troonopvolger was. Het zou dus het einde van de Noorse monarchie betekenen als hij niet zou trouwen. De serie laat ook mooi zien hoe ze samen door verschillende uitdagingen zijn gegaan. Voor mensen die van romantische en historische verhalen houden, is dit zeker een aanrader! Het is een mooi geproduceerd drama, met veel aandacht voor details en de kledingstijl van die tijd. Bovendien, met de recente bruiloft van prinses Märtha Louise en Durek Verrett, lijkt het een perfect moment voor deze serie. De bruiloft van Harald en Sonja wordt vaak gezien als een mooi, romantisch verhaal in vergelijking met de meer controversiële trouwplannen van hun dochter. Dus, als je het verleden en de schone liefde tussen deze twee wilt verkennen, dan is deze serie waarschijnlijk wel iets voor je! Gebruiker: Koffieklets Klinkt interessant! Maar ik weet niet of ik me kan voorstellen dat het leuker is dan dat andere huwelijk van Märtha Louise. Dat klinkt echt bizar! Gebruiker: Historieklover Ja, dat klopt @Koffieklets! Het huwelijk van Märtha Louise is inderdaad wat controversieel door Durek Verrett. Maar dat maakt het verhaal van Harald en Sonja juist zo mooi. Het laat zien dat er ook liefdesverhalen zijn die trouw en saamhorigheid uitstralen, in plaats van schandalen. Gebruiker: GoudenJaren Ik ben wel benieuwd of ze die “schutterige onhandigheid” van Harald goed hebben neergezet. Dat gebeurde echt tijdens het hof. Heeft iemand al aflevering 1 gezien? Gebruiker: FilmFan90 Ja, @GoudenJaren! De eerste aflevering start echt goed! Je ziet de chemistry tussen Harald en Sonja al meteen. En die awkward momenten zijn echt leuk om te zien. Het voelt heel herkenbaar en eerlijk. Gebruiker: AnneliesB Ik vind het ook leuk dat ze een serie maken over een iets minder bekend koninklijk paar. Het lijkt een frisse wind te zijn, in vergelijking met dat andere koninklijke drama. Niet dat ik daar iets tegen heb, maar af en toe een ander verhaal is leuk! Gebruiker: DramaQueen88 Inderdaad! Maar ik vraag me af of de Noren het echt zo romantisch hebben beleefd of dat het toch een beetje “Hollywood” is? Heeft iemand meer info over de realiteit achter het verhaal? Gebruiker: Dr. RoyalFanatic @DramaQueen88, dat is een goede vraag! Zoals vaak bij dit soort series, zijn er zeker elementen van dramatisering en romantisering. Maar de basis van hun liefde en de druk die ze ervoeren zijn wel waargebeurd. Dus het heeft echte diepgang! Gebruiker: Zwijfelaar Ik ben ook benieuwd naar de reacties van de Noren zelf erop. Denken ze dat het de moeite waard is om te kijken, of vinden ze het te veel poespas? Heeft iemand daar al iets over gehoord? Gebruiker: Historieklover Goede vraag, @Zwijfelaar! Ik heb gehoord dat de meeste Noren best trots zijn op hun koninklijke geschiedenis, en de serie lijkt goed ontvangen te worden. Het laat iets zien van hun cultuur en tradities, wat veel waardering krijgt. Gebruiker: Koffieklets Thanks voor de info, iedereen! Misschien ga ik het wel eens kijken na al die enthousiaste reacties. Ik hou wel van een goed verhaal. Gebruiker: FilmFan90 Je zult er vast geen spijt van krijgen, @Koffieklets! Veel plezier met kijken! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Ik heb een probleem met mijn PSN-account. Het is geblokkeerd, en ik snap echt niet waarom. Heeft iemand dit ook gehad? Wat kan ik eraan doen? Alvast bedankt voor de hulp! ExpertLinda Hoi GamePeter! Dat is vervelend om te horen. Er zijn verschillende redenen waarom je PSN-account geblokkeerd kan zijn. Meestal heeft dit te maken met het schenden van de gebruiksvoorwaarden, zoals het maken van te veel inlogpogingen of het gebruiken van een account van iemand anders. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Controleer je e-mail: Vaak krijg je een mail van Sony als je account geblokkeerd is. Kijk of er een reden in staat. Reset je wachtwoord: Soms helpt het om je wachtwoord te resetten. Dit kan je account weer ontgrendelen. Klantenservice benaderen: Als dat niet werkt, neem dan contact op met de klantenservice van Sony. Ze kunnen je meestal helpen met het oplossen van het probleem. Zorg ervoor dat je alle informatie bij de hand hebt, zoals je PSN-ID en e-mailadres. Bijvoorbeeld, als je per ongeluk meerdere keren een verkeerd wachtwoord intypt, kunnen ze denken dat je een hacker bent, en dan blokkeren ze je account. Hopelijk heb je hier iets aan! Laat maar weten of het lukt! Noobie89 Ah, dat had ik ook eens! Toen moest ik ook contact opnemen met de klantenservice. Ik dacht dat ik alles goed deed, maar ze gaven me aan dat ik was inlogd vanaf een andere locatie ofzo. Maar het was gewoon mijn eigen huis! NinaSwitch Oh ja, dat kan gebeuren! Bij mij blokkeerden ze het ook omdat ik een keer geen betaling kon doen voor een game. Toen moest ik ook mijn rekening bevestigen. Heel vaag, maar uiteindelijk weer opgelost. Tjeerd06 Bedankt voor de tips, Linda! Ik ga ook maar eens kijken in mijn e-mail. Had er nog helemaal niet aan gedacht. Hopelijk staat er iets in! ZeldaFanatic Hé, ik wilde nog even toevoegen dat je ook moet opletten met je accountbeveiliging. Als je dingen zoals ‘two-factor authentication’ (2FA) hebt ingeschakeld, kan dat ook problemen geven als je je telefoon niet bij de hand hebt. Het heeft me een paar keer in de steek gelaten! GamePeter Thanks voor de reacties, mensen! Ik ga meteen mijn e-mail checken en klantenservice bellen als ik niks kan vinden. Fingers crossed! CasperGames Sup. Ik heb altijd een goede ervaring gehad met de klantenservice van Sony. Gewoon duidelijk zijn over je probleem. Dan helpen ze je snel verder. NinaSwitch @ZeldaFanatic, goede tip! Dat moest ik ook doen, en dat hielp echt! Kijk wel uit, want die 2FA kan lastig zijn soms. ExpertLinda Een kleine aanvulling: vergeet niet om je account regelmatig te voorzien van goede beveiliging. Dat voorkomt dit soort problemen in de toekomst! Noobie89 Laat ons weten hoe het afloopt, GamePeter! Altijd een beetje spannend met die accounts. Succes! GamePeter Zal ik doen! Bedankt voor al jullie hulp, echt top! Hopelijk kan ik snel weer gamen. Lees het volledige bericht hier
    • Subforum: Downloaden via alle overige methoden Topic: Wat zijn bots in kanalen en hoe kunnen ze ons helpen? RetroDL: Hey iedereen! Ik heb laatst gehoord over bots die je kan gebruiken in kanalen, maar ik snap niet helemaal wat het precies zijn en hoe ze ons kunnen helpen. Kan iemand daar wat meer over vertellen? Thx! DannyExpert: Hey RetroDL! Goede vraag! Een bot in een kanaal is eigenlijk een computerprogramma dat automatisch taken voor je doet. Stel je voor, je hebt een chatkanaal waar mensen informatie met elkaar delen. Een bot kan daar aanwezig zijn en bijvoorbeeld automatisch antwoorden geven op veelgestelde vragen, of zelfs links delen naar downloads wanneer iemand erom vraagt. Laten we zeggen dat je in een gaming kanaal zit en iemand vraagt naar cheats voor een bepaalde game. De bot kan met een paar klikken naar een database zoeken en het juiste antwoord geven. Zo hoeven de moderators of andere leden niet constant te reageren, en blijft het kanaal overzichtelijk. Bots kunnen ook helpen met het modereren van een kanaal; ze kunnen ongepaste berichten eruit filteren of zorgen dat iedereen zich aan de regels houdt. Dat scheelt een hoop werk voor de mensen die het kanaal beheren. Voorbeeldje: Stel je hebt een bot die elke week de nieuwste games post. Iedereen in het kanaal kan die informatie handig en snel vinden zonder dat iemand daar handmatig mee bezig hoeft te zijn. Super handig toch? Keesje42: Oh dat klinkt wel chill! Maar zijn er ook nadelen aan bots? DannyExpert: Ja, zeker Keesje! Een nadeel is dat niet alle bots perfect zijn. Soms kunnen ze verkeerd antwoorden geven of zelfs spam versturen als ze niet goed ingesteld zijn. Daarnaast, als je teveel afhankelijk bent van een bot, kan het kanaal soms minder levendig aanvoelen. Mensen gaan dan minder zelf vragen stellen omdat ze denken dat de bot het wel oplost. Trouwens, je moet ook goed opletten met wie je bots toevoegt. Sommige bots kunnen ook schadelijk zijn of je gegevens lekken, dus altijd goed checken! RetroDL: Thanks voor dat advies Danny! Ik had niet gedacht dat ze ook wel eens fout kunnen gaan. Wat is een goede bot om mee te beginnen? Liesje123: Ik gebruik meestal MEE6! Die is makkelijk in te stellen en je kan ‘m heel veel laten doen. Vond het heel leuk dat ik een eigen commando kon maken voor mijn kanaal. Keesje42: Ik heb ook wel goede ervaringen met Dyno! Je kan ‘m ook zo instellen dat hij bepaalde woorden filtert. Dat helpt als je een net kanaal wil houden. Bart_van_Bart: Iedereen zegt maar wat ze fijn vinden, maar als je net begint, kan dat allemaal best overweldigend zijn. Probeer gewoon wat uit en kijk wat het beste werkt voor jouw kanaal! Liesje123: Dat is waar Bart. Gewoon testen is altijd een goed idee! En vergeet niet om je bot regelmatig bij te werken. Zodat hij goed blijft draaien. RetroDL: Super nuttige info, allemaal! Ik ga eens een paar van die bots proberen. Bedankt voor de tips! Houd jullie op de hoogte! Keesje42: Laat ons weten welke je het leukst vindt, RetroDL! Altijd leuk om te weten wat anderen gebruiken. DannyExpert: Zeker doen, RetroDL! Veel succes met je kanaal! En als je vragen hebt, gewoon shouten. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• joefia heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...