Jump to content
Fiatfreak

Rcm loader Nintendo switch waar de games plaatsen

Recommended Posts

Weet iemand toevallig in welk bestands type en in welke map ik de games moet zetten op de sd kaart voor de switch 

of is hier al een uitleg voor te vinden

alvast bedankt 

image.jpg

Was dit al gelukt? Weet je wel hoe je de games kan downloaden. Ben zelf stiekem ook benieuwd. Ik heb wat handleidingen gevonden (in het Engels). 

[NL]_SX_Pro_v1.2 (1).pdf

Ja games al gevonden op romuniverse site

site van jou had ik ook al gezien maar waar de games gezet moeten worden staat er niet bij

ik heb geen ervaring met een dongel. in mijn switch zit een geheugenkaartje. die moet ik in de pc steken. openen en dan kan ik de spellen op de sd kaart zetten in het mapje games. 

en dan de spellen met bestandstype xsi en nsp

Heb je eventueel een screenshot van de sd kaart als je hem in de pc hebt

Ik heb een vragen over de RCM loader.

Wat kan je precies met de RCM loader?

Hoe "veilig" is het gebruiken van een RCM loader? 

Kan je er gratis games mee spelen en als met het speciale kaartje voor de Nintendo DS?

Zo ja ,Zijn de games makkelijk te verkrijgen?

Alvast bedankt voor de info!

3 uur geleden zei Bazooka:

Ik heb een vragen over de RCM loader.

De RCMloader is een apparaat wat lijkt op een USB-stick, waarmee "elke" Nintendo Switch-console in slechts een paar stappen kan worden ontgrendeld. Ik heb een website gevonden die de meest uitgebreide uitleg over dit apparaat geeft, maar dat is in het Engels en te vinden onder deze link. Je kan natuurlijk in Google ook deze site even vertalen waardoor het meeste misschien wel wat beter te begrijpen is.

De rest van jouw vragen zullen beantwoord moeten worden door leden die zelf gebruik maken van dit apparaatje.

Edited by Drifter
  • Thanks 2

Op 19-2-2020 om 14:29 zei Bazooka:

Kan je er gratis games mee spelen en als met het speciale kaartje voor de Nintendo DS?

Zo ja ,Zijn de games makkelijk te verkrijgen?