Jump to content
Fiatfreak

Rcm loader Nintendo switch waar de games plaatsen

Recommended Posts

Weet iemand toevallig in welk bestands type en in welke map ik de games moet zetten op de sd kaart voor de switch 

of is hier al een uitleg voor te vinden

alvast bedankt 

image.jpg

Was dit al gelukt? Weet je wel hoe je de games kan downloaden. Ben zelf stiekem ook benieuwd. Ik heb wat handleidingen gevonden (in het Engels). 

[NL]_SX_Pro_v1.2 (1).pdf

Ja games al gevonden op romuniverse site

site van jou had ik ook al gezien maar waar de games gezet moeten worden staat er niet bij

ik heb geen ervaring met een dongel. in mijn switch zit een geheugenkaartje. die moet ik in de pc steken. openen en dan kan ik de spellen op de sd kaart zetten in het mapje games. 

en dan de spellen met bestandstype xsi en nsp

Heb je eventueel een screenshot van de sd kaart als je hem in de pc hebt

Ik heb een vragen over de RCM loader.

Wat kan je precies met de RCM loader?

Hoe "veilig" is het gebruiken van een RCM loader? 

Kan je er gratis games mee spelen en als met het speciale kaartje voor de Nintendo DS?

Zo ja ,Zijn de games makkelijk te verkrijgen?

Alvast bedankt voor de info!

3 uur geleden zei Bazooka:

Ik heb een vragen over de RCM loader.

De RCMloader is een apparaat wat lijkt op een USB-stick, waarmee "elke" Nintendo Switch-console in slechts een paar stappen kan worden ontgrendeld. Ik heb een website gevonden die de meest uitgebreide uitleg over dit apparaat geeft, maar dat is in het Engels en te vinden onder deze link. Je kan natuurlijk in Google ook deze site even vertalen waardoor het meeste misschien wel wat beter te begrijpen is.

De rest van jouw vragen zullen beantwoord moeten worden door leden die zelf gebruik maken van dit apparaatje.

Edited by Drifter
  • Thanks 2

Op 19-2-2020 om 14:29 zei Bazooka:

Kan je er gratis games mee spelen en als met het speciale kaartje voor de Nintendo DS?

Zo ja ,Zijn de games makkelijk te verkrijgen?

Net als bij een DS kan je hier ook de spellen gewoon op een MicroSD-kaartje zetten en afspelen als je alle instructies goed hebt gevolgd en de juiste Firmware hebt geïnstalleerd.

Spellen kan je op de verschillende Torrent of NZB Community's downloaden en er is eerder in een topic een goede tip gegeven naar een complete verzameling spellen die je na kan lezen onder deze link

• Thanks 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Sterretje11
      Haay iedereen,

Het downloaden van spelletjes lukt niet helaas niet voor de Nintendo Switch die ik heb laten ombouwen. Zijn er mensen die hun SD kaart willen delen tegen een kleine bijdrage, zodat ik de spelletjes kan overzetten op mijn sd kaart? of iemand die het voor mij kan doen tegen een kleine betaling??? Holla at your girlllll xxxx
    • By Sterretje11
      Ha people,
      ik heb mijn nintendo Switch laten ombouwen. Nu ontbreekt nog dat ik spelletjes moet downloaden. Weet een van jullie hoe en waar ik dat kan doen? Ik heb een paar site geprobeerd alleen zie ik de spelletjes dan wel op mijn SD kaart staan, maar eenmaal ik die in mijn switch zet; staan ze er niet op. Wat doe ik fout?
      Kan iemand stapsgewijs vertellen wat ik moet doen? 
      Gr,
    • By Damay77
      Heeft iemand nog goede/duidelijke site's waar je gratis switchgames kan downloaden?
      Ik heb er al een paar van romuniverse gehaald maar downloaden gaat super traag dus ik zoek wat anders. 
      ben switch-xci.com tegen gekomen maar lukt me niet om te downloaden. ik wordt steeds door gestuurd naar advertenties/bedrijven van bijv kleding?
      darkumbra gevonden maar is me niet helemaal duidelijk hoe ik hier moet downloaden. volgens mij heb je hier een betaald iets voor nodig of een abonnement van iets waarmee je grote bestanden kan downloaden?

wie heeft er tips. ik heb spotnet maar ik zie  (bij mij) maar 2 of 3 switch games in de lijst staan. 
    • By Damay77
      Ik heb spotnet maar ik zie maar max 4 Nintendo switch games in de lijsten staan. Ik twijfel nu of er iets aan de instellingen van mijn spotnet is.
      Zou iemand eens willen kijken hoeveel switch games er te downloaden zijn?

• Latest news

• Nu op het forum

• Hallo @ladyman, alle respect voor je goede intentie, maar op websites zoals Opensubtitles.org worden Google vertalingen niet of nauwelijks gedownload vanwege de gebreken die daar nogal in voorkomen. Bovendien moet je zeker zijn dat de synchronisatie van de vertaling overeenkomt met de verschillende filmformaten die beschikbaar zijn. Er zijn bovendien alweer verschillende vertaalteams aangesloten bij NZB Community's die vaak een betere vertaling afleveren dan Google en de vertalingen worden dan ook nog nagelopen op fouten. Als je zelf een beetje hebt rondgekeken bij verschillende download Community's zie je ook dat er al heel snel vertalingen beschikbaar zijn van personen die dat bijna dagelijks doen voor hun beroep en daar kan ook een Google vertaling niet tegen op.
    • hoi    wilde bedoelen de subs vertaal.ik met google translate maar het is juist die subs wil ik graag delen maar op de site opensubtitels willen die nie i zoals.heb de sub fantasy islands 2020 vertaald met google translate  en die wil graag ergens plaatsen 
    • Het virus doet inderdaad ook wat "goeds". Het laat wat pijnpunten zien die snel duidelijk worden als we minder consumeren. Hier in huis nu ook twee weken in quarantaine geleefd. Vrouw toch ziek geworden?! En daarna ik ook. Veel spierpijn, hoestjes en hoofdpijn. Komt en gaat weer. Ook koorts en verhoging. Smiddags opeens weer weg en savonds weer terug.  Smaak is ook slecht bij ons beide. Na een dag of 5 weer de goede kant op (zo voelt het nu) . Maar onze smaak is echt raar. Alles smaakt naar niks. 
  • Create New...