Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Utorrent geen upload wel download verkeer



Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

lang geleden dat ik op de site was, maar ben weer met een vraag.

ben sinds kort overgestapt naar andere provider en gebruik utorrent 1.6

maak nu gebruik van de connextbox van ziggo.

mijn vraag is er wordt gedownload maar niet geupload,wat zou de reden daar van zijn?

poort staat open en heb ook de ip4 adres ingevoerd.

mvg predator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 18
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

Geplaatste fotos

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.936
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Het kan zijn dat er geen downloaders zijn welke hetzelfde bestand willen of dat er voldoende uploaders zijn.

Heb je dit met alle Downloads? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dit heb ik met alle downloads.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian

Die Connectbox van Ziggo (Arris of Compal) is het dagelijkse onderwerp van gesprek op het Ziggo forum als het gaat om het niet behalen van de Upload snelheden. Of het in jouw geval ook ligt aan het Modem is natuurlijk niet gezegd. Ondanks dat je al 1 van de oudste leden bent op dit forum geef je bitter weinig informatie om op een redelijke manier hulp te bieden, want op welke manier ben je aangesloten op je Connectbox (Draadloos of Bekabeld) met het apparaat waarmee je die torrents download. Heb je al met dat apparaat een Speedtest gedaan en kloppen de snelheden dan wel? 

Op het forum van Ziggo lees je bij alle Connectbox snelheid problemen dat die ontstaan zodra je meerdere apparaten hebt aangesloten of werkt met een Router en dan de instellingen (Bridge-modus - IPv4 of IPv6) moet gaan aanpassen van de Connectbox. Verder is ook heel belangrijk dat de kabels die aangesloten zijn op de Connectbox van uitstekende kwaliteit moeten zijn want een minimale slijtage of breuk in een kabel geeft al problemen.

Is de uTorrent 1.6 die je gebruikt opnieuw geïnstalleerd en weet je zeker dat de instellingen nog wel kloppen, want als je torrents in de wachtrij komen te staan Uploaden ze ook niet, dus controleer de getallen nog eens die je hebt ingevuld;

-Instelling voor maximum delen (seeden) uTtorrent 1.6
Ga naar Opties, Klik op Instellingen

Kies links in het menu voor de optie Wachtrij. 
Bij Wachtrijinstellingen kan je een getal invullen wat hoger is dan de hoeveelheid torrents die gemiddeld in jouw uTorrent staan.
Je moet uiteraard altijd rekening houden met het aantal gedownloade torrents die je verplicht moet delen op Privé Trackers.
Zet in beide vakjes 25 neer, dan zal er niet snel een torrent in een wachtrij worden geplaatst.

Onder het kopje Uploaden als, vind je de mogelijkheid om de verhouding als een percentage in te stellen.
Vul daar het percentage in dat je wil uploaden, dus maximaal 150% en minimaal 100%
Daaronder staat een vakje, Wanneer torrent het uploaddoel heeft bereikt. Die vink je aan en zet je 0 in het blokje ernaast. 
Klik op Ok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

bedankt voor je reactie.

de box is draadloos aangesloten.

kan sinds kort een ip4 adres invullen,dit kon voor die tijd niet.Heb contact gehad met ziggo.

heb nu de wachtrij op 25 gezet,deze stond op 100.

gebruik al jaren utorrent 1.6. Ik had voor die tijd een andere provider en kon gewoon uploaden.Sinds ik ben overgestapt is het wat minder geworden met uploaden.

Ik had ook nog een andere probleem en dat was het openen van een website,en dit duurt heel lang.

moest de site afsluiten en opnieuw aanklikken dan ging het wel snel.

wat zou het probleem kunnen zijn met het traag openen van een enkele website?

mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
1 uur geleden zei predator:

wat zou het probleem kunnen zijn met het traag openen van een enkele website?

Als dit heel incidenteel gebeurt en pas sinds kort zou ik dat zoeken in de browser instellingen en welke invoegtoepassingen er geladen moeten worden. Gebeurt dit wanneer je VPN aan hebt staan?, want daar wil ook nog wel eens de oorzaak liggen en heb je ook al een andere browser geprobeerd. Het wil ook nog wel eens helpen als je de complete Browsergeschiedenis wist en alle Cookies verwijdert. CCleaner laten draaien en de boel eens volledig opruimen kan ook helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

oke.

gebruik al een aantal jaren de VPN "PIA" deze had ik al voor dat ik overstapte naar een andere provider.

je heb het over CCleaner welke versie is dan de beste?

mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
14 minuten geleden zei predator:

je heb het over CCleaner welke versie is dan de beste?

Om heel simpel je rommelbestanden op te ruimen volstaat de gratis versie die je direct kan downloaden op de website van CCleanerAls je meer specifieke taken wil laten uitvoeren (waar je overigens wel een beetje verstand van moet hebben) is er natuurlijk de laatste Pro versie v5.67.7763 die je als download zal moeten zoeken als Torrent of als NZB. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.936
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Je kunt ook nog proberen om van het nieuwe VPN protocol wireguard gebruik te maken. Pia bied deze al aan, in je instellingen kan je dit omzetten. Wellicht dat dat ook helpt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

hoe maak je gebruik van de nieuwe VPN protocol wireguard?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.936
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Dat kan je activeren in de instellingen binnen Pia op je pc 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.936
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

12 minuten geleden zei Guardian:

pia-wireguard-settings.png.61e5757be95c98874fdb3fd7c6d7f61a.png

Plaatjes zeggen meer als 1000 woorden. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

ik denk dat ik een oudere versie gebruik van PIA,want de plaatjes die er bij zijn gezet herken ik niet.

moet ik dan misschien de nieuwste PIA downloaden? zoja hoe werkt dat precies?

mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.936
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

De nieuwste versie van PIA kan je hier downloaden.

https://nld.privateinternetaccess.com/pages/download

Waarschijnlijk is dan ook je probleem verholpen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

moet ik dan bij verbinding geen poort nummer in zetten?

en hoe zie ik welke poort ik moet hebben?

Deze PIA ken ik niet,had nog de oudere versie.

mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.936
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Dat kan je hier doen, je krijgt dan na het verbinden te zien welke port er wordt gebruikt.

image.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dank je wel voor de reactie.

nou kan ik port forwarding niet aanvinken bij netwerk instellingen.hoe kan dat?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.936
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

1 uur geleden zei predator:

dank je wel voor de reactie.

nou kan ik port forwarding niet aanvinken bij netwerk instellingen.hoe kan dat?

 

Waarschijnlijk omdat je al verbonden bent. Eerst je VPN verbinding sluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Titel: Waarom hoor ik geen geluid meer op mijn iPhone? iRonnie: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn iPhone. Ik hoor geen geluid meer! Geen muziek, geen meldingen, helemaal niks. Ik heb al geprobeerd om het volume harder te zetten en zelfs op stil gezet en weer terug. Iemand ideeën? ExpertJan: Hey iRonnie! Dat is echt vervelend. Laat me je een paar dingen uitleggen die je kunt controleren. Geluidstand: Allereerst, kijk of je iPhone op ‘stil’ staat. De knop aan de zijkant van je telefoon kan per ongeluk omgezet zijn. Je zou een oranje streepje moeten zien als hij op stil staat. Instellingen Controle: Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Geluiden en Haptiek’. Zorg dat de schuifregelaar voor ‘Beltonen en waarschuwingen’ goed omhoog staat. Herstart je iPhone: Soms lost een simpele herstart dingen op. Houd de zijknop ingedrukt en schuif om je telefoon uit te zetten. Zet hem daarna weer aan. Bluetooth: Als je een keer een Bluetooth-apparaat hebt gekoppeld (zoals oordopjes of een speaker), kan je geluid daarheen gaan. Zorg dat Bluetooth uitstaat of verbindt met een ander apparaat. Software-update: Controleer of je de nieuwste software hebt. Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Algemeen’ > ‘Software-update’. Soms kunnen bugs ervoor zorgen dat geluid wegvalt. Als niks werkt, kan het handig zijn om de Apple Support te bellen of langs te gaan bij een Apple Store. Laat me weten hoe het gaat! AppleEva: Thanks, Jan! Ik had hetzelfde probleem laatst. Het bleek dat ik mijn Bluetooth nog aanhad, en dat ik mijn oordopjes niet eens opgemerkt had! Muisje123: Hmm, goede tip over die geluidsinstellingen. Heb je ook al geprobeerd om je iPhone gewoon even dood te maken en weer aan? Soms helpt dat echt! Johan84: Ja, dat is idd een goed idee, Muisje123. In mijn geval was het gewoon een software-foutje en na herstarten deed ie het weer. Super frustrerend, maar soms zijn die kleine dingetjes de oplossing. iRonnie: Aha, ik ga het proberen! Bedankt iedereen. Die Bluetooth-check had ik nog niet gedaan. Fingers crossed! SophieW: Als het na alles nog steeds niet werkt, zou ik inderdaad naar de winkel gaan. Vriendin van me had ook zo’n probleem en haar speaker was kapot. KleinRood: Ik had vergelijkbaar met meldingen. Ik ontdekte dat ik ‘Niet Storen’ per ongeluk had aangezet. Misschien dat dat bij jou ook het geval is? Johan84: @KleinRood, oh ja, dat vergeten mensen vaak! Goeie tip! Maar dat is alleen voor meldingen toch? Vraag me af of dat echt geluid kan uitschakelen. ExpertJan: Ja, ‘Niet Storen’ schakelt de meldingen uit, maar als je een belletje of iets anders verwacht, kan het lijken alsof er geen geluid is. Goed dat je dat opmerkt, KleinRood! iRonnie: Ik ga alles checken, dank jullie! Hopelijk lukt het. Ik laat een update weten! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe kan ik RTL XL kijken vanuit het buitenland? Gebruiker: Jan123 Hey allemaal! Ik zit momenteel in Spanje en ik zou graag RTL XL willen kijken, maar ik kan niet inloggen. Weet iemand hoe ik dat kan fixen? Alvast bedankt! Expert: StreamingGuru88 Hey Jan123! Goede vraag! Het is een beetje een gekke situatie met RTL XL als je buiten Nederland bent, maar er zijn manieren om het alsnog te kijken. RTL XL is namelijk geconfigureerd om alleen in Nederland toegang te geven tot hun content. Dat is de reden waarom je nu niet kunt inloggen. Hier zijn een paar manieren om RTL XL te kijken vanuit het buitenland: VPN (Virtueel Privé Netwerk): Dit is de meest populaire manier. Een VPN verandert je IP-adres naar dat van Nederland, zodat RTL XL denkt dat je daar bent. Er zijn veel goede VPN-diensten zoals NordVPN, ExpressVPN en CyberGhost. Je installeert gewoon de VPN-app op je apparaat, selecteert een server in Nederland en voilà, je zou in kunnen loggen op RTL XL! Smart DNS: Dit is een beetje technischer maar ook effectief. Een Smart DNS omzeilt geografische blokkades zonder dat je je internetverbinding hoeft te versleutelen. Je past simpelweg je DNS-instellingen aan. Providers zoals Unlocator en Smart DNS Proxy kunnen hierbij helpen. Browserextensies: Sommige extensies voor je browser kunnen ook helpen, zoals Hola of ZenMate. Deze werken meestal goed, maar ze zijn niet altijd zo betrouwbaar als een VPN, en je moet goed opletten dat je je privacy niet in gevaar brengt. Voorbeeld: Stel je voor dat je een VPN hebt geïnstalleerd. Je opent de app, kiest een server in Nederland en gaat naar de RTL XL website. Je logt in met je account, en hoppa! Je kunt weer genieten van al je favoriete programma’s. Een paar tips: Zorg ervoor dat je een goede internetverbinding hebt; anders kunnen streamings onderbroken worden. Let op de voorwaarden van de VPN-service, sommige kunnen je internet trager maken. Hopelijk helpt dit je verder! Laat het me weten als je vragen hebt! Gebruiker: Lisa_van_Lienden Dank je voor de uitleg! Gebruik jij zelf ook een VPN? Werkt het echt goed? Expert: StreamingGuru88 Ja, ik gebruik zelf ook een VPN! Het werkt echt prima voor streaming. Je moet wel even kijken welke VPN het beste voor jou is, maar over het algemeen, als je kiest voor een gerenommeerde provider, heb je weinig tot geen problemen. Gebruiker: MaartenT Ik heb een keer een Smart DNS geprobeerd, maar dat werkte bij mij niet zo goed… misschien deed ik iets verkeerd? Gebruiker: Lisa_van_Lienden Ja, dat kan. Ze zijn soms een beetje tricky om in te stellen. Heb je hun stapsgewijze handleiding gevolgd? Gebruiker: MaartenT Nee, dat niet… Had ik misschien moeten doen. Ik probeer het nog eens! Gebruiker: EmmaB Ik gebruik nu al een tijdje ExpressVPN en het werkt echt super, zelfs met Netflix in andere landen. Aanrader! Gebruiker: RoyM Wat is het verschil tussen een VPN en een Smart DNS eigenlijk? Expert: StreamingGuru88 Goede vraag, RoyM! VPN versleutelt je hele internetverbinding, wat je privacy bevordert, maar het kan je internet wel iets trager maken. Smart DNS verandert alleen je DNS-instellingen om geoblocking te omzeilen zonder versleuteling. Dit kan sneller zijn, maar je bent dan minder beschermd qua privacy. Dus kies wat het beste bij je past! Gebruiker: SandraK Ik vind het altijd zo’n gedoe met al die instellingen! Waarom is het zo moeilijk om Nederlandse zenders vanuit het buitenland te kijken? Gebruiker: BasO Ja, echt frustrerend! Maar komt omdat de zenders rechten hebben voor hun content. Die gelden meestal per land. Gebruiker: Jan123 Super bedankt voor alle tips, iedereen! Ik ga eens kijken naar die VPN. Fingers crossed dat het werkt! Gebruiker: StreamingGuru88 Succes Jan123! Laat weten hoe het gaat! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom is mijn bestand onvolledig en hoe los ik dat op? DennisRar: Hey allemaal, ik heb een probleem. Ik probeer een bestand te openen dat ik heb gedownload, maar het lijkt onvolledig te zijn. Het laad niet goed en ik krijg een foutmelding. Iemand een idee waarom dit kan zijn en hoe ik het kan oplossen? Dank alvast! ExpertKees: Hoi Dennis, dat is echt vervelend! Bestanden kunnen om verschillende redenen onvolledig zijn. Hier zijn een paar dingen om te checken: Onderbroken download: Soms gaat er van alles mis tijdens het downloaden. Als je internetverbinding wegvalt of traag is, kan het bestand niet helemaal binnenkomen. Probeer het bestand opnieuw te downloaden en kijk of dat helpt. Bestandstype: Ook belangrijk om te checken wat voor bestand je hebt. Sommige bestanden hebben speciale programma’s nodig om ze te openen. Als het een .zip-bestand is, moet je het eerst uitpakken. Probeer dat eens. Corrupt bestand: Het kan ook zijn dat het bestand beschadigd is. Dat gebeurt soms als de site waar je het vandaan hebt niet betrouwbaar is. In dat geval zou je het bestand van een andere bron kunnen proberen of kijken of er een andere versie beschikbaar is. Software-updates: Zorg ervoor dat je de laatste versie hebt van het programma dat je gebruikt om het bestand te openen. Soms geven oudere versies problemen. Als je deze dingen probeert en het nog steeds niet werkt, laat het me weten! Dan kunnen we verder kijken. Succes! MariekeZ: Hey DennisRar, ik had ook zoiets! Een keer een film gedownload maar die deed ook niks. Het was gewoon een slechte download. Ik heb het opnieuw gedaan en toen was het prima. Dus je hebt kans dat het dat is! JohanT: Goede tips, Kees! Maar ik vraag me af hoe je precies kunt zien of een bestand corrupt is. Is daar iets specifieks waar je op moet letten? ExpertKees: Goede vraag, Johan! Kijk naar de bestandsgrootte. Als die veel kleiner is dan je verwacht (bijvoorbeeld een hele film die maar een paar MB is), is dat een waarschuwing. Ook als je het bestand probeert te openen en het gewoon niet reageert of een foutmelding geeft van ‘bestand is beschadigd’, dan klopt er meestal iets niet mee. AnjaDL: Ik heb laatst een bestand gedownload dat er helemaal niet uitzag zoals het zou moeten. Wat bleek? Het was gewoon een pictogram dat niet overeenkwam met het bestandstype. Dat was echt verwarrend! Dus dat zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn, Dennis. DennisRar: Thanks voor de tips, iedereen! Ik ga het opnieuw downloaden en kijken wat er gebeurt. KleinKees: Ik heb ook even gekeken en ik zag dat als je downloadt van een shady site, dat je beter op een bekende site kunt kijken. Veiligheid voorop! SophieD: Heb je al een upgrade gedaan van je software, Dennis? Dat kan ook een reden zijn hoor. Soms is je software gewoon niet up-to-date en daardoor kunnen bestanden niet goed geopend worden. ExpertKees: Zeker, Sophie! Dat is een belangrijke! Het is altijd goed om je programma’s bij te houden. Mocht je nog vragen hebben, Dennis, laat maar weten! JohanT: Ik hoop dat het je lukt, Dennis! Laat ons weten of het gelukt is, zou leuk zijn om te horen. DennisRar: Ik laat het zeker weten! Bedankt voor de hulp, iedereen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • damirmus heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...