-
Similar Content
-
By MV33
Hallo allemaal,
Ik heb een Eweka account. Ik wil graag bestanden uit 2010/eerder downloaden. Deze posts zijn wel te vinden maar niet te downloaden. Ik weet dat dit met de retentie te maken heeft. Iemand tips hoe ik er wel aan kan komen?
Gr MV33
-
By Karine
Ik ben al een hele tijd op zoek naar de serie Wauters vs Waes en blijkbaar zijn deze alleen via nieuwsgroepen te vinden. Nu heb ik dus een acount aangemaakt bij XLned en op zoek gegaan naar de bestanden.
Echter worden de bestanden heel snel gedownload(enkele seconden) maar blijkt de downloadmap leeg te zijn.
Ik heb hier gekeken : https://www.binsearch.info/?q=wauters+vs+waes&max=25&adv_age=&server=&min=50 en daar vind je verschillende versies van de afleveringen.
Bestanden zijn wel 700 a 800 dagen oud maar Xlned ondersteunt tot meer dan 2000 dagen retentie.
Wat doe ik nu fout en hoe kan ik zien of deze bestanden nog effectief bestaan ?
-
By Meh Meh
Ik gebruik zoals vele mensen een uitstekende nieuwsserver met een zeer hoge retentie.
Maar hoe kan ik eigenlijk een bestand vinden dat 7 + jaar geleden is geüpload? Binsearch & Co hebben een zeer beperkte retentie.
-
By Guest lazslo
Ik heb een abonnement bij SunnyUsenet.
Sinds vanmiddag krijg ik in spotnet alleen nog spots te zien die ouder zijn dan 155 dagen.
De nieuwe dus niet meer.
Iemand een idee hoe ik dat kan aanpassen?
Alvast bedankt, lazslo
-
-
Who was online 13 Users were Online in the last 2 hours
Recommended Posts