Jump to content

even voorstellen

Recommended Posts

hallo 

ik ben kings2

ik ben een liefhebber van films muziek

voor de rest van mijn hobby's zijn wandelen en fietsen en voetbal kijken  in het weekend

zo dit ben ik zowat 

ik hoop hier veel plezier te hebben 

• Like 2
  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

hallo    ik ben kings2 ik ben een liefhebber van films muziek voor de rest van mijn hobby's zijn wandelen en fietsen en voetbal kijken  in het weekend     zo dit ben

Goedemorgen! Welkom, wandelen en fietsen zijn handige hobby's nu :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Latest news

• Nu op het forum

• Bedankt voor je uitleg, maar dit is niet wat ik bedoel. Ik zal m´n vraag nog wat toelichten.  Stel je wilt op de hoogte blijven wat er wordt gepost in een bepaalde nieuwsgroep en ook bekijken wat er in het verleden is gepost. Daar gebruik je dan een Usenet programma voor zoals b.v. Grabbit. Met zo´n programma kan je de nieuwsgroepen selecteren die je interessant vind. Normaal gesproken kan je kan vervolgens de headers downloaden van deze nieuwsgroepen. Die vormen dan een index van alle post. Vervolgens kan je specifieke postings downloaden met headers die je individueel kan selecteren.   Ik merk echter dat van sommige nieuwsgroepen alle headers bij de ene Usenet provider wel te downloaden zijn en bij sommige niet terwijl beide Usenet providers die nieuwsgroep wel in de lijst hebben staan.  Nog vreemder is dat als ik vervolgens een NZB file aanmaak van headers die ik wel heb kunnen downloaden bij de ene provider en die NZB file gebruik om postings de downloaden bij de provider die die headers niet laat downloaden, deze postings gewoon gedownload kan worden. Bij die provider zijn de postings dus wel op de server opgeslagen, maar de headers laten zich niet downloaden.     
    • Ik ga eens een poging doen om te vertellen hoe dat volgens mij in elkaar steekt, maar ik kan er ook voor een deel naast zitten, maar dan moet iemand anders dat maar verbeteren. (Ik heb geen ervaring als Uploader van NZB bestanden) Een Uploader van bestanden naar Binaries Nieuwsgroepen geeft elk rar en par2 bestand een naam of titel, wat aangeduid wordt als Header. Deze bestandstitels (Headers) worden vervolgens afzonderlijk geüpload naar een bepaalde Nieuwsgroep. Vaak worden voor bijvoorbeeld een Film ongeveer 80 rar en par2 bestanden aangemaakt die allemaal dezelfde titel (Header) hebben, aangevuld met een getal van bijvoorbeeld 1 t/m 80 (afhankelijk van het totaal aantal geüploade bestanden). In dit geval zijn de Headers vaak zichtbaar tijdens downloads. Het gebeurt tegenwoordig vaker dat in verband met Notice & Takedown alle geüploade rar en par2 bestanden een andere titel (header) meekrijgen (dus echt ongeveer 80 verschillende bestandsnamen). Al deze verschillende bestandsnamen worden dan verwerkt in het NZB-file wat je aanklikt om de bestanden te downloaden en afhankelijk van welk Download programma je gebruikt (Grabit, NZBGet, SABnzbd of Spotnet) is er tijdens het downloaden informatie zichtbaar in het programma venster. In SABnzbd kan je de Headers achterhalen door tijdens het downloaden het programma even op Pauze te zetten en naar de Tijdelijke download map te bladeren (C:\Users\ADMIN\Downloads\incomplete), waarin je dan duidelijk kan zien dat alle afzonderlijke bestanden een andere titel (Header) hebben. Zodra het downloaden van alle bestanden klaar is gaat SABnzbd alle bestanden controleren en repareren en daarna alle bestanden samenvoegen tot het uiteindelijke bestand wat jij wilde hebben.
    • Ook wat schoonmaak spullen erbij besteld (Kalk- en waterfilter, ontkalker, ontvettingstabletten en schoonmaakpoeder voor melkdoorloopsysteem)  
  • Recente actieve topics

• Popular Contributors

• Latest content

• Create New...