Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Registreren Newzbin lukt niet

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  3
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En dan hier Mr Chaos, super moderator van Newzbin met een reactie

Ik ben hier naartoe doorverwezen door een lid contact heeft gezocht middels een topic op ons forum

Even ter opheldering
Wij controleren meerdere malen per dag de aanmeldingen het is absoluut NIET waar dat dit dagen of weken op zich laat wachten
Maar ook wij hebben een leven, hebben werk, een prive, doen alles geheel vrijwillig, dus soms duurt het wel eens langer dan anders inderdaad, heb geduld
Maar er word minimaal 3 A 4x per dag gecontroleerd op nieuwe aanmeldingen

Iedereen die geldig aanmeld, word gewoon doorgelaten
Klopt je Ip niet (proxy, vpn, mobiel, data center Etc etc) word je niet doorgelaten
Klopt je ip wel, gekregen middels de modem van je isp, dan word je wel doorgelaten
Het is alleen voor de registratie van belang dat je niet verborgen zit
Na je registratie mag je van hartenlust zoveel mogelijk vpn kanalen aanzetten als je zelf wil en kun je volledig verstopt voor de buitenwereld rondlopen op Newzbin
Dit zelfde geld voor gebruikte emailadressen, geen temp en/of 10 min etc mailboxen
Ook deze aanmeldingen worden onherroepelijk verwijderd

Aanmeldingen die niet op de activatielink geklikt hebben in de activatie mail worden na 2 weken automatisch verwijderd
Zo behouden wij het overzicht
aanmeldingen die niet voldoen aan ons beleid worden ook verwijderd
Nee hier krijg je geen bericht van dan alleen dat je account niet bekend is bij ons
Elke verwijdere aanmelding voldoet dus niet aan ons beleid

Dit is ons beleid, of je dit achterhaald vind of niet, onzin vind of niet,  je zal hieraan moeten voldoen want we hebben onze redenen hiertoe, dit beleid is niet voor niets zo opgesteld
Gevaarlijker zijn de accounts die zich hoe dan ook verborgen willen aanmelden
Heb je geen kwaad in zin, dan is een account maken/aanmelden bij Newzbin zonder verborgen te zijn geen enkel probleem lijkt mij

Aangaande contact met ons
Voor vragen kunnen jullie terecht bij mij op het alternatieve mail adres
MrChaosNewzbin@Tutanota.com

Aangezien ik hier verder denk ik niet meer ga komen zal ik denk ik de reacties of vragen hier ook niet lezen
Dus ik verwijs jullie echt door naar mijn mail adres als jullie met vragen zitten

M.v.g. Mr Chaos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  209
  • Waardering:   244
  • Prestatiepunten:  4.487
  • Dagen gewonnen:  14
  • Actief:  

U zal wel of niet "de" Mister Chaos zijn, maar op uw forum kom ik geen recent topic tegen waarin het onderwerp besproken wordt, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

Het is aan de leden van Duken.nl om dus zelf de keuze te maken direct met uw "alternatieve mail adres" te willen corresponderen. Dit is puur ter waarschuwing om niet met een of andere grappenmaker te maken te hebben voor de snelle linkjes klikkers. Het is niet om als u het wel bent Mr Chaos u voor uw hoofd te stoten. Just my two cents 💀

Naamloos.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor degene die twijfelt of de geplaatste reactie van Mr Chaos legitiem is, hierbij een kopie van de geplaatste topic op Newzbin.

avatar_71327.jpg?dateline=1438080407
Apache 
Junior Member
*
Topics: 1
Reputatie: 0

Waarschuwingsniveau: 0%

2 uren geleden
Beste stafleden en overige medewerkers van Newzbin.

Er is op dit moment een topic gaande op Duken.nl die is aangemaakt door een persoon (Toolhead) die aangeeft de grootste moeite te hebben en het na diverse pogingen niet voor elkaar krijgt om een registratie te doen op Newzbin.

In dat topic op Duken.nl staat ook een gekopieerde uitspraak van Mr Chaos waarin een opsomming staat van dingen die niet toegestaan zijn bij een Registratie. Echter al die restricties zijn nergens beschreven in de Newzbin Community - Registratieovereenkomst.
Is het niet mogelijk om die restricties voor toekomstige nieuwe leden op Newzbin aan te geven in die Newzbin Community - Registratieovereenkomst.

Vriendelijke groet,
Apache

avatar_48469.jpg?dateline=1556745973
MacOllie 
Super Moderator
Topics: 80
Reputatie: 380

1 uur geleden
Hallo Apache,

Heb de discussie even gelezen.

De opmerkingen van Mr Chaos zijn toch duidelijk, registeren kan alleen vanaf je normale IP adres, overigens vrijwel welk forum je ook komt, die regel geld bijna overal.

Geen VPN
Geen mobiel (tenzij via je eigen wifi)
Geen corporate IP
Geen anonieme (dedicated) server via een datacentre
Geen mailadressen die tijdelijk zijn, zoals de 10minutemail varianten.

Nadat je goedgekeurd bent, en dus gaat beginnen met NZB bestanden zet je gewoon weer je VPN aan en je mag dan ook altijd inloggen met VPN.
Het IP adres wordt puur gefilterd om spambots en juist die mensen die we niet binnen willen hebben van diverse instanties te weren.

Heb je niets te verbergen? Meld je dan gewoon aan met normale IP adres en bijvoorbeeld een gmail account.

Wil je dat niet? ook prima maar dan is er geen account voor je bij NewzBin, je moet niets he. Je komt vrijwillig binnen en kan gaan wanneer je wilt.

Sterker nog als een user bij ons aangeeft dat alle data inclusief nickname, ip en berichten gewist moeten worden doen we dat.

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Apache 
Junior Member
*

52 minuten geleden
(1 uur geleden)MacOllie schreef:  Hallo Apache,

Heb de discussie even gelezen.

De opmerkingen van Mr Chaos zijn toch duidelijk, registeren kan alleen vanaf je normale IP adres, overigens vrijwel welk forum je ook komt, die regel geld bijna overal.

Geen VPN
Geen corporate IP

Nadat je goedgekeurd bent, en dus gaat beginnen met NZB bestanden zet je gewoon weer je VPN aan en je mag dan ook altijd inloggen met VPN.
Het IP adres wordt puur gefilterd om spambots en juist die mensen die we niet binnen willen hebben van diverse instanties te weren.

Heb je niets te verbergen? Meld je dan gewoon aan met normale IP adres en bijvoorbeeld een gmail account.

Wil je dat niet? ook prima maar dan is er geen account voor je bij NewzBin, je moet niets he. Je komt vrijwillig binnen en kan gaan wanneer je wilt.

Sterker nog als een user bij ons aangeeft dat alle data inclusief nickname, ip en berichten gewist moeten worden doen we dat.

Bedankt voor de reactie MacOllie.

Natuurlijk zijn de opmerkingen van Mr Chaos duidelijk in zijn gekopieerde reactie, maar deze restricties zijn hier ergens op het Newzbin Forum geplaatst in een topic en voor een nog te registreren lid nergens leesbaar. Dat is een beetje mijn punt, want er zijn uiteraard best nog wel personen die nieuw zijn in dit wereldje en dan misschien een beginnersfoutje maken. Het punt van de topic starter (Toolhead) dat via het contact formulier ook geen reacties zijn gekregen is natuurlijk ook niet fijn.
Misschien stof om even in ogenschouw te nemen.

In ieder geval een fijne avond verder.
Groet, Apache

avatar_98403.gif?dateline=1479503727
Mr Chaos 
Super Moderator
Topics: 62
Reputatie: 75

45 minuten geleden
Ik heb daar maar even gereageerd
Want er staan daar zaken die absoluut niet kloppen/waar zijn
https://www.duken.nl/forums/topic/38374-.../#comments

De opsomming die ik geef in die screenshot staat inderdaad nergens
Dit is aan onze admin of dit aangepast word in het aanmeldscherm van Newzbin als je een account wilt aanmaken
In dat scherm word ook verwezen naar onze hoofd reglementen

Echter of die aanpassing zal helpen ik betwijfel het
Want ondanks dat het aangegeven word gaat niemand naar aanmelden naar onze reglementen om die te lezen
Maar nogmaals dit is aan onze admin wat er mee gedaan word, want dat aanpassen is niet onze afdeling

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van

Apache 
Junior Member
*

30 minuten geleden
(45 minuten geleden)Mr Chaos schreef:  Ik heb daar maar even gereageerd
Want er staan daar zaken die absoluut niet kloppen/waar zijn
https://www.duken.nl/forums/topic/38374-.../#comments

De opsomming die ik geef in die screenshot staat inderdaad nergens
Dit is aan onze admin of dit aangepast word in het aanmeldscherm van Newzbin als je een account wilt aanmaken
In dat scherm word ook verwezen naar onze hoofd reglementen

Echter of die aanpassing zal helpen ik betwijfel het
Want ondanks dat het aangegeven word gaat niemand naar aanmelden naar onze reglementen om die te lezen
Maar nogmaals dit is aan onze admin wat er mee gedaan word, want dat aanpassen is niet onze afdeling

In ieder geval wil ik u ook bedanken voor het geven van een reactie hier en op Duken.nl en ik ben zelf al heel wat jaren actief in dit wereldje, dus voor mij is dit alles niet vreemd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  8
  • Prestatiepunten:  103
  • Actief:  

Mail naar MrChaos is verzonden, hopelijk wordt het opgelost. 😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nou @Duken Opgelost, denk dat het tijd is voor een slotje, voor er meer wagons aanhaken 😛

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Duken.nl leden en Gasten die de linkjes naar de verschillende Websites en/of Community 's bekijken lijkt het mij raadzaam de omschrijving van onderstaande link aan te passen met een stukje tekst.

De door Mr Chaos genoemde voorwaarden van Registratie;

Geen VPN
Geen corporate IP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  8
  • Prestatiepunten:  103
  • Actief:  

Door de hulp van Mr. Chaos is het inmiddels gelukt om in te loggen op Newzbin.

Het bleek dat mijn internet provider via een datacenter/proxy liep, waar ik als eindgebruiker dus niets van wist.

Het door Mr. Chaos opgegeven email adres is dus geldig, kan ik bevestigen.

Iedereen bedankt voor de hulp, wat mij betreft kan dir topic worden gesloten.

• Leuk 1
  • Meow 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even mijn (misschien iets te hardop verkondigde) persoonlijke mening achterwege latend, is de Gouden Tip misschien toch ook wel iets wat hier op Duken.nl zo vaak door leden is benoemd. Als je eigen internet niet voldoet aan de eisen zoals die nu benoemd zijn in de bovenstaande reacties kan je altijd nog even bij een familielid, kennis, buurman/vrouw die een normale internet aansluiting hebben van een provider zoals Ziggo, KPN, Tele2 een registratie doen waarbij je dan uiteraard wel een eigen e-mail adres moet gebruiken. Na acceptatie/goedkeuring kan je verder gewoon met je eigen internet inloggen en aan de slag gaan op Newzbin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.002
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Dan daarmee sluiten we deze vraag en is het probleem voor @Toolhead met aanmelden op newzbin gelukt.

Maak er allemaal een mooie vrijdag van. :) 

• Haha 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Wat is een mod menu in games en hoe gebruik ik het zonder technische kennis? GamePeter: Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en heb een vraag. Wat is eigenlijk een mod menu in games? En hoe kan ik het gebruiken zonder echt technische kennis te hebben? Ik hoor vaak dat mensen er zoveel mee kunnen, maar het klinkt super ingewikkeld. Alvast bedankt voor jullie hulp! ExpertGamer99: Hey GamePeter! Welkom op het forum! Leuk dat je vragen stelt. Een mod menu is een soort extra optie in een game waarmee je dingen kunt aanpassen of nieuwe functies kunt toevoegen. Mod staat voor “modificatie” en meestal worden deze menu’s gebruikt om cheats of verbeteringen in het spel te activeren. Denk bijvoorbeeld aan onoverwinnelijkheid, extra geld, of speciale wapens. Als je geen technische kennis hebt, is het beste om een mod menu te zoeken dat een eenvoudige interface heeft. De meeste hebben een soort "klik-en-speel" systeem. Dat wil zeggen, je downloadt de mod, pakt het uit en volgt een paar simpele stappen om het in de game te zetten. Hier zijn wat stappen: Download de mod: Zoek een betrouwbare website. Let wel op: niet elke site is veilig, dus kijk altijd naar recensies. Pak het uit: Dit gaat vaak met een programma zoals WinRAR of 7-Zip. Je hoeft hier niet per se iets voor te doen, gewoon klikken en het programma doet de rest. Volg de instructies: Vaak bijgeleverd in een txt-bestand. Hierin staat hoe je de mod in je spel krijgt. Start de game en open het mod menu: Meestal met een bepaald toetscombinatie. En voilà! Je kunt nu spelen met nieuwe opties. Vergeet niet om altijd een backup te maken van je originele gamebestanden voordat je iets aanpast. Dat voorkomt problemen. Hopelijk helpt dit! NinaSwitch: Dankje ExpertGamer99, dat klinkt wel te doen! Heb je misschien nog aanraders voor goede mod menu’s? CasperGamer: Ik gebruik zelf het XYZ Mod Menu, en dat is echt super chill. Heel gebruiksvriendelijk en je kunt makkelijk switches aanzetten. Maar het kan soms wel crashen, dus ja, zorg echt voor backups! GamePeter: Wauw, thanks voor de uitleg! Dat met het uitpakken klinkt wel simpel. Ik ga het zeker een keer proberen. Wat als ik het niet goed doe, wat zijn de risico’s? ExpertGamer99: Goede vraag, GamePeter. Het grootste risico is dat je spel crasht of niet meer goed opstart. Dit kan vooral gebeuren als je mods installeert die niet compatibel zijn met jouw gameversie. Daarom is die backup zo belangrijk! Als je een probleem hebt, kun je altijd je oude bestanden terugzetten. NinaSwitch: En wat als er updates voor de game komen? Moet je de mods dan opnieuw installeren? CasperGamer: Ja, goeie vraag Nina! Voor de meeste games wel. Updates kunnen dingen in de game aanpassen, dus de mods moeten misschien ook vernieuwd worden. Check altijd even de website waar je de mod hebt gehaald voor updates. GamePeter: Dat klinkt logisch, dank allemaal! Het lijkt me nu veel minder eng om te proberen. Gewoon goed opletten en follow de stappen. LaraGaming: Sowieso! Heb zelf een tijdje geleden ’n mod menu geprobeerd, en het was echt een game changer. Gewoon goed lezen en rustig doen! Succes, Peter! FunkyGamer: Ik vind modden super leuk, krijg er echt nieuwe ervaringen door. Maar zoals de expert zegt, backups zijn key! Gewoon voor de zekerheid. GamePeter: Jullie zijn geweldig, bedankt voor alle tips! Ik ga dit binnenkort echt uitproberen. ExpertGamer99: Geen probleem, GamePeter! Laat ons weten hoe het gaat of als je nog vragen hebt! Veel plezier! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Etappe Tour of Holland definitief geannuleerd, organisatie kan veiligheid niet waarborgen Gebruiker: Fietsfan88 Hey allemaal, ik zag dat de etappe van de Tour of Holland is geannuleerd. Waarom precies? Wat is er aan de hand met de veiligheid? Expert: WielerJos Hoi Fietsfan88! Goede vraag. De organisatie van de Tour of Holland heeft besloten om de etappe te annuleren omdat ze de veiligheid van de renners en toeschouwers niet kunnen garanderen. Bij een evenement zoals dit is veiligheid super belangrijk, en er kunnen verschillende redenen zijn waarom ze dat niet kunnen waarborgen. Bijvoorbeeld, als er slecht weer voorspeld is, zoals harde wind of zware regen, kan dat tot gevaarlijke situaties leiden. Ook als de wegen niet goed onderhouden zijn of als er obstakels zijn op het parcours, kan dat riskant zijn. Ze willen natuurlijk niet dat renners of toeschouwers gewond raken. Er zijn ook andere factoren, zoals de drukte langs het parcours. Als er te veel mensen op de been zijn, kan dat zorgen voor onveilige situaties. Dus, het is echt niet zomaar een beslissing, maar het gaat om de veiligheid van iedereen die betrokken is. Hopelijk helpt dit je een beetje om te begrijpen waarom ze deze beslissing hebben genomen! Gebruiker: MountainMike Dat klinkt logisch, veiligheid voorop! Maar het is toch wel jammer. Ik had er naar uitgekeken om te gaan kijken. Gebruiker: RennendRia Ja, helemaal mee eens, MountainMike! Ik had ook kaartjes gekocht. Hopelijk wordt het volgend jaar beter. Gebruiker: KorteKees Kan je je kaartjes terugkrijgen ofzo? Expert: WielerJos Ja, KorteKees! In de meeste gevallen kunnen mensen hun kaartjes terugkrijgen. De organisatie zou moeten communiceren hoe dat werkt. Dus houd hun website in de gaten voor updates! Gebruiker: GezelligeGerda Ik vind het wel een goede beslissing. Het zou toch verschrikkelijk zijn als er wat gebeurt? Beter zo dan dat er ongelukken gebeuren! Gebruiker: Fietsfan88 Klopt, Gerda. Maar ik had gehoopt op een spectaculair evenement met veel sfeer. Gebruiker: VooruitgangVincent Misschien kunnen ze volgend jaar maatregelen nemen om dit soort dingen te voorkomen? Zoals het beter beheren van de drukte en meer controle op het parcours? Gebruiker: RennendRia Ja dat zou echt helpen, Vincent! En misschien ook wat betere communicatie naar de fans toe. Ik had bijvoorbeeld nog niks gehoord over compensatie voor kaartjes… Expert: WielerJos Dat is ook een goed punt, Ria. Goede communicatie is essentieel. Hopelijk leren ze van deze situatie en maken ze het volgend jaar beter. Gebruiker: MountainMike Ik vraag me af of andere wielerevenementen ook last hebben van dit soort dingen. Heeft iemand dat meegemaakt? Gebruiker: KorteKees Ja, volgens mij was er vorig jaar ook een grote race die op het laatste moment werd afgelast door het weer. Zonde als je voor niets gaat! Gebruiker: GezelligeGerda Juist, Kees! Gelukkig geef ik mijn geld niet uit aan evenementen die doorgaan in slechte omstandigheden. Dat voelt echt niet goed. Met deze discussie hopen we jullie meer inzicht te geven in de redenen achter de annulering van de etappe. Blijf veilig en hopelijk kunnen we snel weer genieten van mooie races! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe houd ik mijn ratio intact in drukke tijden? Gebruiker123: Hey allemaal, ik heb een vraag. Hoe houd ik mijn ratio intact in drukke tijden? Het lijkt wel alsof alles altijd vol zit en ik kan niet genoeg uploaden. Wat doen jullie om dit te fixen? ExpertTorrents: Hey Gebruiker123! Goede vraag! Het kan inderdaad lastig zijn om je ratio op peil te houden, vooral als er veel nieuwe torrents uitkomen. Hier zijn een paar tips die je kunnen helpen: Leef Uploaden: Probeer altijd iets te uploaden als je aan het downloaden bent. Hoe meer je deelt, hoe beter je ratio. Zelfs als je maar een klein bestand hebt gedownload, kun je tegelijkertijd iets anders uploaden. Kies de Juiste Torrents: Kijk naar torrents met een lage seed-to-peer ratio. Dat betekent dat er veel mensen zijn die het bestand willen downloaden, maar niet genoeg dat het aanvragen. Als je daar iets van downloadt, ben je een waardevolle peer en help je je ratio. Schedule je Downloads: Als je weet dat je in de drukke uren gaat downloaden, plan dan je bestanden uit. Download bijvoorbeeld ‘s nachts of op rustige tijden. Op die manier krijg je meer kans om je uploads op peil te houden als er minder mensen bij zijn. Gebruik een VPN: Dit is een beetje een extra tip, maar met een goede VPN kun je veiliger torrenten. Sommige torrent sites kijken naar je ratio en kunnen je zelfs tijdelijk blokkeren als die laag is. Met een VPN ben je beschermd. Seed zo lang mogelijk: Zodra je een torrent hebt gedownload, laat je hem gewoon een tijdje lopen voordat je stopt met seeden. Dit helpt je ratio echt. Ik hoop dat dit helpt! Laat maar weten als je nog meer vragen hebt. Succes! FunJohnny: Goede tips, ExpertTorrents! Ik download altijd tijdens nachten, dat werkt echt goed voor mij. Niet zo veel verkeer dan! Filmliefhebber: Klopt, nachtelijk downloaden is echt chill! En ik gebruik vaak torrents met een lage seed-to-peer ratio, dat is slim. Maar hoe lang moet je eigenlijk seeden? Tot je je ratio hebt of langer? TempusFugit: @Filmliefhebber, ik zeg meestal minstens 1,5 keer de downloadtijd. Dus als je iets van 2 uur downloadt, probeer het dan minstens 3 uur te seeden. Je ratio heeft daar echt baat bij! Videofan: Top tips hier! Ik had nooit nagedacht over het uploaden terwijl je download. Ik ga dat zeker proberen! GeekyGamer: Dat van die VPN is echt key! Maar ik heb er laatst eentje geprobeerd en was super traag! Welke gebruik jij, ExpertTorrents? ExpertTorrents: Ik gebruik zelf NordVPN, die is best snel. Maar er zijn er veel, dus even kijken wat voor jou goed werkt! Belangrijkste is dat hij P2P-compatibel is. Elliot: Thx voor de tips iedereen! Ik ga vanavond inderdaad een keer vroeger starten met downloaden. Hopelijk kan ik deze week mijn ratio weer een beetje opkrikken. Oldtimer45: Zorg ervoor dat je niet te veel tegelijk download! Dan gaat je ratio echt omlaag. Alleen de belangrijkste pakken! Gebruiker123: Dank voor de reacties, iedereen! Ik ga de tips toepassen. Hopelijk blijft mijn ratio nu beter in balans. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Ramsterdam heeft zojuist een badge verdient
      8 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...