Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

3ds jailbrake?

Kees02
 Delen

Ga naar de oplossing Opgelost door Gast,

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  16
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  518
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi iedereen,

Ik heb 3ds xl met een r4 die geen 3ds games ondersteund.

Nu twijfel ik of ik hem zal jailbraken. Speel de 3ds te weinig om games te kopen. Ik raak hem eens in de maand aan. Maar word nu wel een beetje moe van de spellen van de ds.

Wie heeft het van jullie gedaan? Hoe ging dat? Hoe gemakkelijk is het, en het vinden van games?

Wat is jullie mening daarover?

video-game-console-2202585.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Geplaatste fotos

• Oplossing

Er staat nog een topic op Duken.nl uit 2017 over het Jailbreaken van de 3DS XL waar je al wat meer informatie kan vinden.

Hieronder een vertaling van een artikel op hackaday.com van recentere datum. (28 April 2021) 

DE WERELD VAN NINTENDO 3DS HOMEBREW VERKENNEN

3dshacking_feat.jpg?w=800

Toen Nintendo de productie van de 3DS in september 2020 officieel beëindigde, was het niet bepaald een verrassing. Ten eerste was er sinds 2011 enige variatie van het handheld-systeem op de markt. Wat niet wil zeggen dat de productlijn stagneerde: het systeem kreeg een aanzienlijke vernieuwing van de midden generatie en er werd zelfs een meer betaalbare variant geïntroduceerd die het gelijknamige stereoscopische 3D-effect liet vallen, maar bijna een decennium is nog steeds een vrij lange levensduur in de game-industrie. Natuurlijk heeft Nintendo's focus op de Switch, een hybride apparaat dat de grens tussen console- en handheld-games vervaagt, ongetwijfeld een rol gespeeld in de beslissing om af te zien van wat effectief kan worden gezien als een concurrerend product.

Hoewel het in de wei zetten van de 3DS misschien de logische zakelijke zet was, lijkt een snelle controle op eBay een ander verhaal te vertellen. Of het nu COVID is om mensen binnen te houden en de vraag naar entertainment thuis te vergroten, of de ongelooflijke bibliotheek met klassieke en moderne games waar het systeem toegang toe heeft, het feit is dat een gebruikte 3DS in goede staat vandaag de dag meer waard is dan toen het vorig jaar rond deze tijd gloednieuw op de plank lag.

Kortom, dit was het slechtst mogelijke moment voor mij om te beslissen dat ik eindelijk een 3DS wilde kopen. Toen merkte ik op een dag dat de gemiddelde prijs voor een Japans model veel lager was dan die van zijn Amerikaanse tegenhanger. Ik wist dat de hardware identiek was, maar kon de firmware worden gewijzigd?

Een avond aan onderzoek vertelde me dat de ruil inderdaad mogelijk was, maar af te raden vanwege de moeilijkheid en het potentieel voor onverwacht gedrag. Dat heeft me natuurlijk nog nooit tegengehouden.

Dus na het grootste deel van een maand te hebben gewacht tot mijn mintconditie 3DS uit het land van de rijzende zon kwam, ging ik op zoek naar de brede en prachtige wereld van Nintendo 3DS-hacken.

MEEDOEN MET THE FUN

Hier is het beste deel over homebrew op de 3DS: elke versie van de hardware, ongeacht uit welke regio het komt of welke firmwareversie het draait, kan worden gehackt met slechts een SD-kaart en wat open source-software. Bovendien, aangezien Nintendo nu is overgestapt op grotere en betere dingen, is het redelijk om aan te nemen dat de gemeenschap heeft gewonnen. Er komt geen nieuwe hardwarerevisie aan, en zelfs als Nintendo geneigd was om nog een firmware-update uit te pushen om iedereen met onofficiële software op hun 3DS te verwarren, kunnen ze je op geen enkele manier dwingen om het te installeren. Het is een feestje en iedereen is uitgenodigd.

De eerste stap in het konijnenhol.

Er zijn verschillende exploits die kunnen worden gebruikt, afhankelijk van de huidige firmware die uw 3DS draait, maar de gemakkelijkste en meest geschikte methode om uw 3DS niet-Nintendo-software te laten werken, is door een kwetsbaarheid in de internetbrowser van het systeem. Met de juiste bestanden op de SD-kaart hoeft u alleen maar de 3DS-browser op een specifieke URL te richten om de exploit te activeren. Dankzij de mogelijkheid van de browser om QR-codes te lezen, hoeft u deze niet eens in te typen: scan gewoon de speciale code en u bent op weg naar homebrew nirvana.

Voor alle duidelijkheid, er is nog veel meer dat je moet doen. Het kregen van de bestanden op uw SD-kaart en het activeren van de exploit is slechts de eerste fase. Voordat het allemaal is gezegd en gedaan, moet u de 3DS een paar keer opnieuw opstarten, meer bestanden op de SD-kaart plaatsen en een aantal programma's op het systeem installeren. Niets van het is moeilijk,maar er zijn een duizelingwekkend aantal stappen en het zou gemakkelijk zijn om te verdwalen zonder een goede gids.

Gelukkig hebben leden van de 3DS-community enkele van de meest uitgebreide en gebruiksvriendelijke documentatie geproduceerd die ik ooit heb gezien. De gids die ze hebben gemaakt, leidt u door elke stap van het proces in veeleisende details, en zolang u geen stappen overslaat, wordt uw systeem uiteindelijk geladen met de nieuwste versie van de aangepaste Firmware van Luma3DS. (Engelstalige Hack Handleiding)  (Nederlandse Google Vertaalde Hack Handleiding)

ONTGRENDELD POTENTIEEL

Persoonlijk, als ik de term aangepaste firmware hoor, denk ik aan zoiets als DD-WRT of het werk van Aaron Christophel met Xiaomi Bluetooth-thermometers. Met andere woorden, firmwarevervangingen die u in wezen een heel ander apparaat achterlaten. Dus een deel van mij was verrast toen ik mijn systeem opnieuw opstartte in Luma3DS en alles leek precies hetzelfde te zijn. Ik vroeg me zelfs een minuut of twee af of ik iets verkeerd had gedaan.

Na een nadere blik op de GitHub-opslagplaats van het project, werd de situatie duidelijker. Hoewel de community ernaar verwijst als een aangepaste firmware, zou het nauwkeuriger zijn om te zeggen dat Luma3DS de voorraadfirmware van het systeem patcht om een uitgebreide functie set mogelijk te maken. Een groot deel daarvan is het mogelijk maken van de gebruiker om niet-Nintendo-applicaties te installeren en uit te voeren, maar er is ook een systeemmenu, toegankelijk met een speciale knopcombinatie, waarmee je geavanceerdere instellingen kunt aanpassen.

Met luma3DS geïnstalleerd, behoudt de 3DS 100% van zijn oorspronkelijke functionaliteit. Je kunt nog steeds al je games spelen, verbinding maken met de eShop om nieuwe titels te downloaden en online spelen met anderen. Het is blijkbaar zelfs veilig om een officiële firmware-update te installeren met deze geïnstalleerd, hoewel het onwaarschijnlijk is dat er nog meer van die langs de snoek komen.

HET VERKRIJGEN VAN DE GOEDEREN

Over het algemeen is 3DS-software verkrijgbaar in twee verschillende vormen. Kleinere tools en programma's worden waarschijnlijk aangeboden als een bestand, een op zichzelf staand uitvoerbaar bestand dat u kunt uitvoeren via een tool genaamd Homebrew Launcher die samen met Luma3DS wordt geïnstalleerd. Dit werkt goed genoeg voor eenmalige applicaties, maar kan vervelend worden omdat het verschillende stappen kost om de software vanaf een koude start te starten..3dsx

Het alternatief, dat de voorkeur heeft voor grotere en complexere software, is het CTR Importable Archive (CIA) of bestand. Deze archieven bevatten niet alleen de software zelf, maar ook de nodige metadata om ze daadwerkelijk te installeren alsof ze een officieel spel of applicatie zijn die is gedownload van de Nintendo eShop. Omdat software die via de CIA is geïnstalleerd, in het hoofdmenu van de 3DS verschijnt, is het veel sneller en gemakkelijker toegankelijk dan eerst door de Homebrew Launcher te gaan..cia

Maar er zit een addertje onder het gras. Het installeren van een CIA-bestand is niet zo eenvoudig als het gewoon slepen en neerzetten op de SD-kaart van het systeem. Het archief moet goed worden uitgepakt door een zogenaamde titelmanager, waarvan de meest populaire bekend staat als FBI en draait op de 3DS zelf. Eenmaal uitgepakt en geïnstalleerd, kan het originele CIA-bestand worden verwijderd, omdat anders elke applicatie uiteindelijk twee keer zoveel ruimte in beslag zou nemen als nodig is op de SD-kaart.

Het is een beetje ongemakkelijk, maar er zijn een paar trucs om het proces te versnellen. Ten eerste kan de FBI een CIA-bestand laden vanaf het lokale netwerk of internet door de URL van een QR-code te scannen, waardoor het CIA-bestand handmatig op de SD-kaart moet worden geïnstalleerd voordat het wordt geïnstalleerd. Dit is een zeer populaire manier geworden om homebrew op de 3DS te verspreiden, en je zult deze codes vaak zien op berichtenborden of GitHub.

Zelfs nog, het uitpakken van een CIA op de 3DS zelf is vrij traag vanwege de inherente hardware beperkingen van het systeem. Voor degenen die niet bereid zijn om te wachten, zijn er projecten zoals waarmee u CIA-bestanden op uw computer kunt verwerken. Draaiend op een veel krachtigere processor en met het voordeel van snelle toegang tot de SD-kaart, kunnen deze tools software installeren en klaar zijn om op de 3DS te gaan in een fractie van de tijd die het zou kosten met de FBI.custom-install

CULTURELE VERSCHILLEN

Net als het aangepaste firmware-installatieproces is het overschakelen van de regio van uw systeem zeer goed gedocumenteerd. Ik had geen probleem om de Amerikaanse firmware op mijn 3DS te krijgen, hoewel het moet worden gezegd dat het proces aanzienlijk langer duurt dan luma3DS in de eerste plaats geïnstalleerd te krijgen. Helaas heb je, zodra de regio is geschakeld, geen toegang meer tot de officiële services van Nintendo voor het kopen van software, het downloaden van updates of het online spelen. Dat gezegd hebbende, lokale draadloze multiplayer met Amerikaanse consoles werkt zoals verwacht en je kunt nog steeds fysieke retailgames draaien.

Ik heb ook een paar vreemde glitches opgemerkt, hoewel niets echt kritiek is. Een keer beweerde het systeem dat het een firmware-update moest installeren en na een minuut of twee bestanden downloaden, een foutmelding had gegenereerd. De firmware wordt ook vergrendeld nadat ik de systeemmeldingen heb gecontroleerd, maar ze zijn in de eerste plaats behoorlijk vervelend, dus ik heb ze gewoon uitgeschakeld.

Dus is het de moeite waard om van regio te wisselen? Ik zou zeggen dat dat afhangt van hoe je van plan bent het systeem te gebruiken. Als je meer geïnteresseerd bent in het runnen van je oude favorieten via RetroArch dan dat je moderne games speelt, absoluut. Maar als u het meeste uit het systeem wilt halen, inclusief de verschillende online functies, zullen de nadelen van het overstappen naar regio's waarschijnlijk opwegen tegen de financiële besparingen.

EEN HERNIEUWDE INTERESSE

Voordat ik deze 3DS kocht, was het meer dan tien jaar geleden dat ik een draagbare console bezat. Ik heb nauwelijks tijd om thuis spelletjes te spelen, laat staan onderweg. Maar de ongelooflijke backcatalogus van titels die direct speelbaar zijn op het systeem of kunnen worden uitgevoerd door een van de open source-emulators die ervoor beschikbaar zijn, was buitengewoon overtuigend. Voeg daar een breed scala aan originele homebrew-games aan toe en de voortdurende inspanning om Linux naar het systeem te porten, en het was gewoon te veel om te laten liggen. Het installeren van een aangepaste firmware op de 3DS verandert een uitstekend systeem in een ongelooflijk systeem, en tegenwoordig merk ik dat ik behoorlijk wat tijd doorbreng met dit wonder met twee schermen. Ik denk er zelfs aan om bij te werken naar een van de latere modellen van de 3DS, maar dat zal een verhaal zijn voor een andere keer.

Hoewel het altijd moeilijk is om de toekomst te voorspellen, is het niet moeilijk voor te stellen dat de Nintendo 3DS misschien wel het laatste echte draagbare gamesysteem is. Smartphones en tablets hebben de markt grotendeels overgenomen, en hoewel de Switch technisch mobiel is, kan hij gewoon niet worden vergeleken met het svelte clamshell-ontwerp dat sinds de Game Boy Advance SP een kenmerk is van Nintendo's portables. Dus als dit de laatste van de rasechte portables is, kunnen we tenminste zeggen dat de homebrew-gemeenschap ervoor zorgt dat het met stijl uitgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  16
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  518
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dankje wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid Gebruikersnaam: SeedLiefhebber93 Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier en wilde me even voorstellen. Mijn naam is Lisa, ik kom uit Utrecht en ben 29 jaar oud. Ik ben echt een techneut en hou van alles wat met computers te maken heeft. Sinds een paar maanden ben ik me aan het verdiepen in het concept van seedboxes en ik moet zeggen, ik vind het superinteressant! Voor wie het niet weet: wat is een seedbox? Ja, ik wist er ook niet veel van, maar blijkbaar is een seedbox een online server waarmee je bestanden kunt downloaden en uploaden via torrent. Het idee is dat je je privacy beter kunt beschermen en sneller kunt downloaden. Hebben jullie hier ook ervaring mee? Hoe kan ik als gewone gebruiker hier nu echt van profiteren? Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik hulp zoek en ook andere geeky mensen wil ontmoeten. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van jullie en wat jullie aanraden. Hebben jullie tips voor een beginner zoals ik? Alvast bedankt! Ik kijk uit naar jullie reacties! Antwoord van een Expert: TorrentGuru Hi Lisa, Wat leuk dat je je hebt voorgesteld! Ik ben blij je hier te zien en ik help je graag verder met je vragen over seedboxes. Een seedbox is inderdaad een hosted server die speciaal is ontworpen voor torrentactiviteiten. Dit betekent dat je bestanden sneller kunt downloaden omdat de server vaak veel hogere upload- en downloadsnelheden heeft dan jouw normale thuisverbinding. En zoals je zei, je privacy is ook beter beschermd, omdat je IP-adres niet zichtbaar is voor de mensen die de torrent delen. Hier zijn een paar manieren waarop je kunt profiteren van een seedbox als gewone gebruiker: Snellere Downloads: Omdat de seedbox vaak op een krachtige server draait, kan je bestanden veel sneller downloaden dan op een normale internetverbinding. Privacy: Je eigen IP-adres blijft verborgen. Dit is handig, vooral als je torrents downloadt die misschien auteursrechtelijk beschermd zijn. 24/7 Beschikbaarheid: Je hoeft je geen zorgen te maken over stroomuitval of internetproblemen thuis. De server staat altijd aan. Toegang tot Grote Bestanden: Sommige bestanden zijn te groot om vanaf je huis te downloaden. Met een seedbox kan je die bestanden makkelijker beheren. Buffering onder controle: Als je zo veel films/series streamt en downloads, kan je altijd de content online bekijken zonder buffering of lange wachttijden. Als je dit wilt proberen, zijn er verschillende aanbieders van seedboxes. Kijk even rond en vergelijk hun diensten. Ik hoop dat dit helpt! Laat het me weten als je meer vragen hebt. Reacties van andere gebruikers Gebruikersnaam: BitFreak Hey Lisa! Welkom op het forum! Ik gebruik ook een seedbox en het is echt fijn. Vooral voor films en muziek. Gebruikersnaam: TechNerd77 Hey! Goed dat je dit vraagt. Ik had in het begin ook geen idee wat een seedbox was en dat ik het kon gebruiken. Maar het is echt top! Kijk vooral naar reviews van verschillende providers! Gebruikersnaam: FileFanatic Seedboxes zijn echt de toekomst voor torrentgebruikers! Maar, vergeet niet dat je altijd de regels moet volgen van de torrents die je downloadt. Sommige dingen zijn gewoon illegaal, dus pas op! Gebruikersnaam: SeedLiefhebber93 Dank voor de tips allemaal! Ik ga me zeker inlezen over verschillende providers. En ja, ik weet dat ik voorzichtig moet zijn met wat ik download. Gebruikersnaam: DownloadDiva Ik gebruik al een paar jaar een seedbox en kan het je echt aanraden. Soms kun je zelfs je kids films laten kiezen zonder dat je de huis-router overbelast. Gebruikersnaam: WiseOldOwl Een seedbox is ook handig om torrents voor lange tijd beschikbaar te houden. Als je iets downloadt, kun je het blijven ‘seeden’ zonder dat je computer aan hoeft te staan. Gebruikersnaam: TechieTim Hey Lisa! Cool dat je hier bent. Ik ben ook techneut. Misschien kunnen we tips delen? Ik heb een paar tricks als het gaat om snelheid! Gebruikersnaam: CloudChaser Ik kan je echt aanraden om naar de ervaringen van anderen te kijken op de seedbox reviews sites. Dat heeft me echt geholpen toen ik iets zocht. Gebruikersnaam: SeedLiefhebber93 Super bedankt voor de feedback! Ik ga zeker meer lezen en kijken wat mijn opties zijn. Voel me al helemaal thuis hier! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe gebruik ik Spotnet stap voor stap? Eenvoudige uitleg voor beginners! Gebruiker123 Hey allemaal! Ik ben net begonnen met downloaden via nieuwsgroepen en heb gehoord dat Spotnet een goede tool is. Maar ik heb echt geen idee hoe ik moet beginnen. Kan iemand een eenvoudige stap-voor-stap uitleg geven? Alvast bedankt! ExpertJan Hey Gebruiker123! Geen probleem, ik help je graag op weg. Hier is een simpele stap-voor-stap gids om Spotnet te gebruiken: Downloaden en Installeren: Ga naar de Spotnet-website en download de laatste versie. Na het downloaden open je het bestand en volg je de instructies om het te installeren. Account Aanmaken: Als je Spotnet opent, moet je een account aanmaken. Dit is vaak gratis bij de meeste nieuwsgroepen. Zorg ervoor dat je een goede provider kiest die naar jouw wensen past. Instellingen Configureren: Ga naar de instellingen in Spotnet. Daar kan je je nieuwsgroepserver instellen. Dit is meestal te vinden in het gedeelte ‘Servers’. Vul hier de gegevens in die je van je provider hebt gekregen. Zoeken: Nu komt het leuke gedeelte! Gebruik de zoekbalk om te zoeken naar wat je wilt downloaden. Je kunt bijvoorbeeld zoeken op film, serie of muziek. Downloaden: Als je iets vindt dat je wilt hebben, klik je er gewoon op en zie je een knop om te downloaden. Spotnet zal het dan automatisch voor je ophalen. Voltooien: Zodra de download klaar is, kun je het bestand vaak vinden in de map die je hebt ingesteld in de Spotnet-instellingen. En dat is het! Als je nog vragen hebt, laat het me weten. Veel downloadplezier! KorteReactie001 Thnx, Jan! Die uitleg is echt handig EvenRondje Ik heb Spotnet ook en het werkt echt soepel! Vergeet niet om je instellingen goed te controleren, anders krijg je misschien geen verbinding. Filmliefhebber92 Hey, ik heb nog een vraagje. Hoe zit het met het vinden van goede nzb-bestanden? Of maakt dat niet uit als je gewoon zoekt in Spotnet? ExpertJan Dat maakt meestal niet zoveel uit, Filmliefhebber92! Spotnet zoekt het voor je, maar als je een specifieke nzb wilt, kun je die ook apart downloaden van nzb-sites. Het is gewoon een andere manier om te zoeken. KorteReactie002 Good to know! Ik ga het straks eens proberen. Muisje88 Jaa, ik had ook moeite in het begin. Nadat ik deze stappen volgde, ging het allemaal veel makkelijker. Gewoon even geduld hebben als je net begint, het komt vanzelf! TechyTom Tip: zorg dat je altijd weet waar je opslagruimte zit. Downloads kunnen snel veel ruimte innemen! Ik heb een apart foldertje gemaakt voor mijn Spotnet-downloads. SarahD En vergeet niet om je antivirus goed in te stellen. Ik had een keer problemen met een virus, dus beter veilig dan sorry! EvenRondje Duidelijk, Sarah! Goed dat je dat zegt. Je kunt ook je downloads eerst scannen voordat je ze opent. Gebruiker123 Super bedankt voor alle reacties! Ik ga nu aan de slag met Spotnet. Als ik vastloop, kom ik terug hier met meer vragen. Jullie zijn top! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Welke series met sterke vrouwen moet je echt gezien hebben? Door: SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben laatst eens gaan nadenken over de series die ik kijk en kwam tot de conclusie dat ik me vaak aangetrokken voel tot series met sterke vrouwen. Maar nu weet ik niet zo goed welke ik echt niet mag missen. Hebben jullie aanraders? Alvast bedankt! Reactie: FilmFreakExpert Hey SmurfFan88, tof dat je dit onderwerp aansnijdt! Er zijn echt een hoop geweldige series waarin sterke vrouwen centraal staan. Hier zijn een paar die je zeker moet checken: The Handmaid’s Tale: Deze serie is gebaseerd op het boek van Margaret Atwood. Het gaat over een dystopische wereld waarin vrouwen worden onderdrukt. De hoofdpersonage, Offred, is super sterk en vecht voor haar vrijheid. Het is echt een emotionele rollercoaster! Killing Eve: Dit is een spannend verhaal over een geheimagent die een moordenares probeert te vangen. De dynamiek tussen de twee vrouwen is echt fascinerend en ze zijn allebei ontzettend slim en krachtig. Orange Is the New Black: Dit is een mix van drama en comedy in een vrouwenpenitentiaire inrichting. Je leert veel verschillende vrouwen kennen, elk met hun eigen verhaal en strijd. Er zit ook veel humor in, wat het nog leuker maakt. Big Little Lies: Dit draait om een groep vrouwen in een chique buurt, maar hun leven is alles behalve perfect. De serie behandelt thema’s als geweld en vriendschap, en de actrices zijn echt top-notch! Jessica Jones: Een superheldenserie met een vrouwelijke hoofdpersoon die te maken heeft met haar verleden. Het is heel anders dan de typische superhero-verhalen en laat zien hoe ze omgaat met trauma. Dus ja, dit zijn enkele aanraders! Laat me weten wat je ervan vindt of als je meer wilt weten over één van de series! Reactie: BoekenBinge Oh, goede lijst! The Handmaid’s Tale is echt bizar goed! Maar ik vond het soms ook best heftig om naar te kijken. Reactie: DailyDrama Ik ben een HUGE fan van Killing Eve! De interactie tussen de twee hoofdrolspeelsters is zo goed geschreven! Heb je ook de muziek gehoord? Geweldig! Reactie: E-bookLover Ik voeg Big Little Lies toe aan mijn lijst! Heb er zoveel goede dingen over gehoord. Heb je nog andere spannende series met een mystery-element? Reactie: SmurfFan88 Thanks allemaal! Killing Eve lijkt me echt leuk, en Big Little Lies staat al op mijn lijstje. @E-bookLover, goeie vraag! Ik ben ook benieuwd naar spannende series! Reactie: FilmFreakExpert Ik zou Evil aan je lijstje toevoegen, het heeft een mix van horror en een geweldig vrouwelijk personage. Ze is een psycholoog die paranormale situaties onderzoekt! Reactie: JustForFun Ik vind het leuk dat meer series met sterke vrouwelijke personages komen! Vroeger waren er niet zoveel. Reactie: LiteraryNerd 100%! Sterke vrouwen worden steeds beter vertegenwoordigd. Hebben jullie ook al gehoord van The Queen’s Gambit? Boordevol drama, schaken en een sterke vrouw in de hoofdrol! Reactie: CasualViewer Ja, The Queen’s Gambit, dat was echt een hit! Heb het in één keer gekeken. Zo goed gedaan! Reactie: SmurfFan88 Ik ga hem zeker kijken, thanks voor de tip @LiteraryNerd! Helemaal leuk dat zoveel mensen hier tips delen. Is er ook eentje die écht niet de moeite is? Reactie: DailyDrama Haha, dat is altijd lastig! Maar soms valt het tegen, zeker als je te veel verwacht. Dat had ik met de laatste seizoen van Orange Is the New Black… Zo, dat is het! Lekker levendig en veel interactie! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• niemanx heeft zojuist een badge verdient
      4 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...