Jump to content

Actie: Probeer PIA VPN voor slechts €1,94 per maand & gratis virusscanner!

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor een scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug
  • Tijdelijk gratis PIA viruscanner

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

Recommended Posts

Op 22-9-2021 om 15:02 zei Terminatir:

Beste Duken leden,

Wij zijn een nieuwe site gestart genaamd Resurrections.place wij zijn al een geruime tijd bezig geweest in het nzb wereldje maar lijkt ons toch wel weer leuk om het weer eens te proberen.

Wij hopen dan ook ons steentje bij te dragen om gratis films/series/software etc aan te bieden.

Wij wensen dan ook iedereen welkom op onze site, en hopen dan ook een lange duurzame tijd mee te kunnen draaien.

Groetjes Terminator.

resurrections

dank u wel zijn er blij mee

• Meow 1

• Moderators
1 uur geleden zei HuibertJan:

Goede Morgen alle 

mooie site alleen ik heb een probleem, ik moet iedere keer op nieuw  een wachtwoord aan vragen maar verder top site .

Ik denk dat als je het automatisch aanmelden aan hebt staan van je browser, je het opgeslagen wachtwoord moet updaten 👍

En mocht dit niet het geval zijn, dan zou ik goed kijken wat je invoerd. Want telkens een nieuw wachtwoord aan moeten vragen ligt niet aan de site kan ik je vertellen.

Op 3-10-2021 om 12:48 zei SwitchFreak:

Ik denk dat als je het automatisch aanmelden aan hebt staan van je browser, je het opgeslagen wachtwoord moet updaten 👍

En mocht dit niet het geval zijn, dan zou ik goed kijken wat je invoerd. Want telkens een nieuw wachtwoord aan moeten vragen ligt niet aan de site kan ik je vertellen.

Beste . de aanmelding is niet automatisch.  ik doe  wachtwoord vergeten en via de mail een het zelfde wachtwoord in gevuld en hopa dan ben ik er wel in ??????????

Ik ben jullie tegengekomen en heb vandaag (4-10-2021) iets gekozen om te downloaden.
Tot zover alles goed.....
Alleen nu is de site niet meer te bereiken. Toeval of....?

Groetjes Ruud

Edited by ikkensens

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/