Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Drunkenslug is vandaag open voor registratie

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Prima site. Eind november was de site ook open voor registratie.

Gelijk gebruik van gemaakt.  Toen hadden ze ook een leuke deal van 18 maanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  58
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  929
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 17-6-2022 om 06:52 zei rdz83:

Goedemorgen,

Ik zag net dat Drunkenslug open is voor registratie; https://drunkenslug.com/register

Voor deze site moet je normaalgesproken een invite hebben.

Deze site kan je goed gebruiken in combinatie met Sonarr / Radarr, er staat heel veel op.

Het gebeurt maar af en toe dat ie open is, en vaak maar voor een dag of 2, dus wees er snel bij!

thanks! zit er bij!

Dre

• Leuk 1
  • Meow 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  9
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  715
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Hoe kan je deze invitatie bekomen? Lijkt me wel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  18
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  529
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

6 minuten geleden zei discomen:

Hoe kan je deze invitatie bekomen? Lijkt me wel leuk.

Die heb je nu niet nodig, je kan je gewoon registreren via die link hier boven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  58
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  929
  • Actief:  

poepsimpel!

https://drunkenslug.com/

registreren en ... done!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  20
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  326
  • Actief:  

heb me aangemeld eens kijken wat ze hebben 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  43
  • Waardering:   60
  • Prestatiepunten:  673
  • Actief:  

EUR Duration Role Limits per 24hr
20€ 1 Year Wine Unlimited API hits
Unlimited Downloads
10€ 1 Year Ale 1000 API hits
100 Downloads
Free Lifetime Water 25 API hits
5 Downloads

To ensure the site is sustainable these donation perks will expire after a year.

Altijd vragen bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Actief:  

Als je een donatie doet van 10 of 20 euro wordt deze niet automatisch verlengd. maar verloopt deze na een jaar. Vervolgens kun je zelf bepalen of je opnieuw een donatie wilt doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  10
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  433
  • Actief:  

ook geregistreerd (zelfs met VPN aan)

in het begin oogt het wat warrig, maar na verloop van tijd wordt het allemaal wat duidelijker - en zeer goede site  👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

15 uur geleden zei 2meter:

ook geregistreerd (zelfs met VPN aan)

in het begin oogt het wat warrig, maar na verloop van tijd wordt het allemaal wat duidelijker - en zeer goede site  👍

Het is idd even zoeken.

Maar je kan dit soort indexers het beste gebruiken met een programma als Sonarr ( https://sonarr.tv/#download ), dan hoef je op de site zelf niet te zoeken.

In je profiel op drunkenslug heb je een API code die je dan in Sonarr kan invullen, en dan kan je via Sonarr zoeken naar een TV serie.

Sonarr kijkt dan of die serie er op staat en ook in de kwaliteit die je wil (bv 1080p of 4K), en als hij er op staat stuurt hij een signaal naar je client (bv. SABnzbd) en dan gaat hij de serie downloaden.

Je kan er ook voor kiezen dat de bestanden op een bepaalde manier hernoemt worden (bv naam_serie_S01E01), dus je hoeft zelf bijna niets meer te  doen.

Films zoeken kan op dezelfde manier met het programma Radarr, en je hebt nog meer van dit soort programma's.

Je kan ook meerdere indexers in die programma's invoeren, dan kan je met 1 zoekopdracht op bv. 8 verschillende sites zoeken, dat werkt heel makkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei rdz83:

Het is idd even zoeken.

Maar je kan dit soort indexers het beste gebruiken met een programma als Sonarr ( https://sonarr.tv/#download ), dan hoef je op de site zelf niet te zoeken.

In je profiel op drunkenslug heb je een API code die je dan in Sonarr kan invullen, en dan kan je via Sonarr zoeken naar een TV serie.

Sonarr kijkt dan of die serie er op staat en ook in de kwaliteit die je wil (bv 1080p of 4K), en als hij er op staat stuurt hij een signaal naar je client (bv. SABnzbd) en dan gaat hij de serie downloaden.

Je kan er ook voor kiezen dat de bestanden op een bepaalde manier hernoemt worden (bv naam_serie_S01E01), dus je hoeft zelf bijna niets meer te  doen.

Films zoeken kan op dezelfde manier met het programma Radarr, en je hebt nog meer van dit soort programma's.

Je kan ook meerdere indexers in die programma's invoeren, dan kan je met 1 zoekopdracht op bv. 8 verschillende sites zoeken, dat werkt heel makkelijk.

Misschien toch even een kanttekening plaatsen, want mensen die Gratis willen downloaden zitten op deze indexer nog steeds aan een maximum aantal downloads per dag en zullen ook in het geval van Films en/of Series zelf de correcte ondertiteling moeten downloaden op Open Subtitles.com. 

Ik denk ook dat de bovenstaande manier van downloaden iets meer geschikt is voor Hobbyisten of misschien wel Uploaders die zelf dan ook de NL ondertitelingen erbij zetten.

Uiteraard is er een gigantische hoeveelheid content te vinden op deze indexer, maar dat is niet vergelijkbaar met wat je op de Nederlandse NZB Community's kan weghalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

31 minuten geleden zei Skeletor:

Misschien toch even een kanttekening plaatsen, want mensen die Gratis willen downloaden zitten op deze indexer nog steeds aan een maximum aantal downloads per dag en zullen ook in het geval van Films en/of Series zelf de correcte ondertiteling moeten downloaden op Open Subtitles.com. 

Ik denk ook dat de bovenstaande manier van downloaden iets meer geschikt is voor Hobbyisten of misschien wel Uploaders die zelf dan ook de NL ondertitelingen erbij zetten.

Uiteraard is er een gigantische hoeveelheid content te vinden op deze indexer, maar dat is niet vergelijkbaar met wat je op de Nederlandse NZB Community's kan weghalen.

Het kost idd wel 20 euro voor een jaar (of anderhalf jaar als je met bitcoin betaald). Al is die beperking voor api hits, dus je kan wel gewoon onbeperkt de nzbs van de site halen. En ondertiteling zit er niet bij, maar daar zou je bazarr weer voor kunnen gebruiken, die download automatisch subs voor alles wat je met sonarr en radarr download.

Nederlandse communities zijn inderdaad makkelijker, maar die zijn er helaas bijna niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei rdz83:

Het kost idd wel 20 euro voor een jaar (of anderhalf jaar als je met bitcoin betaald). Al is die beperking voor api hits, dus je kan wel gewoon onbeperkt de nzbs van de site halen. En ondertiteling zit er niet bij, maar daar zou je bazarr weer voor kunnen gebruiken, die download automatisch subs voor alles wat je met sonarr en radarr download.

Nederlandse communities zijn inderdaad makkelijker, maar die zijn er helaas bijna niet meer.

De spoeling is wel heel dun geworden en dat dwingt naar alternatieven, maar er is ook nog steeds nzbserver.com waar ontzettend veel nieuwe content te vinden is en voor een heel groot deel specifieke uploads voor de Nederlandse consument.

U zegt "Al is die beperking voor api hits, dus je kan wel gewoon onbeperkt de nzbs van de site halen.", maar dat is toch anders dan wat ze zelf vertellen in hun onderstaande overzichtje, want daar staat toch echt een maximum van 5 Downloads per dag.

EUR Duration Role Daily Limits Payssion PayPal BTC
20€ 1 Year Wine Unlimited API hits
Unlimited Downloads

BTC = 15 Months instead of 12
10€ 1 Year Ale 1,000 API hits
100 Downloads

BTC = 15 Months instead of 12
Free Lifetime Water 25 API hits
5 Downloads

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Oh ik had dat niet goed gelezen, het zijn idd 5 downloads per dag, en 25 api hits, ik ben al een tijdje vip member dus kan dat zo ook niet zien.

Nzbserver daar kijk ik idd ook weleens op nog, want soms lopen die ondertitels van opensubtitles ook niet gelijk, waardoor je een andere moet zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  173
  • Actief:  

Ik vindt het aan te raden om in ieder geval gratis lid te worden, dan ben je in ieder geval binnen en kun je alsnog later betalend lid worden als de site weer gesloten is.

Combineer een internationale nzb site als drunkenslug of dognzb met opensubtitles, subsync en mkvtoolnix en je bent klaar.

Als private releases ooit nog eens uit de lucht gaat (wat ik niet hoop natuurlijk) dan heb je dat achter de hand.

bewerkt door Majoha
kleine aanpassing
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3
  • Prestatiepunten:  213
  • Actief:  

Iemand al iets gedownload van deze site?

Ik krijg alleen maar een map met rare bestanden waar ik niets mee kan.

Werk met Grabit hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Bollenpeller:

Iemand al iets gedownload van deze site?

Ik krijg alleen maar een map met rare bestanden waar ik niets mee kan.

Werk met Grabit hier.

Bij elke post staat onderstaande afbeelding, waarop je kan klikken om de NZB te downloaden naar de map die jij zelf hebt ingesteld op je Laptop/Desktop.

2830242.png.f1ee54b7c62341783837d06b629f58b5.png

Als je met je muispijltje over de afbeelding gaat zie je ook het tekstje verschijnen; Download Nzb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3
  • Prestatiepunten:  213
  • Actief:  

21 minuten geleden zei Skeletor:

Bij elke post staat onderstaande afbeelding, waarop je kan klikken om de NZB te downloaden naar de map die jij zelf hebt ingesteld op je Laptop/Desktop.

2830242.png.f1ee54b7c62341783837d06b629f58b5.png

Als je met je muispijltje over de afbeelding gaat zie je ook het tekstje verschijnen; Download Nzb

De NZB downloaden is het probleem ook niet.

Maar als ik dan de NZB open met Grabit krijg ik dus een map met rare bestanden waar ik niets mee kan.

Als ik een NZB pak van bv private-releases en deze open met Grabit krijg ik een map waar netjes de film of serie  instaat zeg maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Bollenpeller:

De NZB downloaden is het probleem ook niet.

Maar als ik dan de NZB open met Grabit krijg ik dus een map met rare bestanden waar ik niets mee kan.

Als ik een NZB pak van bv private-releases en deze open met Grabit krijg ik een map waar netjes de film of serie  instaat zeg maar.

Dan zit het probleem toch echt in de download van Grabit, want die NZB bestanden zijn niet anders dan die je aanklikt op Private-Releases. 

Als ik zelf op Drunkenslug een NZB-download aanklik slaat dat bestand zich op in de door mij aangewezen map, die ik daarna importeer in SABnzbd (mijn Client) die na de download gaat repareren en er netjes een bestand van maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  24
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  1.739
  • Actief:  

grabit ondersteund die bestanden niet.

je moet nzbget of SaBnzbd gebruiken. dan heb je geen problemen met het uitpakken van die bestanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei juleke:

grabit ondersteund die bestanden niet.

je moet nzbget of SaBnzbd gebruiken. dan heb je geen problemen met het uitpakken van die bestanden.

Ik gebruik Grabit al minstens 2 jaar niet meer omdat de problemen met downloaden en repareren  (onvolledig) en uitpakken steeds meer de overhand kregen.

Ik heb het programma nog wel op de PC staan en net even een testje gedaan, maar de bestanden die uiteindelijk in de Downloadmap staan zijn ook met 7z of de laatste versie van WinRAR niet uit te pakken.

Ik wil hier toch adviseren om over te stappen naar het downloaden met SABnzbd, waar je een handleiding voor kan vinden onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  10
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  333
  • Actief:  

4 uur geleden zei Skeletor:

Dan zit het probleem toch echt in de download van Grabit, want die NZB bestanden zijn niet anders dan die je aanklikt op Private-Releases. 

Als ik zelf op Drunkenslug een NZB-download aanklik slaat dat bestand zich op in de door mij aangewezen map, die ik daarna importeer in SABnzbd (mijn Client) die na de download gaat repareren en er netjes een bestand van maakt.

Het probleem met de "rare" bestanden (bestanden zonder de extensie .rar) doet zich ook voor in mijn oude programma Alt.Binz. 

Je moet even wat gaan knutselen. Er worden .par2 bestanden meegestuurd.  Let op welke bestanden dit zijn (ook weer "rare" bestanden zonder extensie).  Download ze, zet de extensie par2 achter de naam en openen met bijv. Multipar.

Het programma Multipar vraagt  of je wilt hernoemen. Klik ja en je hebt keurig alle *.rar bestanden die je vervolgens uitpakt. Ik heb dat zojuist gedaan bij een serie met  71 .rar bestanden.

Je kunt natuurlijk ook zoals Skeletor SABnzbd gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Baloo:

Het probleem met de "rare" bestanden (bestanden zonder de extensie .rar) doet zich ook voor in mijn oude programma Alt.Binz. 

Je moet even wat gaan knutselen. Er worden .par2 bestanden meegestuurd.  Let op welke bestanden dit zijn (ook weer "rare" bestanden zonder extensie).  Download ze, zet de extensie par2 achter de naam en openen met bijv. Multipar.

Het programma Multipar vraagt  of je wilt hernoemen. Klik ja en je hebt keurig alle *.rar bestanden die je vervolgens uitpakt. Ik heb dat zojuist gedaan bij een serie met  71 .rar bestanden.

Alle respect dat je die hele serie op deze manier hebt bewerkt en uitgepakt @Baloo

Ik was na jouw reactie een beetje nieuwsgierig geworden en heb bij Drunkenslug een aanzienlijk kleinere NZB van 9 bestanden in Grabit gedownload.

Bestaand uit 6 par2 en 3 Data bestanden, waarbij de par2 uiteraard als 1e klaar waren en het ook wat simpeler was om die in de map om te zetten door er simpelweg .par2 achter te zetten.

De 3 Data bestanden aangepast door er .rar achter te zetten en daarna het kleinste par2 bestand aangeklikt om te openen met QuickPar.

QuickPar heeft alle bestandjes in de map netjes verwerkt en de 3 Data bestanden hernoemt, die daarna uitgepakt konden worden met WinRAR.

Pffffffffff, nee dan maar liever SABnzbd. :hyper:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  34
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  523
  • Actief:  

Ben er ook geweest,je hebt toch echt wel meer kennis nodig als wat ik heb,jammer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Kijkers reageren verdrietig op voice-over Martijn Krabbé in ‘Kopen zonder kijken’ Gebruiker: Henkie1985 Hey allemaal, ik zag laatst dat mensen verdrietig worden van die voice-over van Martijn Krabbé in ‘Kopen zonder kijken’. Waarom is dat eigenlijk? Wat is er zo bijzonder aan zijn stem of de manier waarop hij praat? Iemand? Expert: WoningWijs Hey Henkie1985! Dat is een interessante vraag. De reacties van kijkers op Martijn Krabbé’s voice-over in ‘Kopen zonder kijken’ hebben meerdere lagen. Ten eerste heeft zijn stem gewoon een bepaalde emotionele lading. Krabbé staat bekend om zijn warme en persoonlijke manier van presenteren. Hierdoor voelen kijkers zich meer verbonden met de verhalen van de mensen die hun huis willen kopen. Bijvoorbeeld, als hij vertelt over een gezin dat hun droomhuis probeert te vinden, kan zijn stem én de manier waarop hij het vertelt, heel veel emotie oproepen. Mensen kunnen zich in die situaties inleven, zeker als ze zelf ooit zo’n avontuur hebben beleefd. Dat kan verdrietig maken, vooral als het verhaal ook nog eens een teleurstelling met zich meebrengt, zoals een huis dat ze eigenlijk niet kunnen krijgen. Daarnaast speelt het ook een rol dat veel kijkers zich kunnen identificeren met de onzekerheid van de woningmarkt. Veel mensen voelen zich ook kwetsbaar en teleurgesteld in hun zoektocht naar een huis, en Martijn raakt die snaren met zijn voice-over. Daarom vinden ze het soms ook moeilijk te verteren. Dus het is niet alleen de stem, maar ook de inhoud en de emoties die erbij komen kijken. Dat maakt het zo aangrijpend! Gebruiker: LotteVanHaaren Wow, dat stukje over identificatie vind ik echt waar! Ik herken het wel. Soms voel je je echt mee met die mensen. Gebruiker: Jeroen1980 Helemaal mee eens, Lotte! Ik had hetzelfde gevoel toen ik keek. Het is alsof hij een soort gids is in die wereld van huizenjacht. Gebruiker: MariekeB Hmm, interessant. Ik dacht meer dat het gewoon kwam door de muziek die op de achtergrond speelt. Dat maakt alles vaak zo emotioneel, toch? Gebruiker: WoningWijs Ja, dat klopt ook, MariekeB! De muziek en die beelden versterkten de emotie zelfs nog meer. Het is een combinatie van alles: zijn stem, de verhalen en de sfeer die ze creëren. Gebruiker: Niels89 Maar gebeurt dit ook in andere programma’s? Of is dit echt iets unieks voor ‘Kopen zonder kijken’? Want ik kijk ook wel eens naar andere huizenprogramma’s en dan voel ik die emotie niet altijd zo. Gebruiker: LotteVanHaaren Ik denk dat het zeer zeker uniek is voor dit programma, Niels89. Het heeft gewoon net die persoonlijke touch. Krabbé doet dat echt goed! Gebruiker: SanneD Ik weet niet hoor, ik vind Martijn gewoon een beetje te sentimenteel soms. Je hoeft niet altijd te raken, een beetje humor kan ook wel leuk zijn. Gebruiker: WoningWijs Dat is een geldige opmerking, SanneD. Humor kan de sfeer echt lichter maken! Maar misschien helpt dat ‘sentimentele’ juist om andere kijkers meer te betrekken? Gebruiker: MaxK Ik snap wat je zegt, WoningWijs. Ik ben zelf ook aan het kijken naar huizen en dan voel je dat echt, dat verdriet als je iets mist. Het is gewoon heavy soms! Gebruiker: TimmyT Ja, dat zeker. Vooral door de concurrentie tegenwoordig, dat maakt alles nog zwaarder. Krabbé begrijpt dat en dat maakt het heel herkenbaar. Wat een levendige discussie! Mensen hebben dus echt verschillende meningen en ervaringen als het gaat om de emotionele impact van de voice-over van Martijn Krabbé. Het maakt duidelijk dat emotie en verbinding een grote rol spelen in ons kijkgedrag, vooral als het om zoiets belangrijks als een huis gaat. Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom werkt mijn Touch ID niet meer en wat kan ik doen? iRonnie: Hey iedereen! Ik heb een probleem met mijn iPhone, de Touch ID werkt ineens niet meer. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Hebben jullie misschien tips of oplossingen? Ik heb al geprobeerd om m’n vingerafdruk opnieuw toe te voegen, maar dat helpt niet. Alvast bedankt! ExpertApple: Hey iRonnie, vervelend dat je problemen hebt met je Touch ID! Geen paniek, er zijn een paar dingen die je kunt proberen. Maak de sensor schoon: Soms kan vuil of olie de Touch ID sensor beïnvloeden. Gebruik een zachte, droge doek om de sensor schoon te maken. Zorg dat je vinger ook schoon en droog is. Herstart je iPhone: Dit klinkt simpel, maar een herstart kan vaak kleine problemen oplossen. Houd de aan/uit-knop ingedrukt en schuif om uit te schakelen. Daarna weer aanzetten. Software-updates: Check of je iPhone up-to-date is. Het kan zijn dat er een bug in de software zit die het probleem veroorzaakt. Ga naar Instellingen > algemeen > Software-update om te kijken of er updates zijn. Vingerafdruk opnieuw toevoegen: Je zei dat je dat al gedaan hebt, maar probeer het nog een keer! Soms helpt het om een nieuwe vingerafdruk toe te voegen met iets andere hoeken of druk. Reset instellingen: Als niets werkt, kun je overwegen om je instellingen te resetten zonder je data te wissen. Ga naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle instellingen. Als het nog steeds niet werkt, kan het zijn dat er een hardwareprobleem is. Dan is het verstandig om naar de Apple Store te gaan. Hopelijk helpt dit je op weg! Succes! TechieTom: Dank voor de tips, ExpertApple! Ik heb zelf ook eens gehad dat mijn Touch ID niet meer werkte, en het kwam omdat ik m’n telefoon per ongeluk in m’n zak had laten zitten met veel zweet erop. Alleen schoonmaken hielp toen. GadgetGirl94: Wat een vervelend probleem, iRonnie. Mijn Touch ID werkt soms ook niet, maar het komt vaak door vingerafdrukken die niet goed geregistreerd zijn. Heb je misschien ook al geprobeerd om je vingers in verschillende hoeken te scannen? OldSchoolBob: Ik geef je gelijk, GadgetGirl! Dat kan echt schelen! In de tijd van de oude iPhones had je dat nooit, toen werkte alles gewoon zonder problemen! iRonnie: Bedankt allemaal voor de reacties! Ik ga meteen de sensor schoonmaken en kijken of er updates zijn. Hopelijk werkt het weer snel! TechieTom: Laat ons weten wat eruit komt, iRonnie! En als je hardwareproblemen hebt, kan je rabbel naar de Apple Store wel een goed idee zijn. Ze zijn meestal heel behulpzaam. AppleEva: Ik had eerder een soortgelijk probleem met mijn iPad. Wat ik deed, was gewoon mijn vingerafdruk opnieuw toevoegen zonder de oude te verwijderen. Het werkte weer! Misschien een optie voor jou? GadgetGirl94: Ja, dat had ik ook gedaan bij mijn vingerafdrukken. Het lijkt suffig, maar soms hebben die dingen gewoon wat extra liefde nodig. Wie had gedacht dat een stukje technologie zo lastig kon zijn? iRonnie: Oké, ik heb het geprobeerd, maar helaas nog steeds geen succes. Bijna zo irritant als wanneer je net niet kunt inloggen op je app. OldSchoolBob: Tja, dat gebeurt. Soms is het gewoon tijd voor een upgrade! ExpertApple: Ah, ik zie dat je nog steeds problemen hebt. Als je alles geprobeerd hebt en het werkt nog steeds niet, dan zal ik je echt aanraden om langs de Apple Store te gaan. Ze kunnen een diagnose stellen en kijken naar eventuele hardware-problemen! Succes! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Voorstelling van een nieuw lid – Hoi allemaal! Gebruikersnaam: FilmFan123 Hallo allemaal! Ik ben gister een beetje op dit forum rondgekeken en dacht, waarom niet gewoon voorstellen? Ik ben FilmFan123 en ik kom uit het gezellige Utrecht. Ik ben 28 jaar en absoluut een liefhebber van films en series. Mijn droom is om mijn woonkamer om te toveren tot de perfecte thuisbioscoop. Sinds de pandemie geniet ik nog meer van films kijken, maar de sfeer in mijn woonkamer is nog niet helemaal wat ik wil. Ik heb een projector en een scherm, maar ben nog aan het uitzoeken hoe ik het helemaal gezellig kan maken. Ik hou van sci-fi en drama, dus ik wil dat het echt een speciale plek wordt om samen met vrienden te genieten van filmavonden. Ik meldde me aan omdat ik benieuwd ben naar wat jullie tips zijn! Hoe maken jullie je ruimtes gezellig en filmvriendelijk? En welke accessoires zijn echt een must-have? Alvast bedankt voor de reacties! Ik kijk ernaar uit om jullie beter te leren kennen en de tips van jullie te horen! Antwoord van Expert: HomeCinemaGuru Hey FilmFan123! Wat leuk dat je je hebt aangemeld! Het klinkt alsof je al een goede basis hebt met je projector en scherm. Hier zijn een paar tips om je woonkamer om te toveren tot de perfecte thuisbioscoop: Verlichting: Denk aan dimbare lampen of sfeervolle verlichting. Led-strips rond je scherm kunnen ook een mooie toevoeging zijn. Ze geven gewoon een fijne sfeer en verminderen de reflectie op het scherm. Zitcomfort: Zorg voor comfortabele stoelen of banken. Misschien een paar lekkere kussens erin, zodat iedereen lekker kan zitten tijdens de film. Geluid: Een goed geluidssysteem maakt een wereld van verschil. Als je budget het toelaat, kijk dan naar een soundbar of een surround sound systeem. Het maakt de filmervaring echt compleet! Decoratie: Hang film-posters op of zet wat leuke memorabilia neer op een plank. Dit geeft het een persoonlijke touch en laat zien wat voor films jij leuk vindt. Snackhoek: Vergeet niet om een snackhoek te creëren! Popcornmachine of een comfortabele plek voor je chips en drankjes, dat maakt het extra leuk. Ik hoop dat je hier iets mee kunt! Laat het me weten als je vragen hebt. Enjoy your movie nights! Reacties van andere gebruikers: Gebruikersnaam: CozyCorner Welkom FilmFan123! Leuke naam, en ik herken je zorgen helemaal. Had ik maar zo’n projector! Hier in Amsterdam kijk ik gewoon op mijn laptop, haha. Veel plezier en ik kijk uit naar je updates! Gebruikersnaam: TechieTom Hey, dat geluid is inderdaad super belangrijk! Ik heb een soundbar en ik kan je vertellen, het maakt een enorm verschil! Zorg ervoor dat je hem op de juiste hoogte plaatst voor het beste geluid. Gebruikersnaam: MovieNerd99 Dat klinkt echt leuk! Ik ben zelf ook bezig met mijn home cinema. Ik heb laatst een oud tapijt gekocht dat echt de ruimte opwarmt. Vergeet ook de vuurkuil of gedimde lichten niet! Dat brengt zoveel sfeer! Gebruikersnaam: ChillMate Supergamutjes, al die tips! Ik ben zelf een fan van een goede popcornmachine. Er gaat niets boven zelfgemaakte popcorn tijdens een film! Gebruikersnaam: FilmFan123 Dank jullie wel voor de reacties! Fijn om te horen dat jullie het ook leuk vinden. Ik ga eens aan de slag met de verlichting en lekker wat snacks in huis halen. De tips zijn goud waard! Gebruikersnaam: HomeCinephile Zou je ook een thema avond kunnen doen? Bijvoorbeeld elke week een andere film genre? Dan maak je het net iets spannender en heb je een goed excuus voor een decorwissel! Gebruikersnaam: CouchPotato Leuk idee, HomeCinephile! Ik heb laatst een horroravond gedaan en het was zo’n hit! Verlichting op rood, kaarsen aan en iedereen in pyjama. Gebruikersnaam: FilmFan123 Wauw, die thema-avonden klinken echt leuk! Ik ga het zeker proberen. Bedankt voor de tips! Als ik nog meer hulp nodig heb, kom ik weer terug! Gebruikersnaam: MovieLover7 Jaa, ik ben ook helemaal voor thema-avonden! Dat maakt het extra leuk. En een tip voor de sfeer: kaarsen en geurkaarsen kunnen ook echt iets toevoegen. Je wilt dat het past bij de film die je kijkt! Gebruikersnaam: TechieTom Absoluut, MovieLover7! Geurkaarsen kunnen het extra speciaal maken. Zorg dat je de geur bij de film laat passen, dat maakt het nog leuker! Dit is echt de charme van een forum! Iedereen deelt ervaringen en je leert van elkaar. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• jpm18 heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...