Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

private-releases.life offline

Delen

Ga naar de oplossing Opgelost door MrAudi,

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  15
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38

37 minuten geleden zei Tuinbever:

Vreemd, je bent niet geblokkeerd, ook niet door je provider,

Heel vreemd idd! Nooit eerder meegemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Midfielder:

Google Chrome, Safari, Firefox, allemaal hetzelfde! :(

Nee, ik denk dat ik ben geblokkeerd. Zelfs op mijn telefoon en iPad krijg ik dezelfde error.. Inloggen op het werk werkt daarentegen wel. Jammer!

Lijkt mij dat dit probleem dan wordt veroorzaakt door Beveiligingssoftware die de verbinding blokkeert.

Zet Internet Security / Firewall / Windows Defender eens helemaal uit en probeer dan weer eens naar de website te gaan.

Als de website dan wel normaal bereikt wordt moet in de Firewall de website als veilig aangemerkt worden.

Dat inloggen op de website wel lukt op het werk, zegt eigenlijk al genoeg. 

Het probleem zit hem in de eigen beveiliging.

image.gif

bewerkt door Skeletor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

48 minuten geleden zei Skeletor:

Lijkt mij dat dit probleem dan wordt veroorzaakt door Beveiligingssoftware die de verbinding blokkeert.

Zet Internet Security / Firewall / Windows Defender eens helemaal uit en probeer dan weer eens naar de website te gaan.

Als de website dan wel normaal bereikt wordt moet in de Firewall de website als veilig aangemerkt worden.

Dat inloggen op de website wel lukt op het werk, zegt eigenlijk al genoeg. 

Het probleem zit hem in de eigen beveiliging.

image.gif

Ik zit al te zoeken op mijnmodem.kpn of daar wat zit wat de website blokkeert. Ik ben niet zo technisch maar het lijkt me als ik het zowel op ipad, telefoon als mac niet meer kan connecten met de deze specifieke website, dat het dan aan mijn modem moet liggen (ik heb geen tussenliggende router).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Midfielder:

Ik zit al te zoeken op mijnmodem.kpn of daar wat zit wat de website blokkeert. Ik ben niet zo technisch maar het lijkt me als ik het zowel op ipad, telefoon als mac niet meer kan connecten met de deze specifieke website, dat het dan aan mijn modem moet liggen (ik heb geen tussenliggende router).

Gebruik je geen Internet Security of andere Beveiliging op al je apparaten die de website kunnen blokkeren?

Als de oorzaak bij KPN ligt is het alleen op te lossen met onderstaande manieren;

Gebruik een VPN of gebruik een alternatieve DNS, zoals Google DNS of de 1.1.1.1

Om jouw DNS aan te passen moet je even Googlen op Aanpassen DNS (Jouw KPN Modem)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

@Skeletor ik heb mijn IP-adres en DNS-instellingen veranderd en nu lijkt alles te werken, thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Midfielder:

@Skeletor ik heb mijn IP-adres en DNS-instellingen veranderd en nu lijkt alles te werken, thanks!

Heel fijn om te horen dat er een oplossing was voor jouw probleem. :goed:

Ik kan me alleen niet voorstellen dat KPN bewust de website blokkeert van Private Releases en denk dat het eerder een soort van storing is bij KPN op hun server.

Je zou over een paar dagen eens kunnen kijken of het allemaal niet weer normaal is door terug te gaan naar je oude instellingen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

17 uur geleden zei Skeletor:

Heel fijn om te horen dat er een oplossing was voor jouw probleem. :goed:

Ik kan me alleen niet voorstellen dat KPN bewust de website blokkeert van Private Releases en denk dat het eerder een soort van storing is bij KPN op hun server.

Je zou over een paar dagen eens kunnen kijken of het allemaal niet weer normaal is door terug te gaan naar je oude instellingen. ;)

Ik heb nu alleen mijn oude IP-adres weer teruggezet en de DNS-instellingen hetzelfde gelaten. Het blijkt dus met mijn 'normale' ip-adres te maken te hebben Geen idee waarom. Wellicht toch een blokkade vanaf private-release zelf?

Thanks voor de tips!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  51
  • Waardering:   119
  • Prestatiepunten:  1.565
  • Dagen gewonnen:  9
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Zoals @Tuinbever al aangaf (hij is mijn systeembeheerder), komt het niet vanuit Private-Releases...

• Verdrietig 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  209
  • Waardering:   244
  • Prestatiepunten:  4.487
  • Dagen gewonnen:  14
  • Actief:  

Op 22-7-2022 om 08:14 zei Midfielder:

Wellicht toch een blokkade vanaf private-release zelf?

Doe anders eens tracert op de command prompt 

>>tracert -4 -d private-releases.life<<

Tracing route to private-releases.life [207.180.195.57]
over a maximum of 30 hops:

1    14 ms    13 ms    14 ms  10.173.0.1
  2    14 ms    13 ms    14 ms  31.131.20.1
  3    63 ms   128 ms    13 ms  5.200.30.149
  4    97 ms    12 ms    67 ms  109.200.218.148
  5    63 ms    47 ms    25 ms  213.19.200.77
  6    27 ms    21 ms    22 ms  4.69.158.190
  7    30 ms    30 ms    30 ms  62.67.36.138
  8    36 ms    34 ms    33 ms  207.180.195.57

Trace complete.

In bovenstaand voorbeeld is IP adres 207.180.195.57 het einddoel van private-releases.life, als je deze niet weet te bereiken dan wordt hij ergens anders al tegengehouden. Bereik je het einddoel wel dan ligt het probleem waarschijnlijk binnen de contaboserver.net omgeving (hoster) 🙈  

• Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

@MrAudi Private Release is van u toch ? 

is er nu wel wat met u site ? 

ik krijg een foutmelding 503 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  102
  • Actief:  

hallo ik krijg ook een error op private release

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  317
  • Actief:  

Ik ook, geen enkele mogelijkheid tot verbinding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

oh nu wel krijg melding 

Je verbinding is niet privé

Kwaadwillende gebruikers proberen mogelijk uw gegevens te stelen van private-releases.life (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcards).

NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ik krijg nu ook ineens een andere site als ik verder klik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  24
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  468
  • Actief:  

ook ik kom er niet meer op krijg de zelfde melding

Kwaadwillende gebruikers proberen mogelijk uw gegevens te stelen van private-releases.life (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcards).

NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2
  • Prestatiepunten:  84
  • Actief:  

Is er nu iets mis? Kan niet op de site komen. Gaat naar iets van plesk en vraagt om inloggegevens.  Snap er niks van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  119
  • Actief:  

Op 23-7-2022 om 20:07 zei Vampire Inspector:

Doe anders eens tracert op de command prompt 

>>tracert -4 -d private-releases.life<<

Tracing route to private-releases.life [207.180.195.57]
over a maximum of 30 hops:

1    14 ms    13 ms    14 ms  10.173.0.1
  2    14 ms    13 ms    14 ms  31.131.20.1
  3    63 ms   128 ms    13 ms  5.200.30.149
  4    97 ms    12 ms    67 ms  109.200.218.148
  5    63 ms    47 ms    25 ms  213.19.200.77
  6    27 ms    21 ms    22 ms  4.69.158.190
  7    30 ms    30 ms    30 ms  62.67.36.138
  8    36 ms    34 ms    33 ms  207.180.195.57

Trace complete.

In bovenstaand voorbeeld is IP adres 207.180.195.57 het einddoel van private-releases.life, als je deze niet weet te bereiken dan wordt hij ergens anders al tegengehouden. Bereik je het einddoel wel dan ligt het probleem waarschijnlijk binnen de contaboserver.net omgeving (hoster) 🙈  

• Verdrietig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2
  • Prestatiepunten:  84
  • Actief:  

Oh wat ontzettend jammer!!

• Meow 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  119
  • Actief:  

geprobeerd maar krijg alleen de omleiding naar de host server . Ook melding over het Certificaat

• Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

oh zeker sneu voor mr audi 

• Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1
  • Prestatiepunten:  304
  • Actief:  

inderdeaad niet te bereiken, hopelijk binnenkort weer online maar gezien het bericht hierboven vrees ik het ergste

• Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

@Tuinbever bedankt voor u mededeling 

erg jammer weer een hele goeie site weg

veel sterkte ook voor mr audi 

• Meow 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Prestatiepunten:  338
  • Actief:  

Effe wachten je weet nooit.

Mr Audi  zal het wel mededelen hoop ik ?

• Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.288
  • Waardering:   877
  • Prestatiepunten:  11.189
  • Dagen gewonnen:  43
  • Actief:  
  • Leeftijd:  60

Zeg nu weer niet dat het brein is want het is eentje van jullie zuiderburen. Echt sneu 😢

• Verdrietig 1
  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken cveranderde de titel in private-releases.life offline
  • William locked this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Waarom zou je een refurbished telefoon kopen in plaats van een nieuwe? Gebruiker: TechLover97 Onderwerp: Waarom zou je een refurbished telefoon kopen in plaats van een nieuwe? TechLover97: Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik lees steeds meer over refurbished telefoons, maar ik snap niet helemaal waarom je die zou kopen in plaats van gewoon een gloednieuwe. Heeft iemand daar ervaring mee of kan iemand uitleggen waarom je dat zou doen? Thanks! Expert: Hee TechLover97 en anderen! Super vraag. Laten we het even simpel uitleggen. Ten eerste, wat is een refurbished telefoon? Dat is eigenlijk een tweedehands telefoon die is getest, schoongemaakt en mogelijk gerepareerd. Het moet dus weer als nieuw functioneren. Waarom een refurbished? Hier zijn een paar redenen: Prijs: Refurbished telefoons zijn vaak veel goedkoper dan nieuwe. Stel je voor dat je een iPhone of Samsung wilt. Een nieuwe kan honderden euro’s kosten, terwijl je voor een refurbished misschien de helft betaalt. Dat scheelt flink! Milieu: Door refurbished te kopen, help je het milieu. Er worden minder nieuwe telefoons geproduceerd, en dat bespaart grondstoffen en energie. Dus je steunt ook een beter milieu. Testen: Refurbished telefoons worden meestal grondig getest. Ze worden gecontroleerd op hun prestaties, batterijduur en andere belangrijke zaken. Dus je kunt vaak een goede kwaliteit krijgen, terwijl je niet de volle prijs betaalt. Korte garantie: Veel winkels bieden een korte garantie op refurbished toestellen. Dat geeft je een soort zekerheid. Als er wat mis is, kun je het vaak terugsturen. Dus ja, het kan echt een slimme keuze zijn! Kijk wel goed naar de winkel of website waar je koopt, zodat je zeker weet dat je een betrouwbare refurbished telefoon krijgt. Gebruiker: PhoneFreak88: Goede uitleg! Ik had echt geen idee dat ze vaak gerepareerd werden. Maar is de batterij dan ook altijd goed? Expert: Hey PhoneFreak88! Goede vraag! Bij refurbished telefoons wordt de batterij vaak vervangen als die niet meer goed is. Dat kan echter verschillen per verkoper. Het is slim om dat even na te vragen voor je koopt. Maar in het algemeen, als je bij een gerenommeerde plek koopt, dan zit het meestal wel snor! Gebruiker: Anna1985: Ik heb zelf een refurbished iPhone en ben er heel blij mee! Het is inderdaad veel goedkoper en het werkt perfect. En zo help je ook nog eens het milieu. Win-win! Gebruiker: GroeneGamer: Gaaf dat je tevreden bent, Anna1985! Ik vraag me wel af hoe lang zo’n refurbished telefoon meegaat. Heb jij nog problemen gehad met je toestel? Gebruiker: Anna1985: Nou, tot nu toe geen problemen, maar ik heb hem ook pas een paar maanden. Ik hoop dat het zo blijft. Maar ik hoorde dat je met refurbished wel een beetje geluk kan hebben, haha! Gebruiker: TechieTom: Ik heb ooit een refurbished Samsung gekocht en na een jaar had ik problemen met de oplaadpoort. Maar ik kon het gelukkig terugsturen en kreeg een nieuwe. Dus dat is toch wel een risico dat je hebt. Maar dat kan bij nieuwe ook gebeuren! Gebruiker: PhoneFreak88: Dat is waar, TechieTom. Misschien moet je wel gewoon goed opletten waar je koopt. Heb je tips voor betrouwbare plekken? Gebruiker: MarkieB: Ik koop meestal op bekende websites zoals refurbished.nl of Coolblue. Die hebben goeie reviews en geven garantie. Wat is jullie ervaring met die sites? Gebruiker: GroeneGamer: Ja, ik heb een goede ervaring gehad met Coolblue. Snelle levering en goede service. Refurbished hoor je vaak niet meer echt terug in de reacties, dus dat is een goed teken! Gebruiker: TechLover97: Thanks allemaal voor de tips! Ik ga zeker eens kijken naar die sites. Lijkt me een slim idee om voor een refurbished te gaan. Gewoon twijfelen over de batterijkwaliteit. Maar nu weet ik waar ik moet letten! Lees het volledige bericht hier
    • MarkNL: Hey allemaal! Iemand hier die weet hoe ik de Grand Prix van Australië in Melbourne gratis kan kijken? Ik ben momenteel in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Iemand tips? Thanks! F1Fan88: Hey Mark! Geen zorgen, je kunt het makkelijk regelen met een VPN! Een VPN (Virtual Private Network) maakt het mogelijk om je internetverbinding te versleutelen en je locatie te verbergen. Hierdoor lijkt het alsof je vanuit een ander land surft, wat handig is voor streaming. Mijn favoriet is PIA VPN (Private Internet Access). Het is super stabiel, snel en heel gebruiksvriendelijk. Je kunt het zonder moeite installeren op je laptop, smartphone of tablet. PIA werkt fantastisch met Nederlandse en buitenlandse streams, zoals F1TV en Viaplay. Dus je kunt gewoon inloggen alsof je thuis bent en die race opzetten! Als je het nog niet hebt geprobeerd, ga er voor! Succes! JeroenF1: Ik gebruik PIA ook, vooral voor Viaplay en F1TV – echt topspul! Geen gedoe, gewoon klikken en kijken! LotteF1: Werkt PIA ook op smart TV? Iemand ervaringen mee? Willem93: Ja, je kunt PIA ook op je router instellen! Dan kunnen al je apparaten verbonden worden zonder dat je elke keer moet inloggen. Heel chill! SaraF1Fan: Waarom gewoon niet een gratis VPN gebruiken? Er zijn zat opties! F1Fan88: @SaraF1Fan, gratis VPN’s zijn vaak sloom en kunnen regelmatig uitvallen. Ik blijf bij PIA, het is het gewoon waard! Betrouwbaarheid is echt belangrijk, vooral tijdens de race. MarkNerdy: Ik heb ook weleens gratis VPN’s geprobeerd… man, wat een gedoe! Constant verbinding verlies. No thanks, ik ga ook maar voor PIA. Lorenzo88: Ja, en je hebt ook nog eens toegang tot veel meer content! Ik kijk vaak buitenlandse series en nu met PIA kan dat gewoon. JanF1: Kan iemand me nog tips geven voor de beste settings voor PIA voor streaming? Wil het in ieder geval goed laten werken voor de race! MarkNL: Thanks voor de tips, allemaal! Ik ga PIA zeker proberen. Hopelijk kan ik de race zonder problemen kijken. Fingers crossed! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Waar kan ik de beste echte deals vinden zonder te veel moeite? Geregistreerd gebruiker: Jeroen88 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar de beste manieren om echte deals te vinden, zonder al te veel moeite. Ik heb wel eens gehoord dat je online flink kunt besparen, maar waar moet ik beginnen? Iemand tips? Expert: LindaGezellig Hoi Jeroen! Goede vraag! Echte deals vinden kan soms overweldigend zijn, maar ik heb een paar tips die je echt kunnen helpen. Gebruik prijsvergelijkingssites: Websites zoals Beslist.nl of Tweakers.net kunnen je helpen om de beste prijzen voor een product te vinden. Je typt wat je zoekt en ziet meteen waar je het het goedkoopst kunt kopen. Aanmelden voor nieuwsbrieven: Veel winkels organiseren speciale acties en kortingacties voor hun nieuwsbriefabonnees. Dus, schrijf je in bij je favoriete shops! Je krijgt vaak als eerste de kans om te profiteren van aanbiedingen. Sociale media volgen: Volg merken en winkels op platforms als Instagram en Facebook. Hier delen ze soms exclusieve kortingen of flash sales die niet altijd op de website staan. Gebruik kortingscodes: Voordat je iets koopt online, zoek even naar kortingscodes. Websites zoals Kortingscode.nl hebben vaak codes voor verschillende winkels die je extra korting kunnen geven. Apps voor cashback: Er zijn apps zoals Scoupy of CashbackXL waarbij je geld terugkrijgt op je aankopen. Gewoon je bon uploaden en voila, verdiend! Ik hoop dat je hier iets mee kunt! Succes met shoppen! Geregistreerd gebruiker: Marloes_88 Super handige tips, Linda! Had nog nooit gehoord van die prijsvergelijkingssites. Dank je wel! Geregistreerd gebruiker: SanderV Ja, die cashback apps zijn echt geweldig! Heb laatst ook wat teruggekregen van mijn boodschappen. Het is niet veel, maar elke euro telt, toch? Geregistreerd gebruiker: Henkie77 Ik vind het soms lastig om de juiste kortingscodes te vinden. Heb je een specifieke site die je gebruikt, Linda? Of is het gewoon een kwestie van proberen? Expert: LindaGezellig @Henkie77, ik gebruik vaak Honey en de site Kortingscode.nl. Die zijn makkelijk in gebruik en hebben vaak allerlei codes. Soms werkt het niet, maar het proberen waard! Geregistreerd gebruiker: Feline14 Volgt iemand ook TikTok voor deals? Ik zie daar steeds meer mensen die tips geven. Hebben mensen daar goede ervaringen mee? Geregistreerd gebruiker: Jeroen88 Thanks voor de tips, allemaal! Ga morgen meteen die prijsvergelijkers checken en me inschrijven voor nieuwsbrieven. Ben benieuwd! Geregistreerd gebruiker: TessaT Ik persoonlijk vind het ook fijn om aanbiedingen in winkels zelf te scannen. Soms hebben ze stiekeme kortingen die je niet online vindt. Hebben anderen dat ook al eens geprobeerd? Geregistreerd gebruiker: Marloes_88 @TessaT, klopt! Ik kijk altijd even bij de kringloopwinkels en uitverkopen. Soms vind je echt pareltjes voor een prikkie! Geregistreerd gebruiker: SanderV Genderen inderdaad. Ik zoek meestal zelf aanbiedingen in de supermarkt. Hopelijk helpt dat ook voor je, Jeroen! Geregistreerd gebruiker: Jeroen88 Ben echt blij met deze tips, iedereen! Ga er mee aan de slag en hopelijk kan ik ook wat deals delen binnenkort. Zo, dat was een levendige discussie over het vinden van echte deals! Hopelijk helpt het je verder. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• kjpro heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...