Spring naar bijdragen

Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!


Robin

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59

uit verveling aan het mixen, hardcore/hardstyle/jump

playlist:

01: Thalamus --> Kick It In Ur Face

02: Showtek --> Puta Madre

03: Wal T --> Let The Music Play

04: Dj Rob --> In Your Face

05: Dj Hellraiser --> Acid Noir

06: Luna --> Bring That Shit Back

07: Blademaster --> Master Blade

08: Tuneboy --> Tunebeat

09: Dj Isaac --> Bitches (original mix)

10: Wildstylez --> No Time To Waste (Original mix)

11: Intractable One --> Dikke Bleek (Alpha's Dikke remix)

12: Tuneboy --> Ombrello Maledetto

13: Dailucia --> Fucking Fresh Beats

14: Coone --> Million Miles

15: Coone --> The Undefeated

16: Alphaverb --> Thunderstyle (remasterd club mix)

17: Abyss and Judge --> Hardstyle Preacher

18: Blademasterz --> In The End

19: Crypsis --> Chaser

20: T.A.T.A.N.K.A --> Djs Life

21: Edu Fernandez & Kalamar --> The Power Of The New Generation (original mix)

22: Dj Isaac --> The Sound Of The Underground

23: Technoboy --> Put Some Grace (in your face mix)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Verwijderd

bewerkt door Releases
Dit is niet de bedoeling Freddy.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Laatste paar weken moelijk inslaap gekomen ivm met kniepijn.

dus nu blijf ik lekker op me computer totdat ik praktisch daarin inslaap val en om kwart over 7 me wekker hoor afgaan :@:@

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Er bestaat zoiets als paracetamol... Hoe is die kniepijn trouwens ontstaan?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Er bestaat zoiets als paracetamol... Hoe is die kniepijn trouwens ontstaan?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Paracetamols en ibrubrofen ben ik immuum voor door het vele innemen.

Uhm dokter zei dat ik een Cyste had ( nooit achter gekomen waar), maar ik gok in de buurt van me knieschijf en ik gok ook dat die gescheurd is want ik heb vreselijk veel pijn op bepaalde momenten en als ik lig in bed moet ik altijd om de 30 seconden wel mezelf omdraaien omdat me knie dan een brandgevoel krijgt.

ga gelukkig ook 18 januari naar het ziekenhuis :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Het eerste wat je zegt is onmogelijk. Er kunnen twee zaken spelen waardoor je het gevoel hebt dat die medicamenten niet werken: je bent niet goed ingesteld of je hebt wat sterkers naast paracetamol nodig. Ik weet niet wat je verstaat onder "veel innemen", maar een startdosis voor paracetamol is bij volwassenen (>12 jaar) altijd 1000mg. Dat zijn meestal twee tabletten. De maximale dosis ligt rond de 4g per dag. Je kunt dus elke 4 uur na de startdosis nog een pil van 500mg nemen. Als je meer dan 8 uur geen paracetamol hebt ingenomen start je weer met 1000mg.

Brufen (= ibuprofen) heeft ook baat bij een schema. Vaak gaat dat drie keer per dag. Celebrex (= celecoxib) wordt vaker gebruikt om maagpijn en bloedingen te voorkomen. In tegenstelling tot ibuprofen is dat een selectieve COX-remmer en remt alleen de prostaglandinesynthese via COX-2. Dat hoef je allemaal niet te weten, maar ik denk dat ik zo wat overtuigender overkom. Je huisarts kan en moet je helpen bij het maken van zo'n schema, want afgaande op hoe je het beschrijft is de pijn te ernstig om op zijn beloop te laten.

Voor nu raad ik je toch aan om 1000mg paracetamol in te nemen. Elke verlichting lijkt me welkom, een slechte nachtrust heb je ook niks aan. Kaart je problemen zo spoedig mogelijk aan bij de huisarts en vraag om een medicatieschema. Het belangrijkste: houd je er ook aan. Succes en veel sterkte met de pijn. Laat het je rust niet teveel vergallen.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Het eerste wat je zegt is onmogelijk. Er kunnen twee zaken spelen waardoor je het gevoel hebt dat die medicamenten niet werken: je bent niet goed ingesteld of je hebt wat sterkers naast paracetamol nodig. Ik weet niet wat je verstaat onder "veel innemen", maar een startdosis voor paracetamol is bij volwassenen (>12 jaar) altijd 1000mg. Dat zijn meestal twee tabletten. De maximale dosis ligt rond de 4g per dag. Je kunt dus elke 4 uur na de startdosis nog een pil van 500mg nemen. Als je meer dan 8 uur geen paracetamol hebt ingenomen start je weer met 1000mg.

Brufen (= ibuprofen) heeft ook baat bij een schema. Vaak gaat dat drie keer per dag. Celebrex (= celecoxib) wordt vaker gebruikt om maagpijn en bloedingen te voorkomen. In tegenstelling tot ibuprofen is dat een selectieve COX-remmer en remt alleen de prostaglandinesynthese via COX-2. Dat hoef je allemaal niet te weten, maar ik denk dat ik zo wat overtuigender overkom. Je huisarts kan en moet je helpen bij het maken van zo'n schema, want afgaande op hoe je het beschrijft is de pijn te ernstig om op zijn beloop te laten.

Voor nu raad ik je toch aan om 1000mg paracetamol in te nemen. Elke verlichting lijkt me welkom, een slechte nachtrust heb je ook niks aan. Kaart je problemen zo spoedig mogelijk aan bij de huisarts en vraag om een medicatieschema. Het belangrijkste: houd je er ook aan. Succes en veel sterkte met de pijn. Laat het je rust niet teveel vergallen.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Het probleem met me huisarts is dus dat die me onstekingsremmers had gegeven,omdat ik na 2 maanden terug kwam en toen aangaf dat ik meer pijn had dan voorheen.

ibuprofen schreef die in het begin voor me uit, maar dat hielp ook niet bepaald.

enigste wat redelijk helpt zijn parasetamols met kodeine.

Normale neem ik in om de pijn te verzachten op me werk zodat ik normaal door me knie kan maar het is niet veel verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Zo maar me bed induiken en de poging doen om te slapen voor 5 en een halfuur ._., gelukkig kan ik tegen weinig slaap;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

De pieken van de pijn die je krijgt tijdens het bewegen valt inderdaad niet veel aan te doen. Als je gaat slapen zou je die niet moeten krijgen, tenzij je in bed die knie beweegt of op de pijnlijke plek gaat liggen... Codeine ben ik geen fan van, je hebt betere middelen in de vorm van pleisters e.d. Dan stap je wel direct in de richting van morfine, maar codeine is ook een opiaat. Als de pijn zo heftig is, is een fentanylpleister geen slechte oplossing totdat de oorzaak wordt behandeld. Let wel, geen enkel medicament buiten een kortwerkende fentanylinjectie werkt voor piekpijnen. Daar kun je alleen de scherpe randjes van wegnemen. Een pleister is aan te raden vanwege de continue opname en dus stabiele bloedspiegel. Daarmee zul je de bijwerkingen die je met een pil, dus piekwaarden in je bloed, sterk doen verminderen.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

De pieken van de pijn die je krijgt tijdens het bewegen valt inderdaad niet veel aan te doen. Als je gaat slapen zou je die niet moeten krijgen, tenzij je in bed die knie beweegt of op de pijnlijke plek gaat liggen... Codeine ben ik geen fan van, je hebt betere middelen in de vorm van pleisters e.d. Dan stap je wel direct in de richting van morfine, maar codeine is ook een opiaat. Als de pijn zo heftig is, is een fentanylpleister geen slechte oplossing totdat de oorzaak wordt behandeld. Let wel, geen enkel medicament buiten een kortwerkende fentanylinjectie werkt voor piekpijnen. Daar kun je alleen de scherpe randjes van wegnemen. Een pleister is aan te raden vanwege de continue opname en dus stabiele bloedspiegel. Daarmee zul je de bijwerkingen die je met een pil, dus piekwaarden in je bloed, sterk doen verminderen.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Ik vermijd het juist om op de pijnlijke plek te gaan liggen want dan ben ik net een draaitol.

En de scherpe randjes zou ik juist willen wegnemen want die doen het meest pijn, ik voel wel steeds een constante pijn in me knie maar dat hindert me niet met werken en slapen, maar meestal zit er een brand/irritatie gevoel bij wat me juist ervan hindert om me werk 100% te kunnen doen en een goede nachtrust hebben.

Ik moet wel zeggen ik had 2 weken vakantie en heb 2 weken helemaal niet gewerkt, alleen fietsen naar me vriendin en ik had die tijd veel minder pijn dan normaal maar gister ben ik dus weer begonnen en na 2 uur had ik al moeite met bukken en om 1 uur met staan. Maar ikzelf denk dat ik een Cyste heb want ik heb alle symptomen ervan en heb er ook een achter me knieschijf maar die kon geen kwaad zei de huisarts ( gok van wel want heb ook vaak last van me kniebanden). Me tante is 2x geopereerd aan een Cyste in de knie, dus de kans dat er een gescheurd is is wel groot, maar 18 januari heb ik om half 10 een afspraak op het ziekenhuis om foto's te laten maken en om 10 uur al de uitslag en zit ik bij de ortopedie, ikzelf hoop niet dat de cyste gescheurd is want dan mag ik onder het mes, als ze niks kunnen vinden zal ik wss een MRI moeten of een kijkoperatie, ikzelf hoop dat ze hem gewoon kunnen leegprikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Verander het topic maar naar: "Tom's Medische nacht avontuur". Goed idee? :P

Wat doe jij voor de kost Tom? Apotheker?

Of je weet gewoon veel? 8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 39
  • 474

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Studie geneeskunde... En zeer recente prive-ervaring met precies deze middelen.

En ik kan potdomme weer niet goed slapen.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

We zijn er weer!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik ook. Slaap al een aantal nachten vrij slecht door een dicht oor. Weet niet of dit door oorsmeerprop is, of door verkoudheid en daarbij horend gekloot in holtes. Het voelt in ieder geval goed kut en doet ook wel beetje pijn. Net maar 2x paracetamol op, eens kijken of het dan een klein beetje beter gaat..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 26
  • 1,7k

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Góóóóóóóóedenacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Avond! :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Avond! :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

over 3 en een halfuur alweer ochtend ! :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik ga lekker slapen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 26
  • 1,7k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Terug van stappen, truste

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik ben nog fijn standaarddeviaties en studiegroottes aan het uitrekenen. Leve de echte power! http://os1.amc.nl/mediawiki/index.php?title=Poweranalyse

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Teveel shotjes op, dat voel je wel en morgen zeker arghh, wel een leuke avond :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

En nog steeds bezig, het is wat moeilijker geworden. Wilcoxon ranked-sum tests plus met de hand de studiegrootte uitrekenen, echte hoge school wiskunde om kwart over twee 's nachts. Jippiejajee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Te laat begonnen met je huiswerk ik hoor het al. Ik ga slapen, truste

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Waarom kan je nooit slapen als je de rust zo nodig hebt...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Wordt zeker 1:00 voor mij met deze pijn ;(

---

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=52.154589,4.476030

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • HenrySkype heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...