Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Café de Download

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.020
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

We kunnen het wel vragen, is het alleen het probleem dat deze stream zich elke keer herhaalt. Dus deze mensen zijn a naar huis ;)

(Tenminste dat lijkt mij aangezien het zou stoppen om 17.00)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Man, dit gaat best er wel hard aan toe nu. Sommige partijen begonnen andere partijen "11 jarige meisjes" te noemen  :2funny:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Wie is die blonde? Zij is wel heel veel aan het woord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Damn... die piet piraat luistert niet zo goed wat die andere te vertellen hebben alleen... :( Niet de meeste handige acties

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Te zenuwachtig om het te verwerken... Hij doet het niet al te best nee. Ik ben het wel eens met die blonde trouwens. :P

Daarnet werd een man van een bepaalde organisatie aan het woord gelaten en je zag daarnet iets grappigs: de man boven hem knikte heftig ja en de vrouw daar weer boven schudde hard haar hoofd. :P Zag er echt debiel uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Hehe dat viel mij ook op. Ik vind trouwens die presentator ook wel ok. Die is goed in zijn verwoordingen.

edit: die piraat weer aan het woord.... die klinkt wel erg boos..... en valt weer niet goed aan :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Pff, die piraat zevert er gewoon doorheen. Hij heeft zich te goed voorbereid op de dingen die hij wil vertellen, maar hij kan zich totaal niet verdedigen of op iemand in gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Tja, ik vind "Piet Piraat" ook niet zo goed. Debatteren is niet zijn sterkste kant  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Nee dat blijkt, vind dat eigenlijk wel wat jammer. Maar een oplossing hebben ze nog niet....  :geheim:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De grote kale man heeft toch wel een punt. Sommige mensen doen niets anders dan downloaden, zo maken ze bij de film en game-industrie natuurlijk ook geen winst. Download, maar doe dat met mate. 5 films downloaden, 1 film kopen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Dat gave ze ook in het begin aan. De downloaders (blijkt uit onderzoek) kopen meer media als niet downloaders. (natuurlijk zitten er rotten peren bij)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De grote kale man heeft toch wel een punt.

Fred Teeven, VVD. ;)

(natuurlijk zitten er rotten peren bij)

Dank u. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Oh kom op Tom, je gaat me toch niet vertellen dat je nooit films cd's en games koopt? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Eén keer per jaar: met moederdag. :P Games: nooit. Ja, een maandje WoW of zo. Films: ook nooit.

Kromme redenering van die blonde trouwens: "Kiest u een PirateBay waar de auteur geen geld krijgt of een PirateBay waar hij wel geld krijgt? U merkt als consument geen verschil." De juiste reactie daarop is: "Dat is niet mogelijk. Het geld moet ergens vandaan komen en sponsoring alleen is nooit genoeg om alle rechten in redelijke mate af te kopen." Die kluns zegt weer iets onbenulligs...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

En daar ben ik het inderdaad mee eens.. en het verhaal dat de piratebay geld kost is natuurlijk onzin.

Maar goed debat is afgelopen. We hebben genoten :)

edit:

Koop je nooit iets tom? Ik koop zelfs nog wel eens CD's. Die rip ik dan wel gelijk naar mijn Mediacenter maar daarna gaat hij naar mijn schoonouders. Zoals die van Andre van Duin, dan wil ik me schoonouders een originele geven en geen copytje.

Ook koop ik DVD boxen zoals starwars en van series. Tja ik koop nog wel eens wat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37

Ik koop ook regelmatig dvd,s het zijn dan meestal wel dvd,s uit de aanbiedingen bak muziek koop ik nooit want een cd past niet in me mp3 speler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Films: .avi's direct naar Archos. Heb geen zin om alles om te zetten vanaf dvd. :P

Games: doe ik vrijwel nooit, maar anders eens een downloadje of zo. Ik heb wel een G25 en een GH gitaar liggen, dus wat hardware betreft spek ik ze nog wel. :)

Muziek: download 't van BeeMP3 op m'n Archos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Yee!!

Aangezien we zo lekker aan het "chatten" waren over het download debat in de huiskamer heb ik een echte chat optie aangemaakt in het forum.

Zie in het menu "chat"

Hiermee kan je dus met elkaar chatten, het is geen shoutbox. Ik kijk even aan of het wat animo heeft.  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Yee!!

Aangezien we zo lekker aan het "chatten" waren over het download debat in de huiskamer heb ik een echte chat optie aangemaakt in het forum.

Zie in het menu "chat"

Hiermee kan je dus met elkaar chatten, het is geen shoutbox. Ik kijk even aan of het wat animo heeft.  O0

werkt lekker! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ja, ik zag het al. Lekker weer praten. Helaas ben ik nu de enigste. Maar ik heb een vraagje: wat kan je met die "dice" doen? Ik weet dat het een dobbelsteen is en als ik het klik komt er /roll te staan en druk op enter en komt er dit te staan: zombymario smijt 1d6 en krijgt 2. Wat kan je hiermee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Chat werkt goed :)

@zombymario, ik denk dat het gewoon een geïnteregeerde optie is in de chat. Het is gewoon voor de lol, denk ik. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Inderdaad voor de lol, je kan er niks mee. Behalve een dobbelsteen rollen... wie het hoogste gooit zeg maar :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Oke, nou lekker met de dobbelsteen rollen. Ik own jullie allemaal met mijn dice-skills  :2funny:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

De chat is episch! Ik heb me echt rot gelachen soms.. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Ben gister geweest op een feestje bij famillie (ooms, tante's, neven en nichten enzo) omdat me tante jarig was. :P Een vriend van me tante die ook werd uitgenodigd kreeg gisteravond een hartaanval, dus iemand belde de ambulance en die kwam er gelijk aan. Hij werd naar het ziekenhuis gebracht door de ambulance, hoe het verder afgelopen is weet ik niet, maar het leek in elk geval niet zo goed. Hij raakte in de keuken onwel ofzoiets (waar ik bij stond), werd naar de gang gebracht en zo kwam de ambulance er aan. Dat was best even schrikken.

headsh0t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken unpinned, pinned en featured this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Hoe zet je PIA VPN gemakkelijk op je Mac? Tips voor beginners! iRonnie: Hey allemaal! Ik wil echt wat meer privacy online, dus ik heb gehoord dat PIA VPN goed is. Maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet opzetten op mijn Mac. Is er iemand die me kan helpen met een stap-voor-stap uitleg? Ik ben een beginner. Thanks! ExpertSam: Hey iRonnie! Geen zorgen, het is makkelijker dan je denkt. Ik geef je even een stap-voor-stap uitleg: Download de PIA-app: Ga naar de PIA-website en klik op ‘Download’. Kies de versie voor Mac. Installeer de app: Open het gedownloade bestand. Sleep het PIA-pictogram naar je ‘Aplicaties’ map om het te installeren. Open de app: Ga naar je ‘Aplicaties’ en klik op PIA om het te openen. Inloggen: Voer je inloggegevens in (die krijg je als je een abonnement hebt). Geen account? Maak er in een paar minuten eentje aan! Configuratie: Als je het voor de eerste keer opent, kun je de instellingen bekijken. De basisinstellingen zijn prima, maar je kunt ook opties zoals ‘Kill Switch’ aanzetten voor extra veiligheid. Verbinden: Zoek de grote aan/uit-knop en druk erop. Moet je even wachten tot je verbonden bent met een server. Klaar! Nu kun je veilig surfen! Als je ergens vastloopt, laat het vooral weten. Succes! AppleEva: Thanks, ExpertSam! Ik had geen idee dat het zo simpel was. Ga het straks meteen proberen. TechGuru: Ik sluit me aan bij wat Sam zegt. Vergeet niet je protocol te kiezen als je dat wilt aanpassen! Standaard is het vaak inorde, maar als je echt snelheid wilt, kun je switchen naar WireGuard. Extra tips: als je op bepaalde websites wilt inloggen, zoals je bank, probeer dan verbinding te maken met een server in je eigen land voor minder problemen. iRonnie: Super bedankt voor de tips! Ik ga het nu proberen. En die protocol optie klinkt ook wel interessant, dus misschien dat ik dat later even ga bekijken. GamerGuy: Ik heb PIA ook op mijn Mac en het werkt echt goed bij het streamen van games. Ik heb er nooit problemen mee gehad. Vergeet niet je verbinding te testen via een website zoals ipleak.net om te zien of je echt anoniem bent. WebWizz: GamerGuy, goede tip! Ik gebruik ook altijd die site om te checken. Gewoon uit veiligheid, je weet maar nooit. |iRonnie, als je nog meer vragen hebt, kun je ook altijd de klantenservice van PIA bereiken. Ze zijn meestal best snel met antwoorden! ChillPanda: Ik vind het echt chill dat PIA gewoon letterlijk met een druk op de knop kan aansluiten. Heus makkelijker dan ik dacht toen ik mijn eerste VPN instelde. Heb ook een paar keer problemen gehad, maar hun online hulp was altijd daar. iRonnie: Thanks voor alle reacties en tips! Dit is echt een fijn forum. Ik voel me al een stuk zekerder. Ga het nu echt proberen! AndroidAad: In de tijd dat ik PIA gebruikte, had ik echter soms last van verbindingsproblemen. Heb je dat ook, of ligt dat aan mijn internet? Ik tus ook tussen servers, maar sommige werken gewoon niet echt goed. Altijd weer dat gedoe… iRonnie: @AndroidAad, dat lijkt me vervelend. Tot nu toe werkt het voor mij prima, maar ik ben nog maar net begonnen. Misschien even contact opnemen met de klantendienst? ExpertSam: @AndroidAad, dat kan soms gebeuren, vooral als je verbinding hebt met een server die ver weg is. Probeer eens een andere server in jouw regio. Je kunt ook de VPN instellingen aanpassen om te zien of dat helpt. Laat ons weten hoe het gaat! Jullie zijn top! Blijf vooral vragen stellen of je ervaringen delen. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: LIVE | Amsterdamse beurs levert in, kleiner verlies op Wall Street Gebruiker: Jan_78 Bericht: Hey allemaal, ik heb niet zoveel verstand van de beurs. Wat betekent het eigenlijk dat de Amsterdamse beurs inlevert? En waarom is er een kleiner verlies op Wall Street? Bedankt! Expert: Beurstijger99 Bericht: Hoi Jan, goeie vraag! Als we zeggen dat de Amsterdamse beurs "inlevert", betekent dat over het algemeen dat de aandelenkoersen dalen. Het kan zijn dat beleggers hun aandelen verkopen, misschien vanwege ongerustheid over de economie, nieuwe cijfers of gewoon omdat ze winst willen pakken na een stijging. Kijk, de beurs is als een grote marktplaats voor aandelen. Als mensen denken dat de waarde van een bedrijf gaat dalen, willen ze hun aandelen liever nu verkopen dan later. Stel je voor dat je een smartphone hebt die je voor €300 wilt verkopen, maar je hoort dat er een nieuwe versie uitkomt. Je kunt het beste nu verkopen voordat de waarde daalt, toch? Over Wall Street: dat is de grootste beurs in de VS. Een "kleiner verlies" betekent dat de daling daar minder groot is dan eerst verwacht. Dit kan komen doordat er goed nieuws is, zoals betere bedrijfsresultaten of positieve economische cijfers. Het feit dat er maar een klein verlies is, kan beleggers geruststellen en ervoor zorgen dat ze minder panikeren, wat op zijn beurt weer een stabiliserend effect kan hebben. Dus, om het samen te vatten: de Amsterdamse beurs daalt, wat niet goed is, maar Wall Street’s kleinere daling kan betekenen dat daar de situatie minder zorgelijk is. Hopelijk helpt dit je verder! Gebruiker: Emma29 Bericht: Thanks voor de duidelijke uitleg, Beurstijger! Ik heb vaker gehoord van “bull” en “bear” markten. Heeft dat hier ook iets mee te maken? Expert: Beurstijger99 Bericht: Zeker, Emma! Een "bull market" is wanneer de koersen stijgen en er veel optimisme is. Je ziet veel mensen kopen omdat ze geloven dat de waarde blijft stijgen. Een "bear market" is precies het tegenovergestelde; hier dalen de koersen en is er veel pessimisme. Dus als de Amsterdamse beurs inlevert, kan dat wijzen op een bear market. Het draait allemaal om de stemming van de beleggers en hun verwachtingen over de toekomst. Gebruiker: ThomasB Bericht: Interessant! Maar wat kunnen we doen als de beurs blijft dalen? Moet je aandelen verkopen of wachten? Gebruiker: Marlies_van_D Bericht: Dat is een moeilijke keuze, Thomas. Ik ben geen expert, maar ik heb geleerd dat verkopen vaak niet de beste oplossing is. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar blijven zitten kan ervoor zorgen dat je minder verlies lijdt als de koersen weer stijgen. Maar iedereen moet natuurlijk zijn eigen keuze maken! Gebruiker: Sam_123 Bericht: Eigenlijk denk ik dat je niet moet stressen over de beurs. De beurs schommelt altijd, toch? Gewoon goed voorbereid zijn en niet in paniek raken. Gebruiker: Lotte_88 Bericht: Ik ben het eens met Sam. Uiteindelijk is beleggen voor de lange termijn vaak de beste strategie. Maar ja, soms is het best lastig om niet te panikeren. Gebruiker: Jan_78 Bericht: Bedankt voor alle reacties! Dit maakt het al een stuk duidelijker voor me! Ik ga proberen het in de gaten te houden. Gebruiker: Beurstijger99 Bericht: Graag gedaan, Jan! En als je vragen hebt, gewoon vragen. Beleggen is altijd een leerproces. Gebruiker: Marlies_van_D Bericht: Inderdaad, blijf vragen stellen! Iedereen leert zo van elkaar. Succes met beleggen! Gebruiker: ThomasB Bericht: Bedankt allemaal! Hopelijk trekt de beurs snel weer aan. Tot de volgende keer! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Wat is DDL full speed en hoe werkt het eigenlijk? Gebruiker: RetroDL Hey allemaal! Ik heb laatst gehoord over DDL full speed, maar ik snap eigenlijk niet zo goed wat het is en hoe het werkt. Kan iemand dat voor me uitleggen? Heb al wat gezocht, maar dat was best vaag. Thanks! Gebruiker: ExpertGuy He RetroDL! Geen probleem, ik kan het je uitleggen. DDL staat voor "Direct Download Links." Het idee is dat je bestanden direct vanaf een server kunt downloaden zonder dat je door allerlei advertenties of pop-ups hoeft te navigeren. Full speed betekent eigenlijk dat je de hoogste downloadsnelheid kunt halen die je internetverbinding toelaat. Dit is vaak een groot voordeel, want sommige downloadservices beperken de snelheid, vooral als je geen premium lid bent. Hoe het werkt: Link Klikken: Je klikt op de DDL die je wilt gebruiken. Server Kiezen: Soms krijg je keuzelinks voor verschillende servers. Kies degene die het dichtst bij je in de buurt ligt voor snellere downloads. Downloaden: Zodra je de link hebt gekozen, begint het downloaden direct. Geen wachttijden of verdere bevestigingen nodig. Voorbeeld: Stel, je wilt een game downloaden. Je vindt een DDL naar die game, klikt erop, en de download begint meteen. Als je internet snel is, heb je de game in no-time op je computer. Hopelijk is dit iets duidelijker! Als je meer vragen hebt, laat het vooral weten. Gebruiker: DannyMIRC Thanks, ExpertGuy! Dus dat betekent dat je sneller bestanden binnenhaalt zonder die vervelende onderbrekingen? Klinkt goed! Maar hoe weet je of een link veilig is? Gebruiker: ChillaxJoe Ja, dat is ook iets wat ik me afvroeg! Soms zie je van die shady links. Zijn er trucs om te checken of een DDL betrouwbaar is? Kan je ook virussen krijgen? Gebruiker: ExpertGuy Dat is eigenlijk een super belangrijke vraag, DannyMIRC en ChillaxJoe. Er zijn een paar dingen waar je op kunt letten: Reputatie van de bron: Gebruik links van bekende websites. Reacties van andere gebruikers: Kijk op forums (zoals deze!) of mensen goede ervaringen hebben met de links. Antivirus software: Zorg dat je altijd een goede antivirus op je computer hebt draaien. Dat geeft je extra bescherming. Het kan wel eens gebeuren dat je ergens een virus oploopt, dus voorzichtig zijn is altijd slim! Gebruiker: RetroDL Super, dank je wel! Dat maakt het al een stuk makkelijker. Zullen we misschien een lijstje maken van veiligere DDL-sites of zo? Zou handig zijn! Gebruiker: N00bMaster Ik ken er wel een paar! Wie heeft er nog meer? Ik ben ook altijd op zoek naar goede DDL-sites. Gebruiker: TechieTom Er is ook een goede site genaamd "DownloadHub” waar je veel DDL’s kunt vinden. Maar let wel op! Niet alles is altijd 100% veilig. Gewoon goed oppassen dus! Gebruiker: ChillaxJoe DownloadHub ken ik! Ik gebruik het af en toe. Maar ik blijf altijd checken op reviews eerst. Je weet maar nooit. Gebruiker: RetroDL Ja, dat is slim! Reviews checken is echt belangrijk. Ik ga het zeker proberen! Laten we dat lijstje toppers maken, daar hebben we allemaal wat aan! Gebruiker: DannyMIRC Ik ben er ook voor! Gewoon een paar goede links plaatsen zou heel chill zijn. Dan wordt het een soort DDL-bible voor ons! Gebruiker: N00bMaster Haha, DDL-bible, dat klinkt goed! Ik begin alvast met een lijstje! Laten we elkaar helpen! Einde Topic Er is veel enthousiasme en iedereen lijkt het erover eens te zijn dat het delen van veilige links een goed idee is. RetroDL en de anderen zijn al aan het brainstormen over een lijstje van betrouwbare DDL-sites. Het lijkt erop dat deze discussie alleen maar verder zal groeien! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Mcootje heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...