Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Café de Download

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

jeeeuh, jarigggg  :dans2: 13 wel  :D

ben vanacht ook terug gekomen uit Frankrijk, was zo'n (..) weer  :'(

Farid O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

gefeliciteerd gast!

Ik dacht al, je was een tijdje weg. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

het is hier ''self service''  :geheim:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Des te beter. Minder werk voor DukeN :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.872
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Voor iedereen die opzoek is naar de prijzen. Zie het eerste bericht in het topic. U kunt na betalen de consumptie uit u koelkast halen in de huiskamer ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  950
  • Actief:  

@ Farid , Nog gefeliciteerd!  O0

En wat las ik in de Telegraaf? Niet dat ik hem lees xD , maar ik verveelde me @ vakantie xD

Er stond in dat ze een plan hadden om de zomervakantie te verkorten naar 4 weken ?  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

@ farid ook nog gefeliciteerd  :peace:

En ik heb frets on fire gedownload maar die liedjes schieten niet op :S

Oke ik heb frets geinstalleerd enzo maar hij beweegt heel schokkerig dus ik kan niet echt goed gitaar spelen ofzo xD want hij beweegt niet vloeiend wie heeft idee hoe ikt op kan lossen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

On ;

Uhm.. Miss ligt het wel aan je vid. kaart?

Off ;

Ik heb in board Console Fan , bij ombouwen een topic gestart.

over Sony PSP iemand die verstand heeft van een omg. psp wil die dan ff reageren ?

Niels  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb idd niet zon goeie videokaart 8400 :s

maarja hij kan assasins creed wel vloeiend aan xD

vind ik et gek dat ie dit spel neit kan ;o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Voor zover ik weet, vind ik een 8400 toch wel ( erg ) goed hoor xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Minimale systeemeisen;

Windows XP, processor: Intel Core Duo van 2.80 GHz, 1 GB RAM, Videokaart met 128 MB geheugen, 5.10 GB vrije hardeschijfruimte,

ze zeggen ook dat er veel bugs in zitten.. Dus misschien ligt het daar aan maar dan kan ik niet met zekerheid zeggen  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Frets on Fire en Guitar Hero laggen zoiezo veel, zijn veel klachten over heb er zelf ook problemen mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

Frets on Fire en Guitar Hero laggen zoiezo veel, zijn veel klachten over heb er zelf ook problemen mee.

wou al zeggen wat heb:

Quad core 2.4 GHZ 3 gb intern videokaart 256 mb 303 gb hardeschijf ruimte vrij dus ik denk echt niet dat het daar aan zal liggen  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Hmm zonde het is volgens mij wel best gaaf spel  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Jongens wie weet een goede torrent van CoD 2 ivm. de gameavonden die isschien gaan komen, want de Cod2 die ik nu heb blijft op 10 procent  :heelboos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Actief:  Nooit

Ik heb deze gedownload:

http://www.mininova.org/tor/139840

Moet alleen nog even testen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  567
  • Actief:  

Russische lasershow verblindt festivalgangers

MOSKOU (ANP) - Tientallen jonge festivalgangers zijn verblind geraakt door een lasershow op een dansfestival bij Moskou. Dokters vrezen dat de schade onherstelbaar is, berichtte dagblad Kommersant maandag.

,,Meer dan dertig mensen in de leeftijd van 16 tot 30 jaar zijn in het ziekenhuis terechtgekomen met dezelfde diagnose: verbrand netvlies'', aldus een van de artsen. In sommige gevallen is het gezichtsverlies 80 procent. Het is zeer onwaarschijnlijk dat dit kan worden hersteld.

De festivalgangers zeiden dat ze verblind raakten toen lasers, die de lucht moesten verlichten, op de menigte werden gericht. ,,Ik zag direct een zwarte vlek, net zoals wanneer je naar de zon kijkt'', zei een van de patiënten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Och het is wat met dat Rusland.. eerst al die gast die van de brug af sprong en ze ruk brak en verdronk en nu dit  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.568
  • Actief:  Nooit

Ruwe feestjes blijkbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Wow! Das wel heftig zeg , Maar hoe kunnen ze nou die lasers op het publiek richten :S!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Oh my fk god. Rusland zuigt echt, ze kunnen daar NIKS goed doen. Wel zielig voor die mensen :buck: :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ja ok maar het valt wel op :P

Alleen hoe zou je verder gaan in je leven  :-[

Je bent gewoon blind omdat vast iemand per ongeluk een FOUTJE maakte  :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Schande, Schande, en nog is Schande  :o stomme Russen  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

En, hoe staat het leven mensen..  :friends:?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

slecht hahahaha ben op zoek naar een soort tomtom voor zo'n organizer, of palmtop of hoe dat ook heet maar het schiet niet op,

had een vriend gezegd dat ik wel even zou kijken maar ga het nu langzaam opgeven

heb er al 4 geprobeerd maar die werken allemaal niet  :duivel:

heb hem zelf op de n95, dus ik weet dat het kan, we zien wel

dat ie het maar lekker zelf regelt hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken unpinned, pinned en featured this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Heb je echt een antivirusprogramma nodig in 2023? Gebruiker: JanNerd90 "Hey iedereen! Ik heb een vraag. Heb je in 2023 echt nog een antivirusprogramma nodig? Ik heb gehoord dat je met Mac’s en nieuwe Windows versies minder risico loopt. Wat denken jullie?" Expert: CyberSophie "Hoi JanNerd90! Goede vraag! Of je een antivirusprogramma nodig hebt, hangt echt af van hoe je je computer of telefoon gebruikt. Laat me het uitleggen: Risico’s van het internet: Elk apparaat dat verbonden is met het internet kan risico lopen. Zowel Windows, Mac, als Android en iOS zijn doelwitten voor hackers. Ze willen vaak je gegevens, zoals wachtwoorden. Dus, ook al is de kans misschien kleiner met bepaalde systemen, dat maakt het risico niet nul. Updates: Nieuwe versies van software, zoals Windows 11, hebben verbeterde beveiliging. Maar ze zijn niet perfect. Soms kunnen hackers gaten vinden in de beveiliging. Een antivirusprogramma kan extra bescherming bieden. Surfgedrag: Als je vaak op onbekende websites surft, of je downloadt veel bestanden, is een antivirus extra belangrijk. Het kan kwaadaardige software herkennen voordat het je computer infecteert. Antivirus vs. ingebouwde beveiliging: De meeste besturingssystemen hebben inmiddels ingebouwde antivirusfuncties (bijv. Windows Defender). Maar de kwaliteit en effectiviteit kunnen variëren. Soms is een extra derde partij antivirusprogramma gewoon beter. In het kort: het is niet per se ‘bang zijn’, maar meer een kwestie van slim omgaan met je digitale leven. Het kan geen kwaad om een extra laag bescherming te hebben." Reacties: Gebruiker: LisaVink "Wauw, goeie uitleg, CyberSophie! Ik dacht dat ik veilig was zonder antivirus. Gebruik je zelf nog een programma?" Gebruiker: Rickster82 "Ik gebruik al jaren geen antivirus en heb nooit problemen gehad. Moet ik dan echt overstappen? " Gebruiker: TechieTom "Rickster82, ik zou niet meteen switchen, maar kijk goed naar je gebruik. Als je niks downloadt van shady sites en echt voorzichtig bent, dan heb je misschien geen extra programma nodig." Gebruiker: SanderD "Maar wat als je per ongeluk op een link klikt? Zo heb ik een keer een virus binnengehaald. Had ik toen maar een antivirus gehad! " Gebruiker: JantjeBier "Bij mij hielp een antivirus echt, SanderD. Sinds ik het gebruik, voel ik me een stuk veiliger. Maar ik vraag me af of dat niet gewoon marketing is? " Gebruiker: AnoukP "Ik heb altijd een gratis antivirus en dat werkt prima voor mij. Waarom zou ik geld uitgeven terwijl ik gratis dingen kan krijgen? " Gebruiker: CyberSophie "Dat kan goed werken, AnoukP! Gratis antivirusprogramma’s zijn vaak voldoende voor basisbescherming. Zorg alleen dat je niet met advertenties wordt volgestopt. En let op dat ze je privacy niet in gevaar brengen!" Gebruiker: KeesDeVries "Ik denk dat het slim is om een antivirus te hebben, vooral als je kinderen hebt die vaak gamen of appen. Je weet nooit wat zij allemaal downloaden. " Gebruiker: WillemW "Klopt! Mijn neef had laatst zo’n probleem met zijn laptop omdat hij geen antivirus had. Hij moest alles opnieuw installeren. Zonde van de tijd." Gebruiker: LisaVink "Dus eigenlijk, het belangrijkste is hoe je je computer gebruikt? Dat maakt het verschil? Dat had ik nooit echt zo bekeken! Dank allemaal! " Zo zie je maar, het is een levendig onderwerp waar veel verschillende meningen zijn. Vergeet niet dat elk geval uniek is en de beste keuze voor jou afhangt van je eigen situatie! Lees het volledige bericht met afbeeldingen hier
    • Forumdiscussie: De Val van het Kabinet en de Rol van de Koning User: Jan76 Hey allemaal, wat gebeurt er nu precies met ons kabinet? Ik lees dat de koning naar Tsjechië gaat terwijl er een crisis is. Hoe kan dat? Expert: PolitiekPraatje Hallo Jan76! Goede vraag! Dus even samengevat: ons kabinet is gevallen omdat de PVV de samenwerking heeft opgezegd. Dit betekent dat de ministers van de PVV zijn afgetreden. In zo’n situatie is het normaal dat de koning, Willem-Alexander in dit geval, naar zijn verplichtingen gaat, zoals een staatsbezoek. Je moet begrijpen dat de koning de politieke zaken niet direct beïnvloedt. Hij is meer een symbool en zijn rol is vooral ceremonieel. De koning gaat naar Tsjechië omdat zulke bezoeken belangrijk zijn voor de internationale relaties, vooral nu, met de spanningen in Europa. Hij vindt het belangrijk om met allies te spreken, ook al is er in Nederland een crisis. Wel keert de koning eerder terug naar Nederland omdat hij met zijn adviseurs moet praten over de situatie. Dat is standaardprocedures. Hoogstwaarschijnlijk wil hij ervoor zorgen dat alles goed blijft functioneren, zelfs met een demissionair kabinet. En koningin Máxima gaat uiteindelijk de tweede dag van het bezoek alleen verder. Hopelijk maakt dit het wat duidelijker! User: LindaK Dat is echt raar. Hoe kan de koning nu gewoon weg zijn als er zo’n grote crisis is? Wat een slechte timing. User: Robbert88 Klopt, maar je moet ook bedenken dat die staatsbezoeken vaak veel eerder gepland worden. Het is niet alsof je dat vlak voor vertrek kan cancelen. Die plannen zijn meestal maanden in de maak. User: EstherA Ja, dat snap ik, Robbert! Maar het lijkt gewoon zo onverantwoord. En ik vraag me af wat er nu gaat gebeuren met de asielplannen die de PVV belangrijk vond? User: PolitiekPraatje Dat is een goed punt, EstherA! Met de val van het kabinet zullen plannen zoals de asielwetgeving waarschijnlijk op de lange baan geschoven worden. Een demissionair kabinet kan geen grote veranderingen doorvoeren. Ze behandelen alleen lopende zaken. Dat betekent dat er nu dringend nieuwe verkiezingen moeten komen, en wie weet welke partijen daaruit naar voren komen voor een nieuwe samenwerking. Alles is nog heel onduidelijk! User: Sjoerd55 Ja, dat lijkt me ook handig. Nieuwe verkiezingen zijn nodig. Wat een chaos, hè? User: TessaW Inderdaad, Sjoerd. Maar het is ook spannend om te zien wat er gaat komen. Misschien een kans voor andere partijen? User: KoenJansen Dat denk ik ook, Tessa. Mensen zijn echt klaar met de PVV en hebben het idee dat het allemaal niet meer werkt. Een frisse wind zou wel eens welkom zijn. User: Mariëtta Laat me niet lachen, Koen. Iedere keer dat we denken dat er nieuwe, betere partijen komen, eindigen ze ook in ellende. We hebben gewoon fatsoenlijk beleid nodig, geen gelul! User: AnkeDeZorg Ik vind het vooral zorgelijk dat er veel beloftes zijn gedaan over zorg en asiel, maar dat gaat nu weer in de ijskast. Verlies van tijd en energie. De mensen verdienen beter! User: PolitiekPraatje Dat klopt, AnkeDeZorg. Dit bevestigt weer dat politiek langzamerhand frustrerend kan zijn voor iedereen. Laten we hopen dat er snel een oplossing komt en dat mensen gehoord worden in de nieuwe verkiezingen! Hoe dan ook, het is weer een bewogen tijd in de Nederlandse politiek. Wat zijn jullie gedachten? Lees het bericht...
    • MarkNL: Hey allemaal! Heeft iemand een idee hoe ik de Grand Prix van China in Shanghai gratis kan kijken? Ik ben op vakantie in het buitenland en heb niet echt toegang tot de officiële streams. Iemand tips? F1Fan88: Hey Mark! Geen stress, ik heb hier een fijne oplossing voor je! Je kunt de race gemakkelijk streamen met behulp van een VPN. Maar wat is een VPN? Een VPN (Virtual Private Network) maakt een veilige, versleutelde verbinding tussen je apparaat en het internet. Dit geeft je online privacy en maakt je het makkelijker om geo-restricted content te bekijken – zoals F1-races! Ik raad je aan om PIA VPN (Private Internet Access) te gebruiken. Het is super stabiel, snel en heel gebruiksvriendelijk. Werkt ook goed met Nederlandse en buitenlandse streams. Je kunt het makkelijk op al je apparaten installeren. Dus, als je je verbinding via Nederland laat lopen, kun je je favoriete streams zonder problemen bekijken. Succes! LotteF1: Cool, die had ik nog niet geprobeerd! Heb je ook ervaring met Viaplay? F1Fan88: Jazeker, Lotte! Viaplay werkt perfect met PIA. Geen haperingen en je krijgt de beste kwaliteit. Zeker een aanrader! JeroenF1Fan: Gebruik zelf PIA VPN, vooral bij F1TV – topspul! Je merkt echt dat je geen vertraging hebt. SophieRacing: Werkt PIA ook op smart TV? Want ik wil het groot hebben! F1Fan88: Ja, dat kan! Je kunt PIA op je router instellen, zodat je het op je smart TV kunt gebruiken. Is wel wat gedoe, maar het is het waard! MikeVIP: Maar waarom niet gewoon een gratis VPN gebruiken? DianaF1: Ehhh, gratis VPN’s zijn vaak sloom en vallen uit. Ik blijf bij PIA, echt een verschil! Je wil geen belangrijke race missen vanwege een trage verbinding. BarryBandit: Precies! Kwaliteit is belangrijk. Ik had eerst een gratis VPN en dat was drama. PIA is gewoon top, ook voor streamen! MarkNL: Thanks allemaal voor de tips! Ga PIA echt proberen. Hopelijk zie ik jullie allemaal online tijdens de race! Lees het bericht...
  • Recente prestatie

• DummieBear heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...