Sign in to follow this  
Followers 0
bastia

spotnet downloaden mislukt via Ziggo

18 posts in this topic

Hallo Allemaal wie helpt me.

Sinds kort krijg ik bij het downloaden via spotnet bij de laatste seconde de opmerking mislukt.

paar minuten later staat er compleet achter.

Als ik hem via par wil repareren heb steeds een aantal blocks te weinig.

ik download via ziggo

Groeten Bastia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misschien een beetje offtopic maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt. Ik heb dit Digitale Film / TV programma gevonden en ben kan nu alle films en series kijken. Geen gepruts met installeren en instellen, geen maandelijkse kosten en binnen 10 minuten draaiend!

Het is echt het proberen waard. Je kan zelfs live voetbal kijken of nieuwe tv series bekijken! In eerste instantie was ik was sceptisch maar alles werkt zoals aangeven en meer dan 2.500 zenders, series en films.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Uit welke nieuwsgroep download je? Hoe oud is het bestand?

Share this post


Link to post
Share on other sites

doet het ook bij nieuwe bestanden en ik download via spotnet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar welke nieuwsgroep, meestal staat onderaan de spot in welke groep het bestand staat. Bijvoorbeeld. a.b.boneless of zoiets.

Probeer anders eens een payserver, die is vaak beter dan een newsserver dan van een provider.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is de groep? Kan heel goed zijn dat Ziggo die groep niet goed ondersteund, een payserver is de beste optie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas wilt de nieuwsserver van ziggo wel eens problemen geven met downloads. Heb je het met al je downloads?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee niet met alle download, maar hij heeft het altijd goed gedaan.

Spotnet geeft MISLUKT aan bij diverse downloads. En sommige maakt die wel af.teweinig herstel blokken. Terwijl die dan wel compleet aangeeft. Het heeft ook niks met oudere of nieuwe spots te maken. Krijg de melding bij allebei. Krijg ook bij veel spots de melding dat de NZB buiten bereik is. En probeer het later nog eens. Dit is ook bij oudere en nieuwere spots.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat er problemen zijn met de Ziggo newsserver. Newsservers van providers zijn nooit 100% goed, u kan beter een payserver nemen.

Die werken voor 99,9% ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik ook weleens. Ik download dan met spotnet de NZB, "bewerken---downloadknop---nzb opslaan".

Vervolgens open ik deze NZB met Grabit, een gratis newsreader (even googelen). Lukt altijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Bastia, bij ons gebeurt precies hetzelfde. Tot een paar weekjes geleden niets aan de hand en nu bij elke download een foutmelding en iets later toch compleet. Zodra ik de map open, kan ik de bestanden niet uitpakken. Wij downloaden ook via Ziggo. Heb t bestand geopend met Grabit, maar hier blijft de download op 0% staan.

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas ook hier hetzelfde.Sinds kort bijna niets meer compleet. Maakt niet uit welke nieuwsgroep. Alternatief is payserver maar waarom werkte het tot voor kort wel prima? restrictie ziggo??????

Edited by tomass

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier hetzelfde. Kan sinds een paar dagen met Ziggo geen complete bestanden meer binnenhalen. Wie heeft er een oplossing?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan denk ik dat het een probleem dus bij Ziggo ligt, misschien Ziggo bellen/e-mailen geeft meer informatie over dit probleem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoor ook familieleden om mij heen met dit euvel. De retentie van Ziggo gaat eraan en veel bestanden (vrijwel alles) is incompleet. Er is helaas geen oplossing voor. Ik denk dat de nieuwsservers van Ziggo de drukte niet meer trekken.

Mijn zwager is nu over naar een payserver en heeft geen issues meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb dezelfde problemenl gebeld met Ziggo; er zijn problemen met hun Nieuwsserver; er zou hard gewerkt worden aan het verhelpen.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had de problemen ook al werd er al helemaal gek van nu toch aan het twijfelen om een payserver te gaan gebruiken heb je dit soort problemen niet meer zo snel..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  
Followers 0

  • Similar Content

    • Guest rilana213
      Spotnet downloads stoppen na 20 minuten
      By Guest rilana213
      Sinds vandaag stopt het downloaden bij mij ook na 20 minuten. Het heeft bij mij altijd gewerkt?? wat is er aan de hand?
    • Oude Spots in spotnet overzicht niet zichtbaar
      By Leonidas
      Op zoek naar een manier om in spots ouder dan 133 dagen te zoeken op Spotnet...overigens aangenaam kennis te maken.
    • Downloaden mislukt foutmelding in Spotnet
      By Getjomp
      Beste forumleden, 
      Een probleem doet zich voort; de opmerking 'downloaden mislukt' komt steeds voor bij het downloaden van een (nzb) bestand via spotnet. De download begint netjes en na ongeveer 20% staat er mislukt, het raarste is nog wel dat de film wel gedownload is en afspeelbaar.
      Ik gebruikte SunnyUsenet, nu PureUsenet, bij beide nieuwsservers hetzelfde.
      De nieuwsartikelen zijn up-to-date.
      De spotnet versie is 2.0, deze is al opnieuw geïnstalleerd met verwijdering van alle (appdata) gegevens.
      Provider is Telfort
      Windows 10, met standaard virus programma Windows defender.
      Is het mogelijk dat er bij windows iets ingesteld moet worden. (Uitsluiting/firewall/poort openen)
       
      Al is er iemand die een ingeving heeft?Graag hoor ik die.
       
      Alvast super bedankt voor de moeite!
      Gr. Gertjan