Sign in to follow this  
Followers 0
bastia

spotnet downloaden mislukt via Ziggo

18 posts in this topic

Hallo Allemaal wie helpt me.

Sinds kort krijg ik bij het downloaden via spotnet bij de laatste seconde de opmerking mislukt.

paar minuten later staat er compleet achter.

Als ik hem via par wil repareren heb steeds een aantal blocks te weinig.

ik download via ziggo

Groeten Bastia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misschien een beetje offtopic maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt. Ik heb dit Digitale Film / TV programma gevonden en ben eindelijk voorzien van alle series en films. Geen gepruts met installeren en instellen, geen maandelijkse kosten en binnen 10 minuten draaiend!

Het is echt het proberen waard. Je kan zelfs live voetbal kijken of nieuwe tv series bekijken! In eerste instantie was ik was sceptisch maar alles werkt zoals aangeven en meer dan 2.500 zenders, series en films.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar welke nieuwsgroep, meestal staat onderaan de spot in welke groep het bestand staat. Bijvoorbeeld. a.b.boneless of zoiets.

Probeer anders eens een payserver, die is vaak beter dan een newsserver dan van een provider.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is de groep? Kan heel goed zijn dat Ziggo die groep niet goed ondersteund, een payserver is de beste optie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas wilt de nieuwsserver van ziggo wel eens problemen geven met downloads. Heb je het met al je downloads?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee niet met alle download, maar hij heeft het altijd goed gedaan.

Spotnet geeft MISLUKT aan bij diverse downloads. En sommige maakt die wel af.teweinig herstel blokken. Terwijl die dan wel compleet aangeeft. Het heeft ook niks met oudere of nieuwe spots te maken. Krijg de melding bij allebei. Krijg ook bij veel spots de melding dat de NZB buiten bereik is. En probeer het later nog eens. Dit is ook bij oudere en nieuwere spots.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat er problemen zijn met de Ziggo newsserver. Newsservers van providers zijn nooit 100% goed, u kan beter een payserver nemen.

Die werken voor 99,9% ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik ook weleens. Ik download dan met spotnet de NZB, "bewerken---downloadknop---nzb opslaan".

Vervolgens open ik deze NZB met Grabit, een gratis newsreader (even googelen). Lukt altijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Bastia, bij ons gebeurt precies hetzelfde. Tot een paar weekjes geleden niets aan de hand en nu bij elke download een foutmelding en iets later toch compleet. Zodra ik de map open, kan ik de bestanden niet uitpakken. Wij downloaden ook via Ziggo. Heb t bestand geopend met Grabit, maar hier blijft de download op 0% staan.

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas ook hier hetzelfde.Sinds kort bijna niets meer compleet. Maakt niet uit welke nieuwsgroep. Alternatief is payserver maar waarom werkte het tot voor kort wel prima? restrictie ziggo??????

Edited by tomass

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan denk ik dat het een probleem dus bij Ziggo ligt, misschien Ziggo bellen/e-mailen geeft meer informatie over dit probleem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoor ook familieleden om mij heen met dit euvel. De retentie van Ziggo gaat eraan en veel bestanden (vrijwel alles) is incompleet. Er is helaas geen oplossing voor. Ik denk dat de nieuwsservers van Ziggo de drukte niet meer trekken.

Mijn zwager is nu over naar een payserver en heeft geen issues meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had de problemen ook al werd er al helemaal gek van nu toch aan het twijfelen om een payserver te gaan gebruiken heb je dit soort problemen niet meer zo snel..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Loading...
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Similar Content

    • Guest Kim
      Kom niet op spotnet
      By Guest Kim
      halllo wij komen niet in spotnet 
      Het wachtwoord is al een paar keer verandert maar pakt die elke keer niet of poort klopt niet. Kunnen jullie mij vertellen waar ik hem op moet zetten en welke provider en poort er nodig is. waarom die me wachtwoord niet pakt dank Julie gr kim
    • Ziggo / Spotnet / Grabit / Eweka traag & 502 authentication failed
      By essox
      Goedemiddag, ik ervaar problemen met m'n snelheid, ik krijg constant de meldingen fout 502 authentication failed, ik blijf maar aan het rommelen met het aantal verbindingen instellen.
      Info:
      Abonnement ziggo: Alles in 1 plus, snelheid 120 mb in combinatie met Eweka maximale abonnement 100 mb + 20 mb snelheid erbij (ivm Ziggo abonnee)
      Desktop PC: i7 / 4790 / 64bits / windows 10
      Grabit: 1.7.3 met Eweka abonnement ingesteld op 4 connecties maximaal
      Spotnet: 2.0.0.135 ingesteld op 4 verbindingen maximaal
      Speedtest van Ziggo geeft aan: 122.32 Mbps
      Ookla speedtest geeft aan: 122.01 Mbps
      Mijn Eweka abonnement geeft aan dat je op 8 connecties kan instellen , wat is nou de juiste instelling van al die programma's, want ik kan zowel grabit als spotnet maar op 4 connecties maximaal zetten ?
      Alvast heel veel dank voor jullie reactie