Spring naar bijdragen
bastia

spotnet downloaden mislukt via Ziggo



Recommended Posts

bastia    0

Hallo Allemaal wie helpt me.

Sinds kort krijg ik bij het downloaden via spotnet bij de laatste seconde de opmerking mislukt.

paar minuten later staat er compleet achter.

Als ik hem via par wil repareren heb steeds een aantal blocks te weinig.

ik download via ziggo

Groeten Bastia

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Zombymario    258

Maar welke nieuwsgroep, meestal staat onderaan de spot in welke groep het bestand staat. Bijvoorbeeld. a.b.boneless of zoiets.

Probeer anders eens een payserver, die is vaak beter dan een newsserver dan van een provider.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Zombymario    258

Dat is de groep? Kan heel goed zijn dat Ziggo die groep niet goed ondersteund, een payserver is de beste optie.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Duken    1086

Helaas wilt de nieuwsserver van ziggo wel eens problemen geven met downloads. Heb je het met al je downloads?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
bastia    0

nee niet met alle download, maar hij heeft het altijd goed gedaan.

Spotnet geeft MISLUKT aan bij diverse downloads. En sommige maakt die wel af.teweinig herstel blokken. Terwijl die dan wel compleet aangeeft. Het heeft ook niks met oudere of nieuwe spots te maken. Krijg de melding bij allebei. Krijg ook bij veel spots de melding dat de NZB buiten bereik is. En probeer het later nog eens. Dit is ook bij oudere en nieuwere spots.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Zombymario    258

Ik denk dat er problemen zijn met de Ziggo newsserver. Newsservers van providers zijn nooit 100% goed, u kan beter een payserver nemen.

Die werken voor 99,9% ;)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
lenslarque    0

Heb ik ook weleens. Ik download dan met spotnet de NZB, "bewerken---downloadknop---nzb opslaan".

Vervolgens open ik deze NZB met Grabit, een gratis newsreader (even googelen). Lukt altijd.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
marjolijn5    0

hoi Bastia, bij ons gebeurt precies hetzelfde. Tot een paar weekjes geleden niets aan de hand en nu bij elke download een foutmelding en iets later toch compleet. Zodra ik de map open, kan ik de bestanden niet uitpakken. Wij downloaden ook via Ziggo. Heb t bestand geopend met Grabit, maar hier blijft de download op 0% staan.

Groeten

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
tomass    0

Helaas ook hier hetzelfde.Sinds kort bijna niets meer compleet. Maakt niet uit welke nieuwsgroep. Alternatief is payserver maar waarom werkte het tot voor kort wel prima? restrictie ziggo??????

bewerkt door tomass

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Zombymario    258

Dan denk ik dat het een probleem dus bij Ziggo ligt, misschien Ziggo bellen/e-mailen geeft meer informatie over dit probleem?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Duken    1086

Ik hoor ook familieleden om mij heen met dit euvel. De retentie van Ziggo gaat eraan en veel bestanden (vrijwel alles) is incompleet. Er is helaas geen oplossing voor. Ik denk dat de nieuwsservers van Ziggo de drukte niet meer trekken.

Mijn zwager is nu over naar een payserver en heeft geen issues meer.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
shadowwatch    138

Ik had de problemen ook al werd er al helemaal gek van nu toch aan het twijfelen om een payserver te gaan gebruiken heb je dit soort problemen niet meer zo snel..

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Vergelijkbare bijdragen

    • Door tonypasc
      hallo, ik ben pas overgestapt naar de provider pureUsenet .Maar bij elke download die ik nu doe bij spotnet dan mislukt deze met de melding "artikelen niet gevonden ".
      Wat doe ik verkeerd of is deze provider niet geschikt voor spotnet?
    • Door Patrickj
      Goedemiddag,
      Ik heb een vraag waarvan ik hoop dat jullie het antwoord hebben;
      Mijn vriendin zit op dit moment bij KPN maar we willen graag overstappen naar Ziggo(Vooral door de HBO-series/sportkanalen).
      Nu heeft zij op dit moment geen coax-kabels in gebruik, mijn vraag is kan een monteur hiervoor een aansluiting maken? KPN werkt namelijk met een internetkabel en hdmi.
      Daarnaast is de vraag hoe we dit het beste kunnen regelen als we een 2e tv willen die kan switchen tussen boven en de tuin. We kunnen kiezen voor een extra CI-module(De tv is geschikt) en er is op beide plekken stroom.
      Hoe zou ik dit naar jou/jullie mening het beste kunnen regelen?
      Als de Ziggo-monteur beneden een aansluiting maakt bij de hoofd-tv, kan dit dan makkelijk verlengd worden naar boven/buiten bijvoorbeeld? En dat daar ergens uit de muur dan de antenne-aansluiting komt voor de 2e tv?
    • Door Meh Meh
      Nee, maar wat mij niet duidelijk is, is Spotnet nou ontwikkeld door de lui achter spot-net.nl?
      En wie heeft Spotnet 2 gemaakt? Zelfde mensen of iemand anders?
      Ik ben er morgen weer, ik ga de hooi opzoeken. Slaap lekker allen!
      ---
      Even wat berichten uit het Farm topic gehaald en daar dit topic van gemaakt.  Duken
    • Door Duken
      Welkom bij de uitleg van de Spotnet 1.8 en 2.0 reactie lader. Het kan gebeuren dat bij het starten van Spotnet een foutmelding opkomt. Een veel bestaande foutmelding is de “out of memory” foutmelding, deze ontstaat meestal bij een nieuwe Spotnet 1.8.1 installatie maar kan ook voorkomen bij Spotnet 2.0, na het opslaan van de spots begint het opslaan van reacties, waarna de foutmelding ontstaat.
      De Spotnet foutmeldingen lopen uiteen zoals:
      System.OutofMemoryExeption was thrown Of commentstarter commentstarter: unable to open the database file Commentstarter:Get Comments:Datareader not available:SQlite. error no such table :comments xSaveSpots_Completed::CommentSettings: CommentDB: LastPosition: SQLite error no such table Converstion from string “11.55957” to type is not valid. InsertComments malloc() failed out of memory Spotnet verwijderen en opnieuw installeren heeft helaas geen zin . Er is een programma gemaakt waarmee je buiten Spotnet om, alle reacties kunt downloaden waarna de foutmeldingen zijn verdwenen.
      De Out of Memory foutmeldingen zijn op te lossen met de Spotnet 1.8.1 Reacties lader v1.1 (DBCLoader) 
      Download het Reactie lader programma hier.
       
      Handleiding:
      1. Zorg ervoor dat Spotnet is afgesloten voordat je de Spotnet 1.8.1. Reacties lader (DBCLoader.exe)  start
      2. Start DBCLoader.exe (versie 1.1)
      3. Server node: Headers (standaard instelling)
      Als Spotnet is geïnstalleerd zal de Spotnet reacties lader de benodigde gegevens automatisch vinden.
      4. Klik op de knop “Vul reacties”
      5. Na 5 a 9 minuten afhankelijk van het aantal reacties en je internetsnelheid zie je onderaan de lijst:
      Klaar, XXXXXX reacties toegevoegd, sluit Spotnet Reacties lader af.
      6. Daarna kun je Spotnet opnieuw opstarten, de reactie database wordt aangevuld met de laatste reacties, de Spotnet reactie database (.dbc) hoeft niet meer vanaf het begin opgebouwd te worden. (1.000.000 reacties)
      Spotnet werkt weer als vanouds, als het goed is zullen dit soort foutmeldingen dan tot het verleden behoren. Snel en simpel! 
      Altijd handig om te noemen:
       

      Toon volledig handleiding

  • Aanbevolen nieuws

  • Recent nieuwsbericht

  • Nu op het forum

    • Mooi tekstueel overzicht Airmail for almost every country available, Priority line for many countries within the available (Including for Netherlands!)                                                   some methods apply exclusions of products such as batteries, knives etc. More information see: http://www.gearbest.com/about/shipping-methods.html                                                   Domain name Country Logistics Mode Delivery Time Max Weight Max length Max Height Max Width Remarks   "PS:
      To avoid Tax, we don't suggest you select DHL shipping method"


                                  NL NETHERLANDS DHL 5-7days / / / / Not suggested                             NL NETHERLANDS EMS 7-10days 30kg 150cm 150cm 150cm Not suggested                             Warehouse GB Chinese Carrier name GB shipping Methods Internet time delivery time Prohibited Weight                                 CN Warehouse 欧洲特货专线(JMS) EU registered 6-7days 20-30days   2kg 小包                                     瑞典小包挂号(B) Sweden Registered 1-2days 10-25days   2kg                                     比利时小包专线(HQ) Belgium Registered 1-2days 15-20days   2kg                                     荷兰小包专线(MBX) Netherlands Registered 5-6days 12-20days Batteries, Liquid 2kg                                     欧美平邮专线(CJ) Europe and the US Postal Line 1-2days 10-30days   2kg                                     欧洲大包专线(HQ) Europe Express(HQ) 1-2days 5-7days   15kg 大件物品                                     欧洲特货专线(XYH) Priority Mail for Electric Scooter Only 25-30days 30-40days   30kg                                     DPD(UK) Priority Line -- EU express 4-5days 10-25days   30kg In Priority (Less Chance for Customs)                                   欧洲独轮车专线(CP) Express for Electric Scooter Only 1-2days 8-18days   20kg                                       HK Warehouse 新加坡小包挂号(递四方) SingPost Registered 6-7days 10-25days Batteries 2kg 小包                                     泛欧小包挂号(递四方) Europe Registered 4-5days 7-15days   2kg                                     欧洲独轮车专线(CP) Express for Electric Scooter Only 1-2days 8-18days   20kg 大件物品                                                                                         HK-2 新加坡小包挂号(递四方)【前海仓】 SingPost Registered 6-7days 10-25days   2kg 小包                                     泛欧小包挂号(递四方) Europe Registered 4-5days 7-15days   2kg                                     荷兰小包专线(MBX) Netherlands Registered 5-6days 12-20days   2kg                                     DPD(UK) Priority Line -- EU express 4-5days 10-25days   30kg 大件物品 In Priority (Less Chance for Customs)                                                                                       EU Warehouse 匈牙利挂号【英国仓】 Hungary Registered Post【UK warehouse】 1-2days 7-15days   2kg 小包                                     皇家邮政挂号【英国仓】 The Royal Mail Registered【UK warehouse】 1-2days 3-10days   2kg                                     DPD(UK)【英国仓】 Priority Line -- EU express 1-2days 3-7days Batteries, Liquid 30kg 大件物品 In Priority (Less Chance for Customs)                                                                                    
    • Op dit moment heeft mn vriendin een Kpn abbo waar het modem in de meterkast staat, en voor de tv zit de aansluiting naast de tv in de woonkamer, hier zit een internetkabel vanuit de muur naar de box.   Zelf heb ik nu Ziggo, werk met een splitter op de muur en dan 1coax kabel naar de tv(kaartje met fox sports van een vriend) en 1 kabel naar de horizon box. Mijn vraag is hoe dit in haar woning het beste aangesloten kan worden.. sowieso zal het switchen tussen de box en kaartje niet meer gaan denk ik, omdat we al moeten splitten voor beneden/boven of klopt dat niet?  Gaat om connect & play van €62,50
    • Bedankt! Nog niet aan gedacht, die ga ik even bestellen. Is mij die paar tientjes meer dan waard.
×