Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 10 reacties
- 4,9k weergaven
hallo ik heb een film geript met dvd dercepter als die eenmaal klaar is ga ik verder met dvd2one123 bij dvd2one123 ga je de video bestanden zoeken die je heb opgeslagen en ga je de gewenste titel zoeken met meerdere juiste speeluur. die film die ik geript heb geef maar aan 59 min dat is veel te kort,dus ik heb maar de helft van de film. wat doe ik fout,en ik heb veel films geript met deze programmatje en dat ging allemaal perfect. wat doe ik fout,of ligt het aan de film,de film duurt zel 1.5 uur. gr bavaria
Laatste reactie door yvon, -
- 3 reacties
- 4,9k weergaven
help!! ik heb een map gedownload met allemaal jamesbond films er in. het zijn video_TS bestanden(formaat MPEG). als ik ze in mijn normale dvd speler doe zegt ie data disk. :- doe ik het in mijn betere dvd speler zegt ie kan niet afspelen :-. ik heb hem eerst gebrand met nero. maar die loopt vast en deed helemaal niks. en toenheb ik hem gewoon gekopieerd. op de computer kan ik hem afspelen. ik heb hem al omgezet met winavi video conveter. maar die dee net zoals nero ook niks. wat moet ik nou doen??? :- Post Merge: juni 03, 2009, 09:21:01 pm hee het gaat beter nu ik heb maar wat gezocht met google en ik vond een gratis conveter ik heb …
Laatste reactie door Erwin., -
2 films op 1 dvd
door Gast daantjedegekste- 4 reacties
- 4,9k weergaven
Ik wil graag 2 films van 3 gig op 1 dvd zetten...weet iemand hoe ik dit moet doen :-[
Laatste reactie door ma.blok, -
- 4 reacties
- 4,9k weergaven
ik heb een film met een ogm bestand ik weet niet hoe ik het kan openen. met divx lukt het ook niet ?????
Laatste reactie door www.stuntdudes.nl.tt, -
- 4 reacties
- 4,8k weergaven
Na het downloaden van sommige mkv-bestanden(van telkens dezelfde uploader,maar niet alle mkv bestanden van diezelfde uploader) kan ik er niets mee doen. Ik kan ze niet verplaatsen,ik kan de naam niet wijzigen(windows verkenner loopt telkens vast) en ik kan ze ook niet afspelen.Ik werk met vlc-player en heb de laatste codecs ook. Werkt trouwens bij geen enkele andere mediaplayer. Iemand een oplossing behalve een andere uploader nemen.
Laatste reactie door Regi1, -
- 2 reacties
- 4,8k weergaven
Hoi, Ik heb laatst een groot deel van serie 2 van prison break gedownload, maar aflevering 10 doet het niet > Bij de ene is er geen geluid, en een andere download kon ik helemaal nie afspelen. Heeft er iemand tips of een goed download hiervoor, die het wel doet?
Laatste reactie door Thomas, -
- 9 reacties
- 4,8k weergaven
weet iemand nog een goed afspeel programma voor films want de afspeel programma's die ik nu heb vind ik niet echt geweldig
Laatste reactie door Eagles, -
wmv bestand beveiligd
door tj- 1 reactie
- 4,8k weergaven
hey; Ik heb een wmv bestandje op mijn pc maar ik ben de licentie kwijt en wil deze niet terug opnieuw betalen. Is er een methode om toch mijn wmv bestand te kunnen leze??( deze is geen illegale wmv bestand) dank u
Laatste reactie door Erwin., -
opgenomen bestand vlc
door Gast kiekens- 4 reacties
- 4,8k weergaven
kan er iemand mij helpen?
Laatste reactie door martin46, -
- 6 reacties
- 4,8k weergaven
hallo ik zou graag de ondertiteling willen vinden voor beowulf. Ik heb al gezocht via nlondertitels.com maar daar staat enkel de beowulf van een paar jaar geleden op. Wie kan wat hulp verlenen
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 3 reacties
- 4,8k weergaven
Welk programma raden jullie mij aan om dvd's mee te branden? Ik gebruik nu nero, maar daar ben ik niet helemaal tevreden over. René
Laatste reactie door yvon, -
covertxdvd
door Gast john.b- 1 reactie
- 4,8k weergaven
hoi weet iemand een crack voor covertxtodvd want in het progr komt anders een logo in beeld
Laatste reactie door Erwin., -
- 17 reacties
- 4,8k weergaven
Het lukt niet met branden in Nero ! krijg telkens na 2% dit in beeld brandproces mislukt met 2,4x(3.324 kB/sec) waar ligt dit aan..?!
Laatste reactie door Michiel, -
- 5 reacties
- 4,8k weergaven
Ho ho ho allemaal, ten eersteallemaal hele fijne kerstdagen... Ik wilde voor iemand voor de kerstdagen een dvd van Andre Hazes kopieren, die is dus beveiligd. Maar volgens mij kun je die toch ook kopieren met dvd decrypter? Ik weet alleen niet hoe het moet?? Of heb ik dat mis? Met dvd shrink kan je geen beveiligde dvd's branden/kopieren? Ik hoop dat iemand mij kan helpen...
Laatste reactie door Michiel, -
- 6 reacties
- 4,8k weergaven
ik heb child's play 3 gedownload, ondertiteling eronder gezet precies zoals de handleiding op deze site, maar toen ik hem in mijn playstation 2 deed om ff te testen of hij het deed, haperde het geluid. dus ik dacht, dat ligt aan de dvd die verkeerd gebrand is. maar toen ik op de pc de dvd keek, haperde hij niet!!! toen dacht ik dat het misschein aan mijn playstation lag, dat die geen illegale dingen afspeelt, maar ik heb the thing ook gebrand op precies de manier van deze site en die hapert niet op de ps2...... weet iemand wat er aan de hand kan zijn? ???
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 4,8k weergaven
Hallo, ik heb een vraag mbt het draadloos afspelen van films. ik download films via spotnet, deze sla ik op op mijn wd mybook live, hierna worden de films gestreamd naar mijn samsung hts e 5200 home cinema set. Maar ik kan geen film normaal afspelen, op internet staat dat ik .mkv normaal zou moeten afspelen, dit formaat ziet mijn set niet, via usb nog niet geprobeerd. als ik een dvd download, dus een video_ts en een audio_ts map heb, kan ik het wel afspelen, maar dan gebeurt dit in gedeeltes, dus moet ik telkens het volgende bestand openen, hoe is dit op te lossen, ik heb er niet veel verstand van, maar ik wil alles in huis graag in orde hebben, dus niet branden, geen usb…
Laatste reactie door Releases, -
- 6 reacties
- 4,8k weergaven
Iemand dat wat verstand heeft van Digicorders? Heb namelijk een vraag over het delen van opnames tussen verschillende Digicorders.
-
van bleuray to avi
door dekale- 8 reacties
- 4,8k weergaven
Hoe zet ik een bleuray film om in bv avi zodat ik deze kan bekijken en of branden. Zijn daar gratis tooltjes voor, welke en waar te downloaden.
-
- 3 reacties
- 4,8k weergaven
Hallo luitjes. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een serie gedownload en die probeer ik nu op dvd te krijgen alleen lukt dat me niet. Dit is nl een een ander bestand dan ik gewend ben. Het gaat om een DVD RIP Xvid River. Met Nero gaat dit niet. Nu heb ik ook dvdfab Platinum om me laptop staan maar ik weet niet hoe het werkt :-\ Dus zou iemand mij please kunnen helpen. Alvast bedankt Groetjes Anja
Laatste reactie door Jeroen, -
- 10 reacties
- 4,7k weergaven
Ik heb een film gedownload en gebrand met het programa convertxtodvd maar dvd speler kan het niet lezen weet er iemand hoe ik dit probleem kan oplossen. :s alvast bedankt^^ :peace: ;D
Laatste reactie door Tom, -
afspelen film
door Gast merxas- 3 reacties
- 4,7k weergaven
Ik heb een film gedownload en kan deze afspelen met de VLC speler. Wanneer ik echter de DVD in mijn DVD-speler stop wordt er geen geluid weergegeven via de luidsprekers die aangesloten zijn op de home cinema set, er wordt alleen geluid weergegeven via de TV. Mijn vraag is of ik wellicht iets vergeten ben, waardoor het wel mogelijk wordt om via de home cinema set de DVD af te spelen? Gooitske
Laatste reactie door Duken, -
- 13 reacties
- 4,7k weergaven
beste duken, ik heb een vraag, ik heb een filmpje met ondertiteling toegevoegd via vlc, alleen ik weet niet hoe je dat filmpje kan opslaan kan iemand mij helpen? mvgr jeroen
Laatste reactie door svenholtman, -
- 1 reactie
- 4,7k weergaven
Hoi toppers, Omdat Exodus niet werkt wil ik Kodi covenant op mijn Kodi kastje installeren. Ik een ander bericht van draak staan links vermeld voor de plugin maar het lukt niet. Kan iemand stap voor stap aangegeven wat er moet gebeuren om convenant te installeren. Groetjes
Laatste reactie door Duken, -
Hoi. Ik heb image burn gedownload maar om gewone films te branden doet hij niet. Nu wil ik Nero downloaden. Maar welke kan ik het beste pakken en op welde site staat deze ? Ik heb al gegogeld maar weet niet welke ik moet hebben. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Trizomu, -
smartripper
door ientje- 1 reactie
- 4,7k weergaven
haii, ik heb een vraagje, of eerder een probleempje. ik wil een film kopieren maar met schrink lukt dat niet, komt niet door de beveiliging. nu heb ik via een tip smartripper gedownload maar die geeft als melding, list index out of bounds. is iemand bekend met het progamma smartripper. ben zelf een echte leek op pc gebied dus...... tips zijn dus welkom
Laatste reactie door Duken,
