Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 9 reacties
- 2.3k weergaven
Hey, Ik heb een wii en een nds lite. Nu zou ik graag online willen gaan met die consoles. Kan ik met mijn router online gaan met mijn wii en ds. Of heb je hier iets anders voor nodig? Ij heb al op google gekeken maar kon niets vinden Alvast bedankt
Laatste reactie door filkill, -
- 8 reacties
- 2.4k weergaven
ik heb woensdag een xbox 360 arcade gekocht ( ;D ;D) en ik heb er wat over opgezocht. op andere forums beweren ze dat je ôm online te gaan op bepaalde spellen (bv gears of war) een harde schijf nodig hebt :geheim: maar ik heb er geen want ik heb maar een 256MB geheugenkaart. zal het dan werken of niet? en als je er een harde schijf voor nodig hebt, zal gta 4 dan werken om onlinev te spelen?
Laatste reactie door robin1994, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik heb een dstt kaartje met pokemon diamond. Is het veilig om dan online te gaan om met een vriend pokemons te ruilen? Wat kan er gebeuren (gebaned etc.) en valt er later nog wat tegen te doen? ik hoop dat iemand me kan helpen Groetjes, Downloadfreak
Laatste reactie door downloadfreak, -
online op ps3
door lser- 3 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, Vaak als ik online op de ps3 wil gaan spelen, kom ik de eerste keer dat ik de ps3 opstart NIET online. Heel raar, maar dan doet internet het gewoon niet, en als ik de ps3 dan afsluit en opnieuw opstart doet hij het over het algemeen wel (soms dus nóg niet). Heeft iemand anders hier nog problemen mee? En wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt! Gr. lser. p.s. ik heb draadloos internet.
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
heb jij een playstationstore op je psp? (ik niet :s) of hoe download jij anders demo's voor je psp?
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik zou graag Battlefield 3 op de pc willen hebben. Ik heb het spel al origineel op de Xbox, maar nu wil ik hem ook op pc en heb geen zin om de volle prijs te betalen voor een game die ik al heb. Ik heb BF3 al gedownload via TPB, maar ik kan hem dus niet online spelen. Is het mogelijk een Online pass te kopen, en deze dan te gebruiken met een gedownloade versie van BF? Dit scheelt me namelijk 40 euro ofzo, aangezien een online pass maar een tientje kost.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 7 reacties
- 2.4k weergaven
ik heb COD modern warfare 2 gedownload maar ik kan niet online spelen. hoe kan je online spelen
Laatste reactie door Valcorb, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo ! ik heb een xbox 360 ( eerste model 2006) die omgebouwd is ! ik had van een vriend gehoord dat hij ( met zijn SPiksplinterniewe omgebouwde xbox) gewoon online speelt zonder xbox live account. Ik vraag me af hoe je dat doet en of ik dat ook gewoon kan doen met mij mijn oude 360 xD Ik hoop graag het verlossende antwoord lennart
Laatste reactie door Robin, -
- 18 reacties
- 3k weergaven
[img width=600 height=332]http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/03/onlive2_01.jpg [img width=600 height=333]http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/03/onlive3.jpg [img width=600 height=358]http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/03/onlive4.jpg http://www.gametrailers.com/player/47080.html - Part 1 http://www.gametrailers.com/player/47082.html - part 2 Bron:Kotaku
Laatste reactie door Farid., -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Een nieuw jaar, een nieuwe kans om je gamecollectie uit te breiden! Sony trapt januari af met een spannende selectie PlayStation Plus titels die je zeker niet wilt missen. Maar wat zijn deze games precies en zijn ze de moeite waard? Dat is aan jou om te ontdekken! Laten we snel een blik werpen op wat er op je wacht deze maand. Dit zijn de titels die je in januari kunt spelen: - Suicide Squad: Kill the Justice League – PS5: Kill the Justice League lijkt een knallende start aan het nieuwe jaar te bieden. Rocksteady Studios, bekend van de iconische Batman-games, brengt ons een avontuur waarin je de rol aanneemt van enkele van de meest beruchte antihelden. Dit spe…
Laatste reactie door Eater, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
10 Videogames die Mislukten: De Vermiste Sequels en Hun Verhalen De wereld van videogames is vaak een combinatie van dromen en teleurstellingen. Fans wachten reikhalzend op de opvolger van hun favoriete spel, maar soms komen die dromen terecht in de ondergang van een financiële misser. In dit artikel nemen we een kijkje naar tien opmerkelijke games die, ondanks lovende kritieken, hun sequels moeten missen door teleurstellende verkoopresultaten. We onderzoeken de oorzaken van hun falen en de impact die dit heeft op de gamingindustrie. Titanfall 3: Een Mechanische Mislukking Het Succes van Titanfall 2 Titanfall 2 werd met open armen ontvangen en wordt va…
Laatste reactie door Girev, -
- 2 reacties
- 4.6k weergaven
hallo kan iemand mij helpen ik wilde football manager 2013 downloaden ik heb het .par2 bestand geopend met quickpar er zijn missende bestanden en beschadigde bestanden kan ze niet repareren nu wil ik de overige winrar bestanden openen en geeft die een diagnostisch bericht aan met onverwacht einde van archief. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door angelo huizer, -
- 15 reacties
- 6.2k weergaven
hallo, ik heb call of duty 2 op een dvdtje, die kan ik spelen zonder dat ik de dvd er in moet doen, alleen ik kan zo'n spel niet online spelen :redface: is hier soms iets aan te doen want het lijkt me geweldig om dit gratis online te spelen, is dat mogelijk? speedfreak
Laatste reactie door Botjeman, -
Oorlogsgame
door r4dioactivity- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Weet iemand nog een leuk Tweede/Eerste wereldoorlog fps spel die ik kan downloaden? Multiplayer hoeft niet. Call of duty 1 en brothers in arms: Hells Highway heb ik al.
Laatste reactie door headsh0t, -
openen ?
door Gast kimmekuh- 5 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo Weet er iemand hoe ik dit spel tot leven breng..? Er zit geen setup bij noch iets anders.... kIJK dit is een voorbeeld.. thanks [img size=786]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/Untitled.jpg
-
openen file
door Gast kimmekuh- 5 reacties
- 2.9k weergaven
Hi Als leek inzake het downloaden heb ik een twijfelgeval. Ik doe dit nog niet zo lang en wil wel wat bijleren.. dit zit in de map. Dan start ik alcohol en download de 1e cd alles gaat goed, ook met de tweede cd.. Dan vraagt ie de 1ste cd en dan loopt het fout... Dan krijg ik dit.. Ik probeerde ook reeds een no cd crack maar geen geluk
-
- 0 reacties
- 3.8k weergaven
Er zit verschil tussen de WITE en de ZWARTE wii De zwarte wii heeft Rechtsonder onder de rubber een andere type bout dan de witte wii. er zit een Y vormige kop op de schroef van deze twee bouten. Aan de linkerkant onder de stikers zit geen schroeven meer zo als bij de WITE wii wel het geval was, Aan de rechter kant van de wii naast de stikker met je Serail no zaten bij de witte wii ook schroeven onder de rubber en deze zitten dus niet in de zwarte wii. zou iemand een handleiding met foto's willen maken hoe je de zwarte wii moet openen?. een uit leg met fotos op deze forum is ook goed Er zijn geen verschillen ik had niet gezien dat onder de rubbers nog stikker zad, de…
Laatste reactie door sjony, -
- 10 reacties
- 5.5k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]24 April 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Pc, Ps3 en Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]First-Person Shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Codemasters[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]AMD Athlon 64 X2 of een Core 2 Duo, geklokt op 2,4Ghz. De minimale gpu-eisen zijn een ATI Radeon X1800 of een Nvidia GeForce 7800. Het spel heeft 1GB intern geheugen nodig op Windows XP, en 2GB op Windows Vista en Windows 7. Red Rivers installatie neemt 6GB in.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Adam Parsons[/td] …
Laatste reactie door Ell-capuchino, -
- 2 reacties
- 11.7k weergaven
hey ik ben net nieuw op deze site en ook nog niet zo heel erg goed met downloaden maar als ik of:dr dowload volgens de uitleg. Is ie mischien net een minuutje aan het dowloaden en dan komt ie ineens bij in active te staan kan iemand me hier mee helpen? thnx
Laatste reactie door giela, -
- 7 reacties
- 6.4k weergaven
Hoi, mijn zoontje heeft een DS-lite en daarbij een R4 card. Hij heeft daar veel spellen op staan. Nu heeft hij een nieuwee DSi en we kwamen er achter dat zijn R4 card hier niet in werkt maar dat hij een R4i card nodig heeft. Kunnen de spellen die hij heeft opgeslagen worden overgezet op zijn nieuwe R4i card? Of moeten we de spellen er weer allemaal 'vers" opzetten en moet hij weer bij het begin beginnen?? Ik dacht dat het andere software is dus ik vrees dat het niet overgezet kan worden....
Laatste reactie door ineke49, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hello mijn oplader van mijn psp slim and lite is 50 cm veel te kort dus . ik heb een oplader gevonden van mijn camera maar 1 probleempje op mijn oplader van mijn psp staat 5 v en 1500mA en op de oplader van mijn camera staat 5v 200mA ik studeer wel elektricien maar dit weet ik niet of dit een probleem zal zijn voor mijn psp. plz replay. player_psp
Laatste reactie door player_psp, -
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Ik had eergisteren de Sims 3 Showtime gedownload, geinstalleerd en vrolijk gespeeld. Gisteren ging mijn laptop weer eens uit omdat deze te heet werd (ook door de Sims 3, das altijd bij dat spel...), vervolgens krijg ik mijn PC niet meer normaal opgestart en kreeg ik de melding dat het beter was om de PC te herstellen. Dat heb ik braaf gedaan, maar nu is mijn icoontje (snelkoppeling) weg op het bureaublad. Via C schijf -> De Sims 3 -> De Sims 3 Showtime -> Game -> Bin -> spel.exe aangeklikt, maar hij deed het niet, kreeg de melding dat mijn spel mogelijk niet legaal is. Dus ik ga opnieuw starten via de virtuele schijf en klik op de Setup... Installeert hij…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
de meeste spellen doen het gelukkig wel. maar als ik petz fantasie, laura passie Tekenen & Schilderen en art acadamy opstart dan loopt mijn ds vast. kan bij petz fantasie wel een taal uit kiezen maar dan houdt het op. heb de nieuwste software op mijn dstt kaartje staan.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, Ik heb een acekard met een micro SD kaart gekocht hier op heb ik firmware en MoonShell op gezet. Ook heb een spel op gezet om tekijken of het wel doet, maar als ik het adapter in de NDS zie ik drie iconen waarvan een de micro sd card is en als ik op start druk loop die vast en gebeurd er niets. Vraag wie kan mij hier bij helpen dringend :'( :'( Groetjes turanan Mod:/ Poll verwijderd, alleen eentje aanmaken indien het nodig is.
Laatste reactie door turanan, -
- 2 reacties
- 4.7k weergaven
Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar het spel Gotcha (zo heette het in mijn herinnering), in het spel ben je een "boef" in een doolhof die zoveel mogelijk munten/diamanten moet verzamelen zonder gepakt te worden door de agent. Zodra het doolhof leeg is, ga je naar het volgende doolhof met een andere dief. (zie foto) Voor zover ik me herinner was het menu e.d. allemaal in het Duits, en de controls volledig met het toetsenbord. Heeft iemand enig idee waar dit spel te vinden is?
Laatste reactie door Bart',