Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hallo allemaal ik heb fifa 09 full rip skullptura gedownload alleen nu kan ik hem niet openen ik heb hem van een link van deze site gedownload... het is een rar bestand en als ik er op klik dan staat er dat gedoe met het bijbehorende programma op internet opsporen ect ??? ik heb ook al een keer de reloaded version van fifa gedownload alleen doet de het ook niet want er staan daar een stuk van 52 verschillende bestanden die ik dan niet kan openen (zelfde verhaal als bij dvd rip) zou iemand mij kunnen helpen :love:? alvast bedankt:)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
Films downloaden en dergelijke lukt allemaal wel maar met games heb ik altijd moeite, vandaar dat ik hier een vraagje plaats. Ik heb een oud spel tombraider underworld gedownload. Daarna heb ik alle bestanden via winrar uitgepakt en vervolgens heb ik gemount via alcohol. Tot zover ging alles goed, daarna heb ik de game geinstalleerd en dit ging verder ook prima. Toen wilde ik de game starten, daarbij krijg ik als reactie dat de cd/dvd ontbreekt. Zelf ben ik toen gaan zoeken wat het probleem zou kunnen zijn, de oplossing zou een crack kunnen zijn. Op verschillende plaatsen lees ik dan wel dat ik die crack gewoon ergens moet plaatsen zodat het bestaande bestand vervangen wo…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb pro cycling manager gemount met daemon tools maar als ik het wil starten komt er dit op: http://i43.tinypic.com/2s14v13.jpg Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, ik heb het probleem met COD5 dat als ik single player opstart en op CO-OP klik en dan een moeilijkheidsgraad selecteer dat er dan niets gebeurt, als ik dit meerdere malen doe loopt mijn pc vast! Zijn er mensen die dit probleem ook gehad hebben? Robert
Laatste reactie door Robertoz, -
- 5 reacties
- 1.8k weergaven
ik ben dus een noob in crack games enzo en ik wil graag wat games downloaden. Ik weet jammer niet hoe dat moet. Zou iemand me kunnen helpen? Neem maar van me aan dat niets van crackprogramma's heb, ik weet er helemaal niets van. Ik heb al youtube filmpjes bekeken maar niets lukt. Please, help!
Laatste reactie door Heisenberg, -
Probleem Fifa 06\'\'
door Gast Rikkert- 3 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over fifa 2006: Ik heb het spel gebrand en het ging zo.... Ik start het spel op voor de Installatie ik voer de code in om verder te kunnen en bij 45 % komt er: Dan vraagt ie dan het bstandje hupeldepup.pd6 Toen ik de cd verkende stond dat bestand er gewoon en was precies het zelfde qua soort met bestand soort enz. Ik snap er niks van?! :S kan iemand mij helpen ? Gegroet: Marniboy pleazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....................
-
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hallo ikheb fifa 09 gedownload van bitlord en insteleerd ging allemaal goed maar als ik ga stelen dan zie je in het gezicht van die manetjes allemaal zwarte dingetjes hoe kan dit kan je dit ook oplosen ofzo jaccodagasnta
Laatste reactie door Tom, -
- 8 reacties
- 2.5k weergaven
hallo ik heb een klein probleempje met mijn spel mx vs atv unleashed vanaf da ik beweeg in he spel loopt het vast help plzz
Laatste reactie door yourick, -
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
ik zit met een probleem met veel wii games die ik gedownload heb 1. ik heb 8gig usb met wbfs manager geformateerd naar wbfs 2. ik heb weekend miljonair erop gezet (DOET HET) 3. ik zet new super mario erop (DOET HET) 4. ik zet astro boy erop (DOET HET) Maar de volgende games heb ik een probleem mee waar kan het aan liggen Super mario kart (zie de karts niet en als ik wil spelen freezt die op zwart beeld) Super mario bros brawl (als ik game wil starten freezt die (net als mario) Cake mania 2 (na license by nitendo krijg ik wit beeld) En zo kan ik nog wat doorgaan Maar wat me opvalt is dat dus de ubisoft games wel werkenen maar nitendo games niet me usb loader gfx …
Laatste reactie door meowndz, -
- 2 reacties
- 3.3k weergaven
Hoi, ik speel al een tijdje GTR evolution. Laatst kwam ik op een site waar een paar dingen op stonden die je kon downloaden. (extra auto`s, circuits, etc etc...) Nu heb ik dat gedaan en dat ging goed. Ik had de Formule1 2009 erbij gekregen en het circuit van spa-francorshamps ook. Nu ging ik laatst weer zoeken naar of er nog andere dingen die je kon downloaden. Ik kwam op een site en deed precies wat ik daarvoor ook gedaan had. Echter krijg ik nu een Error als ik het spel wil starten en ik snap niet wat het probleem is. ik krijg deze foutmelding: de code die erin staat is elke keer weer anders. alleen het begin blijft hetzelfde (race_1.1.1.2-20090610) …
Laatste reactie door SanderVDP, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb problemen met de R4kaart voor de DSi. DSMENUDAT, DSMENUINI en de map system heb ik overgeschreven naar mijn microSD. Daarna heb ik de europese versie gedownload van DS spel big brain academy en heb ik die ook toegevoegd aan mijn microSD. Bij starten van mijn DSi krijg ik een foutmelding. Je ziet zegmaar een soort van microSD verschijnen op het scherm met menu en ? er in. Kan iemand mij misschien helpen? Post Merge: juni 06, 2009, 08:09:47 pm Probleem is al verholpen. Sorry. Er is een speciale installatie nodig voor R4i!
Laatste reactie door Quadchrazs, -
- 15 reacties
- 5.5k weergaven
Hey ALs ik fifa 09 probeer te installeren vraagt hij om de cd key, niet echt raar natuurlijk. Maar als ik dan de cd key van de nfo file haal (of van de key gen) geeft hij aan dat de cd key niet klopt en kan ik niks anders doen dan de setup afsluiten. Als ik fifa dan opnieuw probeer te installeren krijg ik gelijk de melding dat de cd key niet klopt. Na een systeem herstel mag ik het weer opnieuw proberen maar na meerdere pogingen is het me nog steeds niet gelukt Iemand die dit probleem ook kent en weet hoe je er vanaf komt? Ik mount de game met Deamon tools en heb precies hetzelfde probeel met mercenaries 2 gehad. Bvd, Dennis
Laatste reactie door thinhnong, -
- 6 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb Medieval 2 total war gekocht. (een paar maanden geleden) Nu blijkt dat de CD key die erbij zat, niet geldig is (ik had het alleen gespeeld op iemand anders zijn PC met zijn installatie) Als ik de cd key intyp dan kan ik niet op volgende klikken.
Laatste reactie door Pctje, -
- 3 reacties
- 2.9k weergaven
Hoi, :sos: Ik heb een DS Lite, en heb een kaartje cadeau gekregen voor mijn verjaardag, er stonden al wat spelletjes op enzow, nu ben ik gister gaan kijken voor nieuwe spelletjes erop te zetten, had er een aantal op gezet en kaartje terug in de DS slot 1 gedaan, niks aan de hand,een van de nieuwe spelletjes ff vluchtig geprobeerd, die deed het gewoon. Dus weer kaartje eruit gehaald en weer spelletjes op gezet tot doeldiskette vol was, weer in de DS gedaan en nu krijg ik ineens de melding SYSTEM FILE IS MISSING, terwijl er eerst niks aan de hand was. Ik ben radeloos en baal ontzettend. Als ik me DS nu aanzet krijg ik ook het scherm niet te zien waar de kalender/t…
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
beste mensjes, wij hebbe hier een probleem met ac;b als je onder het spelen een actie gaat uitvoeren crasht het spel. het bestand acbsp.exe kan dan niet worden gevonden en reageert het spel niet meer. dit probleem is ineens ontstaan het werkte eerst wel goed. wij hebbe het volgende algeprobeert: opnieuw geinstalleerd videokaart geupdated directX geupdated opstarten onder xp modus. zonder resultaat laptop draait op windows 7 spel draait verder vlekkeloos mvg,\
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
ik heb de sims2 v1.0 met een cd crack alleen als ik op de bouwknop druk en ik klik bijv. muren aan dan kan ik dat niet bouwen. :-[ weet iemand hier iets voor? of is er nog een andere crack? Alvast bedankt
Laatste reactie door marco1, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hoi, ik had sinds kort geleden internet ( draadloos ) 3/4 maande geleden en ik kon online spelen met m'n vrienden , maar na een tijdje deed ie echt raar soms geen verbinding ( geld voor kabel en draadloos ligt niet aan het verbinding want nu doet ie het perfect ) ,,, maar nu is het probleem op gelost maar er is nog één probleem over als ik online met m'n vriende wil spele dan stuur ik een uitnodiging staat er heeldetijd Unable to join game session dus erg raar ,, Zou iemand me kunnen helpen alsjeblieft ik zou het erg fijn vinden als het probleem opgelost kan worden ;D :zwaai: :zwaai: :angel:
Laatste reactie door Jeroen, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
ej jongens mij vriend vroeg of ik voor hem Command And Conquer 3 kon downloaden nou dan heb ik dat gedaan is die klaar wil ik de map uitpakken komen er allemaal van die rare berichten (foutmelding) het rare is dat als die foutmelding er zijn winrar nog steeds bezig is met uitpakken :-\ bijlage meegleverd: [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hoi ik heb net CS gedownload, als ik het open kan ik wel spele maar er komt steeds een deel van mijn bureaublad te voorschijn, soms die klok soms die taakbalk en hij gaat ook automatisch naar de bureaublad, weet iemand hoe ik dit stop?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik heb laatst een spel gedownload en nu heb ik setup geinstalleerd en heb ik de crack in de map gekopieerd maar nu krijg ik nog steeds dit probleem(zie plaatje) Wie kan mij helpen. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Robbert, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Heb vandaag alle delen van de sims geïnstalleerd maar nu heb ik een heel vaag probleem. Als ik ga kijken bij de voorwerpen die je kan kopen staat er meerdere keren met rode letters no pic . Als ik daar dan op klik komt er een omschrijving van het voorwerp enz maar als ik het dan koop en het ergens wil neer zetten zie ik niks ook niet hoe me voorwerp er uitziet en als ik het koop gaat me geld wel weg maar er staat niks :-[
Laatste reactie door W.L.M, -
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
heb gta san andreas gedownload en geinstalleerd maar heb nu een probleem als ik gta met de verkenner open dan staat er een map hoodlum waar het gta.exe file instaat hier moet ik normaal toch een crack over kopieren ofniet? heb al geprobeerd met een crack van gamecopyworld maar als ik die over de file wil kopieren komt er telkens de foutmelding dat dit niet gaat, dat ik ellen kan lezen maar niet kopieren kan iemand helpen
-
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Hallotjes Heb zojuist Fifa manager 08 gedownload uitgepakt gemount geinstaleerd. patch #2 geintsaleerd alleen wanneer ik heb probeer te spelen krijg ik bij het opstarten Onjuiste cd/dvd geplaatst. Plaats de originele cd/dvd van FIFA Manager 08. nu heb ik een ''crack'' geprobeerd te doen ofzo maar als ik de schijf (fifa 08) verken dan kom ik dus in die map en dan kan ik het er niet in plakken omdat er staat dat er niet genoeg schijfruimte beschikbaar is. (op mijn schijf heb ik nog 100gb beschikbaar dus daar gaat het niet om) Ik kan ook geen bestanden verwijderen en dan opnieuw plakken etc. Had precies hetzelfde met een ander spel en kon geen opl…
Laatste reactie door Vico, -
probleem met freedom fighters
door Gast erik_gek- 0 reacties
- 2k weergaven
hey boys ik heb probleem met freedom fighters. als ik hem opstart doet ie het, maar na een tijdje spelen (2 min), of ik doe iets sluit ie af en gaat trug naar windows. systeem: 2,0 ghz 256 mb ram 64 mb video (geforce) maar met me systeem is niets mis tog? weet iemand oplossing, reageer dan aub
-
- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb het spel Garry's Mod 11 gedowload via nieuwsgroepen. Het downloaden, uitpakken, mounten, en instaleren was geen probleem. Alleen als ik hem nu wil spelen dan doet die het niet. Ik start hem op, krijg een laad-schermpje en dan opeens krijg ik zwart beeld en krijg ik de melding dat het spel niet meer werkt. Maar, nou heb ik vaak gehoord dat Garry's Mod vaak problemen geeft met Intel-videokaarten (ik heb een Intel GMA X3100). Ik denk dat het daaraan ligt want ik had ook precies hetzelfde probleem met Garry's Mod 10. Dus weet iemand een fix, patch of wat dan ook, om hem werkend met me Intel GMA X3100?
Laatste reactie door Zombymario,