Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 13 reacties
- 4,8k weergaven
Ik heb mirrors edge gedownload en ik voer in het begin een serial in met de key generator die bij mijn download zat en ik instaleer het spel. Nu wil ik het spel spelen en start ik het op en vraagt het spel naar een registratie code. Ik voer hier dezelfde serial in als toen ik het spel wou instaleren, alleen nu zegt ie dat de code fout is. Ik heb ook wat andere serials geprobeerd via serials&keys, maar die werken ook niet. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door mummy, -
- 15 reacties
- 4,8k weergaven
Ik heb een niet zo hele goede laptop en ik wil toch wel graag een paar spelletjes spelen op de computers. Het hoeft niet per se van uitmuntende kwaliteit te zijn, ik heb nu bijv. need for speed carbon gekocht, alles op low en ik kan hem goed spelen. ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die graag spellen willen spelen die mindere systeemeisen nodig hebben. ik vraag dan ook iedereen om de namen van de spellen in dit topic te posten! handig voor mij (en veel anderen?) alvast bedankt!
Laatste reactie door ajaxestria, -
anno 1701 serial
door slayer13- 2 reacties
- 4,8k weergaven
ik weet dat er al een post is met een serial, maar ik en een vriend spele anno 1701 sunken dragon via hamachi, allebei dezelfde serial, je ziet mijn probleem wel, vraag is, hoe verranderen we 1 van de 2 serials? (deïnstaleren help niet zelfs niet met een reboot dr tusse :S) bij c&c was er een bestandje dat je kon aanpassen, vroeg me af, hier ook bij? kon het iig niet vinden :S help aub EDIT: laat maar, weet al hoe komen alleen een 2e serial tekort, serials.ws geraadpleegd, niets gevonde
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 4,8k weergaven
Beste iedereen, Ik heb een r4 sdhc, wat blijkt een kloon te zijn, dit wist ik niet toen ik hem kocht. Maar ik heb pokemon black, maar als ik die wil openen komt er alleen een wit sherm. Ben al dagen bezig om de goede firmware te achterhalen, maar tot nog toe geen succes. Hopelijk kunnen jullie mij helpen! Ik heb nu trouwens 1.34 er opstaan. Alvaste heel erg bedankt voor de reactie!! Isabella
-
- 8 reacties
- 4,8k weergaven
Beste mensen, ik heb nu DSOrganize gedownload (de laatste versie). Maar ik snap het programma niet en ik weet niet hoe ik films en muziek kan afspelen. Kan iemand mij een duidelijke uitleg geven van het programma? Ik weet al wel hoe de kalender en day planner werkt, dat was niet zo lastig Ik heb al verschillende sites geraadpleegd maar die geven alleen aan hoe je het spel moet downloaden en installeren en ik heb dat wel precies gevolgd maar dat met films en muziek wil nog niet werken Groetjes, Anuschka ps: sites die ik bekeken had waren: http://www.dragonminded.com/?loc=ndsdev/DSOrganize http://r4ds.web-log.nl/r4ds_en_dstt_handleiding/2008/03/…
-
- 1 reactie
- 4,8k weergaven
ey, ik heb een psp 3004 met de software 5.50 en overal op internet staat dat deze nog niet valt om te bouwen dus mijn vraag is weet iemand mischien wanneer ik mijn psp wel kan laten ombouwen? alvast bedankt ;D
Laatste reactie door meowndz, -
- 4 reacties
- 4,8k weergaven
Hallo, Ik heb via WBFSManager 3.0.1 mijn wii spellen van de harde schijf gezet en op mijn computer gezet. (iso bestand). Ik wil een copy bewaren op de computer, dus wil ze inpakken met wiiscrubber 14. spel: allice in wonderland heb ik gescrubt en daarna ingepakt met winrar. Nu is hij 4.270.031 kb groot. Niet echt klein dus. Wat doe ik verkeerd of anders hoe moet je scrubben (verkleinen met wiiscrubber)? Bedankt gr. chantallos
Laatste reactie door chantallos, -
- 2 reacties
- 4,8k weergaven
Hallo, Ik had gekeken naar de Duken Server maar dat topic is wel verouderd ( Pre TBC ) dus laat ik over een nieuwe server posten. Wij hebben een server van WoW patch 2.4.3, en we zijn op zoek naar Nederlandse members. De server is ook in Nederland gelokaliseerd dus je ping zal zeer goed zijn. De server is blizzlike, mid rate ( 35x ) en we zijn bezig met eigen dingen toe te voegen aan de game. We zijn pas net begonnen en we zijn vooral op zoek naar Nederlandse members. Forum link Registratie link set realmlist itsbytes.sytes.net Er is een "How to connect guide" gepost op het forum.
Laatste reactie door C.K7, -
- 7 reacties
- 4,8k weergaven
HOi luitje's Ik heb een vraagje bestaat er ook een programma die overtollige bestanden weg haalt zodat je bv wat meer ruimte kunt krijgen op je harde schijf. IK bedoel dus niet schijf opruiming, cookies verwijderen, geschiedenis enz. Nee een programma die gewoon je pc door scant en de overtollige dingen weg haalt zonder dat je er schade bij krijgt. Dus dat als je pc opstart er komt te staan ik mis dit of ik mis dat. Bestaat er zoiets misschien ??? yvon
Laatste reactie door Duken, -
- 14 reacties
- 4,8k weergaven
Heeft iemand een goede en werkende torrent voor het spel Beijing 2008 voor de pc? Hoe groot is het bestand ongeveer???
Laatste reactie door fonzzz, -
- 7 reacties
- 4,8k weergaven
Hey Kenners ik heb nu zo een R4 kaartje en had graag van onze eigen spelletjes een kopie gemaakt. weet iemand hoe ik dit moet doen?? mvg
-
- 14 reacties
- 4,8k weergaven
Hallo, ik heb een aantal wii spellen gedownload, sommige doen het goed. maar andere zijn in zwart wit ? Iemand enig idee hoe dat kan? Groet
Laatste reactie door Pimmeke10, -
- 1 reactie
- 4,8k weergaven
Hallo Ik heb net Lord of the Rings conquest gedownload van Razor1911 ofzo. Ik heb het volledig uitgepakt en geinstalleerd. Maar nu ik de .exe overschrijf door de bijgeleverde crack, dan start de game niet op. Er komt ook geen Registratiecode error van EA, maar hij start gewoon niet op. Als ik de crack niet gebruik moet ik persee de registratiecode invoeren, maar niks van de serials die ik vind werken. :-\ Kunnen jullie mij helpen? Mijn systeem :pacman:: CPU: AMD Athlon XP 2400+ CPU Speed: 1.50 GHz Performance Rated at 2.40 GHz RAM: 2.0 GB Video Card: You Have: NVIDIA GeForce 7600 GS (GeForce 7600 GS) Video Card driver version: 6.14.11.7824 Dire…
-
- 26 reacties
- 4,8k weergaven
Hallo, Ik heb een gesoftmodde wii en het spel fire emblem radiant dawn (gekocht in een Nederlandse winkel) Ik heb via een app op mijn wii wel cheats gevonden voor het spel, maar ik weet niet hoe ik ze in het spel geïnjecteerd krijg? Kan iemand me hiermee helpen?
Laatste reactie door Maikuul, -
- 16 reacties
- 4,8k weergaven
Hoi allemaal, Ik heb van de week een nieuwe harde schijf gekocht voor m'n wii omdat ik de andere met geen enkele mogelijkheid meer aan de gang kreeg met m'n wii. Dus met veel pijn in m'n hart (en portemonnee) een nieuwe gekocht, een Toshiba Canvio Ready. Heerlijk klein en compact, snelle transactie, top! Deze herkent mijn wii gelukkig WEL. Alleen irriteert iets mij mateloos. Namelijk het feit dat als ik bezig ben met een spel, en regelmatig een zwart scherm verschijnt met de tekst "disk lezen". Nou heb ik al een cd in m'n wii gedaan, om te kijken of dit het tegen zou gaan (er zat er ooit wel eentje in, een blanco geloof ik, die ik er toen uit heb gehaald en weggegooi…
Laatste reactie door DUSKvsDAWN, -
Elgato op monitor
door guilpje- 5 reacties
- 4,8k weergaven
Ik heb vorige week een monitor gekocht om op te gamen en had vroeger al een Elgato game capture gekocht. Ik zou nu graag willen recorden maar ik heb geen beeld op mn monitor. Ik doe net hetzelfde als de mensen op youtube die uitleggen maar ik krijg geen beeld enkel een kader op mijn scherm met daarop: HDMI 1 Out of Range 6kHz / 50Hz kan iemand me helpen?Ik wil niet opnieuw een scherm kopen en deze kan ik waarschijnelijk niet meer terugbrengen..
Laatste reactie door Duken, -
- 17 reacties
- 4,8k weergaven
hoi ik heb sims2 + uitbreidingen gedownd , deze ; http://thepiratebay.org/tor/3555223/The_Sims_2___ALL_current_expansions_(keys__cracks__cheats) mbv azureus, daarna mbv deamon alles geinstaleerd op volgorde zoals in file werd aangegeven. daarna de exe van de huisdieren uitbreiding vervangen door de crack, maar dan loopt hij na t intro-filmpje vast. zonder de crack blijft hij om cd vragen.. wat nu? wie weet raad?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 4 reacties
- 4,8k weergaven
Weet iemand waar ik een xbox 360 emulator kan downloaden voor de PC? Ik wil namelijk heel graag GTA 5 spelen op de PC maar dit kan nu nog niet. Via een XBOX360 emulator zou dit wel moeten kunnen. Of weet iemand een andere mogelijkheid om GTA5 op de PC te kunnen spelen? Via een emulator lijkt het mij nu de beste oplossing. Bedankt, Fant
Laatste reactie door Wous, -
- 9 reacties
- 4,8k weergaven
Hallo, ik heb een slim ps 2. nu las ik dat je gedownloade spellen ook op een externe harde schijf kunt zetten. je zou usb extreme of swapmagic moeten gebruiken. dit heb ik geinstal. maar mijn ps2 herkend hem niet. kan iemand mij helpen? mOet de hd aangesloten blijven op de pcof kan het ook zonder pc?had al een memor 32 gekocht maar dit werkte niet op de slim versie. zie op engelse forums van alles hier over staan maar mijn engels is niet zo best dus a.u.b. graag in het nederlands antwoord. wie o wie kan mij helpen zodat de kids kunnen spellen. gr. garfield24 :D :-[ :-[
Laatste reactie door Michiel, -
- 7 reacties
- 4,7k weergaven
hoi ik heb een asus en8800gt in me pc gezet en daarna deed gta sa het niet meer ik heb de drivers al geupdate en al paar keer herge-installeert,, het zit niet in de gta_sa.set of mods help
Laatste reactie door totalyduzz, -
- 2 reacties
- 4,7k weergaven
[table] [th] Company of Heroes [/th] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] http://www.companyofheroes.com/[/td2] http://www.companyofheroes.com/[/td2] [/table] [table][th] Verhaal lijn [/th][/table]Volgens PC Gamer werkt ontwikkelaar Relic Entertainment aan Company of Heroes 2. De game staat op de omslag van het Engelse tijdschrift. De game zou zich in Oost-Europa afspelen en de rts wordt in 2013 op de markt verwacht. Uitgever THQ moet de game nog officieel aankondigen, maar PC Gamer mocht al bij ontwikkelaar Relic, eigendom van de uitgever, langs om Company of Heroes 2 t…
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 4,7k weergaven
Hee! Ik heb de sims 2 Je eigen winkel collectie (Sims 2 best of business) van een vriendin geinstaleerd, alleen vraagt hij steeds om een cd, maar ik moet de cd van die vriendin weer een x terug geven. Waar kan ik een crack downloaden? of misschien de cd kopieren? Kan iemand me aub helpen? Groetjes. ;D
Laatste reactie door Rikkert., -
- 5 reacties
- 4,7k weergaven
Ik weet niet of ik dit berichtje hier moet plaatsen maar abgx 360 is down. Het zegt mij vrij weinig weet alleen dat ik geen games meer kan downloaden. Geen flauw idee of dat nog ooit goed komt. Weet iemand dat? Is dit al vaker gebeurd?Ik vraag dit omdat ik wel wat tips heb gekregen om b.v. abgx360 ini.file. te installeren maar ben echt een digibeet op dit gebied.Nu is het voorlopig zo dat ik wel films kan downloaden maar geen games, en daar baal ik ontzettend van. Kan iemand mij wat duidelijkheid geven.Alvast bedankt.
Laatste reactie door Trizomu, -
Fifa 08 crack
door ultra- 1 reactie
- 4,7k weergaven
Ik zoek de goed WERKENDE crack voor fifa 08
Laatste reactie door sven1989, -
Ik heb een Wii gekocht met harde schijf met een paar honderd spellen. Ik dacht de spel gegevens te wissen door het Wii-geheugen te wissen. Maar nu is het Home scherm van de Wii gereset en zie ik de cfg Usb loader niet meer staan. Iemand enig idee hoe ik dit terug krijg? Als ik op reset druk krijg ik een scherm dat Priiloader heet. ios v60, systemmenu v54450, priiloader v0.7 alvast bedankt!!
Laatste reactie door SirNixon,
