Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 15 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo allemaal , Heb voor mn vervolg opleiding een laptop nodig. Nu hou ik me hier niet heel erg mee bezig en vroeg me af of jullie een paar goede laptops of links hebben voor mij? O0 De laptop word gewoon gebruikt voor een paar programma's van school enz. dus hoeft geen zware game laptop te zijn en de prijs moet natuurlijk ook niet al te hoog zijn. Dacht zelf rond de 500 a 600 euro? Dit zijn de minimale eisen: - Windows 7 - Intel Pentium Dual Core P6000 (1.86 GHz, 3MB L2 cache, 1066MHz) - 2 GB DDR3 geheugen (DDR2 maakt niet zo veel verschil toch?) - 250 GB (5400 rpm) - DVD/CD-rom lezer/brander - 15.6 Inch beeldscherm - Intel Graphics HD 128MB??? - …
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 6 reacties
- 3,2k weergaven
IK heb al een tijd de huidige pc (5 jaar bijna shock!). Ik ga geen nieuwe pc kopen (geen geld voor een betere op het moment) maar wat zijn mijn mogelijkheden om de huidige pc wat up te daten? De pc begint namelijk echt TE langzaam te worden met multi tasken (en dat doe ik erg veel en erg graag haha) De set up: Seagate Barracuda 7200.10 320GB SATA-II | ST3320620AS Intel Core 2 Duo E6600 2.4 GHz 2 GB Asus P5B S775 I965P ATX | 90-MBB4E5-G0EAYZ Corsair 2GB XMS2-6400 DDR2 TWIN2X Matched Memory Pairs | TWIN2X2048-6400 EVGA e-GeForce 8600 GTS Superclocked 256MB PCIe Zalman ZM-F3 120mm 3p 20 dB NEC 3.5 Diskette Drive 1.44MB Zwart …
Laatste reactie door Farid., -
- 6 reacties
- 3,2k weergaven
ik heb hier boven 2 dvd branders liggen die ik wil gaan inbouwen. maar als ik de brander er van de binnen kant uit wil halen zit dat ding muur vast (kan hem misschien 2cm verplaatsen) en moet ik me voeding er uit halen. maar als ik hem aan de voorkant er uit wil halen moet ik bijna de complete behuizing van me pc er af halen en dan zit ik nog met me usb aansluiting. heeft iemand tips voor mij hoe ik dit het best kan gaan doen (het gaat om een acer aspire E360)
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 14 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo, Vaak als je naar de specs van een spel kijkt zie je staan: Pentium 4 *.* Ghz Maar ik geloof dat er een verschil zit hierin tussen Pentium 4 en Dual Core Dus ik vraag me af, hoe kan je het aantal Ghz van een Pentium 4 naar het aantal Ghz van een Dual Core krijgen om een spel te runnen? Dus bvb: De processor specs van het spel Call Of Duty Modern Warfare 2 zijn Pentium 4 3.2 Ghz Maar dit is toch veel minder hoog bij een Dual Core? Groeten,
Laatste reactie door VXL, -
- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Hai mensen! Zojuist een Western Digital 500GB HDD gekocht. Maar als ik iets wil kopieren naar de externe schijf, krijg ik een foutmelding: Fout in explorer.exe, Modname: xvid.dll Als ik dan op OK klik, wordt alles afgesloten! Echt irritant!! Is mijn externe schijf niet goed ofzo?? Kan iemand mij helpen??? :redface:
Laatste reactie door nandenie, -
ventilator van laptop kapot
door Gast Wimpy- 2 reacties
- 3,2k weergaven
hallo, mijn zus heeft sinds 7 maanden een laptop, maar nu is de ventilator kapot... wat is hier aan te doen?
Laatste reactie door Tom, -
nieuwe computer
door maxke006- 5 reacties
- 3,2k weergaven
ik wil een nieuwe computer kopen en ik vroeg mij af of deze computer het geld waart is: -intel core 2 quad q6600 (4x2.4 ghz, 8mb cache, bus 1066mhz) -2 gb ram ddr2 -2x320gb -nvidia geforce 8400 gs (dvi, tv en hdmi) 265 mb/1023mb -windows vista home premium voor 999 euro kspeel graag spellekes dus kheb graag da de meeste spellekes der op werken maxke006
Laatste reactie door maxke006, -
- 5 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo, Onze computer valt vaak uit, en nu zijn we naar de winkel geweest, die zeggen dat het aan de koeling ligt, nu heb ik hem eens in de veilige modus opgestart en zit er al 4 uur op, zonder uit te vallen, opnieuw opgestart en in gewoon gedaan, en hij viel uit binnen 5 minuten. Heeft iemand een idéé hoe ik dit kan doen, of waar het dan aan ligt ? Alvast bedankt !
Laatste reactie door Martijn, -
- 8 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb mijn laptop nu bijna een jaar, en sinds een paar maanden is het processor gebruik heel erg hoog. Als ik alleen internet explorer en/of windows verkenner open heb staan is het processor gebruik al 90% tot 100%. Mijn laptop is dan ook erg traag. Ik heb al gescand voor virussen en spyware maar er is niks gevonden. Ik heb 4gb geheugen, en als ik kijk bij taakbeheer, processen is die 4gb nog lang niet gebruikt. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Alvast bedankt !
Laatste reactie door Wous, -
- 7 reacties
- 3,2k weergaven
Hey allen! ik zoek voor volgende week een nieuwe game pc. m'n ouwe word een beetje oud. en draait de laatste games niet super. heb al wat rondgekeken maar weet nog niet precies. heb wat ''profesionele'' advies nodig. Wat is uw budget? kan onder 1000 euro. maar liever rond de 700-800. Wat is het einddoel van uw pc? hij moet de laatste games op hoogste graphics kunnen zijn. hij moet de lang mee kunnen gaan meer dan 5 jaar sowieso. Heeft u verder specifieke eisen? de zwaarste games moet hij aankunnen. Wilt u uw pc zelf in elkaar zetten of is het de bedoeling dat de leverancier dat doet? het liefst door leverancier maar als het goedkoper is om zelf in elkaar te zett…
Laatste reactie door Tom, -
- 17 reacties
- 3,2k weergaven
Heey, Ik heb op dit moment de videokaart Geforce 7300 LE (265MB) waar ik best tevreden mee! Maar ik denk dat ik een beetje achter ga liggen met m'n videokaart waardoor ik vele games niet meer kan spelen, toch? Dus ben ik op zoek naar een nieuwe, goede videokaart die niet al te duur is maar wel erg goed! Hopelijk kunnen jullie me helpen! Alvast bedankt, Marc
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
- 5 reacties
- 3,2k weergaven
Ik heb dit eerder gehad(ook topic destijds) en toen kon ik het verhelpen door HdMi bij audioapparaten toe te voegen..nu krijg ik deze optie niet! Gisteren deed die nog alles , en vanmorgen opeens niet!
Laatste reactie door IfElse, -
Nieuwe televisie
door Bart'- 21 reacties
- 3,2k weergaven
Goedenavond. Ik ben op zoek naar een nieuwe tv. Ik wil hem graag gebruiken als TV, Monitor en om op te gamen via mijn Xbox. Het budget is ongeveer € 400,- Ik zat zelf te denken aan een grootte van 32", minimaal 1 hdmi, component en indien mogelijk vga. Het liefst 1080p full hd en een minimaal hertz van 60. Ik heb zelf al zitten zoeken via Tweakers enzo maar daar kreeg ik alleen maar oplossingen met tv's van 50 hz\.
Laatste reactie door Erwin., -
- 8 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Ik heb net een nieuwe videokaart gekocht en nu ben ik aan het twijfelen of ik een nieuwe monitor ga nemen om de resolutie optimaal te benutten. Ik heb nu een Samsung Syncmaster P2070. Ik heb de Samsung 24" S24B350B LED gezien. Mijn eisen voor een nieuw scherm: -Minimaal 1080p (full hd) -Minimaal 23 inch -Maximaal 5ms -Een mooie en realistische kleurweergave -Maximaal 150/160 euro. Ik vind een goede kleurenweergave erg belangrijk. Het beeld moet erg scherp zijn en de kleuren sprekend/aantrekkelijk. Ik wil er gwn goed mee kunnen gamen maar niet echt ENORM snelle/zware spellen. Zal die Samsung aan mijn eisen voldoen, en hebben jullie zelf v…
Laatste reactie door Tom, -
nieuwe processor
door selman23- 13 reacties
- 3,2k weergaven
Hoi, ik heb besloten om een nieuwe processor te gaan kopen. Mijn specs zijn: AMD Phenom 955e x4 (3,2Ghz) Asus M4A78T-E 8GB Ddr3 Sapphire 7850 (2GB GDDR5) Ook nog een SSD maar dat maakt niet veel uit. Dus mijn cpu bottleneckt mijn hardeschijf en veel games zoals GTA 4 en Arma 2 gaan stroef en ik wil in het voorjaar ook gta 5 spelen en de DayZ game, in de meeste spellen heb ik ook niet erg hoge fps. Dat ligt aan mijn processor volgens mij werkt dat ding niet meer zo goed als hij zou moeten, overclocken is geen optie dit ding maakt al een pokke lawaai. Graag hulp aub. Alvast bedankt
Laatste reactie door selman23, -
- 10 reacties
- 3,2k weergaven
hallo, ik heb een installatie afgehaald van xp met de bedoeling om mijn pc terug naar fabrieksinstellingen, het is een installlatie waar je zelf je serienummer van xp moet intikken, is geen enkel probleem want dat heb ik , maar nu is het volgende, het is een installatie voor op een usb stick, ik heb erbij gekregen een bootsect, een usb prep 8 en een install windows met usb stick tekening op, ook kreeg ik een handleiding in het engels waar ik natuurlijk geen bal van versta, kan er mij iemand helpen aub ? deze handleiding staat ook hier http://www.jcmiras.net/surge/p96.htm en hier http://www.eeeguides.com/2007/11/installing-windows-xp-from-usb-thumb.html, hoe los ik dit n…
Laatste reactie door candise, -
- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo allemaal, ik heb nu al ongeveer een jaar een laptop, de acer aspire 5735Z. Hierop zit een knop voor bluetooth, maar deze is niet geïnstalleerd/niet werkend. Hiervoor heb ik van de site van acer al een bestand gedownload waarmee je bluetooth aan zou kunnen zetten. Wie kan mij helpen aan bluetooth voor op de laptop? Ik heb ook al even gegoogled, maar werd er niet wijzer van. Alvast bedankt, XfanX
Laatste reactie door XfanX, -
- 5 reacties
- 3,2k weergaven
ik heb mijn laptop verbonden met de tv zodat ik het beeld op de tv heb. daarbij heb ik een s-video kabel gebruikt. Omdat de tv geen s-video heeft heb ik er een scart adapter bij gekocht. Dat adapter zet je dan in de tv en de s-video in de scart. Maar de tv beeldt het in zwart-wit uit. Heeft iemand een oplossing om het in kleur te bekijken.
Laatste reactie door Farid., -
Videokaart?
door sunaj- 15 reacties
- 3,2k weergaven
Ej jongens ik ben van plan om misschien een nieuwe Videokaart te kopen alleen weet ik helemaal niet hoe da werkt ik bedoel je hebt de kaart en dan? ik zou graag willen dat jullie me verder op weg helpen.
Laatste reactie door Pctje, -
SSD werkt niet!
door stefjuh- 15 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo, Ik heb gisteravond een ssd van sinterklaas gehad. Nou heb ik hem vandaag helemaal geinstalleerd alles werkte fijn todat ik hem helemaal had uitgezet. Toen ik hem weer wilde opstarten zei tie in een keer no proper boot device selected ik heb in de bios gekeken maar volgens mij staat alles goed alleen weet ik niet zeker of ik hem op IDE ACHI of RAID moet zetten? wie kan mij helpen? gr Stef
Laatste reactie door Releases, -
- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb net mijn 7" MediaPad van Huawei geroot en er een custom ROM er op gezet (deze: [ROM] CleanICE v1.5 [updated: 2012/12/19] - xda-developers). Nu heb ik DroidSail App2SD Lite geïnstalleerd, maar loop tegen het volgende aan. Ik start App2SD op met root rechten. Dan wil ik mijn apps verplaatsen. Als ik dan op een app klik, en zeg Move to SD, krijg ik de melding: "There is not enough space for moving". Maar mijn SD kaart (16GB) is volledig geformatteerd in FAT32 met als Cluster size 4KB. Mijn tablet vindt/herkent de SD kaart ook, maar met geen enkele mogelijkheid krijg ik apps om mijn SD kaart... Kan iemand mij verder helpen? Alvast heel erg bedankt!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 3,2k weergaven
Man is sinds kort bezitter van een Toyota Tundra van 2007. Nu zit er een navigatiesysteem in maar dat heeft natuurlijk regelmatig update nodig. Die wil ik dus downloaden. Maar kan m zelfs nergens vinden ook niet via betaalde sites om m te bestellen. Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden? Alle hulp zeer welkom:) alvast bedankt Jolanda
Laatste reactie door jolllanda, -
- 5 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo Ik heb een opdracht gekregen om een pakket samen te stellen voor een student. Deze opdracht is als proef voor een plaats waar ik ben gaan solliciteren Het pakket moet een laptop bevatten en accessoires. De laptop is voornamelijk bestemd voor school, internet en fotobewerking. Tevens moet alles van 1 webwinkel komen en moet ik de financiële balans tussen de laptop en accessoires kunnen aantonen. In bijlage heb ik mijn offerte. Graag had ik geweten of dit goed is of dat er eventuele wijzigingen moeten gebeuren. (ik kom uit op een bedrag van 1007€ Alles moet van de winkel mycom.be komen (niet nl dus) Alvast bedankt Archief.zip
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Wie oh wie kan mij helpen?! Zodra ik een film wil branden op een DVD+RW schijf dan word er na enkele minuten aangegeven dat het formateren mislukt is en dat ik een ongeldige DVD heb. De DVD+RW haal ik nieuw uit de verpakking dus zijn ze leeg vind het daarom dus raar dat mijn computer aangeeft dat het formateren mislukt is. Heb nu verschillende DVD+RW schijven geprobeerd maar ik ben nu echt ten einde raad. Ik kan trouwens wel op gewone DVD+R films branden. Hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes en alvast bedankt
Laatste reactie door triesel, -
nieuw beeldscherm
door Jeroen- 20 reacties
- 3,2k weergaven
Beste leden, ik heb de laatste tijd veel gewerkt en een beetje gespaard voor mijn vakantie, wellicht heb ik nu wat extra geld over voor een mooi beeldscherm. Ik heb een heel laag budget, € 120 maximaal. Het liefste een 19 of 20 inch breedbeeldscherm om vooral films te kijken en wat te gamen. Zat te denken aan een 1600 x 900 resolutie. Deze had ik al gevonden, ik weet niet of het wat is, maar ik vond hem erg mooi. Bij voorbaat bedankt O0 Gr Cancan.
Laatste reactie door Jeroen,
