Spring naar bijdragen

Waarschuwing NZB wereld


autofriek

Berust dit op waarheid of is het bangmakerij?  

10 stemmen

  1. 1. Berust dit op waarheid of is het bangmakerij?

    • Bangmakerij?
      7
    • Serieus nemen?
      3


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Soms is het wel eens slim om de waarheid in de vorm van info naar buiten te laten brengen zodat andere gebruikers van internet zelf een keuze kunnen maken wat ze wel en niet willen downloaden.

Wat er laatst is gebeurd om onschuldige leden/gebruikers in een ruzie te betrekken is erg laag. Deze jongens wisten dat er commentaar op terug zou komen en na aanleiding van een open brief die hier is neergezet is hier tekst en uitleg over gegeven.

Mvrg,

Valk1969

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 27
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Het is inderdaad prima om de info erover hier te zetten zodat andere mensen gewaarschuwd worden tegen de desbetreffende download.

Maar om nu hier op dit forum ineens allemaal lid te worden om je gal te spuwen gaat wel erg ver, dit vecht je dan maar ergens anders uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Impy, je hebt gelijk. Ik heb gezegd wat ik kwijt wilde en gevraagd is. Ook jullie mogen geen dupe worden van onze ruzie. Wat mij betreft haal je die laatste van mij als reactie op die daarvoor weg. Heb ik alle begrip voor.

Excuus voor het laten gaan van mijn emoties.

groet,

RB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...