Spring naar bijdragen

[DS] Wit scherm op DSi na download nieuwe spellen.


Oranje

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  48

Hoi! Ik heb al geruime tijd een DSi en heb altijd allerhande spellen kunnen downloaden. Echter sinds kort lukt het downloaden nog wel steeds maar als ik het spel (die dus gewoon in de lijst met spellen staan) wil starten krijg ik na het laden een wit scherm, of eigenlijk 2 witte schermen. De spellen die er al op staan werken nog gewoon goed.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Ik heb een DSi en een R4i kaartje. Firmware enzo weet ik helemaal niks van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Waarschijnlijk ondersteund het firmware toch de spellen niet. Misschien toch een idee om te updaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  48

Zoiets dacht ik al, maar ik ben er helemaal niet bekend mee.

Natuurlijk kan ik googelen en ik kom er vast wel uit welke update ik moet hebben, maar nu vraag ik me af: Als ik update, moet ik dan eerst alle spellen eraf halen, of kunnen ze gewoon blijven staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je me precies kan vertellen wat voor R4 kaartje je hebt kan ik je helpen met de firmware. Meestal helpt een update van je kaartje om dat soort problemen weg te halen. Ik ben wel bang dat je niet echt kans hebt dat je een update krijgt die echt alles oplost. R4-kaarten worden bijna/nauwelijks ondersteund.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

R4 kaarten niet ondersteund? Bijna iedereen heeft een R4, een enkeling m3 of dstt (ofzoiets). Lijkt me gek dat ze opeens niet ozuden worden ondersteunt. En bij de meeste problemen (tenminste alle die ik ben tegengekomen) verhelpt een softwareupdate alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik ken zat R4 kaarten die heeeeeel soms een update krijgen. Echt een goede kaart krijgt ongeveer om de 2 weken een update. En waarom zijn er zoveel R4's? Omdat een R4 heel simpel kaartje is. Je zet op het doosje of website dat je DS-spelletjes erop kan spelen en je hebt al veel mensen die hem kopen (vooral mensen die geen verstand hebben van flashkaarten). Maar dan brengen ze er wel weinig/geen updates voor uit zodat steeds veel nieuwe spellen het niet doen. Maar ja, je kaartje kan wel DS-spellen afspelen en daar gaat het toch om?  :P Makkelijk geld verdienen noemen ze dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zover ik weet wordt er nog steeds nieuwe firmware uitgebracht voor de R4, maar ik kan het idd evengoed fout hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...