Spring naar bijdragen
Marciej123

Duken.nl Minecraft server [24/7]

Recommended Posts

Rikkert.    275

Had je multiple worlds plugin (naam weet ik zo gauw even niet) ook? Want dat zou misschien handig zijn voor mega projecten, denk bijvoorbeeld aan Runescape wereld na maken of een heel groot gebouw.

Ik zal zelf veel online zijn. Ga eerst Charmander maken. En daarna Zelda en nog wat dingen.

Trouwens, als je ergens mee bezig bent of je hebt iets gemaakt wat gewoon echt niet kapot mag, moet je ook aan een modje/admin zeggen. Die kan dan een stuk gebied beveiligen alleen voor jou!

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marciej123    138

Kom maar op met die Ideeën :)

Ik ben zelf bezig met het project: Floating Island :) Is op 40% van af. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marciej123    138

Nee die plugin zorgde voor problemen en ik dacht ik haal m er maar uit dan loopt ie in ieder geval goed, Zulke huge projecten kunnen altijd later nog en dan alsnog die plugin toevoegen. (of een alternative plugin)

@ Rikkert, Zou jij die beveiligingen kunnen regelen dan ;)

Kun je wel snel bouwen :P

Haha deze server bestaat voor mij thuis al enkele weken he :P daar speelden ik en mijn broertje op (arwinlikeaboss)

Dus genoeg tijd haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rikkert.    275

Yup is goed, ik doe de beveiliging van gebieden wel. :)

Ik zal wel een alternatieve plugin zoeken. Dat was gewoon de eerste die ik vond :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Duken    1086

Geweldig topic! Ik ga nu de server online knallen!

Plaats dit nog even in de startpost:

41195.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rikkert.    275

Haha :P

Ben al wat aan het bouwen geweest, heb charmander gemaakt. Om er in te komen. Zal zondag beginnen met een groot pixel art ding. Wat het wordt? Een verrassing.

Trouwens: Iemand die met mij zin heef om Runescape world na te maken? En dan beginnen met Lumbridge en zo verder? Laat maar weten, ik ga eerst een tutorial zoeken om het te maken in Minecraft :P

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rikkert.    275

Okay awesome :)

Zal eerst een easy mega bouwwerk zoeken om te wennen :P

Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rikkert.    275

Is goed! Dan zal ik daar mijn eerste Mega bouwwerk op maken, with your permmisions ofcourse ;)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Duken    1086

Omg... die charmander, ik zag hem vanochtend staan, maar dacht eigenlijk dat hij gewoon in de map was gezet. Heb jij die gebakken?!! Nice!!!! Like!

Ik was net ook even kloten... heb de kerk voorzien van een paar blokjes :P maar weet iemand hoe ik direct alle spulletjes hebt? Nu moet ik bomen weghalen voor hout etc ;(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rikkert.    275

Jhaa dat is een geheim van de mods ^^

Hehe, ik of marciej zal je gamemode wel veranderen naar Creative hoef je niks te slopen.

Ik ga zo eventjes beginnen met mega project!

EDIT: Ben begonnen aan monopoly bord :P

Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door PeaceFreak
      Hallo Mede-DukeN leden,
      Ik ben erg gehecht aan mijn webmail/mailbox.
      Deze heb ik ooit gekregen van mijn ISP, toen nog Freeler.
      Ik heb een en ander aan mails en gegevens in die mailbox staan.
      Maar die webmail van, nu KPN, Freeler raakt ook vol.
      Vroeger haalde ik dan de mail op via een pop3 verbinding zodat alles lokaal staat en van de mailserver af is.
      Echter ben ik zo vaak van PC veranderd dat mijn mail, soms jaren oud, overal en nergens op div. PC's zweft.
      Wat ik eigenlijk wil is een systeem dat werkt op basis van de volgende denkwijze.
      Email komt binnen op een server, hopelijk mijn Freeler mail. Die stuurt mij op alle aangesloten e/o ingestelde pc's en mobiele apparaten een melding van nieuwe mail. Ik kan de mail lezen, waar ik ook ben. Als dit mogelijk is, hoe dan?
      Ik heb al wel een eigen domeinnaam, dus evt. is een nieuw mailadres zo gemaakt.

Alvast bedankt allemaal voor het doorlezen en de hulp.
      Ik hoor graag van jullie  
      Greetz PeaceF.
    • Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ
      Door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ
      Hallo allemaal,
      Ik zat eraan te denken om misschien een server op te zetten voor een game. Namelijk de multiplayer release van Teknogods voor Mw3.
      Maar ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe je een server moet opzetten dus zou iemand het mij stap voor stap kunnen uitleggen.
      Alvast bedankt
      Mvg
    • Door bebri
      Ik heb spotnet2 geinstaleerd. de handleiding gelezen maar loop tegen het volgende probleem.
      De providerinstellingen zijn van spotnet overgenomen maar zijn intussen veranderd.
      Als ik de provider verander dan kan ik nergens saven
      Als ik afsluit staan mijn oude gegevens er weer
      Hoe krijg ik het definitief veranderd.
      Oude spotnet veranderen hielp niet en is al gedeinstaleerd.
    • Door B@fman
      Hallo....
      Een week geleden heb ik Minecraft voor de PC aangeschaft.
      Ik kan me niet voorstellen dat iemand ooit meer aarde en dieren heeft weggewerkt dan ik in de laatste 6 weken... uren per dag.
      Wat is de bedoeling? Moet ik een gat graven naar China?
      Geloof het of niet, dit is een echte vraag! (ik snap er echt helemaal nix van)
      B@fMan

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Mooi tekstueel overzicht Airmail for almost every country available, Priority line for many countries within the available (Including for Netherlands!)                                                   some methods apply exclusions of products such as batteries, knives etc. More information see: http://www.gearbest.com/about/shipping-methods.html                                                   Domain name Country Logistics Mode Delivery Time Max Weight Max length Max Height Max Width Remarks   "PS:
      To avoid Tax, we don't suggest you select DHL shipping method"

NL NETHERLANDS DHL 5-7days / / / / Not suggested                             NL NETHERLANDS EMS 7-10days 30kg 150cm 150cm 150cm Not suggested                             Warehouse GB Chinese Carrier name GB shipping Methods Internet time delivery time Prohibited Weight                                 CN Warehouse 欧洲特货专线(JMS) EU registered 6-7days 20-30days   2kg 小包                                     瑞典小包挂号(B) Sweden Registered 1-2days 10-25days   2kg                                     比利时小包专线(HQ) Belgium Registered 1-2days 15-20days   2kg                                     荷兰小包专线(MBX) Netherlands Registered 5-6days 12-20days Batteries, Liquid 2kg                                     欧美平邮专线(CJ) Europe and the US Postal Line 1-2days 10-30days   2kg                                     欧洲大包专线(HQ) Europe Express(HQ) 1-2days 5-7days   15kg 大件物品                                     欧洲特货专线(XYH) Priority Mail for Electric Scooter Only 25-30days 30-40days   30kg                                     DPD(UK) Priority Line -- EU express 4-5days 10-25days   30kg In Priority (Less Chance for Customs)                                   欧洲独轮车专线(CP) Express for Electric Scooter Only 1-2days 8-18days   20kg                                       HK Warehouse 新加坡小包挂号(递四方) SingPost Registered 6-7days 10-25days Batteries 2kg 小包                                     泛欧小包挂号(递四方) Europe Registered 4-5days 7-15days   2kg                                     欧洲独轮车专线(CP) Express for Electric Scooter Only 1-2days 8-18days   20kg 大件物品                                                                                         HK-2 新加坡小包挂号(递四方)【前海仓】 SingPost Registered 6-7days 10-25days   2kg 小包                                     泛欧小包挂号(递四方) Europe Registered 4-5days 7-15days   2kg                                     荷兰小包专线(MBX) Netherlands Registered 5-6days 12-20days   2kg                                     DPD(UK) Priority Line -- EU express 4-5days 10-25days   30kg 大件物品 In Priority (Less Chance for Customs)                                                                                       EU Warehouse 匈牙利挂号【英国仓】 Hungary Registered Post【UK warehouse】 1-2days 7-15days   2kg 小包                                     皇家邮政挂号【英国仓】 The Royal Mail Registered【UK warehouse】 1-2days 3-10days   2kg                                     DPD(UK)【英国仓】 Priority Line -- EU express 1-2days 3-7days Batteries, Liquid 30kg 大件物品 In Priority (Less Chance for Customs)                                                                                    
    • Op dit moment heeft mn vriendin een Kpn abbo waar het modem in de meterkast staat, en voor de tv zit de aansluiting naast de tv in de woonkamer, hier zit een internetkabel vanuit de muur naar de box.   Zelf heb ik nu Ziggo, werk met een splitter op de muur en dan 1coax kabel naar de tv(kaartje met fox sports van een vriend) en 1 kabel naar de horizon box. Mijn vraag is hoe dit in haar woning het beste aangesloten kan worden.. sowieso zal het switchen tussen de box en kaartje niet meer gaan denk ik, omdat we al moeten splitten voor beneden/boven of klopt dat niet?  Gaat om connect & play van €62,50
    • Bedankt! Nog niet aan gedacht, die ga ik even bestellen. Is mij die paar tientjes meer dan waard.