Spring naar bijdragen

Afspelen op mediaspeler zonder bestanden te branden


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi!

Ik heb een vraag over het afspelen van Video_TS/Audio_TS. Normaal gesproken brand ik deze mappen naar DVD en kan ik ze via mijn dvd-speler makkelijk bekijken. Nu wil ik echter af van het branden en wil ik een andere manier vinden om deze mappen af te spelen zonder DVD. Ik dacht aan het aanschaffen van een dvd-speler incl. USB poort zodat ik daar een harde schijf op kan aansluiten. En dat ik de map Video_TS kan afspelen vanaf deze harde schijf. Ik weet niet of dit mogelijk is... Het liefst wil ik het met HDMI aansluiting voor de beste kwaliteit.

Nou ben ik ook een mediaspeler tegen gekomen maar dan vraag ik me af of deze ook Video_TS ondersteund en deze makkelijk kan afspelen inclusief menu, ondertiteling etc.

Alvast bedankt! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 12

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Hoeveel heb je er voor over?

Het makkelijkste is om je pc aan te sluiten op de tv. Dit kan door middel van een HDMI kabel als je pc en tv dat heeft als je het zo wil doen raad ik je aan om een pc met winows 7 te gebruiken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Welke mediaspeler heb je gezien? Er zijn zoveel mediaspelers die diversen mappen en bestanden zonder problemen kunnen afspelen. Zoals kaas aangeeft, wat heb je er voor over en misschien kan je je laptop / pc aansluiten op je TV?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Zelf raad ik je aan om je pc op de tv aan te sluiten als dit kan dan weet je zeker dat je alles kan kijken en het is de goedkoopste manier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als eerst, bedankt voor jullie reacties! Ik heb er best wel wat voor over. Als ik een mediaspeler koop wil ik wel een beetje een goede. Ben er een aantal tegen gekomen op bol.com voor ongeveer € 100,-. Maar dan moet ik nog een dvd-speler met USB aanschaffen of ik zou deze mediaspeler op mijn Playstation 3 moeten kunnen aanschaffen... maar weet niet of dat werkt.

Afspelen via HDMI vanaf laptop heb ik ook al regelmatig gedaan, maar mijn harde schijf is laatst gecrasht en nu moet ik een nieuwe kopen. Of in plaats daarvan kan ik een nieuwe externe HD kopen waarop ik DVDs opsla en deze vervolgens via USB/mediaspeler kan afspelen. Meestal zijn mijn DVDs Video_TS en dat ik wil niet een dure dvd-speler en/of mediaspeler aanschaffen dat dit niet kan afspelen zonder problemen. Steamen hoeft van mij niet want daar ben ik geen fan van.

Thnx!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 12

  • Bijdragen:  608
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Je moet een mediaspeler niet aansluiten op een DVD-speler met USB, een mediaspeler kan je rechtstreeks aansluiten op je tv.

Sent from my Samsung Galaxy Gio using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 608
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Misschien kan je iets met deze lijst?

http://www.mediacentershop.nl/category/9603/mediaspelers.html?prijs=0-180&702=2165&3165=9986

Waar gaat je voorkeur precies naar uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je moet een mediaspeler niet aansluiten op een DVD-speler met USB, een mediaspeler kan je rechtstreeks aansluiten op je tv.

Sent from my Samsung Galaxy Gio using Tapatalk

Oke dat wist ik niet! Scheelt weer een afschaf van een dvd-speler.

Mijn voorkeur gaat uit naar een mediaspeler waarmee ik dus Video_TS mappen kan afspelen incl, menu, ondertiteling enz, een HDMI aansluiting heeft en waarop ik een harde schijf kan aansluiten via USB waarop de films opgeslagen staan. Of een mediaspeler met interne harde schijf zou misschien nog mooier zijn.

Dat draadloze streamen via een netwerk hoeft van mij niet perse.

Ik heb bij recensies van mediaspelers vaker gelezen dat de mediaspeler geen dvd menu uit een video_ts kan lezen en je geen ondertitel kan kiezen. Dit vind ik wel het belangrijkst als ik zo'n apparaat aanschaf aangezien films vaak in video_ts map opgeslagen worden.

Dit lijkt me bijvoorbeeld een goede: http://www.mediacentershop.nl/product/119171/category-9603-mediaspelers/western-digital-wd-tv-elements-play-2-tb.html alleen blijft voor mij de vraag gaat het lukken met afspelen van de mappen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 12
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Voor de gene die er ook in geïnteresseerd zijn... Ik heb bovenstaande aangeschaft en deze werkt perfect. Video_TS zonder problemen af te spelen, incl. instelbare subtitle via afstandsbediening.Afspelen van een menu ook geen enkel probleem. En lekker veel opslagcapaciteit. Zeer tevreden dus :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 12

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Mooi om te horen, vergeet je niet om af en toe te kijken of er software een update is voor je media speler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
  • 5 maanden later...

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  264
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  72
  • Was actief op:  Windows

ik had het zelfde probleem,ik wilde de films niet meer op een schijfje branden...zelf ben ik geen techneut op pc gebied...op aanraden van anderen heb ik een WD mediaspeler gekocht en een externe harde schijf van 1 terrabyte...de mediaspeler met een HDMI aangesloten op de tv...externe harde schijf op pc aangesloten waar ik de films op download. als de film binnen is trek ik de harde schijf uit de pc en steek deze in de mediaspeler...mediaspeler starten en de film bekijken. deze WD mediaspeler is makkelijk te bedienen en speelt echt alle bestanden af zelfs ISO bestanden...even kijken of de ondertiteling aan of uit staat en kijken maar...dit is maar een tip. WD speler €90,- en externe schijf usb 3.0 ook €

€ 90,-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...