Spring naar bijdragen

Hoe kan ik dit op schijf branden?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi,

Ik heb een versie van office op mijn HD staan maar volgend de instructies moet ik die branden en dan kan ik pas installeren.

Mijn vraag is waar moet ik dat mee branden?  Als film lukt niet. Als audio ook niet.  Convert x2dvd reageert er helemaal niet op.  Bij ashampoo burning met reservecopie lukt niet want op het eind mislukt het brandproces.  Mischien iets met DVD FAB?    Ik heb al een stapeltje mislukte dvd's liggen die niet meer bruikbaar zijn voor iets anders op te branden.

Hopelijk weet een van jullie hoe dat moet.

Alvast bedankt.  SJAKO.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 123

Hallo @sjako, als jouw Office versie nu een ISO bestand is, kan je het ook uitpakken met 1 van de laatste WinRar versies. Voorheen moest je dat mounten, maar als je het bestand in een map uitpakt met WinRar zie je na het uitpakken in de map het installatie (exe) bestand staan. Dit is al enkele jaren mijn persoonlijke ervaring en ik heb nog niet meegemaakt dat er incomplete bestanden stonden in de map na het uitpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   17
  • Prestatiepunten:  634
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  iPhone

Hiermee zou het moeten lukken. 

https://www.imgburn.com/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 17
  • 11

Hallo @sjako, het was wel fijn geweest als je inmiddels even had laten weten wat voor soort bestand jouw Office versie eigenlijk is en van welk jaar, want tegenwoordig levert Microsoft alle Windows en Office versies aan als download via Internet in een bestands form dat niet meer op een schijf gebrand hoeft te worden, (omdat er ook steeds meer apparaten worden geleverd zonder DVD-rw-station) maar direct vanaf de HDD of USB geïnstalleerd kan worden. Ik heb in mijn eerste reactie al geantwoord dat je een ISO bestand ook weer kan uitpakken in een map en dan het exe bestand kan gebruiken voor de installatie, maar daarbij ging ik er voor het gemak maar van uit dat het in jouw geval gaat om een ISO bestand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

In Windows is het tegenwoordig ook mogelijk om een ISO te openen dacht ik? HIj mount dan automatisch als een drive. Tenminste, volgens mij doe ik het gewoon op die manier.. 😅

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

20 uur geleden zei SirNixon:

In Windows is het tegenwoordig ook mogelijk om een ISO te openen dacht ik? HIj mount dan automatisch als een drive. Tenminste, volgens mij doe ik het gewoon op die manier.. 😅

Dat klopt inderdaad, rechtermuis knop op het bestand en je kan hem mounten. Dat was vroegah anders ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Duken:

Dat klopt inderdaad, rechtermuis knop op het bestand en je kan hem mounten. Dat was vroegah anders ;)

Vroegah, toen je nog aan het kutten was met Daemon Tools en allerlei vage FTP servers had waar je toegang toe kreeg via de goeie groepen op ICQ (Zo heette dat toch? 🙄)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...