Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Nieuwe Laptop(gaming)

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

hallo allemaal,

Aangezien ik (waarschijnlijk) geslaagd ben krijg ik een nieuwe laptop van mam en pap die ik ook voor school moet gaan gebruiken.

Nu wil ik natuurlijk een goeie laptop die goed games kan draaien (denk aan GTA 5 straks)

Het budget ligt rond de €1600 ongeveer.

Nu had ik zelf al wat dingen uitgezocht en zat ik te denken aan deze laptop:

http://tweakers.net/pricewatch/310199/msi-gt70-0nc-027nl.html#tab:info

Ben erg benieuwd wat jullie ervan denken en of er misschien een betere is in dezelfde prijsklasse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Ik zou persoonlijk voor een model gaan zoals het volgende: http://www.notebookt...e920b820de85c23

Zit leuke eye-candy op net zoals bij een Alienware laptop dat je het keyboard in alle kleuren van de regenboog kan verlichten.

Voor dat geld wat je overhoud kan je er nog een SSD in stoppen en dan ben je helemaal klaar.

Later kan je het geheugen nog erg makkelijk upgraden naar 32GB totaal.

Kort de specificaties op een rijtje.

- 17.3 inch FULL HD LED - Ontspiegeld (mat) / True NON-Glare, (res. 1920x1080)

- NVIDIA® GeForce® GTX675M 2Gb GDDR5, PhysX™ + CUDA™ + Optimus (batterij-besparing via Intel® HD Graphics 3000)

- Intel® HD Graphics 4000 (2e energiezuinige videokaart), wordt ingeschakeld als NVIDIA wordt uitgeschakeld.

- Intel® Core™ i7-3610QM 6Mb Cache, 2,30 GHZ (3.3GHZ Turbo mode / Quad Core - 8 threads) Ivy Bridge!

- 4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 1)

- 4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 2)

- 1 Lege geheugen uitbreidingslocatie (slot 3)

- 1 Lege geheugen uitbreidingslocatie (slot 4)

- 500GB HDD 7200 rpm 16Mb cache

- 2e harde schijf optioneel

- 3 x USB 3.0 + 1 x USB 2.0 (USB 3.0 poorten ook te gebruiken voor USB 2.0 apparatuur)

- HDMI 1.4a aansluiting voor extern LCD scherm / HD TV (1080P / met HDCP)

- 1x Display Port 1.1a

- 1x DVI-I aansluiting (Single Link)

- Externe SATA aansluiting voor snelle schijven

- Keyboard met programmeerbare achtergrondverlichting incl Numeriek keypad (Backlight Keyboard)

- Hoge kwaliteit Onkyo Speakers inclusief Sub-Woofer

- 1 x IEEE1394 FireWire poort

- Ingebouwde vinger-afdruk sensor voor wachtwoorden en login-namen

- GRATIS BTO Draagtas + USB muis + muismat + stereo oordopjes twv 39 euro

- 3 Jaar NBT Ratio garantie (standaard 2 jaar fabrikant + 1 jaar NBT)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik zou persoonlijk voor een model gaan zoals het volgende: http://www.notebookt...e920b820de85c23

Zit leuke eye-candy op net zoals bij een Alienware laptop dat je het keyboard in alle kleuren van de regenboog kan verlichten.

Voor dat geld wat je overhoud kan je er nog een SSD in stoppen en dan ben je helemaal klaar.

Later kan je het geheugen nog erg makkelijk upgraden naar 32GB totaal.

Kort de specificaties op een rijtje.

- 17.3 inch FULL HD LED - Ontspiegeld (mat) / True NON-Glare, (res. 1920x1080)

- NVIDIA® GeForce® GTX675M 2Gb GDDR5, PhysX™ + CUDA™ + Optimus (batterij-besparing via Intel® HD Graphics 3000)

- Intel® HD Graphics 4000 (2e energiezuinige videokaart), wordt ingeschakeld als NVIDIA wordt uitgeschakeld.

- Intel® Core™ i7-3610QM 6Mb Cache, 2,30 GHZ (3.3GHZ Turbo mode / Quad Core - 8 threads) Ivy Bridge!

- 4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 1)

- 4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 2)

- 1 Lege geheugen uitbreidingslocatie (slot 3)

- 1 Lege geheugen uitbreidingslocatie (slot 4)

- 500GB HDD 7200 rpm 16Mb cache

- 2e harde schijf optioneel

- 3 x USB 3.0 + 1 x USB 2.0 (USB 3.0 poorten ook te gebruiken voor USB 2.0 apparatuur)

- HDMI 1.4a aansluiting voor extern LCD scherm / HD TV (1080P / met HDCP)

- 1x Display Port 1.1a

- 1x DVI-I aansluiting (Single Link)

- Externe SATA aansluiting voor snelle schijven

- Keyboard met programmeerbare achtergrondverlichting incl Numeriek keypad (Backlight Keyboard)

- Hoge kwaliteit Onkyo Speakers inclusief Sub-Woofer

- 1 x IEEE1394 FireWire poort

- Ingebouwde vinger-afdruk sensor voor wachtwoorden en login-namen

- GRATIS BTO Draagtas + USB muis + muismat + stereo oordopjes twv 39 euro

- 3 Jaar NBT Ratio garantie (standaard 2 jaar fabrikant + 1 jaar NBT)

Ik was die inderdaad ook al tegen gekomen,

maar de specificaties van de 2 laptops schelen niet zo heel erg veel dacht ik.

En de MSI heeft dat trouwens ook met die verschillende lichtjes onder het toetsenbord (als ik het goed gezien heb)

Maar is het qua specificaties dan toch interessanter om voor die X-book te gaan?

Waar zou dat dan in zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Beide hebben inderdaad de kleuren LEDS in het toetsenbord.

MSI vind ik over het algemeen gewoon bagger, erg luidruchtig en vaak van slechtere kwaliteit behuizing en ventilatie. Heb al menig MSI zien sneuvelen op de Technische dienst in de praktijk.

X-book is een fabrikant van BTO laptops - Build to Order, deze laptops worden altijd op maat gemaakt en geassembleerd. Een standaard configuratie is meestal gewoon op voorraad maar kan helemaal aangepast worden naar je wensen. Vaak kan zelfs de videokaart ook nog aangepast worden. Daarom komen deze laptops wel in aanmerking voor een processor of grafische kaart upgrade in de toekomst.

Helaas zijn er nog niet veel reviews beschikbaar maar heb ik wel een review van dit model gevonden op Tweakers. Niks anders dan lof voor dit apparaat.

De review kan je hier vinden : http://tweakers.net/reviews/2586/1/de-geforce-670m-en-675m-in-twee-bto-laptops-inleiding.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik had dir review inderdaad ook al gezien haha.

Ik vond de msi wel mooier qua uiterlijk maar als jij denkt dat ik beter voor de bto kan gaan moet ik dat toch even overwege.

Welke opties zou ik dan moeten kiezen dat jij zei?

En bij die van BTO zit de software nog niet bij(is natuurlijk makkelijk te downloaden maar toch een nadeel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Minder dan je denkt. Een clean install gaat meestal sneller dan al die troep moeten verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Een clean install vanaf USB is in 15 minuten klaar op een SSD dus daar zou ik het niet voor laten. Je betaald alleen maar extra voor een Windows licentie erbij. Zo hoe die te bestellen is zou ik hem nemen en eventueel via Alternate of Azerty een SSD bij bestellen en deze inbouwen.

Geheugen kan je later nog bijkopen voor een prikkie.

Ik denk dat Tom ook wel BTO boven MSI verkiest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik had dir review inderdaad ook al gezien haha.

Ik vond de msi wel mooier qua uiterlijk maar als jij denkt dat ik beter voor de bto kan gaan moet ik dat toch even overwege.

Welke opties zou ik dan moeten kiezen dat jij zei?

En bij die van BTO zit de software nog niet bij(is natuurlijk makkelijk te downloaden maar toch een nadeel)

Ik heb zelf al ongeveer een jaar de MSI-GT683-231NL, ik ben er zeer tevreden over.

De behuizing van de GT7** vind ik stukken mooier maar ook mijne ziet er niet verkeerd uit.

Ik heb er 1 probleempje mee gehad namelijk het opladen, de oplader ging los van het moederbord omdat ik er wat ruig mee om ging.

Opgestuurd en binnen 1 week had ik hem weer terug met ene gloednieuw moederbord. Dus de service is snel en goed. (garantie natuurlijk)

[offtopic](stukken beter dan alienware, waar een kameraad van me 3 weken moest wachten voor een kapot lichtje.. en nog zelf moest betalen trouwens die pas 2 week oud was) haha[/offtopic]

De behuizing, geluid, koeling en prestaties zijn nog steeds zeer indrukwekkend te noemen.

Al met al ben ik hardstikke tevreden met MSI, veel beter dan ik had verwacht.

Ik zal je dus ook aanraden een MSI te nemen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Service is natuurlijk wel weer fijn.

Wel grappig om te zien dat er altijd verschillende meningen zijn over dit soort producten :P

Ik ben nog heel erg aan het twijfelen waar ik voor zal gaan..

Maar ik heb nog tot donderdag dan hoor ik pas of ik geslaagd ben en dus de laptop krijg.

Dus ben benieuwd naar ervaringen van andere hier op t forum ;)

Alienware betaal je al veel te veel puur voor het merk.

Wat ook mooie laptop is is de Razer Blade alleen kost die 2200 of iets in die richting.

Kon je dat stukje niet zelf even vast solderen haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Service is natuurlijk wel weer fijn.

Wel grappig om te zien dat er altijd verschillende meningen zijn over dit soort producten :P

Ik ben nog heel erg aan het twijfelen waar ik voor zal gaan..

Maar ik heb nog tot donderdag dan hoor ik pas of ik geslaagd ben en dus de laptop krijg.

Dus ben benieuwd naar ervaringen van andere hier op t forum ;)

Alienware betaal je al veel te veel puur voor het merk.

Wat ook mooie laptop is is de Razer Blade alleen kost die 2200 of iets in die richting.

Kon je dat stukje niet zelf even vast solderen haha

Het kon wel maar 5 daagjes kon ik wel zonder laptop, tevens als je zelf soldeerd kan de garantie vervallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Klopt even niet aan gedacht ;)

Zolang je er garantie op hebt zou ik het inderdaad ook gewoon opgestuurd hebben maar zodra die vervalt tja dan kan je het net zo goed zelf eerst proberen je hebt dan toch al geen garantie meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

De service van BTO is overigens ook uitstekend. Heb daar veel mee te maken gehad. Was laatst een HDD kapot in een machientje... notebook afgedropt, binnen een paar dagen weer terug. Was helaas buiten de garantie, maar ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  

ik kies bto boven MSI;)

alleen als ik MSI voor veel minder kan krijgen ga ik voor MSI:P

plus ik vind de xboox mooie;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Het word uiteindelijk toch de MSI,

ik kan die voor zo'n 200 euro goedkoper krijgen dan oorspronkelijke prijs waardoor hij goedkoper word dan een BTO met optisch die ik erbij zou willen kiezen dus vandaar dat ik toch voor de MSI wil gaan.

Nu even wachten tot ik donderdag de uitslag krijg van examens en dan gaan we hem bestellen :D

iedereen bedankt voor de adviezen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Waarom heb ik zo’n zwak mobiel netwerk en wat kan ik eraan doen? Gebruiker: Gebruiker123 Bericht: Hey allemaal, ik heb echt last van een zwak mobiel netwerk, vooral als ik thuis ben. Soms val ik zelfs helemaal weg tijdens een telefoongesprek. Is dit normaal? Wat kan ik eraan doen? Iemand tips of oplossingen? Alvast bedankt! Expert: TechGuru88 Bericht: Hey Gebruiker123! Je bent zeker niet alleen met dit probleem! Een zwak mobiele netwerk kan verschillende oorzaken hebben. Hier zijn een paar dingen die je kunt checken en tips die je kunnen helpen: Netwerkdekking: Zorg ervoor dat je in een gebied bent met goede dekking. Kijk op de website van je provider; vaak hebben ze een dekkingskaart. Als je in een ‘dead zone’ zit, kan het helpen om naar een andere plek te gaan, bijvoorbeeld bij een raam. Simkaart: Het kan zijn dat je simkaart verouderd of beschadigd is. Probeer eens een andere simkaart in je telefoon. Als het daarmee beter gaat, is het tijd voor een nieuwe. Instellingen: Soms zijn je telefooninstellingen verkeerd. Kijk in je instellingen onder ‘Netwerk’ en zorg dat je provider goed ingesteld is. Soms helpt het ook om je telefoon opnieuw op te starten. Provider: Als je merkbare problemen hebt, kan het gebeuren dat je provider een storing heeft. Check hun website of social media voor updates. Verstoring: Elektronische apparaten in de buurt kunnen ook het signaal verstoren. Probeer eens je router of andere apparaten uit te schakelen om te zien of het helpt. Hopelijk helpen deze tips je verder! Laat maar weten als je nog vragen hebt. Gebruiker: SlimmeDame23 Bericht: Hee, dit is echt herkenbaar. Ik heb het ook vaak dat het netwerk slecht is, vooral als ik beneden in huis ben. Ik gebruik vaak wifi om te bellen, dat helpt wel. Gebruiker: KlompenMan Bericht: Haha, ik heb echt te maken met dat hele netwerkprobleem. Bij ons in het dorp is het altijd zwak, maar ik dacht dat het gewoon zo hoorde. Vergeet niet te kijken naar je locatie! Gebruiker: Gebruiker123 Bericht: Bedankt voor je tips, TechGuru88! Ik ga morgen meteen mijn simkaart testen. En SlimmeDame23, wifi-bellen ga ik ook een keer proberen! Gebruiker: TechieTom Bericht: Ziet er goed uit! Vergeet ook niet dat je telefoonmodel invloed kan hebben op het signaal. Oudere modellen hebben soms moeite met nieuwe netwerken. Misschien tijd voor een upgrade? Gebruiker: Swifty Bericht: Ja, dat klopt! Mijn vorige telefoon had ook constant verbindingsproblemen. Na de upgrade was het allemaal stukken beter. Gewoon iets om rekening mee te houden. Gebruiker: Gebruiker123 Bericht: Wat leuk om te zien dat er zoveel mensen zijn met dit probleem. Het voelt een beetje minder alleen, haha! Swifty, wat voor telefoon heb je nu? Merkt je echt verschil? Gebruiker: Swifty Bericht: Ik heb nu een iets nieuwere Samsung. Werkt veel beter, vooral in de stad. Maar ik merk nog steeds dat ik soms verstoringen heb, vooral als ik in de trein zit. Gebruiker: KlompenMan Bericht: Als je in de trein zit, gaat het vaak om de massa aan gebruikers die allemaal tegelijk verbonden zijn. Dat kan ook een rol spelen. Misschien even geduld hebben tot je weer thuis bent? Gebruiker: Gebruiker123 Bericht: Ja, dat klinkt logisch. Thx! Ik ga aan de slag met de tips. Hopelijk ben ik snel weer bereikbaar zonder problemen! Einde Forumdiscussie Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Kijkers reageren verdrietig op voice-over Martijn Krabbé in ‘Kopen zonder kijken’ Gebruiker: Henkie1985 Hey allemaal, ik zag laatst dat mensen verdrietig worden van die voice-over van Martijn Krabbé in ‘Kopen zonder kijken’. Waarom is dat eigenlijk? Wat is er zo bijzonder aan zijn stem of de manier waarop hij praat? Iemand? Expert: WoningWijs Hey Henkie1985! Dat is een interessante vraag. De reacties van kijkers op Martijn Krabbé’s voice-over in ‘Kopen zonder kijken’ hebben meerdere lagen. Ten eerste heeft zijn stem gewoon een bepaalde emotionele lading. Krabbé staat bekend om zijn warme en persoonlijke manier van presenteren. Hierdoor voelen kijkers zich meer verbonden met de verhalen van de mensen die hun huis willen kopen. Bijvoorbeeld, als hij vertelt over een gezin dat hun droomhuis probeert te vinden, kan zijn stem én de manier waarop hij het vertelt, heel veel emotie oproepen. Mensen kunnen zich in die situaties inleven, zeker als ze zelf ooit zo’n avontuur hebben beleefd. Dat kan verdrietig maken, vooral als het verhaal ook nog eens een teleurstelling met zich meebrengt, zoals een huis dat ze eigenlijk niet kunnen krijgen. Daarnaast speelt het ook een rol dat veel kijkers zich kunnen identificeren met de onzekerheid van de woningmarkt. Veel mensen voelen zich ook kwetsbaar en teleurgesteld in hun zoektocht naar een huis, en Martijn raakt die snaren met zijn voice-over. Daarom vinden ze het soms ook moeilijk te verteren. Dus het is niet alleen de stem, maar ook de inhoud en de emoties die erbij komen kijken. Dat maakt het zo aangrijpend! Gebruiker: LotteVanHaaren Wow, dat stukje over identificatie vind ik echt waar! Ik herken het wel. Soms voel je je echt mee met die mensen. Gebruiker: Jeroen1980 Helemaal mee eens, Lotte! Ik had hetzelfde gevoel toen ik keek. Het is alsof hij een soort gids is in die wereld van huizenjacht. Gebruiker: MariekeB Hmm, interessant. Ik dacht meer dat het gewoon kwam door de muziek die op de achtergrond speelt. Dat maakt alles vaak zo emotioneel, toch? Gebruiker: WoningWijs Ja, dat klopt ook, MariekeB! De muziek en die beelden versterkten de emotie zelfs nog meer. Het is een combinatie van alles: zijn stem, de verhalen en de sfeer die ze creëren. Gebruiker: Niels89 Maar gebeurt dit ook in andere programma’s? Of is dit echt iets unieks voor ‘Kopen zonder kijken’? Want ik kijk ook wel eens naar andere huizenprogramma’s en dan voel ik die emotie niet altijd zo. Gebruiker: LotteVanHaaren Ik denk dat het zeer zeker uniek is voor dit programma, Niels89. Het heeft gewoon net die persoonlijke touch. Krabbé doet dat echt goed! Gebruiker: SanneD Ik weet niet hoor, ik vind Martijn gewoon een beetje te sentimenteel soms. Je hoeft niet altijd te raken, een beetje humor kan ook wel leuk zijn. Gebruiker: WoningWijs Dat is een geldige opmerking, SanneD. Humor kan de sfeer echt lichter maken! Maar misschien helpt dat ‘sentimentele’ juist om andere kijkers meer te betrekken? Gebruiker: MaxK Ik snap wat je zegt, WoningWijs. Ik ben zelf ook aan het kijken naar huizen en dan voel je dat echt, dat verdriet als je iets mist. Het is gewoon heavy soms! Gebruiker: TimmyT Ja, dat zeker. Vooral door de concurrentie tegenwoordig, dat maakt alles nog zwaarder. Krabbé begrijpt dat en dat maakt het heel herkenbaar. Wat een levendige discussie! Mensen hebben dus echt verschillende meningen en ervaringen als het gaat om de emotionele impact van de voice-over van Martijn Krabbé. Het maakt duidelijk dat emotie en verbinding een grote rol spelen in ons kijkgedrag, vooral als het om zoiets belangrijks als een huis gaat. Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom werkt mijn Touch ID niet meer en wat kan ik doen? iRonnie: Hey iedereen! Ik heb een probleem met mijn iPhone, de Touch ID werkt ineens niet meer. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Hebben jullie misschien tips of oplossingen? Ik heb al geprobeerd om m’n vingerafdruk opnieuw toe te voegen, maar dat helpt niet. Alvast bedankt! ExpertApple: Hey iRonnie, vervelend dat je problemen hebt met je Touch ID! Geen paniek, er zijn een paar dingen die je kunt proberen. Maak de sensor schoon: Soms kan vuil of olie de Touch ID sensor beïnvloeden. Gebruik een zachte, droge doek om de sensor schoon te maken. Zorg dat je vinger ook schoon en droog is. Herstart je iPhone: Dit klinkt simpel, maar een herstart kan vaak kleine problemen oplossen. Houd de aan/uit-knop ingedrukt en schuif om uit te schakelen. Daarna weer aanzetten. Software-updates: Check of je iPhone up-to-date is. Het kan zijn dat er een bug in de software zit die het probleem veroorzaakt. Ga naar Instellingen > algemeen > Software-update om te kijken of er updates zijn. Vingerafdruk opnieuw toevoegen: Je zei dat je dat al gedaan hebt, maar probeer het nog een keer! Soms helpt het om een nieuwe vingerafdruk toe te voegen met iets andere hoeken of druk. Reset instellingen: Als niets werkt, kun je overwegen om je instellingen te resetten zonder je data te wissen. Ga naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle instellingen. Als het nog steeds niet werkt, kan het zijn dat er een hardwareprobleem is. Dan is het verstandig om naar de Apple Store te gaan. Hopelijk helpt dit je op weg! Succes! TechieTom: Dank voor de tips, ExpertApple! Ik heb zelf ook eens gehad dat mijn Touch ID niet meer werkte, en het kwam omdat ik m’n telefoon per ongeluk in m’n zak had laten zitten met veel zweet erop. Alleen schoonmaken hielp toen. GadgetGirl94: Wat een vervelend probleem, iRonnie. Mijn Touch ID werkt soms ook niet, maar het komt vaak door vingerafdrukken die niet goed geregistreerd zijn. Heb je misschien ook al geprobeerd om je vingers in verschillende hoeken te scannen? OldSchoolBob: Ik geef je gelijk, GadgetGirl! Dat kan echt schelen! In de tijd van de oude iPhones had je dat nooit, toen werkte alles gewoon zonder problemen! iRonnie: Bedankt allemaal voor de reacties! Ik ga meteen de sensor schoonmaken en kijken of er updates zijn. Hopelijk werkt het weer snel! TechieTom: Laat ons weten wat eruit komt, iRonnie! En als je hardwareproblemen hebt, kan je rabbel naar de Apple Store wel een goed idee zijn. Ze zijn meestal heel behulpzaam. AppleEva: Ik had eerder een soortgelijk probleem met mijn iPad. Wat ik deed, was gewoon mijn vingerafdruk opnieuw toevoegen zonder de oude te verwijderen. Het werkte weer! Misschien een optie voor jou? GadgetGirl94: Ja, dat had ik ook gedaan bij mijn vingerafdrukken. Het lijkt suffig, maar soms hebben die dingen gewoon wat extra liefde nodig. Wie had gedacht dat een stukje technologie zo lastig kon zijn? iRonnie: Oké, ik heb het geprobeerd, maar helaas nog steeds geen succes. Bijna zo irritant als wanneer je net niet kunt inloggen op je app. OldSchoolBob: Tja, dat gebeurt. Soms is het gewoon tijd voor een upgrade! ExpertApple: Ah, ik zie dat je nog steeds problemen hebt. Als je alles geprobeerd hebt en het werkt nog steeds niet, dan zal ik je echt aanraden om langs de Apple Store te gaan. Ze kunnen een diagnose stellen en kijken naar eventuele hardware-problemen! Succes! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• jpm18 heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...