Jump to content
Sign in to follow this  
mummy

Whatsapp berichten op pc bekijken en versturen

Recommended Posts

Is het ook mogelijk om je whatsapp berichten die je op je telefoon krijgt ook op je pc te kunnen zien?

Ik heb namelijk een klein probleem met mijn telefoon. Hierdoor kan ik watssapp niet openen en de berichten die ik hiervoor heb gekregen of nu binnen krijg niet zien.

Oke, bedankt!

Ik ga mijn telefoon resetten dan instaleer ik watssapp opnieuw. Dan heb ik helaas maar een aantal berichten die ik niet kan lezen, maar werkt mijn telefoon ook tenminste weer goed.

Is er hier iemand die Whatsapp ook echt wel eens op PC gebruikt?

Doe mij maar Google hangouts. Gelukkig al veel van mijn vrienden en kennissen over. Dus chatten vanaf pc, tablet en telefoon zonder gedoe.

Love google

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Heb veel over Google Hangout gehoord, maar zelf nog niet gebruikt. Ga er vanavond eens na kijken, schijnt namelijk wel goed te werken.

Helaas zijn er tussen al mijn whatsapp contacten ook nog maar een paar die al zijn overgestapt naar Hangout... Ik zit er dus ook nog wel ff aan vast haha

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By ore-sabre
      hoi,
      wil graag watsapp op een tablet hebben maar zonder sim, kan dat?
      en zo ja hoe doe ik dat?
      alvast bedankt voor meedenken

Ore
    • By bambi1515
      Beste Dukens,
      Als ik iemand's telefoonnummer toevoeg aan mijn contactenlijst, kan die persoon dan meteen via whatsapp zien dat ik  op zijn whatsapp contactenlijst sta of moet ik die persoon eerst bericht sturen zodat ik zichtbaar word voor hem op zijn whatsapp contactenlijst?
    • By Maikuul
      Hallo,
      Is het mogelijk om automatisch dagelijks een backup te maken van mijn whatsapp gesprekken in de cloud, bijvoorbeeld dropbox? Zodat als mijn telefoon het begeeft ik niks kwijt ben?
      Ik heb een android telefoon, dus geen icloud.
      Op internet kon ik er niet echt iets over vinden.
      Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
      Have a nice weekend!
    • Guest franswon
      By Guest franswon
      AMSTERDAM - Blackberry- en Androidgebruikers moeten op korte termijn mogelijk betalen voor het gebruik van Whatsapp.
      Foto: ANP
      Dat laat een medewerker van Whatsapp aan Androidworld.nl weten.
      lees het hele artikel: http://www.nu.nl/gadgets/2969166/whatsapp-android-en-blackberry-wordt-betaald.html

• Latest news

• Nu op het forum

• Hallo @duifje244, Als je dezelfde vraag hebt als bovenstaand lid, kan je ook lezen in de reacties dat er op Duken.nl geen staflid aanwezig is van Zombienation die enige verandering in jouw situatie kan brengen. Ik heb 1 keer contact gezocht met de staf op die site en het antwoord was duidelijk. Als je een Ban hebt gekregen is dat om een reden die zij duidelijk hebben gemaakt in verschillende berichten en nieuwsbrieven en als je eenmaal een Ban hebt gekregen wordt dat niet meer terug gedraaid.
    • ik heb de zelf vraag als 1 is er iemand van zombienation hier die mij kan helpen, ik download altijd netjes met goede bedankjes en sinds vandaag krijg ik te zien "verbannen"zonder enige reden ik zou echt niet weten wat ik verkeerd heb gedaan en zou dit graag willen weten zodat ik mijn excuus (indien nodig) kan maken ik ben mij totaal van geen kwaad bewust. Ik hoop dat iemand mij in contact kan brengen met een admin
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

De grote slijmfilm

• Familie
    • Avontuur

Little Women

• Drama
    • Romantiek

Birds of Prey (and the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn)

• Actie
    • Misdaad

21 Bridges

• Misdaad
    • Actie

• Create New...