Spring naar bijdragen

uTorrent download werkt niet meer


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-08-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik heb vanmorgen Utorrent (weet niet precies of dit de goede plek is) op me nieuwe laptop geïnstalleerd. Als ik een torrent er in open dan download hij niet.

Op me vorige laptop werkte die wel en ik snap nu niet wat ik niet goed heb.

Ik heb een screenshot van utorrent er bij gevoegd.

Groetjes Charon

post-77589-0-57562400-1345374778_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

De download heeft geen seeds meer, daarom kan je het bestand niet meer downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Het ligt niet aan het programma maar het komt omdat er geen seeds meer zijn, zoals DHRJ al zei.

Misschien moet je een andere torrent zoeken waar wel seeders zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 28
  • 979

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-08-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb deze torrent opgezocht bij isohunt.com en daar staat wel het volgende (zie bijlage)

post-77589-0-72978400-1345385746_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Het kan zijn dat isohunt nog moet bijwerken als het gaat om seeders ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Heb je wel al je poorten open gezet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

De poorten inderdaad checken, een lagere utorrentversie is ook een optie, utorrent 1.6 bijv. Versie 2 en 3 geven ook veel te veel info over jou door!

De oudere versies vind je hier: http://www.oldapps.com/utorrent.php?old_utorrent=9

Ook bij de oude versies zorgen dat de poort open staat, neem een poortnummer tussen 50000 en 60000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-09-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik als digibeet heb hetzelfde maar dan met bittorrent. Ik ga de film naar keuze downloaden bij isohunt, hij komt in het scherm bij bittorrent en verder gebeurt er niets. Ik heb genoeg trackers om de film te downloaden dus daar ligt het denk ik niet aan.Zou het liggen aan de poorten? Gisteren wel via een andere manier een film gedownload... Bovendien vind ik het lastig om te vinden welk type router ik heb. Helaas krijg ik een voorbeeld van het scherm niet toegevoegd, maar achter DHT staat: wacht op aankondiging en onderaan het scherm bij DHT: wachtend om in te loggen. Zou het dus ook daar aan kunnen liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik denk dat het aan je poorten ligt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Indien men Utorrent gebruik stelt men het best poort 62590 open op de (draadloze)router, ik weet niet juist hoe je het moet doen in Nederland omdat daar andere routers worden gebruikt. deze poort heb ik open gezet op mijn draadloze router van Telenet (België). Ook kan je aanvinken automatische poorttoewijzing bij de installatiehulp, althans dat wordt aanbevolen. Als je dan de test gaat doen kan het wel zijn dat Utorrent aangeeft dat je wel nog kan downloaden maar dat je zogenaamd niet bereikbaar bent, daar moet u geen acht opslaan. Je zal zien dat je wel nog kan uploaden, en dus bereikbaar bent. Maar de poort die aangegeven staat moet ook open staan in je router. Hoe je dat juist moet doen verschilt van router tot router, daarvoor zou je best even de handleiding bij de hand nemen. Weet echter dat je dit niet lichtzinnig mag doen en dus moet weten wat je doet, anders zouden er fouten kunnen gebeuren die het misschien niet meer mogelijk maken om op het net te gaan. Dus volg het best de handleiding van je router. Ik geloof, ben niet zeker, dat er ergens een handleiding staat op het forum maar kan het niet meteen vinden. Indien u de handleiding van u router niet meer zou in bezit hebben, dan zou u eventueel kunnen kijken via Google. Dit aan de hand van de naam van de router, en het type.

Voor gebruikers van Telenet, uit België, die zou ik eventueel wel kunnen helpen indien men dit zou vragen. Wel aan de hand van een PM.

Een handleiding voor Utorrent vindt u hier http://www.duken.nl/...nt-handleiding/

Wat betreft poorten openzetten en dergelijke moet u hier zijn http://www.duken.nl/poorten-openenforwarden-in-routermodem/

bewerkt door Trizomu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...