Spring naar bijdragen

Usenet downloads niet compleet


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-12-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goede middag

Sinds een paar weken actief met Usenet. Ik had toen de volledige serie afgehaald van Quiz me Quick en was overtuigd over het programma dus heb ik mij een account aangemaakt en de betaling voltooid.

Nu wil ik graag bijvoorbeeld Gossip Girl afhalen en ik heb gezien via Spotweb dat Bonless deze heeft staan. Nu via de NBZ bestanden wil ik deze downloaden maar de download geraakt maar niet compleet?

Deze geeft aan dat hij zal beginnen downloaden, maar dan stopt het en kan niet verder. Dit is ook met andere downloads zo, wat is hier aan de hand?

Als ik dan bijvoorbeeld Apple iWorks wil afhalen dan lukt dit wel zonder problemen?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6
  • Reacties 15
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Welke provider heb gebruik je? Welke melding geeft je newssreader?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-12-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoe bedoel je? Ik heb gewoon Usnet gedownload en abbo genomen. Ik woon in België en heb Telenet als provider. In de Usenet downloader kan je verschillende servers proberen, maar is bij allemaal hetzelfde..

Ik werk op een Macbook en dit mag geen probleem zijn bij het gebruik van Usenet.

Ik krijg ook geen meldingen, ik zie gewoon die downloadbars komen en die gaan dan bijvoorbeeld tot 10% en keren dan terug en gaan terug uit ...

bewerkt door Stevitski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Usenet gedownload? Usenet is het download-systeem wat je gebruikt. Ik bedoel wel server gebruik je om te downloaden, en welk programma?

Kan je mij de website geven waarvan je dit "Usenet" hebt gekocht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-12-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goede avond

Ik heb hier alles aangemaakt en betaald: http://nl.usenet.nl/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik ken zelf deze service niet, waarschijnlijk is dit niet hetzelfde als de usenet zoals spotnet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Je wilt dus in het programma van usenet.nl de NZB inladen. Dan zou deze de download moeten starten. Heb je dit met alle downloads? Kan je niet proberen de download in het programma van usenet.nl op te zoeken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-12-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je wilt dus in het programma van usenet.nl de NZB inladen. Dan zou deze de download moeten starten. Heb je dit met alle downloads? Kan je niet proberen de download in het programma van usenet.nl op te zoeken?

Dit doe ik, maar ik vind meer bestanden op spotnet NBZ dan in de client van Usenet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  696
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De site doet gelijk alarmbellen rinkelen en waar rook is is vuur.

Er zijn denk ik betere alternatieven.

Verder lijken eerder betrouwbare waarden nu ook problemen te geven.

bewerkt door yihaa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 696

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-12-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat is voor mij dan de beste oplossing? Ik ben vooral op zoek naar films en series... Ik heb een mac en ben bereid max 10 à 12 euro per maand te betalen voor een dienst?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Je kan Spotlite gebruiken voor de Mac, hiermee kan je spots downloaden en kan je dus zien wat er op usenet word gespot aan downloads.

Je kan SABnzbd gebruiken om je bestanden van usenet te downloaden, dit programma is er ook voor de Mac.

Je kan een account nemen bij Eweka (ik dacht €7 per maand voor een abbo), deze kan je gebruiken om de spots te downloaden in Spotlite en te gebruiken in SABnzbd om de gespotte downloads van usenet te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Zomby.... Misschien linken naar onze handleidingen ? Van bijvoorbeeld spotlite :P

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  39
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  697
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Volgens mij komt dit doordat nieuwsgroepen als Eweka met name( in mijn geval) bewust de boel saboteren dmv "Notice Takedown"

Dus bewust ervoor zorgen dat je niet kan binnenhalen. Heel zwakzinnig van Eweka want abonnementen worden met bosjes opgezegd.Ik zeg goed bezig Eweka :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 39

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Volgens mij komt dit doordat nieuwsgroepen als Eweka met name( in mijn geval) bewust de boel saboteren dmv "Notice Takedown"

Dus bewust ervoor zorgen dat je niet kan binnenhalen. Heel zwakzinnig van Eweka want abonnementen worden met bosjes opgezegd.Ik zeg goed bezig Eweka :lol:

Of ze worden gedwongen door BREIN en dergelijke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik hoor inderdaad dat Eweka gebruikers er "extra" last van ondervinden. Het lijkt wel alsof deze meer verzoeken krijgen als andere / kleinere usenet aanbieders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik zit hier met de IPv6 testserver van XS News en Newszilla (XS4ALL IPv6 testserver) heb nog geen problemen. Ook met de een gratis account van XS Usenet geen problemen.

Ik denk omdat Eweka bijna 1 van de grootste is dat ze die het eerst gaan lastig vallen (net zoals bij The Pirate Bay).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • Stockbox heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...