Spring naar bijdragen

NZBox.tv


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Voor mijn eigen gemak heb ik een dienst gebouwd die het mogelijk maakt om nzb's van nieuwe tv serie (amerikaans) afleveringen naar je google drive te laten kopieren. Het is vrij simpel, maak een account aan, volg tv series en ontvang nzb's wanneer er nieuwe afleveringen zijn. Daarnaast is het ook mogelijk om tv shows te browsen en nzb's voor specifieke afleveringen naar je google drive te kopieren.

Het kopieren van oudere afleveringen werkt nog niet altijd soepel (lastig om oudere afleveringen te vinden op index sites) maar hier wordt aan gewerkt. Het ontvangen van nieuwe afleveringen als nzb in je google drive werkt perfect. Dagelijks worden de nzb bestanden (van nieuwe afleveringen) van de series (die je volgt) naar je drive gekopieerd. Ideaal dus om je series bij te houden.

Check http://nzbox.tv en oordeel zelf!

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Voor nu ziet het eruit als reclame. Graag zou ik wel wat meer willen weten.

Kan ik zoiets ook gebruiken als search provider voor mijn Sickbeard.

Topic is voorlopig GOEDGEKEURD door mij.

Sent from my iPhone 6S using TapaTalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.931
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Zoals Releases aangeeft: Hoewel het erg als reclame voelt is het best een toffe dienst. Ziet er goed uit en lijkt ook wel een toekomst te hebben :goed: Topic is goedgekeurd aangezien het ook erg op Duken.nl sluit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het is een gebundelde dienst van verschillende diensten. Zo maak ik gebruik van tvrage en trakt.tv om informatie van de series en afleveringen op te halen. Iedere dag checkt nzbox of er nieuwe afleveringen zijn voor de series die gevolgd worden door gebruikers. Wanneer gebruikers hun google drive account gekoppeld hebben dan kopieert nzbox meteen een nzb (komt vanaf een nzbindexer dienst) van die aflevering naar de google drive folder van de gebruiker.

Als je een account hebt kun je bij je instellingen kiezen of je dit aan wilt zetten of niet. Daarnaast kun je ook kiezen of je hd (720) of normale kwaliteit nzb's wilt ontvangen.

De site bevat hier en daar wat reclame banners, dit is omdat ik wat verdiensten wil genereren om mn vps te betalen.

Koppeling met sickbeard is niet mogelijk maar zou kunnen in de toekomst.

bewerkt door NZBox.tv
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mooi idee! Als je een serie volgt lijkt mij dit erg handig.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...