Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:




Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik vroeg me af of er iet met Duken.nl is. De site laadt namelijk heel erg sloom. Ook lukt het soms zelfs niet om op het forum te komen:

http://www4.picturepush.com/photo/a/11935457/640/11935457.bmp

http://www4.picturepush.com/photo/a/11935472/640/11935472.bmp

Groetjes

PS: Hoop dat het posten lukt, de site is zo sloom....

bewerkt door DukeNPDA
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nu het gelukt is om het te posten lijkt het ook al weer goed te zijn... :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

Bedankt voor het melden. Blijkt een probleem bij cloudflare.

CloudFlareStatus (@CloudFlareSys) heeft getweet om 3:42 PM on vr, jan. 11, 2013:Investigating a hardware failure in fra Affecting location: Frankfurt, DE(

Veel sites ondervinden de 502 melding. Maar t lijkt nu al beter te gaan. Wel erg blij dat je hert meldt! :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Graag gedaan hoor!

Maar alles lijkt inderdaad alweer goed te zijn... Heb geen problemen meer. :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Heey ik kan al heel lang niet meer op duken.nl komen. Niet via de pc, mobiel, mobiel internet alleen via deze proxy. Enig idee hoe dit komt?

Deze webpagina is niet beschikbaar

De webpagina op http://www.duken.nl/forums/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.

Fout 137 (net::ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED): Onbekende fout

Krijg ik met chrome en andere browsers kunnen ook niet laden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

T-mobile?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

t-mobile blijft bij mij ook problemen geven, vandaag ook even problemen met verbinden via wifi na 10 minuten kon ik er wel weer op

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

Wat vervelend dhrj, het lijkt erop dat sommige kleine providers een probleem hebben met de dns van cloudflare. Je kan DukeN.nl namelijk niet vinden. Wil je een traceroute naar www.duken.nl doen?

Bij welke provider zit je ? Kan je de traceroute hier plaatsen? Ik heb het bij cloudflare aangemeld. Ik zoek echt zo een traceroute.

Dat doe je via start -> cmd -> tracert www.duken.nl

https://support.cloudflare.com/entries/22050846-how-do-i-run-a-traceroute

Hierin zie je het pad / server ips welke DukeN.nl proberen te benaderen. Thx

Zou je na het uitvoeren van de tracert je dns kunnen aanpassen? Dit vraagt cloudflare namelijk om te kijken of het dan goed werkt. Gebruik bijvoorbeeld de google dns

(you might want to see if having them change to something like GoogleDNS or OpenDNS resolves the issue).

Zou geweldig zijn als je dit kan testen. Bedankt!!!!!!!!

Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

bewerkt door DukeNPDA
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

T-mobile?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Ja tmobile dns kan DukeN.nl ook nog niet bereiken. :'(

Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik kan hem met Telfort (KPN netwerk) gelukkig wel gewoon vinden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

Ja het is nu tmobile en nog 1 andere, zo gaar

Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.932
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Helaas nog geen antwoord van DHRJ.

Iemand die dit kan doen? Even je t-mobile telefoon een wifi netwerk laten delen met je laptop.

Dan zou je ook niet op duken.nl moeten kunnen komen. Kan je dan traceroute doen?

http://www.duken.nl/forums/index.php?app=core&module=modcp&fromapp=members&tab=iplookup&ip=84.107.229.26

Ik heb dit nodig voor Cloudflare en mijn telefoon ligt bij HTC wegens reparatie :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ik zou het graag willen doen alleen heb nog maar 10MB internet over deze maand en de maand duurt voor mijn abbo nog 10 dagen :|

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.932
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Ja maar een tracert is 0.000001 kb :P

Je moet natuurlijk dan niet op je laptop Windowsupdates draaien ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ik zal het zometeen in tussenuur even voor je doen.

Leuk zo'n ict opleiding hele dag laptop voor je neus :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.932
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Heel heel graag, dan kan ik verder met Cloudflare. Deze wachten op een tracert van een ISP waar het niet werk.

Misschien dat er nog een lid is die dit kan doen?! Bedankt bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ik krijg deze melding:

Kan naam van doelsysteem duken.nl niet omzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

Heb je een screenshot voor mij?

Thx

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ja moet ik het even opnieuw doen

EDIT: knipselmk.png

bewerkt door shadowwatch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.932
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Geweldig thx!

Kan je ook nog www.duken.nl doen... sorry hoor :P Dan kan ik ze nu doorsturen. Je bent geweldig

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

had ik ook al geprobeerd zelfde resultaat

netzoals http://duken.nl

moet je toch nog screenshot van hebben of niet perse nodig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.932
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Nee niet nodig dan bedankt man echt!

Cloudflare kan nu verder kijken, maar zover ik kan zien is dit echt een probleem bij de lokale ISP :( kak!

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik had zojuist ook een foutmelding. Een refresh hielp daarbij wel, maar toch een screenshot:

http://imgur.com/noVzY.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.932
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Bedankt voor de info en de screenshot. Ik ga de logs even na, lijkt op een kleine hickup.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.932
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

had ik ook al geprobeerd zelfde resultaat

netzoals http://duken.nl

moet je toch nog screenshot van hebben of niet perse nodig?

Cloudflare heeft het over een 'recursive DNS issue" zegt mij (nog niet) zo veel.

Ze hebben nog een laatste vraag, een tracert vanaf een niet werkende ISP met de Google DNS ingesteld. Dit hoeft alleen in Windows Niveau. Dat je dus als DNS 8.8.8.8 gebruikt.

Is iemand die dit nog wil / kan testen. Misschien nog 1x shadowwatch ?! Zou geweldig zijn! Thx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV Gebruiker: JanDeVries77 Onderwerp: Waarom doet mijn Bluetooth het niet meer? Hulp nodig! Hey allemaal, Ik heb een probleem met mijn telefoon. Mijn Bluetooth doet het niet meer! Ik kan geen apparaten meer verbinden en alles wat ik probeer helpt niet. Iemand een idee wat ik kan doen? Heel frustrerend! Alvast bedankt voor de hulp! Expert: TechGuru123 Hey JanDeVries77, Oh man, dat is echt vervelend! Bluetooth-problemen kunnen een aantal oorzaken hebben, maar ik help je graag ontrafelen wat er aan de hand kan zijn. Herstart je telefoon: Soms is het zo simpel als je telefoon opnieuw opstarten. Dit kan kleine foutjes oplossen. Controleer op updates: Zorg ervoor dat je de laatste software-update hebt. Soms zijn er bugs die al opgelost zijn in nieuwere versies. Vergeet en verbind opnieuw: Ga naar je Bluetooth-instellingen en vergeet het apparaat waarmee je probeert te verbinden. Probeer het daarna opnieuw te koppelen. Bluetooth inschakelen: Kijk of Bluetooth wel echt aan staat. Soms kan het in de war raken en weer even uitgezet moeten worden. Reset netwerkinstellingen: Als niks helpt, kun je overwegen om je netwerkinstellingen te resetten. Dit klinkt misschien eng, maar het lost vaak hardnekkige problemen op. Je verliest wel opgeslagen Wi-Fi-wachtwoorden, dus houd daar rekening mee! Hopelijk helpt dit! Laat het weten als je meer vragen hebt of als niks werkt. Succes! Gebruiker: LisaDeZomer Super handige tips! Ik had dit laatst ook met mijn headset. Maar de tips van TechGuru123 hielpen toen heel goed. Gewoon even resetten en weer proberen! Gebruiker: BasMetDeKijker Ik had ook een Bluetoothprobleem. Soms lag het gewoon aan de afstand. Zorg dat de apparaten dicht bij elkaar zijn. Dat hielp bij mij! Gebruiker: JanDeVries77 Thanks allemaal! Ben dit nu aan het proberen. Tot nu toe gelukt met een van m’n speakers, maar niet met mijn smartwatch. Iemand nog andere ideeën? Expert: TechGuru123 Oh, cool! Fijn dat je een van de apparaten weer aan de praat hebt. Voor je smartwatch, kijk eens of je de app op je telefoon moet bijwerken of misschien de Bluetooth op de watch zelf even aan en uit zetten. Soms moet je ook even op de knop drukken om verbinding te maken. Gebruiker: ElsDeKraai Heb hetzelfde gehad met mijn smartwatch. Had ‘m een tijd niet gebruikt en toen deed hij het ook gewoon niet meer. Reset de watch en alles werkte weer top! Gebruiker: JeroenZ Misschien een rare vraag, maar heb je de batterij al gecontroleerd? Als de batterij van je smartwatch bijna leeg is, connect hij soms ook niet. Gebruiker: LisaDeZomer Ja, dat is een goeie, JeroenZ! Bij mij was de batterij ook het probleem. Gewoon even opladen en hij doet het weer. Gebruiker: JanDeVries77 Jullie zijn geweldig! Heb net op de smartwatch gekeken, batterij was echt bijna leeg. Ga nu opladen. Thanks voor alle tips, ik laat weten of het werkt! Gebruiker: TechGuru123 Mooi zo, JanDeVries77! Houd ons op de hoogte. Succes! Gebruiker: BasMetDeKijker Als het echt niet lukt, kun je altijd nog even de fabrikant bellen. Die kunnen vaak ook goed helpen. Gebruiker: ElsDeKraai Ja dit forum is top! Krijg je zoveel verschillende tips. Succes met alles, Jan! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom werkt mijn emulator niet en hoe kan ik het oplossen? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn emulator. Het start niet op en ik krijg steeds een foutmelding. Ik heb al geprobeerd om het opnieuw te installeren, maar dat helpt niet. Heeft iemand hier tips of iets wat ik kan proberen? Ik wil zo graag weer mijn oude favorites spelen! Expert_1985: Hey GamePeter! Ik kan je helpen. Het is eigenlijk best wel vaak voorkomend dat emulators niet goed werken. Hier zijn een paar dingen die je kunt checken: Systeemvereisten: Kijk eerst of je pc of console eigenlijk wel sterk genoeg is voor de emulator. Soms heb je meer RAM of een betere videokaart nodig dan je denkt. Update de emulator: Zorg ervoor dat je de laatste versie van de emulator hebt. Ontwikkelaars fixes doorvoeren voor bugs, dus updatet is super belangrijk. Configuratie-instellingen: Check je instellingen. Soms kunnen foutieve instellingen problemen veroorzaken. Reset ze naar de fabrieksinstellingen of kijk of er alvast een configuratietutorial is voor jouw specifieke emulator. Bestandstype: Zorg ervoor dat de spellen die je probeert te spelen de juiste extensies hebben (zoals .iso of .rom, afhankelijk van de emulator). En dat ze niet corrupt zijn, dat kan ook een probleem zijn! Drivers: Kijk ook of al je drivers up-to-date zijn, vooral de grafische kaart. Verouderde drivers kunnen problemen geven met de weergave. Probeer deze dingen eens en laat weten wat je vindt! NinaSwitch: Thanks voor de tips, Expert_1985! Ik heb dit probleem ook wel eens gehad. Bij mij hielp het echt om de grafische instellingen te veranderen. Heb je dat al geprobeerd, GamePeter? Gamernick123: Yo, ik had ook een emulator die niet wilde opstarten. Uiteindelijk was het gewoon de antivirus die ‘m tegenhield, haha. Check je antivirusinstellingen eens, misschien blokkeert die je emulator wel! GamePeter: Dank jullie! Heb al het een en ander geprobeerd. Driver update gedaan en ik ga nu ook de antivirus eens checken, wie weet helpt dat! LindaLovesGames: Ik ben geen expert, maar soms helpt het ook om je schijfopruiming te doen. Als er teveel rommel op je pc staat, kan dat invloed hebben op de prestaties. Zeker het proberen waard! CrazyGamer84: Klinkt allemaal goed, maar ik had een andere oplossing. Gewoon opnieuw downloaden en installeren van de emulator heeft bij mij alles opgelost. Was echt snel! NinaSwitch: Ja, dat zou kunnen! Maar als je emulator al goed werkte, zou ik niet zomaar alles opnieuw downloaden. Dat kan tijd en moeite kosten. Probeer eerst die kleine dingen! Jappie98: Als je ooit langs de instellingen loopt, zet dan ‘full screen’ of ‘compatibiliteitsmodus’ aan of uit, afhankelijk van wat je al geprobeerd hebt. Dat kan je emulator soms weer tot leven brengen! Gamernick123: Inderdaad! Die compatibiliteitsmodus kan echt het verschil maken. Heb je al eens jouw systeeminformatie gecheckt, GamePeter? Soms moet je gewoon een beetje experimenteren met die instellingen. GamePeter: Thanks, iedereen! Ik ga even verder experimenteren. Hopelijk kan ik snel weer spelen. Jullie tips zijn echt nuttig geweest! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom heb ik een VPN nodig bij het downloaden van torrents? Gebruiker123: Hey allemaal! Ik heb een vraag over torrents. Waarom heb ik eigenlijk een VPN nodig als ik torrents wil downloaden? Ik snap er niet zoveel van en wil het gewoon veilig houden. Alvast bedankt! ExpertTorrents: Hey Gebruiker123! Goede vraag! Laten we het een beetje simpel houden. Een VPN, of Virtual Private Network, is basically een soort schuilplek voor je internetverbinding. Hier zijn een paar redenen waarom je het zou willen gebruiken bij torrents: Privacy: Zonder VPN kan iedereen zien wat je doet op internet. Je internetprovider (ISP) kan je downloaden volgen, en dat willen we niet, toch? Met een VPN worden je gegevens versleuteld, dus niemand kan zien wat je downloadt. Veiligheid: Torrents kunnen soms gevaarlijk zijn. Je weet nooit wie er aan de andere kant van de verbinding zit. Een VPN helpt om te voorkomen dat kwaadwillenden je IP-adres of persoonlijke info te pakken krijgen. Geoblocking omzeilen: Sommige torrents zijn mogelijk geblokkeerd in jouw land of regio. Met een VPN kun je je locatie veranderen, zodat je toegang hebt tot meer inhoud. Voorkomen van throttling: Soms beperken ISP’s je snelheid als ze zien dat je torrents downloadt. Met een VPN ziet je ISP niet wat je doet, waardoor je normaal gesproken je snelheid behoudt. Dus samengevat: een VPN beschermt je privacy, biedt meer veiligheid, laat je toegang krijgen tot meer bestanden, en helpt je om je internetsnelheid op peil te houden. Dus, zeker de moeite waard om er eentje te gebruiken! Karel1984: Thanks voor de tips, ExpertTorrents! Ik had ook gehoord dat sommige torrents niet werken als je een VPN aan hebt. Klopt dat? SarahP: Ja, dat klopt Karel. Sommige torrents zijn inderdaad moeilijk te downloaden met een VPN aan. Maar meestal kun je gewoon een andere server proberen of de instellingen van je VPN aanpassen. Je moet gewoon even uitproberen wat het beste werkt! JeroenV: Ik ben nog niet echt bekend met VPN’s. Heb je er eentje nodig voor elke download? Of is het speciaal voor torrents? ExpertTorrents: Goede vraag, JeroenV! Een VPN is niet alleen voor torrents, maar het is gewoon handig voor bijna alles wat je online doet! Of je nu streamt, surft, of iets anders doet, je kunt er altijd wel voordeel uit halen. Maar voor torrents is het extra belangrijk vanwege de privacy! Marieke1999: Ik download eigenlijk nooit torrents, maar deze info is echt nuttig! Denk dat ik ook maar een VPN ga proberen. Heb je nog aanbevelingen voor goede VPN’s? Jasperthegamer: Ja, zeker! Er zijn veel goede VPN’s, zoals NordVPN en ExpressVPN. Die hebben meestal goede reviews en zijn makkelijk te gebruiken. Maar let op dat je een betrouwbare kiest, anders kan je beter zonder! Liesje: Haha, ik vond het altijd zo’n gedoe om een VPN aan te zetten. Maar na wat ik heb gelezen, ga ik het zeker proberen. Thx guys! Maxu: Zou het ook werken als ik een gratis VPN gebruik? Of zijn die echt niet veilig? ExpertTorrents: Maxu, veel gratis VPN’s zijn niet veilig! Ze kunnen je gegevens verkopen of je snelheidslimieten opleggen. Ik zou aanraden om voor een betaalde optie te gaan voor betrouwbaarheid en veiligheid. Karel1984: Thanks voor het antwoorden! Ik ga deze tips zeker volgen. Gebruiker123: Super bedankt iedereen voor de info! Voelt een stuk zekerder nu. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • peters heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...