Jump to content
Maikuul

Microsoft office 2010 helemaal verwijderen.

Recommended Posts

Hallo,

Een vriend van mij heeft een nieuwe laptop gekocht, Windows 8.

Hij vroeg mij om Microsoft Office 2010 erop te zetten.

Omdat ik vergeten ben de meegeleverde proefversie van Office eerst te verwijderen, werkt het nu niet meer.

In het configuratiescherm staat nu dat Microsoft Office 2010 Professional is geïnstalleerd maar dit is niet correct omdat de installatie halverwege is mislukt.

Office verwijderen lukt niet omdat hij maar half is geïnstalleerd, zelf niet met Revo - Uninstaller.

Kan iemand me helpen om Office helemaal te verwijderen?

Alvast bedankt,

FixIT heeft het probleem inderdaad opgelost, dankjewel voor je hulp!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By predator
      hallo
      ik heb office 2019 geiinstaleerd op men laptop,maar nou weet ik mijn wachtwoord niet meer.
      Het email adres dat ik gebruik is van een provider waar al een anderhalf jaar niet meer klant ben,maar het adres nog gebruiken.
      Hoe kom ik achter het wachtwoord van het email adres?
      mvg
    • By ruud123
      hoi 
      ik ben nieuw hier en zit met een probleem , ik heb de laatste nieuwe office  van november  gedownload maar na installatie blijft ie zeuren om een microsoft account
      hoe kan ik dit oplossen?
      ps. ik had de oude versie geuninstalled en de nieuwe als admin uitgevoerd
      groeten
      ruud
    • By twogirls
      Ik heb Office Professional 2016, maar de Engelstalige versie. Ik zou heel graag deze in het nederlands willen gebruiken.
      Ik heb bij microsoft het talenpakket Nederlands gedownload, maar het lukte niet om deze te installeren. Ik kreeg telkens een foutmelding.
      https://support.office.com/nl-nl/article/Language-Accessory-Pack-voor-Office-82ee1236-0f9a-45ee-9c72-05b026ee809f
      Iemand een idee hoe ik het kan omzetten naar het Nederlands of waar ik een Nederlandstalige versie kan vinden?
      Bedankt
    • Guest majos
      By Guest majos
      Hallo,

Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd met Windows 10.
      Nu heb ik er ook office 2016 er op gezet, hij doet het prima, alleen mijn contactpersonen heeft hij niet mee genomen, heel raar.
      Heb office er af gehaald en opnieuw er op gezet met office 2013, maar weer geen contactpersonen.
      Nu heb ik dezelfde handelingen gedaan op mijn laptop en daar staan mijn contactpersonen er wel op.
      Weet iemand een oplossing?
  • Hebben wij jou kunnen helpen? Help ons ook met een donatie naar wens. Met jouw donatie kunnen we verbeteringen doorvoeren op de website voor de bezoekers en leden. Bedankt! :roos:

Donatie via Tikkie

donatie.png

• Latest news

• Nu op het forum

• EliteNZB weer uit de lucht? Gesloten, opgedoekt of onderhoud? Iemand enig idee?  
    • Naast het verwijderen van zoveel mogelijk van hun geüploade torrents, kwamen de drie afzonderlijke uploaders (en twee andere teamleden) overeen BREIN elk 15.000 euro te betalen als onderdeel van een schikking. De 42-jarige man uit Zuid-Holland waar het nu in deze zaak om gaat had nog geen enkele aflossing gedaan in tegenstelling tot de anderen en moet nu vanaf Oktober van dit jaar maandelijks 100 Euro gaan betalen. Uit het rechtbankverslag moet het gaan om het uploaden van duizenden titels waaronder The Revenant met Leonardo DiCaprio en Nederlandse titels als Gooische Vrouwen 2, het nieuwe muziekalbum van Anouk Queen for A Day alsmede TV-series zoals The Walking Dead. Engelstalige films werden door de groep voorzien van ongeautoriseerde Nederlandse ondertitels vervaardigd door anderen uit de releasescene om de producten geschikt te maken voor de illegale Nederlandse markt. Sommige van de torrents voor die titels werden meer dan 470,000 keer gedownload
    • De top 10 meest gedownloade films van de periode 24 juni tot 30 juni. Deze week staat de film ‘Dumbo’ bovenaan, gevolgd door ‘Brightburn’ en ‘Escape Plan: The Extractors’ maakt de top drie weer compleet. Week 26 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Dumbo is voor de tweede keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of streamen van films en series. Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (1) Dumbo 6.5 / trailer 2 (…) Brightburn (Subbed HDRip) 6.4 / trailer 3 (…) Escape Plan: The Extractors 4.5 / trailer 4 (3) Captain Marvel 7.1 / trailer 5 (…) Toy Story 4 (HDCam) 8.5 / trailer 6 (2) Pokémon Detective Pikachu 6.9 / trailer 7 (5) Us (Subbed HDRip) 7.2 / trailer 8 (7) Avengers: Endgame (HDCam) 9.1 / trailer 9 (10) Glass 6.9 / trailer 10 (6) Murder Mystery 6.1 / trailer Het topic van de meest gedownloade film vinden we hier: De trailer van de meest gedownloade film:   Toon volledig nieuwsbericht
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Five Feet Apart

• Romantiek
    • Drama

Long Shot

• Komedie
    • Romantiek

De Libi

• Komedie

Dark Phoenix

• Sciencefiction
    • Actie