Spring naar bijdragen
Duken

Popcorn Time downloaden - Gratis de nieuwste films kijken met Popcorn Time

Recommended Posts

Strak! Zal het thuis gelijk even proberen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Awesome, dit programma ga ik zo effe uitproberen.

Thanks Duken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe zit het met de kwaliteit? Vaak met dat streaming geneuzel is het wel ondermaats vergeleken met een blu-ray rip van 10GB

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hoe zit het met de kwaliteit? Vaak met dat streaming geneuzel is het wel ondermaats vergeleken met een blu-ray rip van 10GB

Denk dat het deels te maken heeft met je intetnetsnelheid

Maar als ik de tekst zo lees dan streamt het programma een normale film torrent, hoe het met de kwaliteit zit zou ik nog niet weten. Ik ga later vanavond het programmatje even testen en dan laat ik weten of het wat is

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Glasvezel 200 Mbit is meer als zat verder, dus dat heeft geen impact op de prestaties. Uiteraard bedraad aangesloten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit werkt echt als de brandweer. Keihard full Hd en binnen 30 SECONDEN starten bij mij de films. Je kan ze zelfs skippen en doorspoelen.

Damn nice.... Subs alleen niet altijd in het Nederlands. Maar dat komt vast nog! Top pakket :-)

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit ga ik proberen! Klinkt super!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alleen hoe komen de Nederlandse ondertitels er onder??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Popcorn Time ik wil dit op mijn pc installeren maar dat lukt niet ik heb een i7 systeem

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Popcorn Time ik wil dit op mijn pc installeren maar dat lukt niet ik heb een i7 systeem

Zou je iets specefieker willen zijn?

- wat lukt er niet?

Foutmeldingen?

Welk besturingssysteem heb je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja het is me toch gelukt alleen krijg ik geen nl ondertiteling kan je dat ergens instellen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

"Popcorn Time streamt films door ze te downloaden uit de torrentdatabase van YIFY" Lees ik. YIFY staat bekend om het comprimeren van 1080p en 720p films tot 1,5GB met weinig kwaliteit verlies. DTS zit er dan natuurlijk niet in, maar het is zeker beter dan een xvid!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sjeeessss, dit werkt inderdaad echt als de brandweer!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja... ik vraag mij af hoelang dit blijft draaien. Het werkt net even te makkelijk en goed en goede kwaliteit. Nu nog Nederlandse subtitels :)

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Bij mij werkt ie ook nog niet. Als ik hem opstart krijg ik een fractie van een seconde een venster te zien en dan sluit ie hem af. Heb mijn virusscanner uitgezet maar dat werkte ook niet. Iemand een geweldige ingeving misschien?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een vraagje. Bij mij hapert hij redelijk veel.. Kan dit door mijn internetverbinding te maken hebben? Of iemand een idee? Alvast bedankt voor de tips!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

heb je dit zowel op 720p als 1080?

Wat gebeurt er als je de film enige tijd pauzeerd. Loopt hij daarna wel goed door?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, kijk hem vooral op 720p en dan is het haperen en dan weer 4 seconden beeld..

Met pauzeren maakt dat niet uit helaas. Zou dit aan mijn uploadsnelheid kunnen liggen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja, kijk hem vooral op 720p en dan is het haperen en dan weer 4 seconden beeld..

Met pauzeren maakt dat niet uit helaas. Zou dit aan mijn uploadsnelheid kunnen liggen?

Zou je op speedtest.net een 'run' kunnen doen en dan het resultaat hier posten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

iemand een idee om dit op een linux-pc te installeren? Heb een linux distro draaien op een pc'tje onder mn tv alleen geen idee hoe ik dit installeer :P (distro is Elementary OS)

Verder is het echt een geniaal programma!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zojuist de test gedaan! Hopelijk kan iemand me vertellen waardoor dit komt en/of wat ik kan verbeteren?

Hierbij het resultaat: http://www.freebits..../830speedpc.png

In principe zou dat snel genoeg moeten zijn.

Wellicht heb je een wat oudere of minder goede pc? Op mijn oude PC draait dit programma ook niet vloeiend...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Werkt heerlijk op een 50mbit verbinding hier! Super programma, nu nog series er op :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Patrickj
      Goedemiddag, hebben jullie enig idee wat op dit moment de beste/veiligste versie is van popcorntime? Ik heb de .sh versie(3.10) alleen bij tv-series heb ik alleen audio en blijft het beeld zwart. Films kan ik wel kijken alleen in de loop van de film lopen de audio en beeld niet helemaal synchroon.. zag op reddit het zwarte beeld bij series al wel aangekaart worden, maar nog geen reacties. Hopelijk weet iemand van jullie iets?
    • Door Eeeeeek1972
      Graag in deze bijdragen sites plaatsen die werken en waar bekende posters hun content bekend maken, zoals QoQ etc.
      momenteel gebruik ik
      elitenzb.info
      newzbin.org
      iceworld.online

PB /DM mag als het wat gevoelig ligt 🙂

• Door Meh Meh
      Veel mensen denken dat Popcorn Time een aantal jaar geleden is gestopt. Dat klopt, alleen hebben de beheerders van het streaming video platform het script van Popcorn Time met de hele wereld gedeeld. Dankzij dat script, zijn er vele mensen die hun eigen Popcorn Time dienst hebben opgezet. Vandaag de dag zijn er dus vele verschillende apps, maar er zijn slechts 2 versies die echt goed zijn. In dit artikel nemen wij popcorn-time.to als voorbeeld, maar popcorntime.sh/nl werkt bijna hetzelfde en is ook uitstekend.
      Hoe werkt Popcorn Time?
      Als je de app hebt geinstalleerd, kan je direct beginnen. Je zoekt naar een film of serie en zet eventueel ondertiteling aan. Je moet dan even wachten tot de videostream is geladen. Hoe lang dat duurt is afhankelijk van het aantal mensen die dezelfde film of serie delen. Als er veel seeders en peers zijn en je internetverbinding snel is, kan je na enkele minuten al kijken naar hetgeen je wilt zien. Popcorn Time download namelijk de eerste stukjes van een film of serie eerst, zodat je zo snel mogelijk kunt beginnen met kijken. Popcorn Time is niet alleen voor Windows. Het programma is geschikt voor allerlei platformen, waaronder Android, Mac, iOS en Linux distributies, zoals onder andere Mint en Ubuntu. Je kan dus met een desktop, laptop, Android smartphone of tablet, een iPhone en iPad gebruik maken van Popcorn Time. Veel mensen pakken een tablet en gaan in bad een filmpje kijken. Dat kan natuurlijk maar de meeste tablets zijn niet waterdicht.
      Popcorn Time installeren
      De installatie voor Windows is erg simpel. Je download het installatiepakket en installeert deze. Daarna kan je direct beginnen met kijken. Op iOS en Android systemen kan de app ook makkelijk worden geinstalleerd, alleen moet je dan op een aantal dingen letten. Wij hebben daarom een korte video handleiding gemaakt voor mensen die Android gebruiken. Mogelijk volgt een handleiding voor iOS in de nabije toekomst.
      Gebruik altijd een VPN
      Als je een film of serie met Popcorn Time opstart, krijg je altijd een waarschuwing, "gebruik een VPN!". Je moet een VPN aanzetten, anders is je identiteit te achterhalen. De makers van Popcorn Time hopen dat je doorklikt en hun VPN dienst gaat gebruiken, dan verdienen ze namelijk wat geld aan je. Helaas is de VPN die door ze wordt aangeboden niet zo goed. Maar ze hebben wel gelijk, als je films en series download, via nieuwsgroepen, torrents of Popcorn Time, kan je, je eigen IP adres beter niet delen. Als je een goede VPN aanbieder zoekt, probeer dan Private Internet Access eens. De prijs is erg laag, de bescherming is uitstekend. Ook ipvanish is een goede VPN aanbieder, die ook niet al te duur is.
      Video handleiding van Popcorn time

View full nieuwsbericht
    • Door Meh Meh
      Veel mensen denken dat Popcorn Time een aantal jaar geleden is gestopt. Dat klopt, alleen hebben de beheerders van het streaming video platform het script van Popcorn Time met de hele wereld gedeeld. Dankzij dat script, zijn er vele mensen die hun eigen Popcorn Time dienst hebben opgezet. Vandaag de dag zijn er dus vele verschillende apps, maar er zijn slechts 2 versies die echt goed zijn. In dit artikel nemen wij popcorn-time.to als voorbeeld, maar popcorntime.sh/nl werkt bijna hetzelfde en is ook uitstekend.
      Hoe werkt Popcorn Time?
      Als je de app hebt geinstalleerd, kan je direct beginnen. Je zoekt naar een film of serie en zet eventueel ondertiteling aan. Je moet dan even wachten tot de videostream is geladen. Hoe lang dat duurt is afhankelijk van het aantal mensen die dezelfde film of serie delen. Als er veel seeders en peers zijn en je internetverbinding snel is, kan je na enkele minuten al kijken naar hetgeen je wilt zien. Popcorn Time download namelijk de eerste stukjes van een film of serie eerst, zodat je zo snel mogelijk kunt beginnen met kijken. Popcorn Time is niet alleen voor Windows. Het programma is geschikt voor allerlei platformen, waaronder Android, Mac, iOS en Linux distributies, zoals onder andere Mint en Ubuntu. Je kan dus met een desktop, laptop, Android smartphone of tablet, een iPhone en iPad gebruik maken van Popcorn Time. Veel mensen pakken een tablet en gaan in bad een filmpje kijken. Dat kan natuurlijk maar de meeste tablets zijn niet waterdicht.
      Popcorn Time installeren
      De installatie voor Windows is erg simpel. Je download het installatiepakket en installeert deze. Daarna kan je direct beginnen met kijken. Op iOS en Android systemen kan de app ook makkelijk worden geinstalleerd, alleen moet je dan op een aantal dingen letten. Wij hebben daarom een korte video handleiding gemaakt voor mensen die Android gebruiken. Mogelijk volgt een handleiding voor iOS in de nabije toekomst.
      Gebruik altijd een VPN
      Als je een film of serie met Popcorn Time opstart, krijg je altijd een waarschuwing, "gebruik een VPN!". Je moet een VPN aanzetten, anders is je identiteit te achterhalen. De makers van Popcorn Time hopen dat je doorklikt en hun VPN dienst gaat gebruiken, dan verdienen ze namelijk wat geld aan je. Helaas is de VPN die door ze wordt aangeboden niet zo goed. Maar ze hebben wel gelijk, als je films en series download, via nieuwsgroepen, torrents of Popcorn Time, kan je, je eigen IP adres beter niet delen. Als je een goede VPN aanbieder zoekt, probeer dan Private Internet Access eens. De prijs is erg laag, de bescherming is uitstekend. Ook ipvanish is een goede VPN aanbieder, die ook niet al te duur is.
      Video handleiding van Popcorn time

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Als je een Android telefoon of iPhone hebt, moet je voor alles een App downloaden in de App store en dat kan je met een Smart TV ook als je wi-fi hebt. Maar zoals ik eerder al heb gezegd, zal je daarvoor zelf de gebruiksaanwijzing van je TV even goed door moeten lezen, want volgens de Gebruiksaanwijzing zitten er op jouw TV al een aantal geïnstalleerde app's, waaronder Netflix, YouTube, Spotify, Amazon Prime Video en Plex en een ingebouwde Mediaplayer die ook 4k af moet kunnen spelen. Je moet alleen op je afstandsbediening even het juiste knopje vinden om die app onderin je balk te selecteren.
    • Apps die je op de tv kunt installeren zijn bijvoorbeeld Plex en Emby. In veel gevallen kun je ze via de app store van de tv op de tv installeren. Zelf heb ik een lange tijd Emby op me Smart TV gebruikt, en dat werkte prima.
    • Dank je wel Drifter, Klopt er zit een mediabox bij met HDMI aansluitingen. zover was ik.😁 Daar heb ik de harde schijf nu op aan gesloten en die speel gewoon af.maar geen 4k Harde schijf is: (Intenso Memory Center Desktop Harddisk 3 TB. USB 3.0 (USB 2.0 compatible) ) Maar daar schrijf je weer iets een videoplayer app, ja waar haal ik die vandaan en hoe krijg je zoiets op je TV. Voor mijn gevoel wordt het steeds ingewikkelder.maar ja daar ben ik dan ook een vrouw voor 😜 Ik heb al aan mijn kennissen gevraagd maar helaas is voor hun ook allemaal nieuw denken wel heel goed na voor ze ook een nieuwe TV aanschaffen. Woon je niet in de buurt van Dordrecht 🤣  Bedankt groetjes Arietta