Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Heb wel WiFi maar kan niet op internet



Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik kan sinds een week niet meer op het internet op mijn computer. Ik heb wel gewoon WiFi. Minecraft multiplayer doet het gewoon, dat maakt het zo gek. Daarnet lukte het me om op het internet te komen, maar na het opnieuw opstarten van mijn computer lukte dit niet meer. Ik begin nu wel een beetje wanhopig te worden :( heeft iemand tips of een oplossing?

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zou je iets meer info kunnen geven...

Kan je wel bedraad op het internet?

Als je naar start > cmd > en dan 'ping www.google.nl' intikt (zonder aanhalingstekens, wat krijg je dan?

Wat krijg je als je start >cmd > ping 8.8.8.8 intikt?

Geeft je browser een foutmelding, zo ja welke?

Als jr naar start > configuratiescherm > netwerkcentrum gaat wat zie je dan? Kruisjes of driehoeken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat meer informatie is inderdaad handig. In dit soort gevallen moet je de de oplossing zoeken door het uitsluiten van mogelijke oorzaken. Kan je met een andere pc wel via hetzelfde wifi netwerk op internet komen, hoe zit het als je je pc met een lan kabel verbindt met deze wifi router, kan je wel of geen email ontvangen met je email programma? Allemaal zaken die belangrijk zijn om te weten om bepaalde oorzaken te kunnen uitsluiten.

Wat je sowieso even kan proberen is om dit betreffende wifi netwerk van je pc te verwijderen. Daarna pc uitschakelen. Daarna reset je je wifi router terug naar de fabrieksinstellingen. Daarna pc weer inschakelen en laten zoeken naar jouw wifi netwerk en opnieuw verbinden met dit netwerk. Als het goed is worden dan de netwerkinstellingen dan opnieuw geconfigureerd op je pc met hopelijk een positief resultaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bij ping www.google.nl zegt 'ie:

Pingen naa www.google.nl [173.194.65.94] met 32 bytes aan gegevens:

Antwoord van 173.194.65.94: bytes=32 tijd=22 ms TTL=49

Antwoord van 173.194.65.94: bytes=32 tijd=22 ms TTL=49

Antwoord van 173.194.65.94: bytes=32 tijd=22 ms TTL=49

Antwoord van 173.194.65.94: bytes=32 tijd=23 ms TTL=49

Ping-statistieken voor 173.194.65.94:

Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0

<0% verlies>.

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:

Minimum = 22ms, Maximum = 23ms, Gemiddelde = 22ms

Bij ping 8.8.8.8 staat er:

Pingen naar 8.8.8.8 met 32 bytes aan gegevens:

Antwoord van 8.8.8.8: bytes=32 tijd= 24 ms TTL=49

Antwoord van 8.8.8.8: bytes=32 tijd= 23 ms TTL=49

Antwoord van 8.8.8.8: bytes=32 tijd= 22 ms TTL=49

Antwoord van 8.8.8.8: bytes=32 tijd= 23 ms TTL=49

Ping-statistieken voor 8.8.8.8:

Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0

<0% verlies>.

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:

Minimum = 22ms, Maximum = 24ms, Gemiddelde = 23ms

Ik gebruik google chrome, er staat: Deze webpagina is niet beschikbaar.

Er staan geen kruisjes of driehoekjes...

Alvast bedankt voor de hulp:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

het schijnt dus dat je internetverbinding gewoon blijkt te werken. wat gebeurd er als je een andere broswer naast chrome gebruikt?

zoek je wel naar een levende pagina? of is de pagina die je bezocht gewoon dood?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb al geprobeerd om het op internet explorer te doen, maar met het zelfde resultaat... Het is met elke pagina zo. Dus ook bijv. Google...

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

werkt het op een ander apparaat in je netwerk wel om pagina's op het internet te bezoeken? bijv. een andere laptop, een mobieltje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kijk eerst hier na of je DNS op AUTOMATISCH staat.

f598cd96-6bf9-47be-942d-7d0b0afdbd88_0.jpg

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/change-tcp-ip-settings#1TC=windows-7

Als je deze op automatisch hebt gezet (of hij stond al zo)

ga een naar het commandprompt (CMD), hier ben je al geweest met pingen.

Type daar in: "Ipconfig /flushdns"

Probeer het daarna nog eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

DNS zou niet het probleem mogen zijn aangezien hij naar www.google.nl succesvol kon pingen. ik denk dat het een virus is maar die conclusie kan ik pas trekken als ik zeker weet of zijn pc het enige apparaat in het netwerk is die dit probleem heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb gewoon verbinding op mijn ipad, waar ik dit ook op schrijf...

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

dan is het hoogstwaarschijnlijk een virus, ik zal even een scan runnen als ik jou was om even te kijken wat het resultaat is

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb een scan met norton internet security gedaan, maar zonder veiligheidsrisico's...

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zou je ook een scan met Malwarebytes willen doen?

Installeren, dan de computerherstarten en op het moment dat je bij het bios logotje komt F8 indrukken en dan 'opstarten in veilige modus met netwerk...' klikken. Dan kom je in de veilige modus van windows. Als je dan een volledige scan met malwarebytes wilt doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  261
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-06-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb dus precies hetzelfde probleem.. Ik heb wel wifi op deze computer maar ik kan nauwelijks op internet. Ik heb al geluk dat ik op dit forum kan posten. Alle andere apparaten in huis (mobiel, tablet, laptops etc.) hebben gewoon goed en snel internet behalve mijn pc. Ik heb al allerlei scans gedaan met malwarebytes en AVG maar die kunnen dus niks vinden. ik kan wel youtube kijken maar dan laad het filmpje maar tot halverwege en dan moet ik 5 minuten wachten tot ie weer verder gaat laden. Heb dit probleem nu al een week en het is heel erg irritant..

Weet iemand hier een goede oplossing hiervoor?

Als jullie meer informatie willen hebben zeg dan wat jullie moeten hebben en waar ik dat kan vinden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gisteren hetzelfde voor gehad op de PC van een collega...

Na een tijdje toch opgelost!

Internet explorer - extra - internetopties - verbindingen - en daar twee vakjes aangekruist, iets van automatisch...

Kan de juiste vakjes niet meer noemen, was Windows7 en ik zit hier met Vista

De PC kon gewoon mails sturen/ontvangen maar surfen lukte niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Hoe kan ik makkelijk tv kijken met mijn Android box? Gebruiker: TVlover1987 Hallo allemaal! Ik heb sinds kort een Android box, maar ik weet niet zo goed hoe ik er makkelijk tv mee kan kijken. Kan iemand me helpen? Wat moet ik downloaden en instellen? Dankjewel! Expert: TechTovenaar Hey TVlover1987! Geen zorgen, het is helemaal niet zo ingewikkeld. Ik zal je een paar stappen geven zodat je snel aan de slag kunt. Instellen van de Android Box: Zorg ervoor dat je box is aangesloten op je tv en dat je internetverbinding goed werkt. Tijdens de setup moet je je aanmelden met een Google-account. Dit is nodig om apps te kunnen downloaden. Apps downloaden: De eerste app die ik aanraden is Kodi. Dit is een gratis mediaplayer die je kunt gebruiken om tv-zenders en films te streamen. Ga naar de Google Play Store op je Android box, zoek naar Kodi en installeer het. Add-ons voor Kodi: Na het installeren van Kodi kun je add-ons toevoegen. Dit zijn extra functies die je helpen om tv-programma’s en films te bekijken. Je kunt bijvoorbeeld de add-on "PVR IPTV Simple Client" gebruiken. Hiermee kun je live tv bekijken. Zoek naar tutorials op YouTube over hoe je deze add-ons installeert – dat helpt vaak veel! Alternatieve apps: Als Kodi niet helemaal jouw ding is, probeer dan apps zoals Netflix, Disney+ of de NPO Start app voor Nederlandse content. Deze zijn eenvoudig te gebruiken en werken goed met de meeste Android boxes. Problemen oplossen: Mocht je tegen problemen aanlopen, dan zijn forums zoals deze heel handig. Vaak hebben anderen dezelfde vragen en kun je daar de antwoorden vinden. Ik hoop dat dit je helpt! Als je meer vragen hebt, vraag gerust! Gebruiker: Rob1975 Hey, goede tips! Heb zelf ook Kodi, maar het installeren van die add-ons kan een hoop gedoe zijn. Heeft iemand een aanrader voor een goede tutorial? Gebruiker: JufMarianne @Rob1975 Ik heb laatst een fijne video gevonden op YouTube. Gewoon ‘Kodi add-ons installeren’ en je hebt heel wat opties. Er zijn echt goede tutorials die het stapsgewijs uitleggen. Succes! Gebruiker: KevinCool Ik zweer bij de NPO Start app! Gewoon lekker terugkijken. Geen gedoe met add-ons. Vond het altijd vervelend als je ineens alles weer moest updaten ofzo. Plus: de interface is super. Gebruiker: TVlover1987 Bedankt, iedereen! Heb nu Kodi en de NPO app gedownload. Het werkt al een stuk beter. Die add-ons ga ik binnenkort ook proberen. Gebruiker: SlimmeRia Hee, hebben jullie ook een goede VPN aanbevolen voor als je buitenlandse zenders wilt kijken? Soms heb je die nodig, geloof ik! Gebruiker: BennyB @SlimmeRia Ja! Ik gebruik ExpressVPN en dat werkt prima. Gewoon de app download en je kan lekker streamen zonder dat je geblokkeerd wordt. Het is een beetje duur, maar het werkt top! Gebruiker: GeenZorgen Persoonlijk gebruik ik NordVPN en dat is ook heel goed. Maar let wel op, soms is de snelheid een beetje traag. Gewoon even testen welke voor jou het beste werkt! Gebruiker: Lucie2k Dank voor de tips, mensen! Ik heb een Android box voor mijn ouders gekocht en ze zijn niet zo tech-savvy. Moet ik dan voor de NPO app gaan, of zou Kodi ook te doen zijn voor hen? Gebruiker: TechTovenaar @Lucie2k Als je ouders niet zoveel ervaring hebben, zou ik echt voor de NPO app gaan! Die is super gebruiksvriendelijk. Kodi is leuk als je zelf een beetje wilt knutselen, maar NPO is echt plug-and-play. Gebruiker: TVlover1987 Jullie zijn de beste! Dit forum is goud waard. Heb nu een plan en kan mijn box eindelijk gebruiken. Tot de volgende keer! Zo zie je, het kan echt simpel zijn om tv te kijken met je Android box. Heb je nog meer vragen of tips? Laat het weten! Lees het volledige bericht hier
    • MarkNL: Hey allemaal! Ik ben echt super enthousiast voor de Grand Prix van Miami op 2-4 mei, maar ik vraag me af hoe ik het kan kijken. Ik ben op vakantie in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Iemand tips? Alvast bedankt! F1Fan88: Hee Mark! Geen zorgen, ik heb je dekking! Als je het veilig en gratis wilt kijken, is een VPN de oplossing. Maar wat is een VPN eigenlijk? Een VPN (Virtual Private Network) maakt een beveiligde verbinding tussen jouw apparaat en het internet. Het helpt je om je locatie te verbergen, zodat je kunt doen alsof je in Nederland bent, zelfs als je ergens anders bent! Zo krijg je toegang tot Nederlandse streams zoals Viaplay of F1TV. Een aanrader is PIA VPN (Private Internet Access). Dit is mijn favoriet omdat het super stabiel en snel is. Je kunt het makkelijk installeren op bijna al je apparaten, van je telefoon tot je laptop. En geloof me, het werkt geweldig met zowel Nederlandse als buitenlandse streams. Zeker de moeite waard om te proberen! Hopelijk lukt het je! RacingFan220: Hee F1Fan88, dat klinkt goed! Ik gebruik zelf ook PIA, vooral bij Viaplay en F1TV – echt topspul! De verbinding is altijd goed en ik heb nog nooit problemen ondervonden. F1Grootste: Werkt PIA ook op smart TV? Wil het graag op mijn tv zien! SpeedyD: Ja! PIA heeft een vette app voor smart TV’s. Je kunt het gewoon installeren, en dan kijk je zonder geklooi alles in topkwaliteit. DaniF1: Waarom niet gewoon een gratis VPN? F1Fan88: Lekker sceptisch, Dani! Maar eerlijk, gratis VPN’s zijn vaak traag en kunnen uitvallen. PIA is gewoon betrouwbaarder, en je betaalt een paar euro per maand voor een solide ervaring. Ik vind het die investering echt waard! MaxHolland: Daar sluit ik me bij aan! Heb een gratis VPN geprobeerd en dat was echt een ramp. Altijd verbinding kwijt, dus nu blijf ik bij PIA. JasFreak: Heb je tips om het in te stellen op je telefoon? Ik ben niet zo tech-savvy! F1Fan88: Zeker! De PIA-app is heel gebruiksvriendelijk. Gewoon downloaden, inloggen en dan de juiste server kiezen (bijv. Nederland). En klaar, je kan beginnen met kijken! MarkNL: Thanks allemaal voor de tips! Ik ga PIA proberen en hoop dat het lukt! Kan niet wachten om de race te zien! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hoi allemaal! Ik loop tegen een probleem aan. Mijn iTunes wil mijn muziek gewoon niet meer synchroniseren met mijn iPhone. Het was eerder geen probleem, maar sinds een paar weken… niets meer. Iemand tips of oplossingen? Ik word er gek van! AppleExpert99: Hey iRonnie! Dat is vervelend, maar geen paniek, hier zijn een paar dingen die je kunt proberen. Controleer je kabel en verbinding: Gebruik je de originele Apple-kabel? Soms kan een slechte kabel problemen veroorzaken. Probeer het met een andere kabel of USB-poort. iTunes- en iOS-versies: Zorg ervoor dat je de nieuwste versies van iTunes en iOS hebt. Ga naar "Software-update" op je iPhone en "iTunes"-instellingen op je computer om dat te checken. Synchronisatie-instellingen: Kijk in iTunes onder het tabblad van je apparaat naar de synchronisatie-instellingen. Zeker weten dat je muziek hebt aangevinkt om te synchroniseren. Soms kan er iets veranderd zijn in de voorkeuren. Herstart alles: Het klinkt simpel, maar probeer je computer en iPhone eens opnieuw op te starten. Dat lost vaak onverklaarbare problemen op. iTunes opnieuw installeren: Als niets helpt, kan het een optie zijn om iTunes opnieuw te installeren. Je verliest je muziek niet, maar het kan een goede laatste stap zijn. Hopelijk werkt het! Laat maar weten of je meer hulp nodig hebt. AppleEva: Dank voor je tips, AppleExpert. Ik had hetzelfde probleem een tijdje terug en het lag bij mij aan de kabel! Het is zo raar hoe zo’n klein ding zo’n groot effect kan hebben. Hopelijk lost iRonnie dit ook snel op! iRonnie: Bedankt voor je hulp, AppleExpert! Ik ga het gelijk even proberen. Die kabel was trouwens wel de originele, maar ik ga het zeker checken. Zal je laten weten of het werkt! JanDeMan: Ik had ook een tijd geleden dat probleem, maar toen lag het aan mijn audiobook. iTunes kon de muziek niet synchroniseren omdat er een fout in dat bestand zat. Heb je zoiets ook? Probeer eens je muziek in delen te synchroniseren! ixlRocker: Goede tip, Jan! Maar ik vind het altijd zo’n gedoe om dat zo te moeten doen. Waarom kunnen ze dit niet gewoon fixen, haha? bloempje94: Naast dat je misschien je muziek in delen moet synchroniseren, kan het ook helpen om je iPhone eens te resetten naar fabrieksinstellingen. Maar dan ben je wel alles kwijt, dus dat zou ik alleen als laatste optie doen. iRonnie: Goeie suggestie, bloempje94! Maar dat wil ik inderdaad proberen te vermijden. Ik hoop dat het met de andere tips lukt! Timmetje: Hey iRonnie, ik weet zeker dat je het zelf kan oplossen. Dat soort dingen zijn vaak echt frustrerend, maar meestal is het iets kleins! Laat ons weten hoe het gaat! iRonnie: Zal ik doen! Ik probeer het vanavond en post hier de updates. Fingers crossed! AppleExpert99: Proost op de vingers die gekruist zijn! Laat maar weten als je vragen hebt terwijl je bezig bent. Veel succes! iRonnie: Yes, bedankt allemaal! Hopelijk heb ik snel weer muziek op mijn iPhone! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • gigamen heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...