Spring naar bijdragen

Spotnet - foutmelding bij binnenhalen reacties


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-08-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben nieuw in de wereld van Spotnet, ik heb netjes de installatie video van Duken gevolgd. Sportnet is geinstalleerd alleen bij het opstarten en inlezen van de reacties krijg ik na ongeveer 85% van het inlezen een foutmelding. Spotnet werkt wel gewoon, ik kan downloaden alleen bij het afsluiten en opnieuw opstarten van Sportnet gaat het programma weer alle reacties binnenhalen.

Weet iemand wat hier fout gaat en heeft iemand eventueel en oplossing.Het binnen halen van de reacties duurt ongeveer 2 uur dus geen optie om dit iedere keer binnen te halen bij het opstarten.

Gr. Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoi Erik,

Je kan het quick en dirty oplossen door Spotnet 1x te laten lopen tot hij eindelijk start en in het optie menu de "reacties tonen / binnenhalen" uitzetten. Dan toont hij geen reacties en zal hij deze ook niet binnen halen bij de volgende keer opstarten.

Maar het lijkt erop dat er iets mis is met je interne database van Spotnet.

Gebruik te Spotnet Removal tool om weer schoon te beginnen met een installatie zodat je daarna wel gebruik kan maken van de reacties.

http://www.spot-net.nl/forums/downloads.php?view=detail&df_id=111

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...