Spring naar bijdragen

Websites uit Favorieren verdwenen Windows 8


mummy

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Zojuist log ik in op mijn computer en zijn alle websites uit mijn favorieten opeens verdwenen. Ik heb hier o.a. een paar belangrijke schoolwebsites in staan, dus het is heel belangrijk dat ik die terug kan krijgen.

Het rare is dat alle mappen nog wel bestaan, zo had ik bijv voetbal en sportmarketing (mijn opleiding), al zit er geen website meer in. Ook de websites die ik niet in mappen had opgeslagen zijn weg. Bovendien keek ik net in C gebruikers in het account van mijn broer en daar staan al zijn favorieten nog wel. Mijn map favorieten is los van die paar mappen leeg.

Ik gebruik de nieuwste versie van Internet Explorer op windows 8.1.

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 265

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Systeem herstel heeft overigens niet gewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 265

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Heeft u ook gekeken : Deze pc --> Windows (c:) --> gebruikers --> uw naam(eigen of gebruikersnaam) daar zou een map moeten staan Favorieten. In die map zou zich alle favorieten moeten bevinden die u gebruikt in IE, normaal toch. Echter gebruik ik Firefox en kan ik IE niet gebruiken omdat die uitgeschakeld staat, schakel ik die wel in dan kan ik die gebruiken in IE. Indien u deze heeft zou u die moeten kunnen inporteren of plaatsen in u IE favorieten, neem voor alle veiligheid een backup en plaats die ergens vanwaar u die terug zou kunnen plaatsen naar de oorspronkelijke plaats(een kopie van deze map is even goed, liefst te plaatsen op een externe media zoals een usb-stick).

Ik zeg niet dat u het zo is, maar dit is duidelijk toch wel iets waar soms wel moet op gewezen worden. Het regelmatig nemen van een backup voor gevallen van nood. Neem deze woorden vooral niet persoonlijk op want ook ik neem niet iedere dag een backup en geraak wel iets kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hey Trizomu,

Bedankt voor je reacties. Ik heb al gekeken in de map C - gebruikers - favorieten. Hier zijn ook al mijn favorieten weg, daarom ben ik ook zo verbaasd. Ik heb ze niet zelf verwijderd en ook niemand anders heeft in de tussentijd op de computer gezeten. Het meest rare is misschien nog wel dat op het account van mijn broer alle favorieten nog wel in zijn map met favorieten staan.

Als je nog een oplossing weet, hoor ik die graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 265

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ben je ingelogd als een lokaal account of als een microsoft account? Mocht je ingelogd zijn als een lokaal account, log dan even in als een microsoft account en kijk dan of je favorieten er weer zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Nee ik ben ingelogd op Microsoft account. Zodra ik zag dat ze weg waren snel op mijn laptop ingelogd of ze daar nog wel stonden. Toen zag ik mijn favorieten nog staan. Wou toen snel de map favorieten kopiëren naar mijn USB stick, maar net voordat ik dat kon doen waren ze ook daar verdwenen. Heel erg raar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 265
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.916
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Kan je met de rechtermuis knop drukken in de verkenner op de favorieten map. Dan naar de tab- vorige versies. Kan je hem vanuit daar herstellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik ben in de verkenner naar de favorieten map gegaan. Hierop met rechtermuisknop geklikt, maar ik zie geen tab met vorige versies. Ook daarna nog bij eigenschappen gekeken, maar daar zie ik hem ook niet staan. Doe ik iets verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 265
  • 2 weken later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.916
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Wat jammer, dan staat vorige versies uit. Ik ben bang dat er geen oplossing is voor je. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...