Jump to content
Sign in to follow this  
nolikomaaseik

Iso bestand met Free make Video Converter omzetten

Recommended Posts

Ik heb een film gedownload en deze op mijn USB stick gezet . De film is van het bestandstype iso . Ik wil die nu in Free Make Video Converter omzetten naar een avi bestand maar als ik het programma open , Bestand , voeg video toe en ik ga dan naar mijn USB stick waar deze film opstaat krijg ik de melding : geen zoekresultaten .

Welke bestanden krijg je als je het iso-bestand uitpakt met bijvoorbeeld Winrar?

Free Make Video Converter ondersteund geen ISO bestanden. Daarom eerst het ISO bestand uitpakken met bijvoorbeeld Winrar of Winzip. Hoogstwaarschijnlijk krijg je dan de gebruikelijke VIDEO_TS map te zien. Deze wordt wel geaccepteerd door Free Make Video Converter.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By peterp0st
      Ik heb een mooie documentaire  en wil daar Nederlandse subs aan toevoegen maar ik heb begrepen dat als je dat doet door het opnieuw te converteren,het ten koste gaat van de beeld kwaliteit.Is er een methode/programma waarmee je dat kan doen?
    • By tineke777
      Hallo weet er iemand welk programma simpel en goed is om een powerpoint naar avi te converteren?
    • By Oita
      Hallo iedereeen,
      Weet iemand een prg om TGA extensies om te zetten naar DDS extensies. Beide zijn extensies voor stilstaand beeld. De gebruikelijke prgs heb ik al geprobeerd zoals; Format Factory, Freemake, en Handbrake. Overigens zijn dat prgs die overwegend video bestanden omzetten. TGA en DDS zijn enkel voor stilstaand beeld. Hopelijk weet iemand iets. Maar in ieder geval bedankt alvast voor het lezen van mijn bericht.
      Fijne avond nog verder.
      gr. Oita
    • By pollerita
      Ik ben mijn eigen dvd's op een Nas aan het plaatsen.
      Nu heb ik de fout gemaakt om die in het geheel te rippen. Dus van dvd naar Iso. Natuurlijk staat mijn schijf (1 TB) bijna vol en moet er een nog een heel deel doen.
      Heb al verschillende programma's geprobeerd (trials) maar er is geen enkel bij die kan omzetten naar Mkv? 
      Denk dat Mkv het beste is om de ISO kleiner te maken? En als ik een programma vind dan duurt het een 30 minuten om deze om te zetten.

Hebben jullie een alternatief om de ISO kleiner te maken dat toch redelijk vlug gaat en zodat ik ze ook nog kan afspelen met mijn Shield?
      Bedankt op voorhand!

• Latest news

• Nu op het forum

• Daar het niet echt geschikt is om dit in Café de download of ergens anders te plaatsen en het toch een besturingssysteem betreft maak ik hiervoor een nieuw topic aan betreffende een probleem dat ik met de nieuwste versie van W10 ben tegen gekomen. Daar de update/upgrade naar de Mei 2019 versie uitbleef via Windows Update wou ik deze installeren op één van mijn pc's via de update assistent , standalone dus niet verbonden met mijn eigen netwerk, om deze te testen gedurende een paar weken/maanden ging alles eigenlijk (schijnbaar) goed tot ik het eerste Blue screen of DEAD kreeg met de mededeling dat er data verzameld werd en dat ik zou moeten gaan naar site van microsoft/stopcode en de code  memory_management moest ingeven om te weten wat het probleem zou kunnen zijn. Echter wordt door mijn browser, de nieuwste Firefox, gemeld dat deze site niet zou bestaan. Ben dan maar teruggegaan naar een vorige versie van mijn Windows 10 pro met versie 1809 en nu blijkt alles normaal te werken. Wat is eigenlijk de bedoeling dat ik dit meld: indien men wacht op deze update/upgrade en en deze wordt nog steeds niet aangeboden via de gewone weg van de Windows Update doe het niet via de assistent, niet iedereen krijgt misschien met dit probleem te maken maar het is beter nog even te wachten tot het moment dat die via de gewone weg wordt aangeboden. Ik heb rond gezocht op het net en nergens een zinnig antwoord gevonden op de vele site's die een antwoord zouden geven, wil u echter één van deze zogenaamde oplossingen volgen hou er dan echter rekening mee dat u dit zou doen op eigen verantwoordelijkheid omdat er regelmatig oplossingen bij zijn die schadelijk kunnen zijn voor niet alleen het OS maar ook voor uw privacy. Ik heb een vraag gepost op het officiële forum van Microsoft, zowel in het Engels als in het Nederlands, en zo gauw ik daar een antwoord op krijg die leidt naar een bevredigende oplossing laat ik jullie dat weten. Tot op dat moment is de enige oplossing van terug te gaan naar een vorige versie van W10, wat bij mij de versie 1809 was/is. Mvg. Trizomu
    • Fatsoen is: als iemand je een emailtje stuurt met een vraag daarin, dat die gewoon beantwoord wordt. Al is het maar een kort antwoord. En nee, ik ga geen ip-adressen 'gebruiken' van mijn vrienden/kennissen. Als die website in verkeerde handen komt (Brein b.v.) , staan ze bij mijn vrienden op de stoep en dat heb ik er niet voor over. ik gebruik de alternatieven wel.   groetjes nathalie
    • Dat heeft weinig met fatsoen te maken maar meer met onkunde dat je op spikesplace wel toe gelaten wordt daar zit namelijk niemand (meer) die een VPN ip kan onderscheiden van een niet VPN ip. Dat botweg weigeren heeft te maken met dat ze je ip checken en als ze zien dat het een VPN ip is je aanmelding verwijderen. Zoala al eerder vermeld vraag een vriend of kennis die in Nederland woont om een account voor jou te registreren en laat hem jou mail adres invullen bij de registratie.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Hellboy

• Actie
    • Avontuur

Binti

• Familie

De Patrick

• Drama
    • Komedie

Spider-Man: Far from Home

• Actie
    • Avontuur