Willemw

Nederlandse torrent sites en communities

31 berichten in deze discussie

Ik ben weer een beetje aan het neuzen naar Nederlandse torrent websites. Geen open websites zoals the piratebay of kickass, maar sites met een Nederlandse community welke Nederlandse films en Nederlandse boek torrents delen. Vroeger had ik een overzichtje maar de meeste links werken niet meer. Heeft iemand een lijstje met bekendere Nederlandse torrent websites zoals dreamplace.biz ? :goed:

Gr.

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is een goed overzicht! Dank u wel. Ik kan mij weer even vermaken met de nl Torrents sites ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi overzicht! Een kleine copy, past met dank aan informatie platform :)

Beste Nederlandse Torrentsites

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zie door de bomen de Nederlandse torrents sites niet meer :schok:

Zonder dat ik alles langs moet, welke gezelluge Nederlandse Community raden jullie nu aan?  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Mick, dan kan je het beste gaan kiezen tussen het onderstaande lijstje. Dat geeft een stuk minder bomen ;)

De sites zijn allemaal fijn met een actieve gezellig torrent Community. Veel keuze plezier!

Beste Nederlandse Torrentsites oktober 2016

Ps. Oja, een VPN verbinding kan handig zijn. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Duken:

Hoi Mick, dan kan je het beste gaan kiezen tussen het onderstaande lijstje. Dat geeft een stuk minder bomen ;)

De sites zijn allemaal fijn met een actieve gezellig torrent Community. Veel keuze plezier!

Beste Nederlandse Torrentsites oktober 2016

Ps. Oja, een VPN verbinding kan handig zijn. ;)

Wat is nou echt de Nederlandse tracker met het meeste aanbod en een fatsoenlijke user interface (dus NIET een forum)? :P

Dit ziet er allemaal zo amateuristisch uit dat ik al moet huilen op de inlogpagina wanneer ik de header afbeelding zie :(

bewerkt door Pistolebob

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helemaal waar... Beetje web 1.0 maar volgens mij is het cms van de torrent site Community nog uit 2000 en nooit veranderd.... Maar echt mooi is het niet meer. Al werkt het wel nog prima ;)

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goed overzicht, dank daarvoor.
Is er echter iemand die mij kan vertellen welke van bovenstaande lijst het meeste epub nederlandse boeken heeft?
Dan hoef ik niet bij alle te registreren om daar achter te komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Om eerlijk te zijn er niet echt veel ebooks te vinden op nederlandse private trackers, je bent beter af met Nieuwsgroepen :)

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De laatste lijst van Beste Nederlandse Torrentsites december 2016.

Beste Nederlandse Torrentsites

Dit zijn op het moment de beste Nederlandse torrent sites, er waren er weer een aantal verloren gegaan.... :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hehe dat klopt. Ze maken op de achtergrond gebruik van dezelfde "software" voor het tonen van de torrents en ratio's. Daarom lijken ze ook zo op elkaar.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei reneetje1969:

Je vergeet Alleenretail.org :)

Ach ja excuus! Dat is de meest gezellige Community :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi

En

Help

Ik kan me niet registreren. 

Zegt dat mijn emailadres niet goed is 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Gast Marcia:

Hi

En

Help

Ik kan me niet registreren. 

Zegt dat mijn emailadres niet goed is 

Over welke site heb je het nu?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En daar kwam februari om de hoek kijken. Het lijstje van informatie platform is ook hier te vinden. 

Natuurlijk onze favoriet: www.alleenretail.org :)

Nederlandse Torrentsites

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

pas op hoor lieverds ik vind alleen Retail ook een prachtig platform ,maar het is ook wat jullie /of wie ook er zelf van maakt ,.was maar een opmerking ,doe er mee wat jullie willen.fijne dagen ,j

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Gast
Je maakt een opmerking als gast. Als je een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Barkie
      Hallo,
      Ik heb een informatieve website over Popcorn Time opgezet waar ik wekelijks een uurtje of 2 aan werk.
      Nou zie ik dat veel bezoekers lijken te zoeken naar de website van Popcorn Time.

Is het in Nederland toegestaan om te linken naar de website van Popcorn Time?
      Ik vraag mij af of er wettelijk iets over bekend is.
      Groeten,

Barkie
    • Door cookiesmonster
      Hoi,
      Ik ben benieuwd hoe anderen veilig torrents downloaden.
      * Welke VPN provider
      * Wat voor host
      * Wat voor applicatie voor torrent downloading
      * Wel of niet seeden

Ik heb zelf een windows 7 client met PIA VPN en Deluge.
      Ik zou het liefst naar synology willen maar PIA heeft hier geen applicatie voor dus ben ik op zoek naar een andere methode.

Thank you!
    • Door Draakie
      De Costa Ricaanse filmdistributeur Romaly heeft een originele manier bedacht om piraterij tegen te gaan. De distributeur heeft een neptorrentsite ontwikkeld waarop geen illegale filmtorrents staan, maar waar downloaders wel de mogelijkheid krijgen om twee gratis bioscooptickets aan te vragen.
      De website LegalTorrents.net is gemodelleerd naar KickassTorrents, en bevat torrentfiles met titels als The Great Wall, Split en Fifty Shades Darker. Als die bestanden worden gedownload, krijgt de downloader niet de film te zien maar de trailer van de film, plus een filmpje die uitlegt hoe schadelijk piraterij is voor de filmindustrie. Daarnaast kan via een emailadres twee gratis kaarten worden aangevraagd voor de film die gedownload werd.
      "Met deze actie willen we mensen bereiken die illegaal downloaden en hen op een positieve manier bewust maken van de gevolgen van piraterij", zegt marketingmanager Alonso Solís van Romaly in TorrentFreak. "Door kaartjes weg te geven, willen we mensen eraan herinneren dat films kijken een ervaring is die beter tot zijn recht komt op een groot scherm dan op een computer."

Toon volledig nieuwsbericht
    • Door Draakie
      De Costa Ricaanse filmdistributeur Romaly heeft een originele manier bedacht om piraterij tegen te gaan. De distributeur heeft een neptorrentsite ontwikkeld waarop geen illegale filmtorrents staan, maar waar downloaders wel de mogelijkheid krijgen om twee gratis bioscooptickets aan te vragen.
      De website LegalTorrents.net is gemodelleerd naar KickassTorrents, en bevat torrentfiles met titels als The Great Wall, Split en Fifty Shades Darker. Als die bestanden worden gedownload, krijgt de downloader niet de film te zien maar de trailer van de film, plus een filmpje die uitlegt hoe schadelijk piraterij is voor de filmindustrie. Daarnaast kan via een emailadres twee gratis kaarten worden aangevraagd voor de film die gedownload werd.
      "Met deze actie willen we mensen bereiken die illegaal downloaden en hen op een positieve manier bewust maken van de gevolgen van piraterij", zegt marketingmanager Alonso Solís van Romaly in TorrentFreak. "Door kaartjes weg te geven, willen we mensen eraan herinneren dat films kijken een ervaring is die beter tot zijn recht komt op een groot scherm dan op een computer."