Duken

Newsconnection moet van 'Hannes3', 'QoQ' en 'Bassie10' gegevens overdragen aan Brein

57 berichten in deze discussie

2 minuten geleden zei Gast dba123:

RECTIFY (2016) Seizoen 4  geplaatst om 26 december. Misschien kijken jullie op iets anders dan ik doe?=#ffffff

Salem dvd geplaatst op 26-12

Last man on earth geplaatst op 26-12.

Vergeet niet dat er gewoon domweg weinig series zijn op dit moment

15:36 28-12-2016 net nog geplaatst Risen 28 december 2016  om 12:02:15 door Q&Q

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze gaan dus weer actief posten! :) Op Spotnet staan ze niet meer, soms worden ze doorgepost door anderen. Vanaf welk forum kan je de eerste posts zien van QoQ? Is dat nog steeds place2home?

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Draakie:

Ze gaan dus weer actief posten! :) Op Spotnet staan ze niet meer, soms worden ze doorgepost door anderen. Vanaf welk forum kan je de eerste posts zien van QoQ? Is dat nog steeds place2home?

correct of via torent

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

gmiddag vrienden hier,ja p2h heeft weer QoQ releases dus daar kun je idd terecht evt en er zjn nog wel een paar torrentsites die ook releases van hun hebben grt

joe

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat ziet er inderdaad weer goed uit! Op place2home staan weer sinds gisteren nieuwe posts in het QoQ topic. Ze bestaan dus nog steeds :)

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

draakie  mooi he wat we voor t new year krijgen ,grapje dat is toch geen screen van p2h is die van usenet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja toch goed om te zien dat ze nog bestaan en content durven te plaatsen. Het is wel degelijk een stuk rustiger binnen bijvoorbeeld de Spotnet database na de boetes van Brein.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Gast t000t:

draakie wil jij link met plaatje naar p2h aub verwijderen. een p2h member 

Natuurlijk, is verwijderd.

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe dom kun je zijn om dat hier neer te zetten p2.....(maak het ze nog makkelijker)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Q&Q post nog steeds en er zijn weer nieuwe en wat oude Uploaders er bij gekomen.

Er is nog steeds veel te genieten!!

Al is het soms met Backuplinks etc.

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja top @dinolog! Knap van de heren dat ze door gaan. Blijft een spannende periode met brein op de achtergrond ;)

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zeker.vraag me trouwens af wat Brein met de bedragen doen die ze binnen krijgen.Zou dat echt ten goede komen aan artiesten en of Filmproducenten! ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij heeft Tweakers.net daar ooit een artikel over geschreven, maar stichting brein zou het volgens mij wel deels moeten afdragen. Maar of ze dat doen ;)

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

allemaal veel bangmakerij en wat krijgen ze terug dat uilskuiken gewoon t effect wat ik al op gehoopt en verwacht had heil hydra!hahaha

al wil ik t eerst nog eens allemaal zien in de krant dat de veroordelingen ook werkelijk zijn uitgesproken,ik kan vandaag ook een dik topic schrijven over wat ik graag zou hebben ,maar dat wil nog niet zeggen of ik bluf of je overbluf spel is het en dat doet hij hij heeft zijn sionnen die overal lezen zo komt hij aan info ook gewoon een pannekoek die veel harder moet werken om een paar jongetjes te stoppen waar alweer 50 nieuwe bloempollen uitkomen !

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja inderdaad. Het is niet te stoppen!! Anders gaan we nh vlgnde level VPN's

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

nadat hun weg zijn niks fatsoendelijks meer te vinden...helaas..

iemand optie voor vervanger van bv hannes op spotnet..

ik betaal gewoon iedere maand netjes ..is er niks meer normaals vanaf te halenm ga ik dr tog mee stoppen hoe jammer t ook is dan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Gast joker38:

nadat hun weg zijn niks fatsoendelijks meer te vinden...helaas..

iemand optie voor vervanger van bv hannes op spotnet..

ik betaal gewoon iedere maand netjes ..is er niks meer normaals vanaf te halenm ga ik dr tog mee stoppen hoe jammer t ook is dan

Ho ho ho, even wat recht zetten. Spotnet is een gratis programma waar je alles gratis van kan downloaden. Het enige waar je hooguit voor betaalt is een abonnementje op een payserver zodat je toegang hebt tot het usenet. Spotnet is niets anders dan een indexeringsprogramma van data wat op het usenet geplaatst wordt en op Spotnet wordt aangemeld. Naast Spotnet heb je ook nog Newzbin, dat is een soortgelijk programma en kan je hier downloaden. Eenmaal geregistreerd is er ook een webvariant van Newzbin beschikbaar. Naast het spotten van spots op Spotnet zijn de diverse spotter vaak ook actief op hun eigen fora. Daar melden ze ook hun posts aan en na een bedankje krijg je daar de referentie naar de betreffende post op het usenet te zien zodat je hem rechtstreeks daar vandaan kan downloaden. Hannes spotte veel werk van de release groep QoQ maar door omstandigheden zal die zich de komende tijd wat gedeisd houden lijkt mij. Echter zijn de spots van QoQ nog steeds te downloaden. Echter niet allemaal meer van Spotnet maar nog wel van bepaalde fora. Zie ook het genoemde forum eerder genoemd in dit topic.

2 personen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@reneetje1969 mooi vertelt! Amen :proost:

2 personen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

mooi uitgeslapen!!! altijd dat gepraat er is nix meer ,maar dan doe je iets fout is mijn mening ,veel suc6  rennetje verteld je al wat dat heel veel duidelijkheid moet geven er is genoeg maar laat t zo,er is nix meer klopt. :lol:

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@joe uitgeslapen? ;) Haha heerlijk die automatische spellingscontrole. :proost:

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Brein is inderdaad de boel flink aan het verzieken.

Maar hoe hard ze het ook blijven proberen..er zullen altijd mensen blijven die blijven posten.

Brein is een organisatie met een geheime agenda, ik zou wel eens willen weten hoeveel mensen die er bij brein werken zelf ooit eens betaald hebben voor een film lol.

Daarbij komt ook nog dat meer dan de helft van nederland betaald voor zijn Usenet Provider en een gedeelte van dit geld in de staatskas terecht komt.

Dit gaat ook om Miljoenen Euros en door de acties van brein zullen veel mensen ook hun abbonement op usenet opzeggen.

Ondanks alle moeite van brein zal dit een strijd zijn die ze nooit kunnen winnen.

Lang leve alle posters die nog steeds dapper door gaan met posten.

Laat je niet klein krijgen door brein.

Denk eraan Stichting brein kan niks tegen je beginnen als ze niks over je weten!!

1  deel zo weinig mogelijk info over jezelf

2  gebruik niet te vaak dezelfde naam.

3  Geef Alles wat je post een (fake) Naam En spot hem vervolgens met de echte naam.

4  Gebruik software om je IP Adres af te schermen.

Ik moedig ieder poster aan om door te gaan met posten met de bovenstaande tips.

Ik wens dan ook alle Posters veel succes in de toekomst.

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

brein lekker laten doen kost ze goed geld aan hun dure advokaten whahaha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Gast
Je maakt een opmerking als gast. Als je een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Draakie
      Facebook wordt gebruikt als platform om illegaal films te streamen. Op het sociale medium staan pagina’s waar je op bepaalde tijdstippen recente films via een stream bekijkt. Piraterijbestrijder Stichting Brein stelt een onderzoek in naar deze ‘facebookbioscopen.’
      Het gaat om pagina’s als @livebioscoop en @livebios. Bij @livebioscoop wordt ’s ochtends een animatiefilm vertoond. ’s Avonds kun je kijken naar een  thriller, actie-,  of horrrorfilm, bijvoorbeeld Arrival of The Bye Bye Man. De pagina @livebioscoop heeft al duizenden likes en roept bezoekers zelfs op tot ‘een kleine donatie, zodat wij meer films kunnen live streamen en de pagina actief kunnen houden.’ Het doel is een bescheiden 500 euro, de teller staat op 20 euro.
      Sander van Voorst van Tweakers heeft @livebioscoop bekeken en krijgt zeer stellig de indruk dat films zonder auteursrecht worden getoond. ,,Dit ziet er weinig professioneel uit.’’ Hij zag nog niet eerder zulke facebookpagina’s. ,,Illegaal streamen wordt toch voornamelijk gedaan via mediaspelers en browsers.’’
      Misdrijf
      Directeur Tim Kuik van Stichting Brein kondigt een onderzoek aan. ,,Dit lijkt mij geen gebruikelijke manier om films aan te bieden. We gaan natrekken of hier auteursrechten worden geschonden. Inbreuk op auteursrecht is een misdrijf.’’ Het is overigens niet de eerste keer dat Stichting Brein bij Facebook aan de bel trekt. In 2016 zijn  231 sites offline gehaald, waaronder 18 Facebookpagina’s. Hier werden liedjes en e-boeken illegaal aangeboden.  ,,Het streamen van films op Facebook zagen we niet eerder.''
      Het 'streamrippen' heeft ook de volle aandacht van Jaap Bruijnen, directeur Filmdistributeurs Nederland. Maar steeds duiken nieuwe manieren op  om auteursrechten te omzeilen. De oplossing is niet alleen handhaven, denkt Bruijnen. ,,Je moet ook zorgen voor een goed legaal aanbod en de consument informeren wat wel en niet illegaal is.’’ De FDN hoopt een oplossing te bieden met de lancering van Film.nl, een soort Funda voor films.
      Facebook verwijst naar een pagina over auteursrechten. Hier staat dat alleen inhoud mag worden geplaatst die het eigendomsrecht van een andere partij niet schaadt. ,,Om dit zeker te weten kun je het beste alleen plaatsen wat je zelf maakt. Wanneer je iets post van een ander, zorg voor toestemming. Het liefst schriftelijk.’’

Toon volledig nieuwsbericht
    • Door Draakie
      Facebook wordt gebruikt als platform om illegaal films te streamen. Op het sociale medium staan pagina’s waar je op bepaalde tijdstippen recente films via een stream bekijkt. Piraterijbestrijder Stichting Brein stelt een onderzoek in naar deze ‘facebookbioscopen.’
      Het gaat om pagina’s als @livebioscoop en @livebios. Bij @livebioscoop wordt ’s ochtends een animatiefilm vertoond. ’s Avonds kun je kijken naar een  thriller, actie-,  of horrrorfilm, bijvoorbeeld Arrival of The Bye Bye Man. De pagina @livebioscoop heeft al duizenden likes en roept bezoekers zelfs op tot ‘een kleine donatie, zodat wij meer films kunnen live streamen en de pagina actief kunnen houden.’ Het doel is een bescheiden 500 euro, de teller staat op 20 euro.
      Sander van Voorst van Tweakers heeft @livebioscoop bekeken en krijgt zeer stellig de indruk dat films zonder auteursrecht worden getoond. ,,Dit ziet er weinig professioneel uit.’’ Hij zag nog niet eerder zulke facebookpagina’s. ,,Illegaal streamen wordt toch voornamelijk gedaan via mediaspelers en browsers.’’
      Misdrijf
      Directeur Tim Kuik van Stichting Brein kondigt een onderzoek aan. ,,Dit lijkt mij geen gebruikelijke manier om films aan te bieden. We gaan natrekken of hier auteursrechten worden geschonden. Inbreuk op auteursrecht is een misdrijf.’’ Het is overigens niet de eerste keer dat Stichting Brein bij Facebook aan de bel trekt. In 2016 zijn  231 sites offline gehaald, waaronder 18 Facebookpagina’s. Hier werden liedjes en e-boeken illegaal aangeboden.  ,,Het streamen van films op Facebook zagen we niet eerder.''
      Het 'streamrippen' heeft ook de volle aandacht van Jaap Bruijnen, directeur Filmdistributeurs Nederland. Maar steeds duiken nieuwe manieren op  om auteursrechten te omzeilen. De oplossing is niet alleen handhaven, denkt Bruijnen. ,,Je moet ook zorgen voor een goed legaal aanbod en de consument informeren wat wel en niet illegaal is.’’ De FDN hoopt een oplossing te bieden met de lancering van Film.nl, een soort Funda voor films.
      Facebook verwijst naar een pagina over auteursrechten. Hier staat dat alleen inhoud mag worden geplaatst die het eigendomsrecht van een andere partij niet schaadt. ,,Om dit zeker te weten kun je het beste alleen plaatsen wat je zelf maakt. Wanneer je iets post van een ander, zorg voor toestemming. Het liefst schriftelijk.’’
    • Door Duken
      BREIN maakte gisteren een nieuw plan bekend om illegale downloaders aan te pakken. De piraterijbestrijder geeft IP-adressen van accounts waarop illegale content is gedownload door aan internetserviceproviders (isp's). 
      "Zij kunnen dan de accounthouder een waarschuwing sturen dat er via dat account inbreuk gemaakt wordt", vertelde BREIN-directeur Tim Kuik in BNR Digitaal. "In de leveringsvoorwaarden staat dat ze je op de hoogte moeten brengen van illegale activiteiten. De Autoriteit Persoonsgegevens heeft aanbevolen om afspraken te maken met de isp's over de verwerking van die persoonsgegevens. Want we willen niet de identiteit hebben van die gebruikers."
      Verschillende internetserviceproviders hebben inmiddels laten weten niet enthousiast te worden van de voorgestelde samenwerking. Ziggo meldt zelfs al niet aan het initiatief te gaan meewerken. Ziggo-woordvoerder Erik van Doeselaar: “Als isp zijn wij een neutrale toegangsverschaffer. Daarbij past geen rol van actieve handhaver van rechten of belangen van derden, waaronder Brein.”
      KPN en Xs4all zeggen op Tweakers.net dat de maatregel 'niet voor de hand liggend' en 'zeer onwaarschijnlijk' is. De woordvoerder van KPN, Stijn Wesselink, stelt dat ‘een isp geen oordeel kan vormen over de rechtmatigheid en proportionaliteit.’  Xs4all laat weten ‘niet staan te springen bij het horen van de plannen.’ Woordvoerder Niels Huijbregts: "Ik wil de deur niet dichtgooien voordat ik de plannen van Tim Kuik zelf gehoord heb, maar het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Isp's zijn geen handhavers."

Toon volledig nieuwsbericht