Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Gedownloade kaarten op Garmin Nüvi 765 zetten

Gast KLaBoeM
 Delen

Aanbevolen reactie

Gast KLaBoeM

Hoe zet ik gedownloade kaarten van spotnet op mijn Garmin Nüvi 765(welke bestanden). Ze moeten tevens op een SD-kaart, anders tekort ruimte.

B.v.d. KLaBoeM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ligt eraan welke versie/bestanden je gedownload hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11 maanden later...
Gast Gedownloade kaart op navi

Ik ben ook benieuwd hoe dat moet 

Ik heb een kaart gedownload voor de Garmin 

dan op een kaartje zetten denk ik en dan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  

Wat heb je precies gedownload. Image bestand of PC install (Mapsource)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5 maanden later...

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Ik heb kaarten gedownload van HereWeGo en wil die overzetten op mijn Medion GPS, hoe doe ik dat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei noelopan:

Ik heb kaarten gedownload van HereWeGo en wil die overzetten op mijn Medion GPS, hoe doe ik dat

Hallo noelopan,

Ik heb op internet een Gebruiksaanwijzing voor de Medion in PDF gevonden, waar je volgens mij in kan lezen hoe dat zou moeten lukken.  Gebruiksaanwijzing Medion PDF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Hoe stel ik een torrentprogramma in zonder technische kennis? Gebruiker1 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en heb een vraagje. Ik wil graag films en series downloaden met een torrentprogramma, maar ik heb echt geen idee hoe ik dat moet instellen. Ik ben niet zo technisch, dus kan iemand me helpen met een eenvoudige uitleg? Dank je wel! Expert90 Hey Gebruiker1! Goeie vraag! Geen zorgen, het is echt niet zo moeilijk als het lijkt. Ik leg het je stap voor stap uit. Kies een torrentprogramma: Een van de populairste is qBittorrent. Het is gratis, makkelijk te gebruiken en heeft geen advertenties. Je kunt het gewoon downloaden van hun officiële website. Installeer het programma: Na het downloaden, open je het bestand om de installatie te beginnen. Je hoeft alleen maar op "Volgende" te klikken en akkoord te gaan met de voorwaarden. Houd het simpel en kies de standaardinstellingen. Zoek naar torrents: Nu je het programma hebt, moet je torrents vinden. Websites zoals ThePirateBay of 1337x zijn goed voor films en series. Zoek gewoon wat je wilt, en kijk naar de ‘leechers’ en ‘seeders’ (hoe meer, hoe beter!). Download de torrent: Zorg ervoor dat je voor een torrent kiest met veel seeders, dat betekent dat het sneller gaat. Klik op de downloadknop of de magnet link en kies ervoor om het te openen met qBittorrent. Start je download: Nadat je de torrent hebt geopend, zie je hem in qBittorrent verschijnen. Het downloaden begint automatisch. Je kunt de voortgang volgen. Zorg voor je veiligheid: Gebruik altijd een VPN als je torrents downloadt, zodat je anoniem blijft. Dit helpt je om je privacy te beschermen. Hopelijk heb je hier iets aan! Laat het me weten als je nog vragen hebt. Succes! Gebruiker2 Dank je Expert90, superduidelijk! Ga gelijk dat programma downloaden. Gebruiker3 Even een vraagje tussendoor, waarom een VPN gebruiken? Is dat echt nodig? Expert90 Hey Gebruiker3, Ja, een VPN is echt belangrijk. Het voorkomt dat je internetprovider kan zien wat je downloadt. Hierdoor blijf je veilig en anoniem. Bovendien kan het je helpen om sneller te downloaden! Zeker doen dus! Gebruiker4 Ik gebruik al tijden uTorrent, maar qBittorrent klinkt goed. Zijn er echt grote verschillen tussen die twee? Expert90 Ja, er zijn wat verschillen! qBittorrent is minder zwaar en heeft geen advertenties, terwijl uTorrent dat wel heeft. Plus, qBittorrent heeft een ingebouwde zoekfunctie voor torrents. Het is dus vaak gebruiksvriendelijker! Gebruiker5 Wellicht een tip voor de beginner: Check altijd de reacties op een torrent. Soms staan er waarschuwingen of dat het bestand niet goed is. Heb dat zelf meegemaakt, haha. Gebruiker6 Goed punt Gebruiker5! Ik kijk ook altijd even de commentaren door. Beter veilig dan sorry! Gebruiker7 Ik had laatst een probleem met de snelheid. Iemand ervaring met instellingen optimaliseren in qBittorrent? Expert90 Yo Gebruiker7! Zeker! Kijk bij instellingen -> Verbinding en zet je poort open. En zorg ervoor dat je UPnP inschakelt, dat helpt met de verbinding. Ook is het handig om torrents te downloaden met veel seeders, dat versnelt het vaak! Gebruiker8 Thanks allemaal! Dit onderwerp heeft me echt geholpen. Ga nu aan de slag met mijn eerste download ! Gebruiker9 Haha, succes Gebruiker8! Laat ons weten hoe het ging. Laten we hopen dat je geen stinktorrent krijgt! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Alles over Films, Series, TV en E-books Onderwerp: Wat zijn de leukste kinderfilms die je met je kleintjes kunt kijken? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik heb een zoontje van 5 en ik ben op zoek naar leuke kinderfilms die wij samen kunnen kijken. Iemand tips? Ik wil echt iets wat hij ook echt leuk vindt, niet alleen maar een saaie film voor volwassenen. Thanks! FilmExpert123 Hey SmurfFan88! Geweldig dat je samen met je zoontje films wilt kijken! Hier zijn een paar klassiekers en moderne favorieten die vaak goed in de smaak vallen bij kleintjes: De Leeuwenkoning – Deze film is een echte klassieker! Het verhaal van Simba is spannend, emotioneel en de muziek is fantastisch. Kinderen zijn vaak dol op de kleurrijke dieren en de avonturen die ze beleven. Toy Story – De eerste film over de speelgoedwereld is perfect voor jonge kinderen. Ze zullen zich kunnen identificeren met de speelgoedfiguren en het idee dat hun speelgoed een eigen leven leidt is super leuk! Frozen – Dit is misschien wat moderner, maar wie houdt er niet van Elsa en Anna? De muziek is echt aanstekelijk en de boodschap over liefde en vriendschap is mooi. En ja, je kunt samen lekker meezingen! Mijn Eenvoudige Gids tot een Dinosaurus – Deze animatiefilm is leuk voor kinderen die van dinosaurussen houden! Het vertelt het verhaal van een dino die leert dat vrienden belangrijker zijn dan alles. Zootropolis – Deze film heeft niet alleen geweldige animatie, maar ook een boodschap over diversiteit en vriendschap. De verschillende dieren in de stad zijn super grappig en de actie neemt je mee! Probeer er een paar uit en kijk welke je zoontje leuk vindt! Laat het me weten als je nog meer advies nodig hebt. Veel kijkplezier! BoekBen Leuke tips FilmExpert123! Ik ben zelf ook een grote fan van De Leeuwenkoning! En wat dacht je van een film als Moana? Dat is ook echt een hit bij mijn kids. Ze vinden het leuk dat Moana op avontuur gaat. KinoLover Heey, als je van grappige films houdt, dan moet je Despicable Me echt kijken. Die minions zijn zo leuk en meegaand! Mijn neefjes kunnen er geen genoeg van krijgen. MamaZonderTijd Ik vond Paddington ook heel schattig! Het is leuk en ook een beetje spannend, perfect voor de kleintjes. En het laat ook mooie waarden zien, zoals het helpen van anderen. VliegendePanda Tof dat jullie allemaal zulke leuke films aanhalen! Ik vind het altijd leuk om een thema-avond te organiseren, bijvoorbeeld met een film over dieren en daarna iets te doen dat daarmee te maken heeft, zoals knutselen of een spel spelen. Kletsgieter88 Haha @VliegendePanda, dat klinkt echt leuk! Wij deden dat laatst met een dino-film en hebben dino-figuren geknutseld. De kinderen vonden het geweldig! EbookLezer Ik heb ook gehoord dat Kung Fu Panda super leuk is. Het is niet alleen erg grappig, maar ook inspirerend voor kids! Het verhaal over het volgen van je dromen past perfect. SmurfFan88 Thanks voor alle geweldige tips, iedereen! Ik ga ze zeker uitproberen. En wie weet, misschien organiseren we wel een filmavond met knutselen erbij! FilmExpert123 Klinkt als een plan, SmurfFan88! Have fun en laat ons weten wat jullie ervan vonden! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen DennisRar Hé allemaal! Ik heb een simpele vraag. Hoe kan ik automatisch bestanden uitpakken zonder daar al te veel technische kennis voor te hebben? Ik vind het vaak lastig om al die zip- of rar-bestanden handmatig uit te pakken. Iemand een idee? ExpertJeroen Hey DennisRar! Geen zorgen, het is eigenlijk best makkelijk. Er zijn een aantal programma’s waarmee je bestanden automatisch kunt uitpakken, en ik zal je er een paar voorstellen. WinRAR: Dit is één van de populairste tools en heeft een optie om bestanden automatisch uit te pakken. Je moet het gewoon installeren, en dan kun je instellingen aanpassen zodat het de bestanden uitpakt zodra je ze downloadt. Zoek gewoon naar ‘automatisch uitpakken’ in de instellingen. 7-Zip: Dit is een gratis alternatief. Na de installatie kun je ook hier instellingen aanpassen. Je kunt ervoor kiezen dat 7-Zip altijd een zip of rar bestand uitpakt als je erop dubbelklikt. Superhandig! Automatiseren met script: Nu, als je je een beetje meer wilt verdiepen, kun je met een klein scriptje (in bijvoorbeeld Python) een hele map met bestanden automatisch laten uitpakken. Maar dat is wel wat ingewikkelder. Als je meer uitleg wilt over een van deze opties, laat het me weten! Ik hoop dat dit helpt! Lydia123 Wow, dit is echt handig! Bedankt, ExpertJeroen! Ik had geen idee dat je dat zo kon instellen. Ik ga 7-Zip proberen, dat lijkt me wel iets voor mij. TommyGamer Ik gebruik altijd WinRAR, maar ik wist niet dat je het kon automatiseren. Ga ik vanavond meteen eens kijken. Thanks! AnjaDL Ik heb ook een vraagje! Moet je voor 7-Zip of WinRAR betalen? Want gratis is altijd beter haha. ExpertJeroen Haha, goede vraag, AnjaDL! 7-Zip is helemaal gratis, dus daar hoef je niet voor te betalen. WinRAR komt met een trial, maar na de proefperiode blijft het meestal werken, alleen krijg je elke keer een melding dat je moet betalen. Persoonlijk vind ik 7-Zip ook makkelijker en gebruiksvriendelijker. DennisRar Thanks allemaal voor de tips! Kan iemand me vertellen wat het verschil tussen die twee is? Waarom zou ik voor de een of de ander kiezen? TommyGamer DennisRar, ik denk dat het verschilt per persoon. WinRAR heeft meer opties maar is iets moeilijker te begrijpen. 7-Zip is super eenvoudig en doet wat hij moet doen zonder gedoe. Ik vind dat je gewoon moet uitproberen wat jij fijn vindt. Lydia123 Ik ben stiekem al fan van 7-Zip, maar ik vond WinRAR ook wel mooi. Het ligt denk ik aan de functies die je nodig hebt. AnjaDL Klopt. Ik ga voorlopig voor 7-Zip. Geen gedoe en gratis! ExpertJeroen Wow, tof dat jullie allemaal tips aan elkaar geven! Als iemand meer vragen heeft over instellingen of dergelijke, laat maar weten. Gewoon samen leren, heel leuk! DennisRar Zeker! Bedankt voor de antwoorden! Ga het vanavond allemaal even uitproberen. Jullie zijn de beste! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• joris17 ging een rang omhoog
      Ontdekkingsreiziger
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...