Spring naar bijdragen
Gast Kodifan

tvaddons.ag offline - Kodi kan niet meer updaten

Recommended Posts

Gast Kodifan

Ik heb kodi opnieuw geinstalleerd maar kan http://tvaddons.ag/ niet meer bereiken om bijvoorbeeld Exodus te downloaden. Als ik de website tvaddons.ag open krijg ik een DNS foutmelding.

Hoe kan ik nu mijn Plugins downloaden voor Kodi?

TVaddons-Logo.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb even simpel op Exodus gezocht in Google en ben op het volgende uitgekomen, is wel in het Engels, Kodi Exodus

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

http://tvaddons.ag/ is er inderdaad niet meer. De heren blijken gestopt. Er zijn we alternatieve links waar je de exodus plugin kan downloaden zoals trizomu aangeeft.

Maar we zullen de handleiding updaten en kijken wat de beste links zijn op dit moment. :o

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanuit het Artikel op torrentfreak. 

Het is nog niet officieel dat ze zijn gestopt. Er zijn ook nog geen berichten over naar buiten gekomen. Wellicht dat ze dus terug komen, even afwachten op de officiële bericht van tvaddons. Tot die tijd duimen.... :frantics:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een alternatief kan trouwens zijn:

http://srp.nu/

1. Klik op de Package Installer pictogram op de linker bovenhoek.
  2. Kies 'Installeren vanaf Zip file' -> Super Repo -> Krypton -> Repositories.
  3. Selecteer superrepo -> superrepo.kodi.krypton.repositories-xxxzip  en installeren.
  4. Wacht tot u de add-on ingeschakeld melding te zien.
  5. Kies nu Installeren vanuit repository .
  6. Kies het  Superrepo Repository -> Addon Repository -> Superrepo Categorie Video.
  7. Nogmaals, wacht tot u de add-on ingeschakeld melding te zien.
  8. Selecteer vervolgens Installeren van repository -> Superrepo Categorie Video -> Video Addons
  9. Selecteer Exodus of een andere video-addon die u wilt installeren.
  • Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Kodifan

Het was inderdaad gelukt met de handleiding van draakie. Daar staat een link in die het weer deed. Dank jullie allemaal voor de hulp :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi,ik ben nieuw hier.Weet iemand hoe ik op mijn cinemaboxx de kodi/exodus weer erop kan zetten ik kan geen films meer streamenHeb er niet zoveel verstand van dus een simpele duidelijke uitleg is zeer welkom,wat zijn addons en hoe installeer ik die?Alvast bedankt,,Anja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij kan je deze handleiding wel volgen @anjamarij

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi,het is me gelukt om covenant en kodi op de cinemaboxx van mijn schoonzoon te zetten hier bij mij thuis,maar als ik het bij hem weer aansluit kan ik geen verbinding maken met wifi.Enig idee hoe ik dat kan oplossen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kan je wel je wifi vinden en instellingen?  Hoe heb je hem geïnstalleerd bij je schoonzoon. Met een kabel of ook wifi?

• Verdrietig 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kom wel in istellingen maar kan  geen wifi vinden,geen kabel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan geen verbinding maken met wifi?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welke foutmelding krijg je dan na het verbinden van je wifi connectie?

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alleen dat er geen wifi verbinding is,ook na handmatige invoering lukt het niet bij hem thuis maar hier bij mij thuis pakt die meteen connectie met wifi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je ziet dus geen wifi met je cinemaboxx je schoonzoon. Maar als je de cinemaboxx thuis neerzet zie je wel wifi verbindingen? De lijst met wifi connecties is dus bij je schoonzoon leeg. 

Zie je wel meedere wifi connecties op je telefoon bij je schoonzoon?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja,alles doet het,telefoon pc etc,netwerk kpn maar op cinemaboxx komt helemaal niks als ik wifi probeer ook geeen andere netwerken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Gouffy
      Ik kan geen Zip file aanmaken bij het toevoegen van een locatie . Hoe kan ik dit oplossen ?
    • Door Draakie
      De derde officiële ontwikkelversie van Kodi versie 18.0 is beschikbaar gekomen. Deze crossplatform-mediacentersoftware wordt ontwikkeld voor Windows, macOS, Linux, Android en iOS. In versie 18.0, die codenaam Leia draagt, is onder meer de hele broncode doorgenomen, met als doel de stabiliteit te verbeteren. Verder zijn er diverse verbeteringen aangebracht in de muziekbibliotheek en het kijken van live televisie, is er een volledige 64bit-versie van Kodi en is het nu ook verkrijgbaar via de Windows Store. Ten slotte is de mediaspeler verbeterd, waardoor er minder haperingen moeten voorkomen, en kan het ook prima overweg met 4k- en 8k-resoluties, hdr, drm en de nieuwste codecs. 

Versienummer 18.0 Alpha 3 Releasestatus Alpha Besturingssystemen Windows 7, Android, Linux, macOS, iOS, Windows 8, Windows 10 Website Kodi Download http://kodi.tv/download
    • Door Peerke59
      Heeft iemand enig idee waarom Exodus de bij een zoekopdracht gevonden SD - s niet afspeelt? De provider “ divxcrawler” heb ik uitgeschakeld omdat hierbij de zoekopdracht binnen Exodus helemaal vast liep.
    • Door ace
      Weet iemand waarom plots exodus niet meer werkt.
      Hij begint een film te zoeken en vind er ook, maar dan stopt hij en kan men niets meer doen.
      Ik moet de stekker dan uit te tv box halen om verder te kunnen.
      Heb al rond gekeken en ligt aan de addon want bij sommige andere heb ik dat probleem ook.
      Ik heb kodi 17.6 en de laatste versie van exodus.
      Bedankt,

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Nou Nou Nou, wat een gedoe bij jullie in Nederland met die wifi. Bij mij heb ik er absoluut geen problemen mee, ben dan ook ne Belg 😉, en bij mijn moeder die in een wijk woont waar bijna iedereen het net heeft en bijna ook iedereen aan de wifi is heb ik ook nog nooit problemen gehad. Tot zover ik weet hebben Ziggo & Telenet toch dezelfde hoofdaandeelhouder Liberty Global? Al is Telenet niet de goedkoopst ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
    • Op Twitter heeft zich een van de grootste ironieën van de afgelopen tijd afgespeeld in een nieuwe woordenstrijd die is ontbrand over Artikel 13. Nadat Pirate-Europarlementariër Julia Reda kinderen opriep om te lobbyen bij hun ouders over de controversiële wetgeving, kreeg ze van IFPI (International Federation of the Phonographic Industry) een "schaam je" voor "het manipuleren van minderjarigen". Het probleem is dat de entertainmentindustrie al meer dan een decennium hetzelfde doet. Omdat kinderen onder artikel 13 vallen, grotendeels vanwege hun obsessie met YouTube, heeft Reda onlangs voorgesteld om bij hun ouders te lobbyen om de wetgeving te lezen. Tegelijk met pop-ups van YouTube die gebruikers adviseerden zich tegen artikel 13 te verzetten, leek dat sommige aanhangers van de voorgestelde wet te irriteren. Naarmate de controverse over de voorstellen van artikel 13 van de EU aanhoudt, lijkt Twitter het favoriete communicatiewapen te zijn voor partijen aan beide zijden. Als een van de belangrijkste tegenstanders van Artikel 13 en in het bijzonder de eis voor Uploadfilters, is Julia Reda een veel voorkomend doelwit voor voorstanders van deze omstreden Auteursrechtwetgeving. Julia Reda is een politica voor de Piratenpartij Duitsland en voorzitter van de Jonge Piraten Europa en in 2014 werd ze verkozen tot Europarlementariër.
    • Tele2-klanten kunnen in december tot 1GB aan data weggeven aan andere klanten Tele2 start een tijdelijke actie waarbij gebruikers hun data weg kunnen geven aan andere Tele2-klanten. In blokken van 250MB kunnen klanten tot maximaal 1GB weggeven. De actie duurt tot 31 december. Maak je vrienden blij! Want jij kunt de hele maand december 1000MB van je eigen data cadeau doen. Omdat we je lief vinden. Omdat het kan. Deel je data met andere Tele2-gebruikers die even krap in hun MB’S zitten. Ga naar de mijntele2 app Check of je de nieuwste versie (5.1.0) hebt of download ‘m (is zeker de moeite waard). Ga naar het dashboard en kies daar iemand die ook Tele2 heeft en deel je data. Je kan 4x 250MB weggeven. Begin met delen en zeg 't met data Note Trizomu: Heeft u vragen dan kan u via de volgende link de nodige info vinden onderaan de pagina in de FAQ  
      Toon volledig nieuwsbericht