Spring naar bijdragen

game of thrones seizoen 7 downloaden omdat ik geen Ziggo hebt


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoera, eindelijk een nieuw seizoen van GOT! Ik ben groot fan van de game of thrones serie en zit bij KPN als provider. Ik had daarbij vorige jaar ook HBO maar dit is naar Ziggo verhuist. Vreemd... nu wil ik dus het nieuwe got seizoen 7 gaan kijken maar dat gaat dus niet lukken. Of ik kijk ergens overheen...

Anyway, ik zal ze dus moeten downloaden. Iemand een idee waar ik straks het beste game of thrones seizoen 7 kan downloaden met Nederlandse ondertitels. Ik zoek ze ook met de Intro. Seizoen 6 is alweer even geleden. Hoop dat iemand kan helpen. Ik wil trouwens gerust betalen voor hbo maar lijkt niet meer te kunnen. En ik zit fijn bij kpn..om nou naar Ziggo over te stappen. Toch vreemd dat ik nu niet meer officieel de serie kan kijken. Bah.... :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 7

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Popcorn Time downloaden, dan kan je direct kijken. Of uit een nieuwsgroep vissen. Of middels torrents. Er zijn vele opties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja het is een sneue bedoeling dat als je legaal wilt kijken naar een van de grootste en bekendste series uit het land het niet eens kan. Hoezo?!

HBO zit nu alleen bij Ziggo. Dus bij alle andere providers kan je Game of thrones niet kijken via een betaalde dienst. Je zult of moeten wachten op de dvd's (die komen ergens 2018 uit..... :bye:) of de serie downloaden / streamen.

Op dit moment is hij nog nergens te krijgen. Maar zodra Ziggo de eerste aflevering heeft uitgezonden zal deze op alle bekende download locaties te vinden zijn. Gelukkig maar....

Winter is coming! :brr:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat heb ik ook... Laatst gebeld naar Netflix. Ik was dolgraag klant gebleven.

Maar ik kijk regelmatig op plekken (hotels e.d.) waar men een proxyserver gebruikt. 
Ze blokkeren proxy's. Dus dan maar een VPN. Die blokkeren ze ook.... :huh:
Toen ik belde legde een vriendelijke medewerkster uit dat ze proxy's en VPN servers moeten blokkeren omdat ze anders copyright claims krijgen van filmstudios.
Ik vind het jammer, ook voor die filmstudios, maar dan kijk ik wel gewoon via Popcorn Time... Gedoe allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Met Netflix ben ik weer gestopt. Sommige films (voornamelijk kinder films) gaan opeens weer weg. En dat werkt niet fijn.
Maar bedankt voor jullie reacties,  

Welke popcorn time moet ik nu downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 7

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je kan het beste naar de website gaan van Popcorn Time. Dit is de link: popcorn-time.to
Dan kan je kiezen uit Windows, Android, Mac e.d.
Als je Popcorn Time op je eigen televisie wilt bekijken is streamen het makkelijkste.
Ik heb een handleiding geplaatst op een van mijn eigen websites over Chromecast en Popcorn TIme, mogelijk heb je er wat aan.
https://popcorntimedownloaden.nl/streamen-met-chromecast/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Zelf heb ik geen Ziggo en ik neig er ook naar de nieuwe episodes te torrenten (ik ga Kodi Exodus proberen maar weet niet of dat gaat lukken, ook met het oog op het vinden van degelijke kwaliteit heeft torrenten mijn voorkeur). Zou HBO nog actief jagen op mensen die GoT illegaal downloaden in Nederland denken jullie? Of hebben ze Brein zelfs ingeschakeld die dat voor hen doet? Ben enigszins op mijn hoede voor die downloadboetes (boetes tot 12.500 euro voor uploaden :S 

bewerkt door Draakie
gasten mogen niet extern linken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gebruik altijd een VPN als je download. Helemaal als je torrents download of Popcorn Time gebruikt, dan download je namelijk niet alleen, je bent ook aan het uploaden.
Met een VPN krijg je een ander IP adres en kan HBO niets zien. Als je een nieuwsserver gebruikt kan je beter naar place2home.net gaan. Daar zijn alle afleveringen te vinden, in HD kwaliteit met ondertiteling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

En als je een vpn applicatie zoekt is hier een uitgebreide handleiding te vinden. Place2home is inderdaad een forum vol content. Volgens mij plaatsen deze ook snel series zoals got.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

11 uur geleden zei Duken:

 Volgens mij plaatsen deze ook snel series zoals got.

 

Dat is ook mijn ervaring.Een kennis loopt al te miepen over het nieuwe seizoen van GOT. Tja, nog even geduld :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Popcorn Time heeft ook alle afleveringen van GOT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

De torrent 'Game of Thrones S07E01 NL SUBS' is al bijna te downloaden

Afbeeldingsresultaat voor Game of Thrones S07E01Vanavond -yesss- zendt het Amerikaanse HBO de eerste aflevering van het nieuwe seizoen (7) van Game of Thrones (GOT) uit. Liters bloed, zweet en tranen stromen dan de komende weken weer uit miljoenen laptop- , PC-, tablet, telefoon- en TV-schermen. Helaas is legaal de serie in Nederland niet live te streamen, want GOT-producent HBO heeft zich eind vorig jaar uit ons kikkerlandje teruggetrokken.

Ziggo biedt exclusief de serie nog wel aan, maar pas morgen, dus een kleine dag later, is de eerste aflevering voor geabonneerden te bekijken. Natúúrlijk gaan alle Ziggo-geabonneerden rustig een dag wachten en haasten de overige GOT-fans zich om snel lid te worden. NOT. Het is 'lang leve de torrents' voor velen. Mag niet natuurlijk. Nu is volgens Torrentfreak GOT al vijf jaar achtereen de numero uno op de lijst van de meeste illegale downloads. En Nederland stond steevast aan de internationale top als het gaat om illegaal downloaden. Toch is dat is volgens onderzoeksbureau Telecompaper afgenomen van 41% in 2013 tot recentelijk 27%. De toenemende populariteit van de streamingdiensten (zoals Netflix of Spotify) zijn daar volgens het bureau voor verantwoordelijk.

Ook telt dat sinds 2014 na een uitspraak van het Europese Hof, downloaden uit een illegale bron verboden is. Tja, en dan zijn er de piraterijhaters van Stichting Brein, 's Neerlands gesel Gods voor alle illegale up- en downloaders. Volgens Filmhoek.nl haalde de stichting in 2016 '231 illegale diensten uit de lucht, pakte 26 grote uploaders aan en verwijderde 2,5 miljoen zoekresultaten van Google.' Daar worden de meeste torrentgebruikers natuurlijk niet echt erg zenuwachtig van. Maar in 2017 wil de stichting ook de downloaders zelf aanpakken. Het is écht waar. Brein is volgens haar directeur van plan om de IP-adressen door te geven aan internetproviders, die daarop een waarschuwing kunnen sturen naar de mensen die in overtreding zijn. Oei. Maar volgens Tweakers wil -nota bene- provider Ziggo zelf, niet meewerken aan een dergelijke maatregel en zien KPN en Xs4all 'de maatregel als 'niet voor de hand liggend' en 'zeer onwaarschijnlijk'. Conclusie: zie de titel van dit stukje.

Prachtig stukje van daskapital.nl/2017/07/de_torrent_game_of_thrones_s07.html :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Nou zie ik overal S07E01 verschijnen met NL subs. Maar niet de officiele NL subs. Gisteren is de officiele aflevering uitgezonden op Ziggo. Weet iemand waar ik deze kan vinden?

Of bestaat die niet :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goede vraag, ik ben ook voorstander van de retail NL subs. Kan hem zo snel ook niet vinden.

Het lijkt erop dat we maar die horizon gaan aansluiten. Die heeft geen coax kabel erin... Zit in de media center ..... :sweat:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Custom subs hebben ook wel wat. Ik zit mij soms dood te lachen om de taalvoute. :gek:
Maar dat is niet wat je wilt zien als het een goede film is...
Daarom wacht ik altijd op een retail release of download ik van grote releasegroepen die professionele vertalers hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

GOT S07E02 ga ik niet kijken met de custom subs. Dat heb ik nu gedaan met S07E01 maar die ondertitels waren slecht. :help: Waar kan ik zoals gotfan en Duken de goede Nederlandse ondertiteling vinden van Game of thrones seizoen 7?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 7

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Probeer het op place2home.net daar is altijd wel een goede versie te vinden. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
Gast belachelijk

Wat een ellende dat je alleen bij ziggo kan kijken. Op usenet verdwijnen de spots binnen een paar uur. Hoe kan ik nou mijn serie kijken waar ik zelfs voor wil betalen :help:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hij is wel te vinden. Er is een backup link naar een NZB bestand, ze hebben al vele backup links aangemaakt.
Deze serie word er direct vanaf gehaald door nieuwsserver providers, ik zie dat ze er een wachtwoord op de laatste post hebben gegooid.
Schrijf je in op place2home.net en zoek naar: GAME OF THRONES (2017) S07E01 1080p WEB-DL DD5.1 GOEDE NLsubs
Je ziet dan onder de download links een wachtwoord staan dat je nodig hebt om het bestand uit te pakken.

Of gebruik Popcorn Time. Daar is de aflevering ook te vinden. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  37
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  470
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  45

Nu heb ik Game of Thrones S07E02 NL SUBS gevonden. Via torrent zoeken vond ik ook Game of Thrones S07E03 NL SUBS, Game of Thrones S07E04 NL SUBS, Game of Thrones S07E05 NL SUBS, Game of Thrones S07E06 NL SUBS en Game of Thrones S07E07 NL SUBS ? Dat kan toch nog niet? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 37
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat kan zeker niet, Episode 2 van seizoen 7 is net uitgebracht. Als alles was uitgegeven dan was daar al groot nieuws over. Dat is dan zelfs te lezen op de grote nieuws sites als RTL4 :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  37
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  470
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  45

Mijn excuus, het gaat om seizoen 6 niet de laatste. Is dus inderdaad een foutje.... :help: Negeer mijn post. Ik heb slaap nodig. :lui:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 37
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nou.. blijkbaar is seizoen 7 toch gelekt. Hackers hebben alle afleveringen kunnen downloaden bij HBO.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Waaaaaa met aflevering 4 gezien van seizoen 7. Helemaal geweldig!!! Wat een vette aflevering. Ik zal geen spoilers geven maar dit maakt weer langzame afleveringen goed :yahoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik lees net op Tweakers dat hackertjes dreigen aflevering 7 online te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...