Spring naar bijdragen
oʞᴉlʞ

VPN Provider Coupon Codes

Recommended Posts

6 hours ago, Draakie said:

50% lifetime? Goed deal zeg :D 

Dacht ik dus ook, heb abb. genomen op die proxies van hun, werken goed :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zelf heb abb. op meerdere VPN (mits ze socks proxies hebben) en Socks providers, ik vind Socks proxies toch lekkerder werken dan met een VPN, zo kan je ook makkelijk browser profielen aanmaken met verschillende Socks erin, dan schakel ik op die manier tussen landen :D

bewerkt door kliko

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door bezemsteel
      Goedendag,
      Zou iemand mij kunnen uitleggen waarom op diverse grote NZB sites, het NIET mogelijk is om via een VPN verbinding te registreren?
      Je dient de registratie via je eigen IP-adres te doen en daarna mag je gebruik maken van je VPN verbinding. 
      Helaas ben je, welke VPN leverancier je ook gebruikt, al te traceren door je IP-adres tijdens de registratie.
      alvast hartelijk dank voor uw reacties,
    • Door bavaria
      hallo
      ik gebruik sinds kort goose vpn.
      ik merk wel dat er weinig gehaald bij mij.
      ik gebruik zelf uttorent.Moet ik goose vpn ook in mijn router zetten?

mvg bavaria
    • Door Draakie
      Een VPN verbinding is voor de Nederlandse downloader anno 2018 een verplichting geworden. Naast je abonnement van je provider zoals Ziggo, KPN etc is het bij het downloaden van films en muziek een actieve VPN verbinding nodig. In 2016 was een VPN verbinding nog voor de "download nerds", in 2017 was de VPN verbinding al zo veel besproken dat de gemiddelde downloader er al mee aan de slag ging. In 2018 is de VPN een vereiste geworden.
      Een grote ommekeer naar de VPN verbinding is dat de bekende auteurs organisaties actief opzoek gaan naar downloaders. En daarop zullen boetes volgen. Daarnaast lijkt een VPN verbinding voor vele ook voor de privacy een must te worden. Je bent niet te achterhalen en als je op openbare locaties gebruik maakt van het internet en je hoeft je ook geen zorgen te maken dat iemand stiekem meekijkt. 
      Welke VPN providers komen als beste uit de test?

VPN Provider Private Internet Access ExpressVPN IVPN NordVPN Mullvad Snelheid 9 / 10 8 / 10 7 / 10 7 / 10 7 / 10 Gebruiksvriendelijkheid 8 / 10 9 / 10 8 / 10 9 / 10 8 / 10 Torrents downloaden Ja Ja Ja Ja Ja Usenet downloaden Ja Ja Ja Ja Ja Killswitch Ja Ja Ja Ja Ja Gelijktijdige connecties 5 3 5 6 5 Betrouwbaarheid 4 / 5 4 / 5 4 / 5 4 / 5 4 / 5 Prijs per maand* $ 3.33 $ 6.66 $ 8.33 $ 5.75 $ 5.50 Algemene Score 8.5 / 10 5.5 / 10 7.0 / 10 7.5 / 10 6.5 / 10 Website van de VPN provider Private internet access ExpressVPN IVPN NordVPN Mullvad * Op basis van een jaar abonnement
      Een volledig overzicht van de VPN providers vind je bij onze software reviews op:

Toon volledig nieuwsbericht
    • Door Draakie
      Een VPN verbinding is voor de Nederlandse downloader anno 2018 een verplichting geworden. Naast je abonnement van je provider zoals Ziggo, KPN etc is het bij het downloaden van films en muziek een actieve VPN verbinding nodig. In 2016 was een VPN verbinding nog voor de "download nerds", in 2017 was de VPN verbinding al zo veel besproken dat de gemiddelde downloader er al mee aan de slag ging. In 2018 is de VPN een vereiste geworden.
      Een grote ommekeer naar de VPN verbinding is dat de bekende auteurs organisaties actief opzoek gaan naar downloaders. En daarop zullen boetes volgen. Daarnaast lijkt een VPN verbinding voor vele ook voor de privacy een must te worden. Je bent niet te achterhalen en als je op openbare locaties gebruik maakt van het internet en je hoeft je ook geen zorgen te maken dat iemand stiekem meekijkt. 
      Welke VPN providers komen als beste uit de test?

VPN Provider Private Internet Access ExpressVPN IVPN NordVPN Mullvad Snelheid 9 / 10 8 / 10 7 / 10 7 / 10 7 / 10 Gebruiksvriendelijkheid 8 / 10 9 / 10 8 / 10 9 / 10 8 / 10 Torrents downloaden Ja Ja Ja Ja Ja Usenet downloaden Ja Ja Ja Ja Ja Killswitch Ja Ja Ja Ja Ja Gelijktijdige connecties 5 3 5 6 5 Betrouwbaarheid 4 / 5 4 / 5 4 / 5 4 / 5 4 / 5 Prijs per maand* $ 3.33 $ 6.66 $ 8.33 $ 5.75 $ 5.50 Algemene Score 8.5 / 10 5.5 / 10 7.0 / 10 7.5 / 10 6.5 / 10 Website van de VPN provider Private internet access ExpressVPN IVPN NordVPN Mullvad * Op basis van een jaar abonnement
      Een volledig overzicht van de VPN providers vind je bij onze software reviews op: