Spring naar bijdragen

nog een keer de vraag waarom geen geluid bij tv dvd

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  158

En in DVDFlick, die Volume Modification, kan je die ook boven de 100% zetten? Dat weet ik dus niet, wat nou als dat bovden 100% kan en je zet hem eens op 200% en brand hem op die manier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 416
  • 507

• Bijdragen:  67
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  

zacht te zacht je hoorde niets dan gekraak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 67

• Actief:  

Oke njah, het is opzich best simpel,

De DVD doet het goed op je PC, dus opzich zou het niet aan de DVD moeten liggen.
Je kijkt neem ik aan vaker TV dus de TV zelf is geen probleem mee.
De boxen doen het wel goed op je pc met andere zaken neem ik aan.

Dan zijn er dus twee mogelijkheden
1. De DVD speler heeft een probleem met de DVD zelf, dat kan liggen aan de manier waarop hij gebrand is.
2. De bekabeling tussen DVD speler en speakers of DVD speler en TV is niet goed.

Heb je al getracht de DVD met een ander programma? en heb je die Volume Modification in DVDFLICK geprobeert omhoog te zetten of dat mogelijk is?

Als je de boxen aan sluit, sluit je die dan direct op de DVD speler aan of op de TV?

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 416
  • 507

• Bijdragen:  4260
  • Waardering:   1414
  • Prestatiepunten:  3088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Actief:  

Ik geef je de eer om Astrid te helpen, @kliko Zonder teamviewer of er zelf bijzijn is het amper te doen.
Ik ben ook niet meer bekend met DVD brandprogramma's.

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1.4k
  • 4.3k
  • 88

• Actief:  

Just now, Meh Meh said:

Ik geef je de eer om Astrid te helpen, @kliko Zonder teamviewer of er zelf bijzijn is het amper te doen.
Ik ben ook niet meer bekend met DVD brandprogramma's.

Ja same here, maar ik denk ik probeer het gewoon effe, de laatste keer dat ik een DVD gebrand heb kan ik me niet eens meer herinneren, laatst liet een maat van me ze nieuwe DVD speler zien, toen dacht ik nog, die dingen beginnen net zo oubollig te worden als die VHS spelers zowat :D

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 416
  • 507

• Actief:  

ik kan helemaal geen boxen aansluite n zwz niet op de dvd speler, en het geluid hader zetten op dvd flick werkt niet gaat tie alleen maar hader kraken zegmaar, een ander prog is er niet er MOETEN ondertitels onder..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 67

• Actief:  

Just now, Astrid Brouwer said:

ik kan helemaal geen boxen aansluite n zwz niet op de dvd speler, en het geluid hader zetten op dvd flick werkt niet gaat tie alleen maar hader kraken zegmaar, een ander prog is er niet er MOETEN ondertitels onder..

Er zijn zeerzeker wel andere programma's welke DVD's kunnen branden en ondertitels eronder kunnen zetten.

https://www.winxdvd.com/dvd-author/

Deze al eens geprobeert?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 416
  • 507

• Actief:  

wheee niet gratis...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 67

• Actief:  

2 minuten geleden zei kliko:

Ja same here, maar ik denk ik probeer het gewoon effe, de laatste keer dat ik een DVD gebrand heb kan ik me niet eens meer herinneren, laatst liet een maat van me ze nieuwe DVD speler zien, toen dacht ik nog, die dingen beginnen net zo oubollig te worden als die VHS spelers zowat :D

Ja, zo zie ik het ook. Ik gebruikte altijd DVDshrink en dan brandde ik met Nero. Maar dat is uit de tijd van Toetanchamon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1.4k
  • 4.3k
  • 88

• Actief:  

waar moet ik bij dat porgje de ondertitels invoegen snap mer niets van snik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 67

• Actief:  

Oke moment, dan moet ik hem ook effe installeren want ik heb hem nog nooit gebruikt, ik installeer hem en leg het uit.

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 416
  • 507

• Actief:  

Nou ik heb effe gekeken het zit er wel in, tis alleen niet optimaal, het is te vinden onder DVD Author.
Echter, als je googled zie je dat alle artikelen over het branden van een DVD al zo oud zijn dat ze niet meer up to date zijn, en wij hier in het forum branden blijkbaar allemaal geen DVD's meer.

Misschien is het tijd om over te stappen op een DVD speler welke ook USB sticks aan kan zodat je niets hoeft te branden maar het gewoon op een USB stick kan zetten :P

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 416
  • 507

• Actief:  

Ja, maar als ze een USB stick wilt gebruiken moet ze een smartTV hebben. Of een mediaspeler die vanaf USB afspeelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1.4k
  • 4.3k
  • 88

• Actief:  

heb allebij niet wel een ansluiting voor usb maar werkt niet helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 67

• Actief:  

kan helaas geen usb op mew kamer vinden, kan ik mook een telefoon aansluiten op de usb poort????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 67

• Actief:  

18 minutes ago, Astrid Brouwer said:

kan helaas geen usb op mew kamer vinden, kan ik mook een telefoon aansluiten op de usb poort????

Dat ligt een beetje aan de DVD speler zelf ook, bij sommige kan dat wel bij anderen niet.
Als er ook een USB poort op zit dat betekend vaak ook dat de DVD speler .avi bestanden kan afspelen, als dat het geval is kan je die DVD op een andere manier branden, als een gewone DVD met bestanden erop zeg maar, ligt er dan wel aan of die DVD speler ook ondertitels ondersteund met een .avi bestand, maar dat moet je dan even testen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 416
  • 507

• Actief:  

17 uur geleden zei Meh Meh:

En welk merk televisie en model heb je? En wat voor merk DVD speler en welk model? Er staan achterop altijd serienummers met de merknaam en dan een nummer met cijfers.

Zolang die vragen niet te beantwoorden zijn kan niemand je echt helpen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1.4k
  • 4.3k
  • 88

• Actief:  

sorry LG 26le3300 is de tv, en dvd speler weet ik niewt zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 67

• Actief:  

Als je geen smart tv hebt dan is de DVD speler het belangrijkste onderdeel, als je niet weet wat voor dvd speler je hebt kunnen wij je ook niets vertellen erover. Je moet op zijn minst weten waar je het over hebt om het probleem op te kunnen lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 416
  • 507

• Actief:  

Het is in elk geval geen smarttv. Geen slechte HD ready TV maar je kan er alleen iets op afspelen met een ander apparaat.
Je kan trouwens ook divx en divx HD afspelen, niet alleen gewone DVD's. Waarschijnlijk kan dat door ze op een USB stick te zetten en die in de USB poort op je TV te steken.

De vraag is of je DVD speler een HDMI poort heeft. Als hij deze niet heeft, raad ik je aan om te kijken naar een ander apparaat.
Een streamer bijvoorbeeld die audio en video via WiFi kan versturen naar je TV. Die heb je al voor 30 euro.

Er zitten 3 HDMI poorten op je TV. Zit er ook een op je DVD speler? Zo ziet een HDMI poort eruit;
A.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1.4k
  • 4.3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld

Nu aanmelden

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Fallout TV-serie Seizoen 2 krijgt releasedatum, en Seizoen 3 is al bevestigd De langverwachte tweede seizoen van de Fallout TV-serie staat gepland voor een première in december, en het goede nieuws houdt daar niet op: een derde seizoen is al bevestigd. Dit meldt Variety, die maandag het nieuws de wereld in bracht. De populaire adaptatie van de iconische videogame, geproduceerd door Amazon MGM Studios, Bethesda Game Studios en Kilter Films, zal binnenkort weer te zien zijn. Vernon Sanders, de wereldwijde hoofd van televisie bij Amazon MGM Studios, sprak zijn enthousiasme uit: “We zijn ontzettend blij dat onze Prime Video-klanten wereldwijd zich verder kunnen verdiepen in de wonderbaarlijk surrealistische en betoverende wereld van ‘Fallout’.” De hoofdrolspelers, Ella Purnell als Lucy MacLean en haar medespelers, hebben al aangegeven dat het tweede seizoen de verwachtingen zal overtreffen. “Seizoen 2 zal het eerste seizoen letterlijk en figuurlijk ‘uit het water blazen’,” aldus de sterren van de serie. De productie van het tweede seizoen is onlangs afgerond, en het lijkt erop dat de wachttijd van post-productie tot de release korter is dan bij veel andere grote series. Ter vergelijking: de tweede seizoen van de eveneens populaire serie The Last of Us op Max voltooide zijn productie in augustus 2024, maar de première vond pas plaats op 13 april 2025. De snelle doorlooptijd van Fallout is opmerkelijk en toont de efficiëntie van het team achter de schermen. Dit is een teken dat de makers vastbesloten zijn om fans niet te lang in spanning te houden. Met de combinatie van een sterke cast, een gepassioneerd productie-team en de rijke lore van de Fallout-franchise, belooft het tweede seizoen een spannende en meeslepende ervaring te worden. Fans kunnen zich voorbereiden op een duik in een wereld vol avontuur, intrige en de unieke charme die deze serie zo geliefd maakt. Blijf ons volgen voor meer updates over de Fallout TV-serie en andere spannende projecten in de toekomst!

Eater

Geplaatst

Het boek *De Machine*, dat de fascinerende en complexe geschiedenis van e-commercereus Booking.com onthult, krijgt een nieuwe leven als een zesdelige tv-serie. Deze serie, die naar verwachting ergens in 2026 of 2027 op de buis zal verschijnen, belooft een diepgaande en dramatische verkenning van de opkomst, de hoogtij dagen en het morele verval van dit invloedrijke bedrijf. Dit nieuws werd onlangs bekendgemaakt door een van de auteurs, die de kijkers alvast nieuwsgierig maakt naar wat komen gaat. Het boek, geschreven door drie gerenommeerde Nederlandse journalisten, biedt een onthullend kijkje achter de schermen van Booking.com. De beschrijving van het boek schetst een verhaal vol extravagante feesten, uit de hand gelopen internetexperimenten, bedrogen aandeelhouders, handtastelijke managers en verhitte discussies in de boardroom. Dit alles vormt de achtergrond van een bedrijf dat niet alleen de hotelboekingsindustrie heeft getransformeerd, maar ook een complex web van morele dilemma’s en zakelijke intriges heeft gecreëerd. In een enthousiaste post op LinkedIn deelt NRC-journalist Stijn Bronzwaer zijn vreugde over de verfilming van hun boek. “Zo vet dat dit er echt van komt! Ons boek over Booking, *De Machine*, wordt verfilmd in een tv-serie van zes afleveringen bij BNNVARA,” schrijft hij. Hij voegt eraan toe dat de productie in handen is van het getalenteerde team dat ook verantwoordelijk was voor de succesvolle serie *Het Jaar van Fortuyn*, die de politieke strijd van begin deze eeuw dramatisch in beeld bracht. Bronzwaer, samen met mede-auteurs Merijn Rengers en Joris Kooiman, heeft de afgelopen tijd een rol gespeeld in het ontwikkelen van het script voor de serie. Booking.com, dat inmiddels een van de rijkste en meest invloedrijke internetbedrijven in Europa is, blijft een fascinerend onderwerp. Ondanks zijn wereldwijde bekendheid blijft het bedrijf een mysterie. “Iedereen kent de website, maar niemand kent de mensen en verhalen achter dit oer-Hollandse bedrijf in Amerikaanse handen. Tot nu,” aldus de uitgeverij Lebowski. In *De Machine* wordt het wrange verhaal verteld van een idee dat eind jaren negentig werd geboren door een groep techniekstudenten uit Twente en uitgroeide tot het grootste hotelboekingsplatform ter wereld. De auteurs reconstrueren gedetailleerd hoe dit 'internetsprookje' zich heeft ontwikkeld, en hoe het succes van Booking.com gepaard ging met een aantal schimmige praktijken en morele vraagstukken. De serie belooft een onthullend kijkje in de wereld van Booking.com, met een focus op de dualiteit van zijn succes. Het verhaal gaat niet alleen over de indrukwekkende groei en winstgevendheid van het bedrijf, maar ook over de schaduwzijden van de bedrijfsvoering. “Dit is het niet eerder vertelde verhaal van de opkomst, hoogtij en het morele verval van Booking, vol extravagante feesten, uit de hand gelopen internetexperimenten, bedrogen aandeelhouders, handtastelijke managers en ruzies in de boardroom,” aldus de auteurs. Het boek en de aankomende serie benadrukken de paradox van een bedrijf dat een ongeëvenaarde online geldmachine heeft gecreëerd, maar in zijn eindeloze zoektocht naar meer de mensen achter de machine vergat. Het is een verhaal dat ons dwingt na te denken over de ethiek van succes in de moderne zakenwereld. Met de verfilming van *De Machine* in het vooruitzicht, kijken we uit naar een serie die niet alleen entertainend zal zijn, maar ook zal aanzetten tot nadenken over de impact van technologie en de morele verantwoordelijkheden die daarmee gepaard gaan. De combinatie van journalistiek onderzoek en dramatische vertelling belooft een krachtige en meeslepende kijk op een van de meest invloedrijke bedrijven van onze tijd. De serie zal ongetwijfeld de nieuwsgierigheid wekken van kijkers die geïnteresseerd zijn in de complexe wereld van e-commerce en de verhalen van de mensen die aan de basis stonden van deze digitale revolutie. Het is een kans om niet alleen de feiten te leren, maar ook de emoties en de morele dilemma's die de ontwikkeling van Booking.com hebben gevormd. Met de rijke achtergrond van het boek en de gedrevenheid van de makers, belooft deze serie een onvergetelijke ervaring te worden die de kijkers zal meeslepen in de intrigerende wereld van Booking.com. Houd je agenda gereed voor 2026/2027, want deze serie wil je niet missen!
  • Recente prestatie

• Mazi heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...