Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Place2home.org offline door stichting brein?!

Gast Place2home gebruiker
 Delen

Aanbevolen reactie

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.932
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

@Polarbear1, mehmeh bedoeld het niet aanvallend. Volgens mij geeft hij alleen aan dat hij niet helemaal snapt. Dat mag toch geen probleem zijn? 

Overigens snap ik er ook helemaal niks meer van. Wij weten niet wie er beheerder is op site a of community b. Dat maakt het natuurlijk lastig. Waarschijnlijk

Volgens mij zijn inhoudelijke gesprekken en discussies leuk. Laten we dat ook zou houden.

Zo kan ik mij niet voorstellen dat Brein een nep site opzet en net uploaders. In mijn gedachten is dat de wereld op zijn kop... Ik zie nergens de winst? Het blijft een vreemd verhaal.

Edit.

Eigenlijk precies wat mehmeh eerder aangaf:

Ik ben zeer geïnteresseerd in een onderbouwde mening en ervaringen van andere mensen. Zelf kan ik er nog steeds geen chocolade van maken.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Actief:  

Ik kon het niet volgen, dat was mijn punt. Helaas werd het daarvandaan nog onduidelijker. Mensen hoeven elkaar niet altijd te begrijpen.

Ontopic: Mijn eerdere vraag, kan iemand nog downloaden via Place2home.org? Ik kan dat, maar alle downloads stoppen op of rond de 50%

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  33
  • Waardering:   17
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  

Hoi duken,

mijn voorgaande bericht waarin ik de feiten optel is toch alleszeggend, de feiten zijn: zelfde server...... zelfde domein en dns... deal met brein, dus die site ga je zelf niet terugzetten zodat je boete nog hoger word en als je verweer wilt voeren bij de rechtbank maak je het jezelf heel moeilijk als je je afspraak niet nakomt om het down te halen met die breintekst, dat is namelijk de afspraak dan.... Het domein en server zijn het zelfde..... hoeveel conclusies kun jij trekken dan??

met alle respect maar dan zie ik alleen de conclusie die starlight zelf hier in het begin aangaf (als ie echt was) dat alle inlog overgedragen is???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

3 minuten geleden zei Meh Meh:

Ik kon het niet volgen, dat was mijn punt. Helaas werd het daarvandaan nog onduidelijker. Mensen hoeven elkaar niet altijd te begrijpen.

Ontopic: Mijn eerdere vraag, kan iemand nog downloaden via Place2home.org? Ik kan dat, maar alle downloads stoppen op of rond de 50%

Heb je ip van de uploader die je in client ziet al door whois gehaald? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  20
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  1.288
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Wat een Discussie hier zeg hahahaha.  Maar daar is een forum ook voor.

Ziet dat er aardig wat geplaatst is en laat me eigen niet bang maken en zeker niet gek maken.  Net tipparade week 20 ff binnen gehaald en loopt gewoon goed binnen.

Als Brein dit doet zijn ze echt verkeerd bezig en is dit uitlokking en dat mag volgens mijn niet!  Zal vast wel al vermeld zijn maar gaat niet alles teruglezen.  Want mijn 1e bericht was pagina1 en er zijn er nu inmiddels al 6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.932
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

4 minuten geleden zei Polarbear1:

Hoi duken,

mijn voorgaande bericht waarin ik de feiten optel is toch alleszeggend, de feiten zijn: zelfde server...... zelfde domein en dns... deal met brein, dus die site ga je zelf niet terugzetten zodat je boete nog hoger word en als je verweer wilt voeren bij de rechtbank maak je het jezelf heel moeilijk als je je afspraak niet nakomt om het down te halen met die breintekst, dat is namelijk de afspraak dan.... Het domein en server zijn het zelfde..... hoeveel conclusies kun jij trekken dan??

met alle respect maar dan zie ik alleen de conclusie die starlight zelf hier in het begin aangaf (als ie echt was) dat alle inlog overgedragen is???

Ja dat begrijp ik ook goed :) De feiten begrijp ik maar mijn idee.

De torrent site is opeens online nadat deze (naar mijn idee) toch echt door brein is gestopt. Waarom dit is blijft mij vreemd. Gegevens overdragen, Brein die hem beheerd, Een 1 april grap? Etc etc. Ik kan mij niet voorstellen dat Brein een torrent site gaat beheren. Past niet in mijn kop, maar dat ben ik. Ik zet niet dat het is uitgesloten, maar gewoon het idee. Zo raar? Ik zie Brein niet zitten met; he laten we kijken wie nu download en een nep "upload team" maken dan maken we de site nog even druk. 

Daaraan tegen weet ik niet waarom de site wel online is... ik kan er ook geen chocolade van maken. Daarover gesproken.... etenstijd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  10
  • Waardering:   3
  • Actief:  

9 minuten geleden zei Daan197611:

Wat een Discussie hier zeg hahahaha.  Maar daar is een forum ook voor.

Ziet dat er aardig wat geplaatst is en laat me eigen niet bang maken en zeker niet gek maken.  Net tipparade week 20 ff binnen gehaald en loopt gewoon goed binnen.

Als Brein dit doet zijn ze echt verkeerd bezig en is dit uitlokking en dat mag volgens mijn niet!  Zal vast wel al vermeld zijn maar gaat niet alles teruglezen.  Want mijn 1e bericht was pagina1 en er zijn er nu inmiddels al 6.

Begrijp uit je verhaal dat de downloads wel volledig binnen komen dus ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Actief:  

Heb even gekeken betreft de nieuwe uploader, serie-team is inderdaad van net

Heb gelijk trace gedaan vanuit mijn van uit mijn client,

Frankfurt am Main, Hesse, Germany (DE)

ASN name (ISP) M247 Ltd

inetnum: 185.220.70.0 - 185.220.70.255
netname: M247-LTD-Frankfurt
descr: M247 LTD Frankfurt Infrastructure
country: DE
geoloc: 50.0658 8.6165
admin-c: GBXS1-RIPE
tech-c: GBXS1-RIPE
status: LIR-PARTITIONED PA
mnt-by: GLOBALAXS-MNT
created: 2017-09-11T16:22:13Z
last-modified: 2017-09-11T16:22:13Z
source: RIPE

Torrent ging niet echt lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

3 minuten geleden zei Duken:

Ja dat begrijp ik ook goed :) De feiten begrijp ik maar mijn idee.

De torrent site is opeens online nadat deze (naar mijn idee) toch echt door brein is gestopt. Waarom dit is blijft mij vreemd. Gegevens overdragen, Brein die hem beheerd, Een 1 april grap? Etc etc. Ik kan mij niet voorstellen dat Brein een torrent site gaat beheren. Past niet in mijn kop, maar dat ben ik. Ik zet niet dat het is uitgesloten, maar gewoon het idee. Zo raar? Ik zie Brein niet zitten met; he laten we kijken wie nu download en een nep "upload team" maken dan maken we de site nog even druk. 

Daaraan tegen weet ik niet waarom de site wel online is... ik kan er ook geen chocolade van maken. Daarover gesproken.... etenstijd ;)

Ok duken,

misschien was het een wat technische uitleg net... Nu in jip en janneke taal.....

Feit is dat tweakers bevestigd heeft met brein dat ze off line gehaald zijn..

Dat was duidelijk met de bekende tekst die je dan dient te voeren..

waarbij dus de server on-line blijft maar met die tekst ipv de site, wat je dus kunt zien omdat de dns nog naar datzelfde ip blijft gaan zoals in whois te bekijken valt (de siteserver).

De eigenaar is in onderhandeling met brein, dus die is degene die normaal de inlog van zowel domein/dns en server heeft. Maar die gaat tijdens onderhandelen niet de site terug on line zetten want dan bijt je je eigen nek af aangezien die schikking dan van de baan is logischerwijs bij brein..

Kortom zijn er eigenlijk maar 2 mogenlijkheden.

1 het is idd brein die het nu online heeft.

2 degene die ze gepakt hebben was een katvanger en de daadwerkelijke eigenaar heeft het nu terug online gezet en laat de katvanger de klappen vangen bij brein..

echter optie 2 is het niet als ik mijn betrouwbare bron mag geloven maar dat is dus geen feit alleen iemand die ik op zijn woord geloof.

Misschien is dit een duidelijkere/begrijpelijkere uitleg??

mvg

polar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

9 minuten geleden zei extreme:

Heb even gekeken betreft de nieuwe uploader, serie-team is inderdaad van net

Heb gelijk trace gedaan vanuit mijn van uit mijn client,

Frankfurt am Main, Hesse, Germany (DE)

ASN name (ISP) M247 Ltd

inetnum: 185.220.70.0 - 185.220.70.255
netname: M247-LTD-Frankfurt
descr: M247 LTD Frankfurt Infrastructure
country: DE
geoloc: 50.0658 8.6165
admin-c: GBXS1-RIPE
tech-c: GBXS1-RIPE
status: LIR-PARTITIONED PA
mnt-by: GLOBALAXS-MNT
created: 2017-09-11T16:22:13Z
last-modified: 2017-09-11T16:22:13Z
source: RIPE

Torrent ging niet echt lopen.

Vandaar ook mijn vraag aan meh meh dat te checken ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  20
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  1.288
  • Actief:  

28 minuten geleden zei FilmGek:

Begrijp uit je verhaal dat de downloads wel volledig binnen komen dus ?

Komt gewoon voledig binnen.    Kan zijn dat groter files niet voledig binnen komen en die pak ik ook ff niet omdat ik het niet vertrouwd.  Want ziet ook veel uploads van QoQ staan en dat snap ik ook ff niet.   Want die is in het verlede al een keer eerder gepakt door brein door de vele uploads op spotnet.  En als je nu weer op P2h doorgaat na de verhalen van Brein heb je volgens mij een blad voor je kop.

• Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Natuurlijk zit ik ook te denken, brein en torrent site gaat niet samen maar in het verleden hebben ze meer geflikt. Dit ga ik allemaal niet herhalen.

Als iemand een doorstart zou maken dan zou ik naar buiten brengen dat het geen brein is die de site beheerd, ook eerder gezegd.

Donatie systeem staat al dagen open en bloot, als iemand hem doorstart dan worden ze nu gepakt door het donatie systeem.

Lijkt mij vreemd dat tweakers met nieuws naar buiten komt wat helemaal niet klopt, tweakers heeft een grote naam en die zullen ze niet ter grabbel gooien, met deze zin kom je bij polarbear uit.

Betreft ip van de uploader, vergeet niet dat brein ook een vpn server kan hebben en of gebruiken,  als wij hun ip bannen komen ze met een vpn weer.

er word gewoon met utorrent gewerkt wou kijken welke versie maar server connect niet meer.

Plaats nu een printscreen van een oud account van brein, de kenner herkent het ip nummer

trek het ip 77.72.146.28 Transip B.V. kom je op uit en dat is de oude provider van Brein

Naamloos.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Actief:  

1 uur geleden zei Daan197611:

Komt gewoon voledig binnen.   

Oke, dus je download iets en krijgt het compleet binnen. Dat is dan een teken dat Brein de website niet heeft overgenomen.
Dan zouden ze zich schuldig maken aan het faciliteren van illegaal downloaden. En uploaden, want het betreft torrents.

@Polarbear1 Ja, ik heb de IP adressen van 4 downloads gecontroleerd. Het zijn mensen met een VPN, zonder VPN, maar niets dat op Brein wijst.

TransIP is zeer groot hostingbedrijf. Ik heb er zelf bijna 20 websites lopen. Als een IP van TransIP is, wilt dat niet zeggen dat het Brein is.

Iemand heeft place2home.org overgenomen. Mogelijk Brein, al zijn er vele dingen die erop wijzen dat ze de website niet in handen hebben.
Dit is een van de meest vreemde dingen die ik in ruim 2 decennia op het internet heb gezien. Het zal mij benieuwen wat er nou echt is gebeurd. 
Dit topic is voor mij gesloten. Ik hou reacties als moderator bij maar zie er persoonlijk het nut niet van in om de discussie hier voort te zetten.

Een fijn weekend allemaal! :)

• Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nu was dit wel een account van brein Meh meh maar zoals je ziet al een tijdje niet meer in gebruik, maar maakt verder niet uit.

Als place2home niet in handen is van brein vind ik het niet fair om zoveel mensen in onzekerheid te laten zitten, je staat voor je leden of niet.

Daarnaast word er dan tegen alle regels ingegaan, brein accepteert niet dat je een site door geeft aan derden.

Keihard gezegd, zoals het er nu uit ziet is het afgelopen met place2home, je verstoppen als nieuwe eigenaar heeft geen zin want de oude word verantwoordelijk gehouden.

Daarnaast moet je je dik schamen, waar gaat dit nog om?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Geen idee waar dit nog om gaat, maar als ik in die shout lees, zijn er steeds meer nieuwe uploads te vinden daar.
Niemand begrijpt het onderhand nog , ik ook niet hoor.

Maar wat Extreme ook zegt ze moeten echt eens met informatie komen en niet iedereen in onzekerheid laten , want dit is onderhand niet meer leuk en hoe lang gaat dit nog duren.

Lezen ze dit zelf niet wie daar dan ook mag zitten :(

Zodat ze eens een keer wat gaan zeggen of vinden ze dit gewoon erg leuk spelletje, want daar begint het op te lijken.
Behalve als het natuurlijk echt brein is , want dan proberen ze zoveel mogelijk mensen nu te pakken denk ik die downloaden of online komen , geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

22 nieuwe ups in het laatste uur, misschien interne strijd(geweest) in de staf van p2h en heeft een het overgenomen en laten ze de gene vallen die gepakt is .

bewerkt door FilmGek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Mensen,

Dit kan toch allemaal simpelweg niet, zoals net al door extreme aangegeven werd, dit word gewoon verhaald op de eigenaar, ook al zou hij het doorgezet hebben naar een ander, maar ook dat gaat niet op want dan zou de domeinnaam naar een andere account/eigenaar gegaan moeten zijn, net als dat brein er niet intrapt als dat op dezelfde server is (wat het geval is).

Daarnaast, als ik het over zou nemen net als elke eigenaar zou het vooral om de data gaan, de domeinnaam is besmet met brein, dus die wil niemand meer..

Het ledenbestand/mailadressen vind een nieuwe eigenaar wel interessant, maar dan had je allang een mail ontvangen van een vervangende site die het opvangt,

Al met al een verhaal wat stinkt en ik kan het niet uitleggen, maar kloppen doet het niet!!

Niet om mensen naar mij te sturen, anders had ik de sitenaam wel gemeld..

Maar wees slim en blijf er weg tot er duidelijkheid is!!

grts

Polar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

5 minuten geleden zei FilmGek:

22 nieuwe ups in het laatste uur, misschien interne strijd(geweest) in de staf van p2h en heeft een het overgenomen en laten ze de gene vallen die gepakt is .

zou kunnen , maar waarom dan eerst die melding en dan weer online komen ?
Dan zou ik toch echt een andere site gaan gebruiken, want deze is nu bekend bij brein.

En Waarom dan niet de informatie naar buiten brengen met wat er aan de hand is ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

1 minuut geleden zei Polarbear1:

Mensen,

Dit kan toch allemaal simpelweg niet, zoals net al door extreme aangegeven werd, dit word gewoon verhaald op de eigenaar, ook al zou hij het doorgezet hebben naar een ander, maar ook dat gaat niet op want dan zou de domeinnaam naar een andere account/eigenaar gegaan moeten zijn, net als dat brein er niet intrapt als dat op dezelfde server is (wat het geval is).

Daarnaast, als ik het over zou nemen net als elke eigenaar zou het vooral om de data gaan, de domeinnaam is besmet met brein, dus die wil niemand meer..

Het ledenbestand/mailadressen vind een nieuwe eigenaar wel interessant, maar dan had je allang een mail ontvangen van een vervangende site die het opvangt,

Al met al een verhaal wat stinkt en ik kan het niet uitleggen, maar kloppen doet het niet!!

Niet om mensen naar mij te sturen, anders had ik de sitenaam wel gemeld..

Maar wees slim en blijf er weg tot er duidelijkheid is!!

grts

Polar

Inderdaad ben het helemaal ermee eens wat je zegt.
Ik blijf er in iedergeval weg, ben er al 3 dagen niet meer geweest, heb alleen 3 dagen geleden de torrent uitgezet nog die ik aan het delen was en daarna ben ik er niet meer op geweest, maar wel gelukkig met een seedbox en VPN gewerkt maar als ik op de shout al lees , is er wel iemand die gepakt is met een vpn , dat snap ik dan niet echt, maar goed zal wel aan mij liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

durf geen download binnen te halen, heb een seedbox maar staat wel op mijn account als ik er 1 pak nu... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Klinkt stom maar ik merk het zelfs bij mij nu dat er mensen wantrouwig zijn, veel minder mensen ineens online.

Heb net gekeken en alle uploads zijn van het nieuwe account serie team, dit zal zelf wel aangemaakt zijn, dit dan op 2 uploads na van QoQ

Polarbear, ik denk dat wij de posten niet nodig zijn om leden te werven, denk dat beide site's even bekend zijn in Nederland.

Zelf denk ik dat er geen nieuws naar buiten komt vanuit place2home, dit omdat er daadwerkelijk brein in het spel zit.

Daarnaast waarom laat brein niks los naar tweakers, onderzoek is nog niet afgerond word er gezegd.

Simpel antwoord dat zouden ze ook bij mijn site zeggen, onderzoek duurt alleen al 12 jaar.

Ben nu weer iets te weten gekomen waardoor ik weer harder geloof in een deal met brein.

Wat polarbear zegt, blijf er eerst weg tot er duidelijkheid is beaam ik.

Kan wel zeggen maak jullie geen zorgen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Dag mensen.

Starlight hier. Wat ik gisteren al omschreef wil ik definitief bevestigen. P2H is de sjaak. . Een stichting voor rechthebbenden heeft een voorstel gedaan inzake de afhandeling wat de site betreft. In ruil voor accounts / inloggegevens van de staf en uploaders is zij bereidt de strafmaat te verminderen.

Neemt niet weg dat er een akelig hoog bedrag overblijft. Puur omdat P2H al een keer op de vingers is getikt door Brein. Nu zijn we dus echt de klos.

Jullie weten inmiddels dat de controle over de site is overgenomen.Hoe en waarom deze stichting de controle wil hebben is erg vaag en daar durf ik niet te zeggen.

Helaas, maar het is niet anders. Wij ( de staf ) hebben onze conclusie getrokken, en zien geen heil meer in eender welke betrokkenheid op eender welke privetracker dan ook.

De meeste van jullie hebben misschien al een alternatief gevonden. Weer anderen weten het misschien niet.

Wij wensen jullie veel plezier in het vergalde torrentland door de stichting voor rechthebbenden. Ik laat mij er niet meer over uit. Dit account is aangemaakt voor een eenmalig, eenzijdige posting.

Het ex-beheer van P2H.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   2
  • Actief:  

Ik heb hier ook maar een account aangemaakt, omdat ik toch graag even wil reageren.
ik geloof er weinig van dat jij Starlight bent of wie dan ook van beheer van p2h.
Ik kan niet geloven wat hier allemaal gezegd wordt, dat brein nu een torrent site draaiende heeft.
De stichting zou zoiets nooit toelaten.

Vindt het nogal naief om te denken dat beheerders van p2h hier open en bloot uitleg over dingen gaat geven,
Als je beetje logisch nadenkt kan je voorstellen dat wat er gezegt word niet waar is.

bewerkt door Kirby-
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  8
  • Waardering:   1
  • Actief:  

5 uur geleden zei Kirby-:

Ik heb hier ook maar een account aangemaakt, omdat ik toch graag even wil reageren.
ik geloof er weinig van dat jij Starlight bent of wie dan ook van beheer van p2h.
Ik kan niet geloven wat hier allemaal gezegd wordt, dat brein nu een torrent site draaiende heeft.
De stichting zou zoiets nooit toelaten.

Vindt het nogal naief om te denken dat beheerders van p2h hier open en bloot uitleg over dingen gaat geven,
Als je beetje logisch nadenkt kan je voorstellen dat wat er gezegt word niet waar is.

Helemaal mee eens Kirby, die stichting mag geen torrentsite runnen. En dit is Starlight inderdaad niet. Mensen laat P2H wat het is en kom er gewoon niet meer. Hoe simpel kan je het hebben dan dit geneuzel over hoe en wat er aan de hand is.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

4 uur geleden zei Gertje70:

Helemaal mee eens Kirby, die stichting mag geen torrentsite runnen. En dit is Starlight inderdaad niet. Mensen laat P2H wat het is en kom er gewoon niet meer. Hoe simpel kan je het hebben dan dit geneuzel over hoe en wat er aan de hand is.  

Volg dit omdat het  vergaande gevolgen voor ALLE Nederlandse torrent site's kan hebben, kan mij ook voorstellen als er nieuwe technieken gebruikt wordt door die stichting men zich er tegen wil wapenen .Op p2h niet meer iets halen lijkt mij ook inderdaad duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken heeft dit topic uitgelicht.

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Waarom heb ik een VPN nodig bij het downloaden van torrents? Gebruiker123: Hey allemaal! Ik heb een vraag over torrents. Waarom heb ik eigenlijk een VPN nodig als ik torrents wil downloaden? Ik snap er niet zoveel van en wil het gewoon veilig houden. Alvast bedankt! ExpertTorrents: Hey Gebruiker123! Goede vraag! Laten we het een beetje simpel houden. Een VPN, of Virtual Private Network, is basically een soort schuilplek voor je internetverbinding. Hier zijn een paar redenen waarom je het zou willen gebruiken bij torrents: Privacy: Zonder VPN kan iedereen zien wat je doet op internet. Je internetprovider (ISP) kan je downloaden volgen, en dat willen we niet, toch? Met een VPN worden je gegevens versleuteld, dus niemand kan zien wat je downloadt. Veiligheid: Torrents kunnen soms gevaarlijk zijn. Je weet nooit wie er aan de andere kant van de verbinding zit. Een VPN helpt om te voorkomen dat kwaadwillenden je IP-adres of persoonlijke info te pakken krijgen. Geoblocking omzeilen: Sommige torrents zijn mogelijk geblokkeerd in jouw land of regio. Met een VPN kun je je locatie veranderen, zodat je toegang hebt tot meer inhoud. Voorkomen van throttling: Soms beperken ISP’s je snelheid als ze zien dat je torrents downloadt. Met een VPN ziet je ISP niet wat je doet, waardoor je normaal gesproken je snelheid behoudt. Dus samengevat: een VPN beschermt je privacy, biedt meer veiligheid, laat je toegang krijgen tot meer bestanden, en helpt je om je internetsnelheid op peil te houden. Dus, zeker de moeite waard om er eentje te gebruiken! Karel1984: Thanks voor de tips, ExpertTorrents! Ik had ook gehoord dat sommige torrents niet werken als je een VPN aan hebt. Klopt dat? SarahP: Ja, dat klopt Karel. Sommige torrents zijn inderdaad moeilijk te downloaden met een VPN aan. Maar meestal kun je gewoon een andere server proberen of de instellingen van je VPN aanpassen. Je moet gewoon even uitproberen wat het beste werkt! JeroenV: Ik ben nog niet echt bekend met VPN’s. Heb je er eentje nodig voor elke download? Of is het speciaal voor torrents? ExpertTorrents: Goede vraag, JeroenV! Een VPN is niet alleen voor torrents, maar het is gewoon handig voor bijna alles wat je online doet! Of je nu streamt, surft, of iets anders doet, je kunt er altijd wel voordeel uit halen. Maar voor torrents is het extra belangrijk vanwege de privacy! Marieke1999: Ik download eigenlijk nooit torrents, maar deze info is echt nuttig! Denk dat ik ook maar een VPN ga proberen. Heb je nog aanbevelingen voor goede VPN’s? Jasperthegamer: Ja, zeker! Er zijn veel goede VPN’s, zoals NordVPN en ExpressVPN. Die hebben meestal goede reviews en zijn makkelijk te gebruiken. Maar let op dat je een betrouwbare kiest, anders kan je beter zonder! Liesje: Haha, ik vond het altijd zo’n gedoe om een VPN aan te zetten. Maar na wat ik heb gelezen, ga ik het zeker proberen. Thx guys! Maxu: Zou het ook werken als ik een gratis VPN gebruik? Of zijn die echt niet veilig? ExpertTorrents: Maxu, veel gratis VPN’s zijn niet veilig! Ze kunnen je gegevens verkopen of je snelheidslimieten opleggen. Ik zou aanraden om voor een betaalde optie te gaan voor betrouwbaarheid en veiligheid. Karel1984: Thanks voor het antwoorden! Ik ga deze tips zeker volgen. Gebruiker123: Super bedankt iedereen voor de info! Voelt een stuk zekerder nu. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Sabalenka hekelt gejuich Anisimova tijdens Wimbledon-duel: ‘Maakte me kwaad’ Gebruiker: TennisFan1990 Hey allemaal, heeft iemand meer info over wat er precies gebeurde tussen Sabalenka en Anisimova tijdens hun Wimbledon-duel? Ik hoorde dat Sabalenka niet blij was met het gejuich van Anisimova. Wat was de aanleiding? Expert: TennisWizz Hey TennisFan1990! Goed dat je dit vraagt. Het gebeurde tijdens een spannende wedstrijd op Wimbledon. In tennis is het gebruikelijk om je te concentreren, vooral in wedstrijden op zo’n hoog niveau. Nu, Anisimova, die jong en energiek is, juichte dus luid zodra ze een goede punt scoorde. Deze vreugde-uitingen zijn normaal, maar het lijkt erop dat Sabalenka zich hierdoor stoorde. De reden? Beide speelsters zijn concurrenten en in de hitte van het moment kan dat gejuich als irritant worden ervaren. Sabalenka gaf aan dat het haar kwaad maakte, omdat ze zich niet kon concentreren. In tennis is mentale focus cruciaal. Denk aan het zoals een speler in voetbal; als je met je tegenstander praat of brult tijdens een wedstrijd, kan je afgeleid raken en fouten maken. Een voorbeeld: stel je voor dat je aan het studeren bent terwijl er iemand naast je heel hard muziek aan het luisteren is. Het maakt het moeilijker om je te concentreren, toch? Dat is wat Sabalenka waarschijnlijk voelde. Het is een onderwerp dat vaker voorkomt in tennis; het gaan vaak over de ‘etikette’ op het court. Aan de ene kant wil je jezelf natuurlijk uiten, maar aan de andere kant zijn er ongeschreven regels. Hopelijk helpt dit wat meer duidelijkheid geven! Gebruiker: Sportliefhebber87 Interessant! Ik snap dat je je kan irriteren aan zoiets, maar ik vind het ook een beetje overdreven van Sabalenka. Het is tennis, laat die emoties maar zien! Wat denken jullie? Gebruiker: TennisGeek123 Ja, ik ben het met je eens, Sportliefhebber87! Emoties horen erbij. Ik vind dat het ook bij de sport hoort. Anisimova is gewoon jong en enthousiast. Ik beleef het altijd leuk als spelers zichzelf kunnen zijn op de baan. Gebruiker: oude tennisser Tennis is inderdaad een emotionele sport. Je moet met druk omgaan en jezelf in de hand houden. Maar ik begrijp ook Sabalenka. Soms ben je zo gefocust dat elk klein dingetje je uit je concentratie kan halen. Het gaat om de balans, denk ik. Gebruiker: VraagTekst71 Maar is het niet een beetje hypocriet? Sabalenka juicht ook als zij punten maakt, toch? Of mag ze dat wel doen en Anisimova niet? Gebruiker: SportMom Dat is een goede vraag, VraagTekst71! Het is zeker waar dat spelers vaak juichen. Maar als je kijkt naar de context, moet je bedenken dat het ook om respect gaat. Iedere speler heeft zijn eigen grenzen. Misschien gaat het meer over het moment dan de actie zelf. Gebruiker: Tennis4Life Ik vind dat Anisimova gewoon haar stijl moet blijven volgen. Het maakt de wedstrijden levendiger! En eerlijk, als je het kijkt, is dat wat tennis zo leuk maakt. Iedereen heeft een andere manier van spelen en emotie tonen. Gebruiker: focus-freak True, Tennis4Life! Maar je moet ook respect hebben voor je tegenstander. Iedereen komt voor de winst en dat betekent soms dat je het spel moet laten spelen zonder extra drama. Gebruiker: TennisFan1990 Dank voor de uitleg en reacties allemaal! Het is interessant om te zien hoe meningen kunnen verschillen. Ik vind het mooi dat tennis zo’n sprankelende sport is, met veel emotie. Gebruiker: pepernoot Tennis is inderdaad meer dan alleen een spel. Het zijn de verhalen en emoties die het speciaal maken. Laat die unieke stijlen maar komen! Expert: TennisWizz Chapeau voor de inzichten, iedereen! Wat een levendige discussie. Dit laat zien hoe divers tennis is, en dat is wat het zo’n prachtige sport maakt. Blijf vooral je gedachten delen! Lees het volledige bericht hier
    • Forum Discussie: Hoe werkt 2-staps verificatie eigenlijk en waarom zou ik het gebruiken? Gebruiker: JohnDoe1985 Hallo allemaal! Ik heb gehoord over iets dat ‘2-staps verificatie’ heet, maar ik snap er niet veel van. Kan iemand uitleggen hoe dat precies werkt en waarom ik het eigenlijk zou moeten gebruiken? Dank alvast! Expert: CyberWijs Hey JohnDoe1985! Goede vraag, ik help je graag verder! 2-staps verificatie (ook wel 2FA genoemd) is een extra beveiligingslaag voor je online accounts. Het is een manier om te zorgen dat alleen jij toegang hebt, ook al zouden anderen je wachtwoord weten. Hier is hoe het werkt in simpele stappen: Inloggen met je wachtwoord: Je begint met het invoeren van je gebruikelijke wachtwoord, bijvoorbeeld voor je e-mail of sociale media. Tweede stap: Na het invoeren van je wachtwoord krijg je een tweede verificatieverzoek. Dit kan een sms zijn met een code, een e-mail, of een melding van een authenticator app zoals Google Authenticator of Authy. Jij hebt alleen toegang tot deze code, omdat die naar jouw telefoon of apparaat gestuurd wordt. Toegang krijgen: Zodra je die code invoert, weet het systeem dat jij het echt bent en krijg je toegang tot je account. Waarom zou je dit gebruiken? Hier zijn een paar redenen: Veiliger: Zelfs als iemand je wachtwoord heeft, kunnen ze niet inloggen zonder die tweede stap. Bescherming tegen hackers: Er zijn veel manieren waarop hackers proberen jouw gegevens te stelen. 2FA maakt het veel moeilijker voor hen. Rustiger gevoel: Je blijft beter beschermd, vooral bij belangrijke accounts zoals je bank of e-mail. Stel je voor: je hebt een geweldig wachtwoord, maar iemand steelt je telefoon. Zonder 2FA kan die persoon gewoon inloggen op jouw account. Maar met 2FA hebben ze niet genoeg. Dus, is 2-staps verificatie de moeite waard? Absoluut! Het is een eenvoudige, maar krachtige manier om je online veiligheid te vergroten. Gebruiker: TechFan99 Wauw, dat klinkt echt nuttig! Waarom gebruiken niet meer mensen het eigenlijk? Is het te ingewikkeld? Gebruiker: JessicaV Ja, dat vroeg ik me ook af. Hebben mensen gewoon geen zin om het in te stellen, of denken ze dat het niet nodig is? Expert: CyberWijs Hé TechFan99 en JessicaV! Goede punten! Veel mensen denken dat het te ingewikkeld is of hebben geen idee hoe ze het moeten instellen. Soms is het gewoon een kwestie van gemak; mensen willen snel inloggen zonder extra stappen. Maar dat kan je kwetsbaar maken. Een ander probleem is dat sommige mensen niet goed weten wat ze moeten doen als ze hun telefoon kwijtraken of niet meer toegang hebben tot hun authenticator app. Maar veel platforms bieden vaak back-up codes dan kan je het nog steeds redden! Gebruiker: AnjaLovesCats Ik heb het nu ingesteld! Het gaf me een veilig gevoel, maar ik heb wel een keer zitten stressen omdat ik mijn telefoon kwijt was. Gelukkig had ik die back-up codes! Gebruiker: GamerDude2020 Ik vind het soms wel irritant, elke keer die code invoeren, maar als het zo veilig is, doe ik het maar. Beter veilig dan sorry, toch? Gebruiker: OldSchoolUser Haha, ja ik ben eigenlijk een oude rot in dit spel. Maar ik gebruik het nu al een tijdje, en ik moet zeggen dat ik er aan gewend ben geraakt. Je kunt het zelfs sneller maken met bepaalde apps! Gebruiker: MovieBuff22 Ik gebruik het echt alleen voor mijn bank en e-mail. Voor andere dingen vind ik het soms overdreven. Maar goed om te weten dat het zo makkelijk is om het in te stellen! Gebruiker: CyberWijs Dat is ook prima, MovieBuff22! Belangrijke accounts zouden altijd een extra laag bescherming moeten hebben. Doet me denken dat je net zo goed ook van die beveiligingsvragen kunt instellen! Gebruiker: 2FAN4U Kan iemand een goede authenticator app aanbevelen? Ik las veel over Google Authenticator, maar zijn er betere? Expert: CyberWijs Hey 2FAN4U! Google Authenticator is populair en betrouwbaar. Maar er zijn ook anderen zoals Authy en Microsoft Authenticator. Authy is fijn omdat je het ook kunt gebruiken op verschillende apparaten. Kijk maar wat het beste bij jou past! Gebruiker: JohnDoe1985 Thanks allemaal! Dit heeft me echt geholpen. Ik ga het vanavond meteen instellen. Gebruiker: TechFan99 Graag gedaan, JohnDoe1985! Succes ermee! Dit is dus een mooi voorbeeld van hoe 2-staps verificatie werkt en waarom het belangrijk is. Blijf safe online, iedereen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• donnybreskens heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...