Jump to content
hvvijf

validering windows 10 herhalen - licentie verloopt

Recommended Posts

Ik heb een Windows 10 installatie via Den Spike.

Nu meldt Microsoft dat de licentie binnenkort verloopt.

Hoe te handelen?

Welke melding krijg je precies? Kan je er een screenshot van posten?

1 uur geleden zei hvvijf:

Ik heb een Windows 10 installatie via Den Spike.

Nu meldt Microsoft dat de licentie binnenkort verloopt.

Hoe te handelen?

Windows versie van Den Spike is uiteraard Unattended en wordt geactiveerd met KMSpico v10.2.0. Als je een melding krijgt van Microsoft is er iets niet meer in orde en moet je waarschijnlijk even kijken in het installatie menu van Den Spike of je KMSpico v10.2.0 apart aan kan klikken (als Administrator) om de activatie weer even opnieuw te doen.

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Ismail Antar
      Goedenavond allemaal. Ik heb hier al een weekje een heel irritante probleem mijn laptop wil maar niet normaal opstarten. Na vandaag ben ik er achter gekomen dat dit een oneindige automatisch herstel loop is. Alleen wil ik nu graag weten hoe ik dit moet oplossen zodat ik gewoon weer normaal in mijn account kan komen.
    • Guest movie-place
      By Guest movie-place
      hallo 
      ik ben windows10 home aan het instaleren op mijn laptop dus ben benieuwd hoe het gaat geven wens me succes en.ja het is een betaalde versie 
    • By FBI
      weet toevallig iemand hoe je een Windows 10 besturingssysteem op een smartphone vervangt door een android besturing?
      ik heb 2 Windows telefoons welke na eind 2019 helaas waardeloos blijken te zijn, de telefoons zijn gewoon goed maar totaal geen ondersteuning straks voor te krijgen en apps stoppen met werken

• Create New...