Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Aanbevolen reactie

Gast Guardian
  Op 6-4-2020 om 17:51 zei spike:

dat is nu al voor de tweede keer gaat goed met hem het is net een klein kind al hij zijn zin niet krijgt stap hij op en later komt hij weer aan poepen bah

Meer...  

Als Spikesplace er zelf voor kiest om daar verder geen mededelingen over te doen, waarom moet jij hier op Duken.nl dan toch nog even wat negativiteit spuien. Het is wel duidelijk, ook uit je eerdere uitlatingen dat je geen goed woord over hebt over Den Spike, maar doe alle leden van Duken.nl een plezier en hou die lekker voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 13-12-2019 om 16:08 zei Drifter:

Het lijkt Den Spike maar niet te lukken om langdurig samen te werken met anderen die deze scene een warm hart toe dragen. Ook nu weer een bericht van de Spikesplace staf in navolging van The-NewGeneration en Force4fun;

Geachte Spikesplace members;

Na een vergadering binnen het admin/global/super team, hebben we in goed overleg onze samenwerking met Den Spike beëindigd, dit na onenigheid binnen het team, waarin de meningen verschillen niet meer konden worden bijgelegd.
We betreuren dit besluit, maar voor de toekomst van Spikesplace is dit de beste beslissing.

Een discussie hier over is niet mogelijk.

Graag jullie respect voor deze moeilijke beslissing.

Mvg Spikesplace Staf.

Meer...  

Gelukkig blijft Spikesplace wel bestaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Actief:  

Alleen de regel  

Gelukkig blijft Spikesplace wel bestaan is van mij afkomstig wat er boven staat niet

•  
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.934
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Op 7-4-2020 om 13:18 zei Zorro:

Alleen de regel  

Gelukkig blijft Spikesplace wel bestaan is van mij afkomstig wat er boven staat niet

•  
Meer...  

Dat is een bericht wat is geciteerd. Is inderdaad niet van jouw :)  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Spikesplace blijft idd Online.. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  130
  • Actief:  

Wat is er aan de hand met force4fun ik wordt al sinds een week of 2 doorgestuurd naar een 'russische' 18+ site?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Op 13-4-2020 om 13:16 zei huismuis:

Wat is er aan de hand met force4fun ik wordt al sinds een week of 2 doorgestuurd naar een 'russische' 18+ site?

Meer...  

Heeft niet zo veel met spikesplace vandoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3
  • Actief:  

wat is spikesplace wat kan je daar doen is dat een forum ? kom uit  belgie  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo @henkv, om te beginnen welkom op Duken.nl. Geen idee waarom je benadrukt dat je uit België komt, maar voor alle (nieuwe) leden uit welk land dan ook is het vrij bekend in dit wereldje wat NZB Community inhoudt, want dat is de categorie waar Spikesplace.live onder valt. Een website waar je na registratie content kan downloaden van NZB Nieuwsgroepen door gebruik te maken van het Usenet. (dus geen Torrents)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

oke ik vanavond is kijken bedankt Drifter 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

@henkv misschien is het dan ook handig om dit artikel te lezen. Dat gaat over de introductie en werking van nieuwsgroepen: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

zonde vpn kan je niet registratie nee laat maar mensen in belgie  ben je er zo bij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.436
  • Actief:  

Blijkbaar is een vermoedelijke controverse tussen Den Spike en Spiksplace inmiddels weer opgelost.
Den Spike staat weer expliciet vermeld op de homepaqe en levert ook weer unattendeds.
Blijft toch een fenomeen, die Den Spike. Wat je ook mogen denken van zijn komen en gaan, ik ben er blij mee.

Maak al jaren gebruik van zijn unattendeds. Goede kwaliteit zoals je die ook terugvindt op bijv. Newzbin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weken later...

• Actief:  

Mmm... het heeft alle schijn dat na een kortstondige terugkeer van Den Spike hij wederom verdwenen is.
De aangepaste layout van de site geeft daarvoor de nodige aanleiding toe.

Blijft jammer want Den Spike staat (stond) garant voor kwaliteit.

Misschien dat de hier postende Sysop van die site enige toelichting wil of kan geven (details niet nodig). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
  Op 11-5-2020 om 20:19 zei Jaccus:

Misschien dat de hier postende Sysop van die site enige toelichting wil of kan geven (details niet nodig). 

Meer...  

Was bij het vorige vertrek een aantal weken geleden al feit dat de eigenaar of staf verder geen mededeling deed over het vertrek van Den Spike, dus waarom zou dat nu wel gedaan moeten worden. Dat er een UA maker/uploader vertrekt bij een website gebeurt al door de jaren heen, maar dat wil dan niet zeggen dat er gelijk geen kwalitatief vergelijkbaar materiaal te vinden is. De wereld heeft momenteel meer te lijden onder de Corona.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De staf heeft destijds wel degelijk een bericht verzonden aan de leden.

Met name vraag ik alleen om een bevestiging door met nadruk te stellen dat details niet nodig zijn.
Was alleen benieuwd of ik hem elders zal moeten opsporen.
Bovendien is er nogal een verschil in kwaliteit tussen de diverse "unattended" makers.

bewerkt door Duken
Aangepast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Volgens mij gaat de discussie verkeerd. Jaccus vraagt om een stukje informatie en heeft zijn mening over de kwaliteit van de uploader. Los van inwinnen van informatie is er verder niks aan de hand.

Daarna krijgt hij een reactie terug welke verkeerd geïnterpreteerd kan worden. 

Hierna gaat de discussie de verkeerde kant op. Deze berichten ga ik ook verwijderen. Lijkt mij een misverstand tussen beide heren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
  Op 12-5-2020 om 05:24 zei Duken:

Volgens mij gaat de discussie verkeerd. Jaccus vraagt om een stukje informatie en heeft zijn mening over de kwaliteit van de uploader.

Meer...  

Discussie gaat helemaal niet verkeerd @Duken, want het eerder door mij gegeven antwoord is ook een persoonlijke mening en de door jou verwijderde gedeeltelijke reactie van @Jaccus daarop was onnodig belachelijk. Als @Jaccus zo graag wil weten wat zijn idool verder gaat doen na zijn 2e vertrek van Spikesplace kan er simpelweg ook een persoonlijk bericht gestuurd worden aan de heer Den Spike die op deze website zelf ook een account heeft onder deze link. Het lijkt mij dat Den Spike zelf meer verplicht is om zijn trouwe aanhang in te lichten dan de SysOp van de site waar hij is vertrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Natuurlijk kan er een persoonlijk bericht worden verstuurd maar er is ook niks verkeerd aan om de vraag in het topic te stellen. Tenslotte zijn er ook andere leden welke @Jaccus dan van informatie zouden kunnen voorzien en is deze ook zichtbaar voor andere bezoekers. Daar is niks mee. Dat Denspike zelf zijn leden zou moeten inlichten kan kloppen maar als dat niet is gebeurd is mag deze vraag geen probleem zijn toch? Daar kan jaccus niks aan doen.

De reactie @Jaccus op je naam was inderdaad onnodig, daarom is deze ook aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Beste @Jaccus Ik kan hier niet inhoudelijk op in gaan, gelet deze beslissingen intern zijn genomen. Het zou dan niet sieren dat toch te doen.

Op 11-5-2020 om 20:58 zei Jaccus:

Bovendien is er nogal een verschil in kwaliteit tussen de diverse "unattended" makers.

Meer...  

Ik kan je garanderen dat de meeste Unattendeds builders uitstekend materiaal leveren, deze zijn te vinden op diverse NZB sites. Wil jij gaan voor oud vertrouwd dan kan ik je niet verder helpen.

• Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Op 12-5-2020 om 11:05 zei Tuinbever:

Beste @Jaccus Ik kan hier niet inhoudelijk op in gaan, gelet deze beslissingen intern zijn genomen. Het zou dan niet sieren dat toch te doen.

Ik kan je garanderen dat de meeste Unattendeds builders uitstekend materiaal leveren, deze zijn te vinden op diverse NZB sites. Wil jij gaan voor oud vertrouwd dan kan ik je niet verder helpen.

Meer...  

Als er intern afspraken over gemaakt zijn dan respecteer ik dat. En inderdaad dat siert je om het dan te laten voor wat het is.

Wat betreft de 2de alinea zet ik er wat vraagtekens bij. 
Ik heb van nogal wat unattended builders diverse "maaksels" geinstalleerd en daar zitten wat verschillen tussen qua kwaliteit en duurzaamheid. Soms heel subtiel.
In ieder geval ben ik door lange ervaring wijs geworden welke builds van welke persoon zonder enig risico geinstalleerd kunnen worden (o.a. ook van Spikesplace 👍)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Drifter
  Op 12-5-2020 om 11:05 zei Tuinbever:

Meer...  

Altijd vervelend wanneer iemand uit een staf stapt om wat voor reden dan ook, maar belangrijker is dat de Community daardoor niet van het toneel verdwijnt en zover bij mij bekent heeft Den Spike net zoals Vinny27 zijn kennis aan verschillende andere UA makers doorgegeven.

Ik kan me best voorstellen dat je als gebruiker van UA software het liefst gebruik blijft maken van 1 en dezelfde maker, maar als die persoon volledig uit beeld verdwijnt zal je toch een keuze moeten maken. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Op 12-5-2020 om 12:42 zei Drifter:

...... zover bij mij bekent heeft Den Spike net zoals Vinny27 zijn kennis aan verschillende andere UA makers doorgegeven.

Ik kan me best voorstellen dat je als gebruiker van UA software het liefst gebruik blijft maken van 1 en dezelfde maker, maar als die persoon volledig uit beeld verdwijnt zal je toch een keuze moeten maken. :yes:

Meer...  

Klopt. Dat waren ook praktisch de eersten die setups en installs erg gebruiksvriendelijk maakten met hun "unattended schil".

Overigens ben ik van mening dat portable apps op den duur de unattendeds van software apps in populariteit voorbij zullen streven.
Minder systeem verstoringen omdat er bij portables nauwelijks integratie is met het OS en makkelijk verwijderbaar zonder dat het sporen achterlaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...

• Bijdragen:  155
  • Waardering:   32
  • Prestatiepunten:  834
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  

Zombienation is Ultimate force geworden. Maar is ineens weg?? Weet iemand wat er aan de hand is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6
  • Waardering:   1
  • Actief:  

@Gandalf,

Volgens mij is de vraag van jou of topic.

Ik zou zeggen maak zelf een topic met jou vraag.

Edit

bewerkt door Duken
We houden het hier netjes zonder gesprekken welke ruzie gaan uitlokken. Bericht aangepast.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik het goed doe. Ik heb een vraag over PSP homebrew. Wat is dat precies en hoe kan ik het zelf gebruiken? Ik hoor vaak dat je je PSP moet ‘hacken’ of zo, maar hoe werkt dat? Ik zou het leuk vinden om wat meer games of apps te kunnen spelen. Alvast bedankt! ExpertJan: Hey GamePeter! Welkom op het forum. Fijn dat je het vraagt, want homebrew op de PSP is echt een cool onderwerp. Homebrew zijn eigenlijk games en applicaties die door gebruikers zijn gemaakt, in plaats van door grote bedrijven. Het leuke is dat je met homebrew allerlei nieuwe functies aan je PSP kunt toevoegen, zoals emulators voor andere consoles, handige tools, of zelfs nieuwe games die je nergens anders kunt vinden. Maar zoals je al zei, om dit te gebruiken moet je je PSP eerst ‘hacken’. Dit betekent gewoon dat je een soort toegang krijgt tot je PSP, zodat je zelf dingen kunt installeren. Het klinkt misschien ingewikkeld, maar het is makkelijker dan het lijkt. Hier is een simpele stap-voor-stap uitleg: Zoek de juiste software: Ga naar vertrouwde websites voor PSP-homebrew. Zorg ervoor dat je met betrouwbare bronnen werkt! Download de Custom Firmware: Dit is de software die je nodig hebt om de homebrew te kunnen draaien. Ik raad je aan om de nieuwste versie te nemen omdat deze meestal de meest stabiele is. Installeer de firmware: Dit doe je door je PSP met je computer te verbinden. Volg de instructies op de site die je hebt gekozen. Dit is vaak het lastige deel, maar er zijn veel goede video-tutorials die je hierbij helpen. Zoek en download homebrew apps/games: Platforms zoals ‘PSP Homebrew Database’ bieden een heleboel opties. Je kunt direct op je PSP downloaden of het eerst naar je computer halen en dan overzetten. Geniet van je PSP!: Nu je alles hebt geïnstalleerd, kun je de homebrew apps en games vinden in je menu. Let wel op dat je dit op eigen risico doet. Er zijn altijd risico’s aan het hacken van je apparaat, en als het misgaat, kan het je PSP onbruikbaar maken. Maar als je het goed doet, is het echt de moeite waard! Als je vragen hebt, laat het weten. Succes! NinaSwitch: Wow, dat klinkt interessant! Ik heb altijd al willen weten hoe je je PSP kunt aanpassen. Bedankt voor de uitleg! JayTMS: Hacken is altijd een beetje spannend. Heb je ooit je PSP kunnen ‘bricken’? Dat schijnt een ding te zijn als je niet oppast. GamePeter: Dankje, ExpertJan! Dit maakt het al een stuk duidelijker. Maar wat bedoel je precies met ‘bricken’? Is dat echt zo gevaarlijk? ExpertJan: Ja, dat kan! ‘Bricken’ betekent dat je PSP onbruikbaar wordt. Vaak gebeurt dat als je de verkeerde firmware installeert of als je het proces onderbreekt. Zorg ervoor dat je goed leest en volgt wat je doet. NinaSwitch: Loop je dan je garantie mis als je hackt? Of maakt dat niet uit omdat het zo oud is? ExpertJan: Dat klopt! Bij oudere modellen maakt dat meestal niet uit, maar je verliest je garantie als je hem hackt. Het is het beste om dit alleen te doen als je 100% zeker bent wat je doet. MARCEL123: Ik heb me PSP ook gehackt, het is echt een geweldige ervaring! Maar ze zeggen dat sommige games niet werken met homebrew. Klopt dat? ExpertJan: Ja, dat kan kloppen. Sommige officiële games hebben beveiligingen die gedetecteerd worden. Maar er zijn veel homebrew-games die super leuk zijn. Het is een kwestie van proberen! KarinP: Ik vind dat hacken van je PSP zo spannend , maar ik ben ook bang dat ik iets fout doe. Moet je echt alles zelf doen of zijn er ook tools die het makkelijker maken? JayTMS: Er zijn zeker tools die het proces makkelijker maken, maar meestal moet je wel zelf wat dingen uitzoeken. Het is wel leuk als je het zelf kunt! GamePeter: Nogmaals bedankt allemaal! Het lijkt echt een projectje te zijn. Ik zal een goed tutorial zoeken en dan ga ik ervoor! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Is PIA VPN echt veilig om te gebruiken? Gebruiker123: Hey allemaal, ik zit met een vraagje. Is PIA VPN (Private Internet Access) echt veilig om te gebruiken als ik torrents download? Ik heb gehoord dat het goed is, maar ik ben ook bang voor datalekken en zo. Wat denken jullie? ExpertJohan: Hey Gebruiker123! Goede vraag. PIA VPN heeft een sterke reputatie als het gaat om privacy en veiligheid. Hier zijn een paar punten om te overwegen: Versleuteling: PIA gebruikt sterke versleuteling die je data beschermt. Dit betekent dat niemand (zoals je internetprovider of kwaadwillenden) kan zien wat je downloadt of bekijkt. Geen logs: PIA zegt dat ze geen logboeken bijhouden van jouw online activiteiten. Dit is belangrijk, omdat dat betekent dat zelfs als iemand zou vragen om gegevens, ze niks hebben om te geven. Killing-switch: PIA heeft een kill-switch functie. Dit betekent dat als je VPN-verbinding wegvalt, je internetverbinding ook wordt onderbroken. Zo voorkom je dat je IP-adres blootgesteld wordt. Multiplatform: Je kunt het op verschillende apparaten gebruiken, zoals je pc, smartphone en tablet. Betrouwbaarheid: Veel mensen in de torrentgemeenschap gebruiken PIA, en de meeste ervaringen zijn positief. Dat zegt vaak al veel! Maar, zoals met alles, is het goed om je eigen onderzoek te doen. Kijk een beetje rond naar reviews en ervaringen. Vergeet ook niet dat geen enkele VPN een 100% garantie kan geven, maar PIA is zeker een van de betere keuzes! KleinWoes: Thanks voor de info, Johan! Ik had een vraag over die kill-switch. Hoe werkt dat precies? Is dat simpel in te stellen? ExpertJohan: Geen probleem, KleinWoes! De kill-switch is meestal standaard ingeschakeld bij PIA. Wanneer je de VPN-app opent, kun je het vinden in de instellingen. Als je het inschakelt, begint het te werken zodra je verbinding maakt. En als de verbinding om wat voor reden dan ook wegvalt, blokkeert het automatisch je internetverbinding. Heel handig! TorrentsFan: Ja, PIA is echt goed hoor! Ik heb het zelf al een paar jaar. Geen gedoe en ik voel me veilig bij het downloaden. Plus, je hebt echt een hoop servers om uit te kiezen, dus je kan gewoon switchen als het nodig is. Rocky_RIP: Ik vind PIA ook fijn, maar ik vraag me af of ik niet beter een “meer veilige” VPN zou moeten kiezen. Zijn er betere opties? Heb je vergelijkingen gedaan, Johan? ExpertJohan: Hey Rocky_RIP! Ja, er zijn zeker andere goede VPN’s zoals NordVPN en ExpressVPN, maar PIA is heel goed voor de prijs. Het hangt echt af van wat je nodig hebt. Als je gewoon torrents wilt downloaden, is PIA meer dan genoeg. Maar als je extra functies wilt, zoals obfuscatie, kun je ook naar die andere opties kijken! AlgemeneGebruiker: Ik heb PIA ook en tot nu toe werkt het prima. Maar ik vraag me af hoe het zit met hun klantenservice. Is die goed? Heeft iemand hier ervaring mee? Jasmine89: Ik heb PIA en een keer contact gehad met hun klantenservice. Ze reageerden snel en hielpen me goed. Maar ja, je hebt het niet echt vaak nodig als je alles goed instelt. Dat is mijn ervaring! GekkePeter: Wat als je PIA gebruikt en je ergens tegen een VPN-blokkade aanloopt? Hebben jullie dat wel eens meegemaakt? ExpertJohan: Goeie vraag, GekkePeter! Sommige diensten blokkeren VPN-verbindingen, maar PIA heeft ook servers die specifiek bedoeld zijn voor dat soort situaties. Je kan die kiezen als je problemen tegenkomt. Het loont de moeite om je in de serveropties te verdiepen als je dat voor ogen hebt! KleinWoes: Thanks voor de hulp, iedereen! Ik ga PIA een kans geven. Hopelijk gaat alles goed! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Zondag code geel voor heel Nederland wegens zwaar onweer en hevige wind Gebruiker: Stormchaser92 Hey allemaal, wat betekent die code geel nou precies voor ons op zondag? Moet ik me echt zorgen maken of kan ik gewoon lekker buiten blijven? Expert: Weerwizard Hey Stormchaser92! Goede vraag! Code geel betekent dat er gevaarlijke weersomstandigheden aan zitten te komen, maar het is niet altijd iets om je echt heel veel zorgen over te maken. Het geeft wel aan dat je alert moet zijn. In dit geval gaat het om zwaar onweer en heftige wind. Dat kan leiden tot onder andere: Sterke windstoten: Dit kunnen windvlagen zijn van meer dan 75 km/u. Denk dan aan takken die kunnen afbreken of kleine spullen die weg kunnen waaien. Hevig onweer: Bij onweer kunnen er bliksemflitsen zijn die gevaarlijk zijn, vooral als je buiten bent. Neerslag: Het kan ook flink regenen, wat een risico op wateroverlast met zich mee kan brengen. Wat je kunt doen? Blijf binnen tijdens het onweer, zeker als je buiten bent. Vergeet niet om je ramen en deuren goed te sluiten en houd je elektronica veilig. Maar echt, het is meestal meer een waarschuwing dan paniek zaaien. Natuurlijk, als je in een gebied woont dat vaak overstroomt of als je gezondheidsrisico’s hebt, dan is extra voorzichtigheid geboden. Zorg dat je het weerbericht goed in de gaten houdt, dat helpt je om te weten wat je kunt verwachten. Hopelijk helpt dit je een beetje! Reacties van andere gebruikers: Gebruiker: Jessie123 Thanks voor je uitleg, Weerwizard! Ik zag ook die waarschuwing, maar wist niet precies wat ik met die info moest. Goed om te weten dat het niet altijd paniek is. Gebruiker: Jansen84 Haha, typisch weer in Nederland. Gisteren nog pronte zon en morgen onweer! Hebben we nog tijd voor een BBQ, of moet ik mijn plannen maar cancelen? Gebruiker: Stormchaser92 Thanks Weerwizard! Dat klinkt allemaal wel logisch. Ik ga mijn BBQ-plannen in elk geval afblazen. Veiligheid eerst, toch? Gebruiker: KarelW @Jansen84, ik zou gewoon even afwachten. Meestal zijn die buien snel voorbij. Maar ja, je wilt geen natte feestgangers natuurlijk! Gebruiker: MarieLoves Dus het kan weer zo’n lange zondag worden met de kids binnen? Kan ik ze beter alvast op de tablet zetten haha. Wat is het met deze zomer en het weer? Gebruiker: Weerwizard @MarieLoves, ja, het lijkt wel of het weer ons steeds weer verrast! Zorg dat je wat leuke binnenactiviteiten klaar hebt staan. We hebben een paar weken terug ook zo’n dag gehad. Spelletjes doen, knutselen of een film kijken zijn altijd leuk! Gebruiker: RoccoF10 Ik hou van onweer, zolang ik binnen ben! Maar ik ben altijd bang dat de stroom uitvalt. Iemand Anders tips hiervoor? Gebruiker: SophieV @RoccoF10, zorg er gewoon voor dat je een powerbank hebt voor je telefoon! En een kaarsje kan ook geen kwaad. Altijd handig voor in deze dagen! Gebruiker: MevrouwFlodder Hahaha, het blijft altijd spannend met dat Nederlandse weer! Maar zoals Weerwizard zegt, kijk naar de waarschuwingen. We kunnen het niet altijd vermijden! Gebruiker: Jansen84 Lol @MevrouwFlodder, dat klopt! We kunnen maar beter voorbereid zijn. Al die buien door het jaar heen… je kunt er maar beter op inspelen. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Ashishsingh9192 heeft zojuist een badge verdient
      Gespreksstarter
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...