Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  66
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 10-10-2019 om 14:14 zei MysticGirl:

Na een tijdje afwezig te zijn geweest, ga ik mijn geschonken boeken van de geweldige schenkers weer delen met de leden :D

Dus voor alle boekliefhebbers; ik ga vanaf morgen weer alle boekjes delen op SpikesPlace.

Hopelijk kunnen we als vanouds elkaar weer blij maken met de prachtige boekjes die er weer komen gaan...….

 

Groetjes MysticGirl

 

 

We zijn heel blij met jou, je bent een geweldige aanwinst in ons team @MysticGirl

Groetjes Inferno

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De software bestanden 'zijn dat allemaal proefversies?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

6 uur geleden zei bofhond:

De software bestanden 'zijn dat allemaal proefversies?

 

Als je weet hoe je met cracks en patches of met unattended software moet omgaan, niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
7 uur geleden zei bofhond:

De software bestanden 'zijn dat allemaal proefversies?

Nagenoeg alle software die aangeboden wordt op Torrent of NZB Community's (dus niet alleen bij Spikesplace.live) zijn volledige versies die meestal voorzien zijn van een Hack of Crack die je zelf toe moet voegen tijdens of na de installatie, of in het geval van Unattended zit er een Hack of Crack in de software die al in de installatie is verwerkt. (Na de installatie zou je er van uit kunnen gaan dat de software werkt als een officieel aangekochte versie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Sinds wanneer worden hier exclusieve reclame afbeeldingen toegestaan. Al zolang ik lid ben draaide het hier op Duken.nl om het helpen oplossen van probleem vragen en het verstrekken van wat gegevens over Torrent en NZB sites. Gaat hier steeds meer op een kermis lijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
48 minuten geleden zei Drifter:

Sinds wanneer worden hier exclusieve reclame afbeeldingen toegestaan. Al zolang ik lid ben draaide het hier op Duken.nl om het helpen oplossen van probleem vragen en het verstrekken van wat gegevens over Torrent en NZB sites. Gaat hier steeds meer op een kermis lijken.

Ik heb zelf jarenlang deze site als Gast bezocht en uiteindelijk toch maar een account aangemaakt omdat ik af en toe toch wel een reactie wilde plaatsen, als daar tenminste iemand mee geholpen is, of om een stukje serieuze info te verstrekken. Maar ik moet Drifter hier wel gelijk geven, want het niveau gaat wel hard naar beneden als ik dat vergelijk met een jaar geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Reclame bericht is verwijderd. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 1 maand later...

Het lijkt Den Spike maar niet te lukken om langdurig samen te werken met anderen die deze scene een warm hart toe dragen. Ook nu weer een bericht van de Spikesplace staf in navolging van The-NewGeneration en Force4fun;

Geachte Spikesplace members;

 

Na een vergadering binnen het admin/global/super team, hebben we in goed overleg onze samenwerking met Den Spike beëindigd, dit na onenigheid binnen het team, waarin de meningen verschillen niet meer konden worden bijgelegd.
We betreuren dit besluit, maar voor de toekomst van Spikesplace is dit de beste beslissing.

 

Een discussie hier over is niet mogelijk.

Graag jullie respect voor deze moeilijke beslissing.
 
Mvg Spikesplace Staf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

16 uur geleden zei Drifter:

Het lijkt Den Spike maar niet te lukken om langdurig samen te werken met anderen die deze scene een warm hart toe dragen. Ook nu weer een bericht van de Spikesplace staf in navolging van The-NewGeneration en Force4fun;

Geachte Spikesplace members;

 

Na een vergadering binnen het admin/global/super team, hebben we in goed overleg onze samenwerking met Den Spike beëindigd, dit na onenigheid binnen het team, waarin de meningen verschillen niet meer konden worden bijgelegd.
We betreuren dit besluit, maar voor de toekomst van Spikesplace is dit de beste beslissing.

 

Een discussie hier over is niet mogelijk.

Graag jullie respect voor deze moeilijke beslissing.
 
Mvg Spikesplace Staf.

Spijtig voor de NZB community. Goed dat je het bericht deelt, dan zijn andere leden en bezoekers er ook weer van op de hoogte. Thx @Drifter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-06-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

3 uur geleden zei Duken:

Spijtig voor de NZB community. Goed dat je het bericht deelt, dan zijn andere leden en bezoekers er ook weer van op de hoogte. Thx @Drifter

Bedanktt voor het bericht, vind het wel erg jammer dat Den Spike weg gaat. Niettemin hoop ik dat de site gewoon blijft bestann.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53

Kennelijk zijn de meningsverschillen weer opgelost, want vanochtend stond er alweer een nieuw bericht aan de leden van Spikesplace.

Den Spike is er weer , welkom terug :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  02-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kom er anders niet op,site is uit de lucht....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 14
  • 1

  • Bijdragen:  155
  • Waardering:   32
  • Prestatiepunten:  834
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  24-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja forum is inderdaad niet te bereiken. 10 minuten geleden wel maar nu dus niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 32
  • 155
  • 1

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  248
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-09-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Gewoon bereikbaar ..... Den Spike is ook weer terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 11
20 minuten geleden zei Gandalf:

Ja forum is inderdaad niet te bereiken. 10 minuten geleden wel maar nu dus niet meer.

Waarschijnlijk waren er wat script problemen want het duurde vrij lang om te laden en als je de site in beeld had stond alles door elkaar, maar uit de lucht waren ze zeker

niet.

bewerkt door Guardian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  48
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  19
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  11-08-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gelukkig doe ik niks via NZB dus merk ik niks van de onderlinge strijd. Toch jammer dat ik telkens weer lees dat er mensen conflicten met elkaar hebben. De Nederlandse community op dit gebied is al klein dus waarom helpen we elkaar niet gewoon om te zorgen dat de community kan blijven bestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 48
  • 3
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

19 uur geleden zei Yoshi:

Gelukkig doe ik niks via NZB dus merk ik niks van de onderlinge strijd. Toch jammer dat ik telkens weer lees dat er mensen conflicten met elkaar hebben. De Nederlandse community op dit gebied is al klein dus waarom helpen we elkaar niet gewoon om te zorgen dat de community kan blijven bestaan.

helemaal 100% zeker en waar. De communities worden steeds schaarser en moeilijker bereikbaar. De jongens die ze onderhouden worden ook zeldzamer. Misschien weer in het nieuwe jaar een frisse start voor de partijen en weer vriendjes. 

ncaa football please GIF by ESPN College Football

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38
  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  113
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  204
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  01-02-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ze moeten je gewoon toestaan met vpn

Iedereen aan de vpn wil je ergens downloaden moet ie uit wordt je ip gelogt dus kan je je vpn weg gooien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 113
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

12 uur geleden zei vuurvogel76:

Ze moeten je gewoon toestaan met vpn

Iedereen aan de vpn wil je ergens downloaden moet ie uit wordt je ip gelogt dus kan je je vpn weg gooien

Helemaal mee eens, ik begrijp ook niet waarom je na het registeren wel weer met VPN gebruik mag maken van de community. Wat is nou de rede dat dit niet mag, oftewel wie wil je buiten houden? 🤨

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

7 minuten geleden zei Duken:

Helemaal mee eens, ik begrijp ook niet waarom je na het registeren wel weer met VPN gebruik mag maken van de community. Wat is nou de rede dat dit niet mag, oftewel wie wil je buiten houden? 🤨

Wat ik wel is heb gehoord, is dat men dit vanwege de 'veiligheid' doet en dat ze hiermee 'foute types'  buiten de deur willen houden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

25 minuten geleden zei Monkie:

Wat ik wel is heb gehoord, is dat men dit vanwege de 'veiligheid' doet en dat ze hiermee 'foute types'  buiten de deur willen houden.

Bedoel je auteursrechten organisaties of juist community misbruikers? Die zijn allebei fout :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  113
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  204
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  01-02-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

4 uur geleden zei Duken:

Bedoel je auteursrechten organisaties of juist community misbruikers? Die zijn allebei fout :p

En idd die hou je toch niet buiten,heb een stuk gelezen gehad dat bijvoorbeeld op tor sites een speciaal bedrijf is in geschakeld gevestigd in Duitsland om alle 100% downloaders op te slaan dus de ip`s

Heb je dus een vpn en schakel je die wel naar een ip in het buitenland dan mogen ze dat hier in Nederland niet bewaren.

En dat je je vpn moet laten zakken is vaak dat ze willen kijken of je niet ooit gebant bent,maar met veiligheid is het dus van belang je vpn aan te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 113
  • 2
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.690
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dit doen wij om zo waar mogelijk lastposten buiten te sluiten. Als we dan iemand verwijderen dan krijg hij een block op zijn ip, (geen vpn) , als wij het toelaten om met vpn te registreren dan kunnen we niet blokken, dit omdat er dan meer gebruikers niet in kunnen. Uiteraard is na registratie vpn toegestaan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

17 uur geleden zei Tuinbever:

Als we dan iemand verwijderen dan krijg hij een block op zijn ip

Dat is eigenlijk best logisch, je kunt je daarna niet meer zo makkelijk registeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38
  • 1 maand later...

Beste leden. Zoals sommige leden al hebben gezien is Den Spike weg van onze site. Zijn visie kwam niet meer overeen met wat de staf belangrijk vond. Verdere mededelingen worden er niet meer gegeven. En de site blijft gewoon zijn naam behouden en er verandert verder helemaal niks. Met vriendelijke groet De Staf      dat is nu al voor de tweede keer gaat goed met hem het is net een klein kind al hij zijn zin niet krijgt stap hij op en later komt hij weer aan poepen bah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...