Jump to content
Sign in to follow this  
cookiesmonster

Spotweb SSL / Log icm synology

Recommended Posts

Hoi,

Op mijn Synology DS214 v6.2.2-24922 update 4 draai ik Spotweb

Ik heb de Spotweb gedownload uit het snelrennen forum omdat er in de handleiding op hun website staat dat de installatie uit de repository niet goed werkt. Er staat nu wel een update klaar naar 20180518-1 in het package center.

Ik heb de volgende vragen

Waar kan ik een logfile verbinden over de posts die hij ophaalt? Ik heb met WinSCP gezocht vanaf root naar spot*.log en ik krijg alleen de log file van het package. Ik heb het ophalen gestart middels de knop op de website. Nu ik dit schrijf krijg ik het vermoeden dat hij alleen iets logt als ik het zelf start via retrieve.php :D

Is het verstandig om SSL te gebruiken bij het ophalen van de nieuwsserver? 
Ik haal mijn articles op bij Sunnynet en download bij Eweka. Ik heb 2 accounts genomen zodat de downloads elkaar niet in de weg zitten.
Ik moet mijn VPN nog instellen.

Bedankt voor de reacties.

Misschien kan je wat informatie vinden in de topic op het Synology-Forum onder deze linkals je daar tenminste zelf niet al gekeken hebt.

• Like 1

Spotweb haalt zelf niks op. Wel je download cllient (nzbget, sabnzbd). Kijk daar voor de logs.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Damay77
      Ik heb spotnet maar ik zie maar max 4 Nintendo switch games in de lijsten staan. Ik twijfel nu of er iets aan de instellingen van mijn spotnet is.
      Zou iemand eens willen kijken hoeveel switch games er te downloaden zijn?
    • By Budah
      Hoi,
      Ik heb diverse nzb gedownload vandaag op spotweb maar alle rar bestanden zijn leeg of corrupted. Maakt niet uit of de bestanden jong of oud zijn. Iemand ook last van ?
    • By Spotnetter
      Mensen ik heb momenteel een probleem met Spotnet 2.0.0.276 waar ik maar niet uit kom, ik hoop dat iemand hier me kan helpen.

Spotnet start gewoon op en ik kan ook gewoon spots openen.
      Sinds kort willen de reactie niet meer laden en ook de preview afbeelding links bovenin wordt niet weergegeven.

Bij de reacties blijft Reacties laden... staan en daaronder alleen een blokje met een kruisje erin.
      Bij de preview afbeelding wordt datzelfde 'blokje met kruisje' weergegeven.

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen valt ?
      Ik heb het Reacties_lader proggie al geprobeerd maar dit heeft geen resultaat opgeleverd.

Indien nodig kan ik een stukje uit het log hier neerzetten mocht dit gewenst zijn.

Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen !
    • By MV33
      Hallo allemaal,
      Ik weet niet of ik dit onder het juiste topic heb geplaatst....
      Zijn er hier leden die Plex gebruiken met een NAS? Ik wil namelijk graag een NAS gaan gebruiken in combinatie met Plex en kan daarom wel een aantal aanbevelingen goed gebruiken.
      Ik wil dat mijn bestanden in 1080p te streamen zijn en dat de server 24/7 draait/beschikbaar is...
      Ik hoor het graag!
      Gr MV33

• Create New...